< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Benim neden iptal ettiniz mesajıma da zirvalamislar. Dedim bi yanlışlık oldu herhalde düzeltmenizi bekliyorum. Yok efendimmiş de bana yollama yapacak depolarında stok yokmuş, başka depoda varmış da o depodaymış da bu depodaymış mecbur kalıp iptal etmişler farklı depodan yönlendirme yapamazlar sanki isteseler. Tekrardan ürünü sipariş edebilirmişim bak hele bak 600 lira daha pahalıya geliyor ulan niye edeyim. Amazon benim için bitmiştir, Allah da belalarını versin, bu kadar para kazanıp da bu kadar üçün beşin hesabını yapmaları inanılır gibi değil. Nerde o anlatılan masal gibi anlatilan müşteri memnuniyeti hikayeleri, nerde bu Amazon? am.azon'una koduklarım, noktayı yani!..
|
really deseydin ya
|
Şimdiye kadar Pro Cod Bundle için bana sunulan mazeretler:
1. Ödemeniz onaylanmamış gözüküyor. Cevabım: Dönem içi işlemlerime bile işledi. Aksiyon: Şimdi sistemden onayladım. O iş tamam. Anlayışınız için teşekkürler. 2.Stok sorunu var. Cevabım: Arupa içi ürünler gönderilip ulaştı bile.İndirimin ilk günü sipariş verdim. Parasını aldığınız ürün için müşteri ayrımı yapıyorsunuz. Aksiyon: Siparişinizi öncelikle hale getiriyorum. Anlayışınız için teşekkürler. 3. Depoda siparişlerin sırası karışmış. Cevabım: Koskoca Amazon'un otomasyonu siparişleri takip edemiyor mu? Aksiyon: Gönderi sıranıza öncelik verilmesi için kayıt açıyorum. Anlayışınız için teşekkürler. 4. Sistemde teknik arıza olmuş. Kargonuz bu yüzden çıkış yapmamış. Cevabım: Ödemeyi alırken sistem takır takır çalışıyordu. Gönderime gelince teknik arıza çıkmış. Aksiyon: Daha önceden açılan kaydın önem derecesini yükseltiyorum. Anlayışınız için teşekkürler. Sanırım çok anlayışlı olduğumu bildiklerinden oyalıyor beni Amazon Almanya İstanbul Bilişim'in ahını aldık sanırım |
Bunların yapacağı işe sokayım.
|
Açıkçası böyle bir davranışı doğru bulmuyorum. Amazon veya diğer birçok yabancı yerel site bu tarz suistimallerden dolayı birçok ürünü göndermeyi bıraktı. Sipariş yola çıkmadan bu söz verilen kullanıcıların durumu ayrı. Müşteri hizmetleri o sözü verdiyse onlar için yerine getirmek durumunda ama şimdi kalkıp da herkes paket geç geldi, kargo paramı geri verin diye atar yaparsa sonraki dönemlerde paket bekleyecek bir siparişimiz bile olamayacak.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YoureGodDamnRight -- 11 Aralık 2019; 17:27:17 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |