Arkadaşlar ben multiplayerle ugraşmak istemiyorum silahlar için.Singlede G3 flan var.O silahları nasıl açıcaz?Bir program olsa hiç fena olmaz.Lütfen arkadaşlar için daraldı hep aynı silahlardan.
program yok benim bildiğim hilesi war tr-gamer de yazıo
quote:
Orijinalden alıntı: _Em®E_
program yok benim bildiğim hilesi war tr-gamer de yazıo
Onu bir türlü yapamadım bende biliyom.
quote:
Orijinalden alıntı: StaLLionS
Onu bir türlü yapamadım bende biliyom.
Alıntıları Göster
pyhton diye bi dosya olcak onun içindeki unlock dosyasını notpad la aç 0,0,0,0,0,0 die bi satır olcak ordaki 0 ları 1 yap oluyo
quote:
Orijinalden alıntı: coxcomb
pyhton diye bi dosya olcak onun içindeki unlock dosyasını notpad la aç 0,0,0,0,0,0 die bi satır olcak ordaki 0 ları 1 yap oluyo
Alıntıları Göster
import host import bf2.PlayerManager from bf2.stats.constants import * from bf2 import g_debug
if not player.isAIPlayer(): id = player.index reconnect = id in sessionPlayerUnlockMap
# always get new unlocks on reconnect/map restart/map change etc if reconnect: del sessionPlayerUnlockMap[id]
newUnlockSet = UnlockSet()
newUnlockSet.unlockLevel = {} for i in range(0, NUM_KIT_TYPES): newUnlockSet.unlockLevel = 0
sessionPlayerUnlockMap[id] = newUnlockSet
player.unlocks = sessionPlayerUnlockMap[id]
if bf2.serverSettings.getUseGlobalUnlocks(): if player.getProfileId() > 2000: success = host.pers_plrRequestUnlocks(player.index, 1) if not success: if g_debug: print "Failed requesting unlocks" else: if g_debug: print "Player %d had no profile id, can't request unlocks" % player.index
if g_debug: print "Added player %d to unlock checking" % (player.index)
def onUnlocksResponse(succeeded, player, unlocks): if not succeeded: print "Unlocks request failed for player %d %d: %s" % (player.index, player.getName(), unlocks) return
print "Unlocks received for player ", player.getName(), "(",player.index, ") : ", unlocks
# translate gamespy item vector into a kit-based unlock vector handled by game kitUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1] for item in unlocks: if item in unlockItemMap: kitUnlocks[unlockItemMap[item]] = 1
if g_debug: print "Kit unlocks: ", kitUnlocks
#We do not yet support giving different unlocks to different teams host.pers_plrSetUnlocks(player.index, kitUnlocks, kitUnlocks)
Arkadaşlar kilitli silahları açmak için ne gerekiyorsa yaptım.O 00larıda 1 yaptım.Fakat benim PC de olmuyor. Silahları nasıl açacagımı bilen varsa söylesin lütfen.
quote:
Orijinalden alıntı: StaLLionS
import host import bf2.PlayerManager from bf2.stats.constants import * from bf2 import g_debug
if not player.isAIPlayer(): id = player.index reconnect = id in sessionPlayerUnlockMap
# always get new unlocks on reconnect/map restart/map change etc if reconnect: del sessionPlayerUnlockMap[id]
newUnlockSet = UnlockSet()
newUnlockSet.unlockLevel = {} for i in range(0, NUM_KIT_TYPES): newUnlockSet.unlockLevel = 0
sessionPlayerUnlockMap[id] = newUnlockSet
player.unlocks = sessionPlayerUnlockMap[id]
if bf2.serverSettings.getUseGlobalUnlocks(): if player.getProfileId() > 2000: success = host.pers_plrRequestUnlocks(player.index, 1) if not success: if g_debug: print "Failed requesting unlocks" else: if g_debug: print "Player %d had no profile id, can't request unlocks" % player.index
if g_debug: print "Added player %d to unlock checking" % (player.index)
def onUnlocksResponse(succeeded, player, unlocks): if not succeeded: print "Unlocks request failed for player %d %d: %s" % (player.index, player.getName(), unlocks) return
print "Unlocks received for player ", player.getName(), "(",player.index, ") : ", unlocks
# translate gamespy item vector into a kit-based unlock vector handled by game kitUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1] for item in unlocks: if item in unlockItemMap: kitUnlocks[unlockItemMap[item]] = 1
if g_debug: print "Kit unlocks: ", kitUnlocks
#We do not yet support giving different unlocks to different teams host.pers_plrSetUnlocks(player.index, kitUnlocks, kitUnlocks)
Arkadaşlar kilitli silahları açmak için ne gerekiyorsa yaptım.O 00larıda 1 yaptım.Fakat benim PC de olmuyor. Silahları nasıl açacagımı bilen varsa söylesin lütfen.
Alıntıları Göster
Nette bu tür programları satan siteler var her oyuna yapıyorlar. AMa kredi kartıyla satışını gerçekleştiriyorlar. BU 0 ları 1 yapma ben denedim bir işe yaramıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: LORD OF CASHMONEY(ŞANSLI)
Nette bu tür programları satan siteler var her oyuna yapıyorlar. AMa kredi kartıyla satışını gerçekleştiriyorlar. BU 0 ları 1 yapma ben denedim bir işe yaramıyor.
Alıntıları Göster
Cevap biraz geç geldi ama umarım işinize yarar:
Program Files\EA GAMES\Battlefield2\python\bf2\stats'ın altında bulunan unlocks.py dosyasını not defteri ile açın. Burada "defaultunlocks" kelimesini aratın. Karşınıza çıkan defaultUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] satırını defaultUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1] olarak değiştirin. Böylece kilitli şeyleri açabileceksiniz.
Program Files\EA GAMES\Battlefield2\python\bf2\stats'ın altında bulunan unlocks.py dosyasını not defteri ile açın. Burada "defaultunlocks" kelimesini aratın. Karşınıza çıkan defaultUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] satırını defaultUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1] olarak değiştirin. Böylece kilitli şeyleri açabileceksiniz.
Alıntıları Göster
Aynı şeyi bizde denedik arkadaşım.Ama olmuyor
quote:
Orijinalden alıntı: AdemTR
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
Orjinal cd yok.Olsa bu topici neden açayım?
quote:
Orijinalden alıntı: StaLLionS
Orjinal cd yok.Olsa bu topici neden açayım?
Alıntıları Göster
kardeş denemek için oyunu kurdum ve değerleri değiştirdim, oyuna girdim kilitli silahlar açıktı, hatta kullandım.
import host import bf2.PlayerManager from bf2.stats.constants import * from bf2 import g_debug
if not player.isAIPlayer(): id = player.index reconnect = id in sessionPlayerUnlockMap
# always get new unlocks on reconnect/map restart/map change etc if reconnect: del sessionPlayerUnlockMap[id]
newUnlockSet = UnlockSet()
newUnlockSet.unlockLevel = {} for i in range(0, NUM_KIT_TYPES): newUnlockSet.unlockLevel = 0
sessionPlayerUnlockMap[id] = newUnlockSet
player.unlocks = sessionPlayerUnlockMap[id]
if bf2.serverSettings.getUseGlobalUnlocks(): if player.getProfileId() > 2000: success = host.pers_plrRequestUnlocks(player.index, 1) if not success: if g_debug: print "Failed requesting unlocks" else: if g_debug: print "Player %d had no profile id, can't request unlocks" % player.index
if g_debug: print "Added player %d to unlock checking" % (player.index)
def onUnlocksResponse(succeeded, player, unlocks): if not succeeded: print "Unlocks request failed for player %d %d: %s" % (player.index, player.getName(), unlocks) return
print "Unlocks received for player ", player.getName(), "(",player.index, ") : ", unlocks
# translate gamespy item vector into a kit-based unlock vector handled by game kitUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] for item in unlocks: if item in unlockItemMap: kitUnlocks[unlockItemMap[item]] = 1
if g_debug: print "Kit unlocks: ", kitUnlocks
#We do not yet support giving different unlocks to different teams host.pers_plrSetUnlocks(player.index, kitUnlocks, kitUnlocks)
Dosyanın içeriğini göndereyim belki durum değişir diye düşündüm, umarım faydası olur.
quote:
Orijinalden alıntı: aalpan
kardeş denemek için oyunu kurdum ve değerleri değiştirdim, oyuna girdim kilitli silahlar açıktı, hatta kullandım.
import host import bf2.PlayerManager from bf2.stats.constants import * from bf2 import g_debug
if not player.isAIPlayer(): id = player.index reconnect = id in sessionPlayerUnlockMap
# always get new unlocks on reconnect/map restart/map change etc if reconnect: del sessionPlayerUnlockMap[id]
newUnlockSet = UnlockSet()
newUnlockSet.unlockLevel = {} for i in range(0, NUM_KIT_TYPES): newUnlockSet.unlockLevel = 0
sessionPlayerUnlockMap[id] = newUnlockSet
player.unlocks = sessionPlayerUnlockMap[id]
if bf2.serverSettings.getUseGlobalUnlocks(): if player.getProfileId() > 2000: success = host.pers_plrRequestUnlocks(player.index, 1) if not success: if g_debug: print "Failed requesting unlocks" else: if g_debug: print "Player %d had no profile id, can't request unlocks" % player.index
if g_debug: print "Added player %d to unlock checking" % (player.index)
def onUnlocksResponse(succeeded, player, unlocks): if not succeeded: print "Unlocks request failed for player %d %d: %s" % (player.index, player.getName(), unlocks) return
print "Unlocks received for player ", player.getName(), "(",player.index, ") : ", unlocks
# translate gamespy item vector into a kit-based unlock vector handled by game kitUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] for item in unlocks: if item in unlockItemMap: kitUnlocks[unlockItemMap[item]] = 1
if g_debug: print "Kit unlocks: ", kitUnlocks
#We do not yet support giving different unlocks to different teams host.pers_plrSetUnlocks(player.index, kitUnlocks, kitUnlocks)
Dosyanın içeriğini göndereyim belki durum değişir diye düşündüm, umarım faydası olur.