Şimdi Ara

BF2 silahlarını nasıl açıcam?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
1
Favori
32.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben multiplayerle ugraşmak istemiyorum silahlar için.Singlede G3 flan var.O silahları nasıl açıcaz?Bir program olsa hiç fena olmaz.Lütfen arkadaşlar için daraldı hep aynı silahlardan.



  • program yok benim bildiğim hilesi war tr-gamer de yazıo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Em®E_

    program yok benim bildiğim hilesi war tr-gamer de yazıo
    Onu bir türlü yapamadım bende biliyom.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StaLLionS

    Onu bir türlü yapamadım bende biliyom.

    Alıntıları Göster
    pyhton diye bi dosya olcak onun içindeki unlock dosyasını notpad la aç 0,0,0,0,0,0 die bi satır olcak ordaki 0 ları 1 yap oluyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coxcomb

    pyhton diye bi dosya olcak onun içindeki unlock dosyasını notpad la aç 0,0,0,0,0,0 die bi satır olcak ordaki 0 ları 1 yap oluyo

    Alıntıları Göster
    import host
    import bf2.PlayerManager
    from bf2.stats.constants import *
    from bf2 import g_debug

    # map gamespy item ids to kits
    unlockItemMap = {
    11 : 0,
    22 : 1,
    33 : 2,
    44 : 3,
    55 : 4,
    66 : 5,
    77 : 6,
    }

    sessionPlayerUnlockMap = {}

    def init():
    # Events
    host.registerHandler('PlayerConnect', onPlayerConnect, 1)

    if bf2.serverSettings.getUseGlobalUnlocks():
    host.registerHandler('PlayerUnlocksResponse', onUnlocksResponse, 1)

    # Connect already connected players if reinitializing
    for p in bf2.playerManager.getPlayers():
    onPlayerConnect(p)

    if g_debug: print "Unlock module initialized"


    class UnlockSet: pass


    def onPlayerConnect(player):

    defaultUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1]
    host.pers_plrSetUnlocks(player.index, defaultUnlocks, defaultUnlocks)

    if not player.isAIPlayer():
    id = player.index
    reconnect = id in sessionPlayerUnlockMap

    # always get new unlocks on reconnect/map restart/map change etc
    if reconnect:
    del sessionPlayerUnlockMap[id]

    newUnlockSet = UnlockSet()

    newUnlockSet.unlockLevel = {}
    for i in range(0, NUM_KIT_TYPES):
    newUnlockSet.unlockLevel = 0

    sessionPlayerUnlockMap[id] = newUnlockSet

    player.unlocks = sessionPlayerUnlockMap[id]

    if bf2.serverSettings.getUseGlobalUnlocks():
    if player.getProfileId() > 2000:
    success = host.pers_plrRequestUnlocks(player.index, 1)
    if not success:
    if g_debug: print "Failed requesting unlocks"
    else:
    if g_debug: print "Player %d had no profile id, can't request unlocks" % player.index

    if g_debug: print "Added player %d to unlock checking" % (player.index)


    def onUnlocksResponse(succeeded, player, unlocks):
    if not succeeded:
    print "Unlocks request failed for player %d %d: %s" % (player.index, player.getName(), unlocks)
    return

    print "Unlocks received for player ", player.getName(), "(",player.index, ") : ", unlocks

    # translate gamespy item vector into a kit-based unlock vector handled by game
    kitUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1]
    for item in unlocks:
    if item in unlockItemMap:
    kitUnlocks[unlockItemMap[item]] = 1

    if g_debug: print "Kit unlocks: ", kitUnlocks

    #We do not yet support giving different unlocks to different teams
    host.pers_plrSetUnlocks(player.index, kitUnlocks, kitUnlocks)

    Arkadaşlar kilitli silahları açmak için ne gerekiyorsa yaptım.O 00larıda 1 yaptım.Fakat benim PC de olmuyor.
    Silahları nasıl açacagımı bilen varsa söylesin lütfen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: StaLLionS

    import host
    import bf2.PlayerManager
    from bf2.stats.constants import *
    from bf2 import g_debug

    # map gamespy item ids to kits
    unlockItemMap = {
    11 : 0,
    22 : 1,
    33 : 2,
    44 : 3,
    55 : 4,
    66 : 5,
    77 : 6,
    }

    sessionPlayerUnlockMap = {}

    def init():
    # Events
    host.registerHandler('PlayerConnect', onPlayerConnect, 1)

    if bf2.serverSettings.getUseGlobalUnlocks():
    host.registerHandler('PlayerUnlocksResponse', onUnlocksResponse, 1)

    # Connect already connected players if reinitializing
    for p in bf2.playerManager.getPlayers():
    onPlayerConnect(p)

    if g_debug: print "Unlock module initialized"


    class UnlockSet: pass


    def onPlayerConnect(player):

    defaultUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1]
    host.pers_plrSetUnlocks(player.index, defaultUnlocks, defaultUnlocks)

    if not player.isAIPlayer():
    id = player.index
    reconnect = id in sessionPlayerUnlockMap

    # always get new unlocks on reconnect/map restart/map change etc
    if reconnect:
    del sessionPlayerUnlockMap[id]

    newUnlockSet = UnlockSet()

    newUnlockSet.unlockLevel = {}
    for i in range(0, NUM_KIT_TYPES):
    newUnlockSet.unlockLevel = 0

    sessionPlayerUnlockMap[id] = newUnlockSet

    player.unlocks = sessionPlayerUnlockMap[id]

    if bf2.serverSettings.getUseGlobalUnlocks():
    if player.getProfileId() > 2000:
    success = host.pers_plrRequestUnlocks(player.index, 1)
    if not success:
    if g_debug: print "Failed requesting unlocks"
    else:
    if g_debug: print "Player %d had no profile id, can't request unlocks" % player.index

    if g_debug: print "Added player %d to unlock checking" % (player.index)


    def onUnlocksResponse(succeeded, player, unlocks):
    if not succeeded:
    print "Unlocks request failed for player %d %d: %s" % (player.index, player.getName(), unlocks)
    return

    print "Unlocks received for player ", player.getName(), "(",player.index, ") : ", unlocks

    # translate gamespy item vector into a kit-based unlock vector handled by game
    kitUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1]
    for item in unlocks:
    if item in unlockItemMap:
    kitUnlocks[unlockItemMap[item]] = 1

    if g_debug: print "Kit unlocks: ", kitUnlocks

    #We do not yet support giving different unlocks to different teams
    host.pers_plrSetUnlocks(player.index, kitUnlocks, kitUnlocks)

    Arkadaşlar kilitli silahları açmak için ne gerekiyorsa yaptım.O 00larıda 1 yaptım.Fakat benim PC de olmuyor.
    Silahları nasıl açacagımı bilen varsa söylesin lütfen.

    Alıntıları Göster
    Nette bu tür programları satan siteler var her oyuna yapıyorlar. AMa kredi kartıyla satışını gerçekleştiriyorlar. BU 0 ları 1 yapma ben denedim bir işe yaramıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LORD OF CASHMONEY(ŞANSLI)

    Nette bu tür programları satan siteler var her oyuna yapıyorlar. AMa kredi kartıyla satışını gerçekleştiriyorlar. BU 0 ları 1 yapma ben denedim bir işe yaramıyor.

    Alıntıları Göster
    Cevap biraz geç geldi ama umarım işinize yarar:

    Program Files\EA GAMES\Battlefield2\python\bf2\stats'ın altında bulunan unlocks.py dosyasını not defteri ile açın. Burada "defaultunlocks" kelimesini aratın. Karşınıza çıkan defaultUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] satırını defaultUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1] olarak değiştirin. Böylece kilitli şeyleri açabileceksiniz.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan

    Cevap biraz geç geldi ama umarım işinize yarar:

    Program Files\EA GAMES\Battlefield2\python\bf2\stats'ın altında bulunan unlocks.py dosyasını not defteri ile açın. Burada "defaultunlocks" kelimesini aratın. Karşınıza çıkan defaultUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] satırını defaultUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1] olarak değiştirin. Böylece kilitli şeyleri açabileceksiniz.

    Alıntıları Göster
    Aynı şeyi bizde denedik arkadaşım.Ama olmuyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AdemTR

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Orjinal cd yok.Olsa bu topici neden açayım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StaLLionS

    Orjinal cd yok.Olsa bu topici neden açayım?

    Alıntıları Göster
    kardeş denemek için oyunu kurdum ve değerleri değiştirdim, oyuna girdim kilitli silahlar açıktı, hatta kullandım.

    import host
    import bf2.PlayerManager
    from bf2.stats.constants import *
    from bf2 import g_debug

    # map gamespy item ids to kits
    unlockItemMap = {
    11 : 0,
    22 : 1,
    33 : 2,
    44 : 3,
    55 : 4,
    66 : 5,
    77 : 6,
    }

    sessionPlayerUnlockMap = {}

    def init():
    # Events
    host.registerHandler('PlayerConnect', onPlayerConnect, 1)

    if bf2.serverSettings.getUseGlobalUnlocks():
    host.registerHandler('PlayerUnlocksResponse', onUnlocksResponse, 1)

    # Connect already connected players if reinitializing
    for p in bf2.playerManager.getPlayers():
    onPlayerConnect(p)

    if g_debug: print "Unlock module initialized"


    class UnlockSet: pass


    def onPlayerConnect(player):

    defaultUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1]
    host.pers_plrSetUnlocks(player.index, defaultUnlocks, defaultUnlocks)

    if not player.isAIPlayer():
    id = player.index
    reconnect = id in sessionPlayerUnlockMap

    # always get new unlocks on reconnect/map restart/map change etc
    if reconnect:
    del sessionPlayerUnlockMap[id]

    newUnlockSet = UnlockSet()

    newUnlockSet.unlockLevel = {}
    for i in range(0, NUM_KIT_TYPES):
    newUnlockSet.unlockLevel = 0

    sessionPlayerUnlockMap[id] = newUnlockSet

    player.unlocks = sessionPlayerUnlockMap[id]

    if bf2.serverSettings.getUseGlobalUnlocks():
    if player.getProfileId() > 2000:
    success = host.pers_plrRequestUnlocks(player.index, 1)
    if not success:
    if g_debug: print "Failed requesting unlocks"
    else:
    if g_debug: print "Player %d had no profile id, can't request unlocks" % player.index

    if g_debug: print "Added player %d to unlock checking" % (player.index)


    def onUnlocksResponse(succeeded, player, unlocks):
    if not succeeded:
    print "Unlocks request failed for player %d %d: %s" % (player.index, player.getName(), unlocks)
    return

    print "Unlocks received for player ", player.getName(), "(",player.index, ") : ", unlocks

    # translate gamespy item vector into a kit-based unlock vector handled by game
    kitUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]
    for item in unlocks:
    if item in unlockItemMap:
    kitUnlocks[unlockItemMap[item]] = 1

    if g_debug: print "Kit unlocks: ", kitUnlocks

    #We do not yet support giving different unlocks to different teams
    host.pers_plrSetUnlocks(player.index, kitUnlocks, kitUnlocks)


    Dosyanın içeriğini göndereyim belki durum değişir diye düşündüm, umarım faydası olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aalpan

    kardeş denemek için oyunu kurdum ve değerleri değiştirdim, oyuna girdim kilitli silahlar açıktı, hatta kullandım.

    import host
    import bf2.PlayerManager
    from bf2.stats.constants import *
    from bf2 import g_debug

    # map gamespy item ids to kits
    unlockItemMap = {
    11 : 0,
    22 : 1,
    33 : 2,
    44 : 3,
    55 : 4,
    66 : 5,
    77 : 6,
    }

    sessionPlayerUnlockMap = {}

    def init():
    # Events
    host.registerHandler('PlayerConnect', onPlayerConnect, 1)

    if bf2.serverSettings.getUseGlobalUnlocks():
    host.registerHandler('PlayerUnlocksResponse', onUnlocksResponse, 1)

    # Connect already connected players if reinitializing
    for p in bf2.playerManager.getPlayers():
    onPlayerConnect(p)

    if g_debug: print "Unlock module initialized"


    class UnlockSet: pass


    def onPlayerConnect(player):

    defaultUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1]
    host.pers_plrSetUnlocks(player.index, defaultUnlocks, defaultUnlocks)

    if not player.isAIPlayer():
    id = player.index
    reconnect = id in sessionPlayerUnlockMap

    # always get new unlocks on reconnect/map restart/map change etc
    if reconnect:
    del sessionPlayerUnlockMap[id]

    newUnlockSet = UnlockSet()

    newUnlockSet.unlockLevel = {}
    for i in range(0, NUM_KIT_TYPES):
    newUnlockSet.unlockLevel = 0

    sessionPlayerUnlockMap[id] = newUnlockSet

    player.unlocks = sessionPlayerUnlockMap[id]

    if bf2.serverSettings.getUseGlobalUnlocks():
    if player.getProfileId() > 2000:
    success = host.pers_plrRequestUnlocks(player.index, 1)
    if not success:
    if g_debug: print "Failed requesting unlocks"
    else:
    if g_debug: print "Player %d had no profile id, can't request unlocks" % player.index

    if g_debug: print "Added player %d to unlock checking" % (player.index)


    def onUnlocksResponse(succeeded, player, unlocks):
    if not succeeded:
    print "Unlocks request failed for player %d %d: %s" % (player.index, player.getName(), unlocks)
    return

    print "Unlocks received for player ", player.getName(), "(",player.index, ") : ", unlocks

    # translate gamespy item vector into a kit-based unlock vector handled by game
    kitUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]
    for item in unlocks:
    if item in unlockItemMap:
    kitUnlocks[unlockItemMap[item]] = 1

    if g_debug: print "Kit unlocks: ", kitUnlocks

    #We do not yet support giving different unlocks to different teams
    host.pers_plrSetUnlocks(player.index, kitUnlocks, kitUnlocks)


    Dosyanın içeriğini göndereyim belki durum değişir diye düşündüm, umarım faydası olur.

    Alıntıları Göster
    evt denedim bende oluyo açıldı diger silahlarda tşkkr




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sulunoz

    evt denedim bende oluyo açıldı diger silahlarda tşkkr

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bu oyunu nerden alabilirim orjinal olsun kopya değil lütfen bilen varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraktemel

    arkadaşlar bu oyunu nerden alabilirim orjinal olsun kopya değil lütfen bilen varmı?

    Alıntıları Göster
    verdiğiniz şeyleri copy paste yaptım ama starting to server diyip oyundan atıyor....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shaq35

    verdiğiniz şeyleri copy paste yaptım ama starting to server diyip oyundan atıyor....

    Alıntıları Göster
    kardeş silahların açılıp açılmadığını anlamadım ben yaw nerde görünüo açılıp açılmadığı öbür silahlar gibi sıradamı oluo yoksa okla öbür silahları mı değiştirioz...??????????????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: R.E.M

    kardeş silahların açılıp açılmadığını anlamadım ben yaw nerde görünüo açılıp açılmadığı öbür silahlar gibi sıradamı oluo yoksa okla öbür silahları mı değiştirioz...??????????????

    Alıntıları Göster
    normal silahların yanında kapalı olduğu zaman kilit var

    Eğer açıldıysa oyuna başladığın zaman onlar yanıp sönüyo

    Şekili de kilitten çıkıp yukarı ve aşağı ok oluyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ComradeMakarov

    normal silahların yanında kapalı olduğu zaman kilit var

    Eğer açıldıysa oyuna başladığın zaman onlar yanıp sönüyo

    Şekili de kilitten çıkıp yukarı ve aşağı ok oluyo

    Alıntıları Göster
    ben valla 0,0,0,0,0 1,1,1,1,1 yaptım açtım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: real warrior

    ben valla 0,0,0,0,0 1,1,1,1,1 yaptım açtım

    Alıntıları Göster
    inş. olur yapcam şimdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzil

    inş. olur yapcam şimdi

    Alıntıları Göster
    Nasıl Olmuoy arkadasım basbaya mıss gıbı olyoo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [HI-FI]System

    Nasıl Olmuoy arkadasım basbaya mıss gıbı olyoo

    Alıntıları Göster
    Hata Size BN SS(Screen Shot) Yollimde görün...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [HI-FI]System

    Hata Size BN SS(Screen Shot) Yollimde görün...

    Alıntıları Göster
    bf2 de oldu ama bf2142 de napıcaz orda farklı yazılar var
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.