Şimdi Ara

Bi-xenon bağlantı yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Jetta aracıma bosch bi-xenon far taktım. Soketler uymadığı için ebay den dönüştürücü soket aldım, bi-xenonları tetiklemek için kablo çıkartılmış soket den. Uzunlara paralel bağladım tık tık ses yapıyor ama bi-xenon özelliği çalışmıyor bu yüzden Roleli şekilde uzunları yakınca aküden güç çekecekler şekilde yapmak zorundayım. bi-xenon motorları kaç volt la çalışır, aküden güç versek motorları yakarmıyız?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibhaavci
    tık tık ses yapıyor ama bi-xenon özelliği çalışmıyor

    burayı pek anlamadım.
    tık tık ses yapıyorsa motor, mercek içindeki perdeyi indirip kaldırıyor demektir.
    yok sadece ses yapıp perde hareketsiz ise motorda sorun vardır.

    jettalarda sanırım D2S bi xenon var.
    D2S mercekte bi xenon şu şekilde

    kısayı açtığınızda mercekten kısa far hüzmesi çıkar.
    uzunu açtığınızda ya da selektör yaptığınızda motor perdeyi hareket ettirerek hem mercekten uzun hüzmesi alırsınız hemde normal halojen uzunları yakarsınız.

    yani bi xenonu aktifleştirmeniz için kısa farı açmanız lazım.

    eğer D1S ise kısayı açmanızada gerek yok.
    direk selektör yaptığınızda hem ampül yanar hemde motor perdeyi hareketlendirip mercekten uzun far hüzmesi çıkar.

    d2s ile d1s arasındaki fark , d1s'te ateşliyici ampülün kıçındadır.
    d2s'te ise ateşliyici balastın içindedir.
    d1s çok daha hızlı şekilde ampülü max verime ulaştırır. d2s te ampülün kendine gelmesi
    3-4 saniyeyi bulur. d1s daha gücel versiyondur.

    bi xenon motorunu direk aküye bağlayabilirsiniz.
    bosch , hella , valeo vs.. gibi tüm bi xenonları 12VDC vererek çalıştırdık.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.