Şimdi Ara

BIKTIM ARTIK SÖMÜRÜLÜKMEKTEN TTNETE BAN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • şikayetvar.com a attığım mail

    Turktelekom'un bilgisiz personeli yuzunden magdur oldum sSnaKe [27 Kasım 2006, 17:30]
    Eylül ayı içerisinde tarife değişikliği için Gaziosmanpaşa Telekom müdürlüğüne gittim tarife değişiklik dilekçesi istedim.İlgilenen kişi bana 1024 6gb ya geçip 6 ay boyunca limitsiz kullanmakla ilgili bi kampanya olduğunu bahsetti ve formu bana kendi işaretliyip verdi (normalde benim tarifem 1024 3gb)formu doldurdum 1 hafta içerisinde işleme gireceği söylendi aradan yaklaşık 1 hafta geçtikten sonra nolur nolmaz diip müşteri hizmetlerini aradım onlarda bana evt şu anda limitsiz olarak kullanabilirsiniz dedi bende ekim ayı içerisinde rahat rahat kullandım ekim ayında fatura 50 küsür ytl geldi sonrasında kasım ayında gene 50 küsür ytl gelmesini beklerken 102 ytl fatura geldi durumu itiraz etmek için gene bugün Gaziosmanpaşa telekom müdürlüğüne gittim ilkten bir bayana yönlendirdiler o bilgisayardan biraz inceledikten sonra müşteri temsilcisi olan bir beye yönlendirdi onun yoğunluğundan yaklaşık 20 dkk bekledim derdimi izah ettim o da beni başka birisine gönderdi (ilk tarife değişikliğinde yardımcı olan beyfendi)durumu izah ettim bilg. kotama baktı alaylı bi şekilde oo naapmışım sen ya 12 gb download yapmışın dedi bende neden yapmıyım limitsiz dedim tarifemin 1024 6 gb olduğunu söyledi ben tarife değişikliği yaparken siz öyle söylemediniz dedim yok ya olurmu öle şey dedi o kampanya 256 limitsiz kullanıcıları içindi dedi suçlu olan ben oldum hem müdürlükte ki personel hem müşteri hizmetlerinin yanlış bilgilendirmesi yüzünden mağdur oldum ayrıca müdürlükteki bir hanfendide nereden arayıp sordun sen dedi 4440375 dedim acaip bi tavırla hayr demek istedi ttnet bana burdan yardımcı olmazsa yarın bida müdürlüğe gidip müdürleriyle görüşücem hiç bi şekilde bu 102 ytl yi ödemek istemiyorum hiç bi şekilde yardımcı olunmazsa turktelekom la alakalı olan bütün sözleşmelerimiz iptal ettiricem ama umurlarında değil çünkü Türkiye'de tekler :@




    geçen başlık açmıştım 102 ytl fatura geldi die bugün gittim müdürlüğe olaylar yukarda ki gibi hiç kimse görevini yerinde yapmıyor fena sinirlerim bozuldu ağlıcaktım nerdeyse ama yarın daha sakin kafayla gidip konuşucam

    yeter bu ttnet ten çektiğimiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kneelie -- 27 Kasım 2006; 17:42:21 >







  • harbiden bann ya yeter artık bende de sinyal gelip gidiyor...
  • Berbat altyapısı içinde ,verdiği 1 mbit bağlantı avrupa,amerika vs. gibi yerlerde 512 den daha düşük hıza tekabül ediyor.
  • topluca banlıyalım ttnet i

    smile adsl acaba nasıl bide o var ttnet tek değil
    superonline adsl var bide
    araştırmak lazım

    smile adsl hem kablosuz modem veriyor
    ttnete ve yandaşlarına




  • smileadsl de ttnet net toplu port alıp onları satıo oda ttnet e bağlı ama eminim müşterihizmetleri daha verimli çalışır
  • smileadsl berbat arkadaşlar. sakın girmeyin bi daha çıkamıyorsunuz işin içinden... 16 gündür bağlansın diye bekliyorum. Bugün forumdan öğrendiğim kadarıyla 2 ay sonra bağlananlar falan oluyormuş... İptal etmek istediğimde 1 ay kadar başka adsl başvurusu yapamıyormuşum. çünkü hattı boşaltmıyorlarmış.

    sakın smlieadsl ye girmeyin yanarsınız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aresinbabasi -- 28 Kasım 2006; 13:01:46 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.