Şimdi Ara

Bimeks Açık Hesap Ödeme Sistemi 'Bi-İmza' 8 Mart'ta Hayata Geçiyor.. (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
3
Favori
12.125
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beceriksizliğini tekrar kanıtlamış olan site , binbir güçlükle iade aldığım biparayla aldığım ürünlerin faturası elime ulaşmasına rağmen ürünler teslim edilmedi , üstelik site telim edildiğini iddaa ediyor , teslimat raporu istedim 2 hafta oldu geri dönüş yapan yok.
    18 martta satın almışım , pes !

    illa ki mahkemeye vereceksin , zoraki yaptığım son alışveriş bu mal siteden..

    burda çalışanı varsa gitsin baksın sipariş no : 3177585

    çok çok rezil bir siteleri var farklı kaynak ve networklardan defalarca denememe rağmen sürekli erişim hatası veriyor ödemeyi tamamlamak deveye hendek atlatmaktan zor , ödemeyi yaptınız dileyelim ürünler kargoda kaybolur asla ve asla telefonla size geri dönmezler..

    aman uzak durun vatan'dan falan alın alacağınızı..
  • By_78 B kullanıcısına yanıt
    Bu Bimeks ile alakalı bir durum değil. GÜNSONU alınan Taksitli İşlemler direkt olarak İPTAL seçeneğinin kalkmasına sebep olur.

    Müşteri Hizmetleri ile görüşüp İADE işleminin PUAN olarak yapılmasını talep edin. Bu sayede Bimeks üzerinden yeni bir ürün alabilirsiniz.

    Anladığım kadarıyla size PARA İADESİ talebi peşinde koşmuş diğer seçenekleri göz ardı etmişsiniz. Bu sebeple de sistemin size Aylık İade İşlemi yapacağı bilgisi verilmiş. Bu Banka ile ilgili bir durumdur. Ama siz yeni bir Cihaz Talebinde bulunabilir veya PUAN ile iadesini isteyebilirdiniz.
  • frostburn F kullanıcısına yanıt
    Aldığınız ürünün faturası size nasıl ulaştı acaba? Çünkü Ürünler Fatura ile gönderiliyor. Size sadece fatura ulaşmasının ekstra bir durum yoksa imkanı yok.
  • Zorla yapılan bir işlem değil ki. Hesaplama yapmayı bilen zaten farkın fazla olduğunu görebiliyor.
    Ama insanımızda 5 ay bekleyip almak düşüncesi yok. Şöyle söyleyeyim birçok kişi gördüm ki personelin Banka Kredisi sistemi olan ING Bank sistemindeki %9,7 fark yerinme bu sistemle ürün almayı tercih ediyor.

    Zevkler ve Renkler Tartışılamaz...
  • okartal1 kullanıcısına yanıt
    Zaten bankalardan mimli olduğunuz için Bimeks'den de çıkmaz. Boşuna uğraş içine girmeyin.
  • By_78 B kullanıcısına yanıt
    Olayın detayını bilemiyorum. Ürünün durumu vs. önemli.

    Normal şartlarda üründe herhangi bir arıza bile yoksa direkt olarak Değişim taleplerinde yardımcı olunuyor.Mağazalardan 3 günlük 5 günlük ürün iadesi alınıp yerine yeni ürün verildiği oluyor. Ancak bazı ürünler geldiğinde onları servise göndermek dışında bir seçenek de kalmayabiliyor.

    Siz DEĞİŞİM ONAYI verilmedi diyorsunuz ama İADE ONAYI çıkmış. Burada bir hata var. Ya sizden kaynaklı yada sistemden kaynaklı. Bir firma sattığı bir ürünü İADE alıp yenisini göndermek yerine Para İadesi vermez. Mantıklı bir ticarette bu olmaz. Sizden aldığı 2.200 TL parayı hesabına alıp değerlendirmek yerine neden size geri göndermek istesin. Her halükarda o ürün yine Bimeks'de kalacak ve zararına da olsa satacak. Bunu yapacağı halde neden elindeki 2.200 TL yi de geri gönderip müşterisini kaybetsin. Ticarette bir kural vardır. Para Kasaya Girdi İse Çıkmaması Gerekir. Müşteri memnun değilse o zaman başka ürünle memnun edersin. O para cebinde kalır.


    Sizin Para İadeniz sistemden yapıldığı an banka yapılan ödemeyi iptal eder. Yani Bimeks'in İADE işleminden kazancı olmaz. Para BANKA nezdinde işlemde kalır. Size o konuda bilgi veren banka personelinin bilgi seviyesini çok merak ettim.

    Aynı gün içinde, GÜNSONU yapılmadan İPTAL işlemi mümkündür. Ancak GÜNSONU yapılan bir sistemde İPTAL mümkün olmaz. İADE işlemi başlar ki buda direkt paranın hesabınıza yatma işlemini namümkün kılar. Bu firmalara özel bir durum değildir. Bimeks'de de Vatan'da da, TeknoSA'da da HepsiBurada'da da aynıdır. Çünkü bu Bankacılık Sisteminin bir ürünüdür.




  • sinnerxx kullanıcısına yanıt
    Prd ama ben iade istemiyorum bire bir değişim talep ettim arıza olmasına rağmen yok diyip geri gönderdiler.Şuan batarya arızalı gişe takılı kullaniyorum.Bimeks yazıklar olsun böyle bir mağaza olmaz sattığını ürünün arkasında dur yada yapamiyorsan satma hakkımı helal etmiyorum sorumluları kimse allahindan bulsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bimeks ile görüştüğümde bana değişim yapamayacaklarini ama istersem iade yapabileceklerini söylediler.Ürünü ben taksit ile aldım.22.03.2015 tarihinde henüz taksit bile odenedim.Tlf daki bayan bana para iadesinin taksitli olacağını söyledi.Yaw arkadaş kirk dereden su getirip oğluna bir laptop alayın dedim iade etsem bir daha alma şansım yok.9 ay onu mu bekleyecem banka ya soruyorum firma ile alakalı diyor firmaya soruyom bizle değil banka ile diyor taksit olarak geri ödenmesi.Cihazı bimekse gönderdim ya allah için bari bi yalan dan da olsa format atar insan hic ellememis Ler bile.Simdi soruyorum burada müşteri memnuniyeti nerede ? Bimeksin sitesinde kocaman yazı ile yazmış 7 gün koşulsuz iade veya Değişim diye yazıklar olsun sorumlular kim ise allahindan bulsun beter olsunlar.Cihazı şuan prize takılı kullanıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_78 -- 7 Nisan 2015; 13:05:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hatta değişim yapamayacaklarıni söylediklerinde hediye çeki verin dedim ona da yok dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinnerxx

    Aldığınız ürünün faturası size nasıl ulaştı acaba? Çünkü Ürünler Fatura ile gönderiliyor. Size sadece fatura ulaşmasının ekstra bir durum yoksa imkanı yok.

    Çünkü ürünler websitesinde kayıtlı eski adresimize yollanmış , biz bunu farkettiğimizde hemen bildirdik ( satın aldıktan 1 gün sonra) ve MT'cisi adresi güncellediğini söylemişti.

    Fatura gelip ürünler gelmeyince biz de şüphelendik ve tekrar aradık . Ürünün teslim edildiğini söylediler ancak eski ardesimizde kayınvalidem oturuyor ve onlara ürün gelmemiş.

    Sonrası muamma , kime ne zaman nasıl teslim edildiğini açıklamadı bimeks , her aradığımızda biz size döneceğiz deyip hiç aramadılar , belki 5 keş şikayet kaydı bıraktık çok ilgisiz bir firma.

    sanırım mahkemeye vereceğim.




  • İnanirim kardeşim bimeks bu her şey beklerim onlardan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • frostburn F kullanıcısına yanıt
    Hocam ürünler MAĞAZADAN çıkarken ürünün üstüne FATURA yapıştırılıp gönderilir. Bu noktada size SADECE fatura ulaşması normal bir durum değil. size fatura nasıl ulaştı bilemiyorum. Çünkü fatura ile ürün aynı pakettir. Fatura veya İrsaliye olmadan kargoda ürün taşıması olmaz.

    Kargo Firmasının orada bir sorunu olabilir. Çünkü size sadece fatura geldi ve sizde evrağı imzaladı iseniz sistem otomatik olarak TESLİM EDİLDİ damgası vurur. Ve bunu Bimeks TESLİM EDİLDİ olarak görür. Ama size sadece Fatura teslim edildi ise burada Bimeks değil Kargo veya Personelle alakalı bir durum vardır.

    Şikayet Kayıtları direkt olarak KARGOLAMA YAPAN MAĞAZAYA düşer. Buradan inceleme gecikirse cevapta gecikebilir. Fatura üzerinde bir mağazanın ismi olmalı. Direkt o mağazayı arayıp durum hakkında bilgi isteyin. Eğer o mağazadan ürün tek bir pakette çıktı ise ve size sadece fatura olarak geldi ise bu durumda tek bir şey kalıyor. Ürün kargoda kaldı. Ancak siz FATURA'da olsa evrağa imza atıp aldığınız için BİMEKS teslim edildi görüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinnerxx

    Hocam ürünler MAĞAZADAN çıkarken ürünün üstüne FATURA yapıştırılıp gönderilir. Bu noktada size SADECE fatura ulaşması normal bir durum değil. size fatura nasıl ulaştı bilemiyorum. Çünkü fatura ile ürün aynı pakettir. Fatura veya İrsaliye olmadan kargoda ürün taşıması olmaz.

    Kargo Firmasının orada bir sorunu olabilir. Çünkü size sadece fatura geldi ve sizde evrağı imzaladı iseniz sistem otomatik olarak TESLİM EDİLDİ damgası vurur. Ve bunu Bimeks TESLİM EDİLDİ olarak görür. Ama size sadece Fatura teslim edildi ise burada Bimeks değil Kargo veya Personelle alakalı bir durum vardır.

    Şikayet Kayıtları direkt olarak KARGOLAMA YAPAN MAĞAZAYA düşer. Buradan inceleme gecikirse cevapta gecikebilir. Fatura üzerinde bir mağazanın ismi olmalı. Direkt o mağazayı arayıp durum hakkında bilgi isteyin. Eğer o mağazadan ürün tek bir pakette çıktı ise ve size sadece fatura olarak geldi ise bu durumda tek bir şey kalıyor. Ürün kargoda kaldı. Ancak siz FATURA'da olsa evrağa imza atıp aldığınız için BİMEKS teslim edildi görüyor.

    çok teşekkür ederim detaylı açıklamanız için , şahsen bimeks çağrı merkez, bu açıklamanın 10'da birini yapmadı.

    ben fatura içerğine tekrar bakacağım . dediğiniz gibi mağaza ile irtibata geçmeye çalışacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frostburn

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinnerxx

    Hocam ürünler MAĞAZADAN çıkarken ürünün üstüne FATURA yapıştırılıp gönderilir. Bu noktada size SADECE fatura ulaşması normal bir durum değil. size fatura nasıl ulaştı bilemiyorum. Çünkü fatura ile ürün aynı pakettir. Fatura veya İrsaliye olmadan kargoda ürün taşıması olmaz.

    Kargo Firmasının orada bir sorunu olabilir. Çünkü size sadece fatura geldi ve sizde evrağı imzaladı iseniz sistem otomatik olarak TESLİM EDİLDİ damgası vurur. Ve bunu Bimeks TESLİM EDİLDİ olarak görür. Ama size sadece Fatura teslim edildi ise burada Bimeks değil Kargo veya Personelle alakalı bir durum vardır.

    Şikayet Kayıtları direkt olarak KARGOLAMA YAPAN MAĞAZAYA düşer. Buradan inceleme gecikirse cevapta gecikebilir. Fatura üzerinde bir mağazanın ismi olmalı. Direkt o mağazayı arayıp durum hakkında bilgi isteyin. Eğer o mağazadan ürün tek bir pakette çıktı ise ve size sadece fatura olarak geldi ise bu durumda tek bir şey kalıyor. Ürün kargoda kaldı. Ancak siz FATURA'da olsa evrağa imza atıp aldığınız için BİMEKS teslim edildi görüyor.

    çok teşekkür ederim detaylı açıklamanız için , şahsen bimeks çağrı merkez, bu açıklamanın 10'da birini yapmadı.

    ben fatura içerğine tekrar bakacağım . dediğiniz gibi mağaza ile irtibata geçmeye çalışacağım.

    Ne yaptınız hocam. Çözüme ulaşabildiniz mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinnerxx

    quote:

    Orijinalden alıntı: frostburn

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinnerxx

    Hocam ürünler MAĞAZADAN çıkarken ürünün üstüne FATURA yapıştırılıp gönderilir. Bu noktada size SADECE fatura ulaşması normal bir durum değil. size fatura nasıl ulaştı bilemiyorum. Çünkü fatura ile ürün aynı pakettir. Fatura veya İrsaliye olmadan kargoda ürün taşıması olmaz.

    Kargo Firmasının orada bir sorunu olabilir. Çünkü size sadece fatura geldi ve sizde evrağı imzaladı iseniz sistem otomatik olarak TESLİM EDİLDİ damgası vurur. Ve bunu Bimeks TESLİM EDİLDİ olarak görür. Ama size sadece Fatura teslim edildi ise burada Bimeks değil Kargo veya Personelle alakalı bir durum vardır.

    Şikayet Kayıtları direkt olarak KARGOLAMA YAPAN MAĞAZAYA düşer. Buradan inceleme gecikirse cevapta gecikebilir. Fatura üzerinde bir mağazanın ismi olmalı. Direkt o mağazayı arayıp durum hakkında bilgi isteyin. Eğer o mağazadan ürün tek bir pakette çıktı ise ve size sadece fatura olarak geldi ise bu durumda tek bir şey kalıyor. Ürün kargoda kaldı. Ancak siz FATURA'da olsa evrağa imza atıp aldığınız için BİMEKS teslim edildi görüyor.

    çok teşekkür ederim detaylı açıklamanız için , şahsen bimeks çağrı merkez, bu açıklamanın 10'da birini yapmadı.

    ben fatura içerğine tekrar bakacağım . dediğiniz gibi mağaza ile irtibata geçmeye çalışacağım.

    Ne yaptınız hocam. Çözüme ulaşabildiniz mi?

    Merhaba uzun uğraşlar sosyal medyada şikayetlerden sonra ürünlerden biri yeni bir irsaliye faturasıyla teslim edildi , aslında yanlış adrese yollandı gene , her nasılsa benim bimekse vermediğim bir adrese yolladılar yine de allah'tan adrestekiler beni tanıyorlar gittim aldım.

    yine de ürünlerde biri hala kayıp.

    bimeks tövbe ettirdi bana herhalde bir daha sitesine girmem.




  • ödemeyi aldığımız bimeks şubesinden yapmamız şart mı yoksa herhangi bir bimeks şubesinde o ayki taksiti ödeyebilir miyiz? veya aylık taksitleri havale/eft veya kredi kartıyla internetten ödeme şansımı oluyor mu? şimdi demeyin madem kredi kartı var neden vadeli alıyorsun diye. mesela o ay 150 tl ödeyeceğim, sırf o ayı kredi kartıyla ödemek o an işime geliyor olabilir, internet bankacılığından kolayca öderim. veya herhangi başka bir ay için bimeks şubesine gitmek terste kalacak olabilir ve o ay havale/eft ile borcumu ödeyebilirim. bu tip imkanlar sunuyor mu?
  • kazıkcı bimek'den çöp bile alınmaz
  • cok fark var cok yuksek faiz
  • kbb puani dusuk olupta urun alabilen varmi yada urun alirken sadece kbbye bakilmiyormu tam anlamiyla bilgisi olan varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • faiz inanılmaz fazla ya.
    %40 50 nası rakamlar bunlar.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.