Şimdi Ara

Bimeks Açık Hesap Ödeme Sistemi 'Bi-İmza' 8 Mart'ta Hayata Geçiyor..

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
103
Cevap
3
Favori
12.097
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bimeks tarafından başlatılan Senetsiz ve Banka Kredisiz 24 Aya Kadar 15.000 TL’lik alışveriş hakkı veren Bimeks Bi-İmza Sistemi hakkındaki tüm detayları sizler için bir araya getirdik.

    Öncelikle sistem Banka Kredisi değildir. Senetle yapılan bir satış değildir. Kredi Kartı veya buna benzer bir ödeme sistemi değildir.

    Bimeks Bi-İmza Sistemi tamamen bağımsız bir kuruluş olan PayTrust Altyapısı ile sunulan ve Türkiye’de İlk ve Tek olma özelliğine sahip bir sistemdir.


     Bimeks Açık Hesap Ödeme Sistemi 'Bi-İmza' 8 Mart'ta Hayata Geçiyor..



    Bimeks Bi-İmza ne Zaman Başlayacak?

    Bimeks Bi-İmza Ödeme Sistemi 2015 yılının Mart ayında başlayacaktır.

    Sistemin başlaması için öngörülen tarih 8 Mart 2015 Pazar günüdür. Sistemin denemeleri ve diğer detaylandırmalar yapılandırılmaya devam etmektedir.




    Bimeks Bi-İmza Kredi Başvurusu Nasıl Olacak?

    Sistem öncelikle Sadece BİMEKS Mağazalarından kullanılabilir olacaktır. Herhangi bir BİMEKS Mağazasına TC Nüfus Cüzdanınız ile gitmeniz yeterli olacaktır.

    (Ehliyet – Pasaport vs. Kabul Edilmemektedir.)

    Sisteme gerekli girişlerin yapılması sonrasında KKB Puanına göre sistem size Ödeme Onayı verecek ya da Reddecektir.

    Ödeme Onayı vermesi durumunda sizden Islak İmzalı Sözleşmeler alınacak, İstediğiniz Vade ile 24 aya kadar taksitlendirme işlemi direk Bimeks Mağazasında, 3-5 Dakika içerisinde gerçekleştirilecektir.

    Nüfus Cüzdanı Fotokopisi ve Kredi Evrakları dışında sizden bir evrak, maaş bordrosu veya kefil imzası istenmemektedir.


    Bi İmza Sistemi Banka Kredisi Değildir


    Her ne kadar KKB Puanı üzerinden işliyor olsa da Bimeks üzerinden yapacağınız işlemde bir Banka Kredisi çekmezsiniz.

    Bu sayede Banka Kredi Limitleri dolmaz, Kredi Kartı Limitleri boşuna tükenmez. Ödeme gecikmeleri durumunda da KKB Puanı olumsuz etkilenmez.

    Verilen ödeme Özel Bir Sistem içerisinde sunulan bir kredidir. Banka Sistemleri ile bir bağlantısı yoktur.


    Sorularınızı ONLİNE oldukça yanıtlamaya çalışacağım.

    12 Ay Taksit'de %20, 24 Ay Taksitte %40 Fark Geliyor.
    Yani 1.000 TL'lik bir alışveriş için 12 Ayda 1200 TL, 24 Ay için 1400 TL ödeme yapılıyor geri.




    KAYNAK: Bimeks Açık Hesap Sistemi "Bi-İmza"




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinnerxx -- 14 Mart 2015; 22:39:29 >







  • Bimeksten ekstra garanti yaptırmayın. eğer iade etme durumunuz olursa paranızı alamassınız. (gerçi o da zor. iade almaya yanaşmıyorlar) eğer ekstra garanti yaptıracaksanız ürünün kendi servisine yaptırın. Bimeksten bir akıll ütü aldım. 30 tl civarı ekstra bimeks garantisi yaptırdım. orada ben onu phılıpsin garantisi zannettim. meğerse değilmiş. ütü 2 ütülemeden sonra hassas kumaşlarda eşarplarda su damlatmaya başladı iade etmek istedim yok servis raporu falan istediler iade almadllar. ben de phlipsi arayarak durumu ilettim memnuniyetsizlik kapsamında iade ettim. Bu beni memnun etti gittim başka bir philips ütü aldım. ancak bimeks ekstra garanti ücretinin üstüne yattı. defalarca yazdım telefon ettim yok illede servis raporu. yok kardeşim memnuniyetsizlik kapsamında iade ettim işte belgeler. yok benim 30 tl me ihtiyaçları varmış helal olmasın. hesabı öbür tarafa bıraktık. ne yapalım. şimdi bimeksin önünden bile geçmem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lesutom

    Bimeksten ekstra garanti yaptırmayın. eğer iade etme durumunuz olursa paranızı alamassınız. (gerçi o da zor. iade almaya yanaşmıyorlar) eğer ekstra garanti yaptıracaksanız ürünün kendi servisine yaptırın. Bimeksten bir akıll ütü aldım. 30 tl civarı ekstra bimeks garantisi yaptırdım. orada ben onu phılıpsin garantisi zannettim. meğerse değilmiş. ütü 2 ütülemeden sonra hassas kumaşlarda eşarplarda su damlatmaya başladı iade etmek istedim yok servis raporu falan istediler iade almadllar. ben de phlipsi arayarak durumu ilettim memnuniyetsizlik kapsamında iade ettim. Bu beni memnun etti gittim başka bir philips ütü aldım. ancak bimeks ekstra garanti ücretinin üstüne yattı. defalarca yazdım telefon ettim yok illede servis raporu. yok kardeşim memnuniyetsizlik kapsamında iade ettim işte belgeler. yok benim 30 tl me ihtiyaçları varmış helal olmasın. hesabı öbür tarafa bıraktık. ne yapalım. şimdi bimeksin önünden bile geçmem.

    Haklısınız satış sonrasi hizmetleri çok vasat, benim i5 Asus notebooku garantiye yolladım, değişim kararı çıktı, aynısı satilmadigi için i3 ya da casper teklif ettiler, ben de mahkemeye verdim, 1 ay sonra duruşma var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • her yerde olduğu gibi bu tür sözleşmelerde detaylıca okumak gerekir. bi garanti yaptırdıgınızda cihazin tamir üçreti verediginiz parayı geciyorsa bimeks isterde garanti üçretini verip ürünü yaptırmayabilir ibaresi vardi.
  • Konuyla alakası yok ama ortada bir yanlış anlama olmasından dolayı yazıyorum.

    Birkaç KÖTÜ Örneğin yanında İYİ Örnekte vereceğim.

    2011 yılın Ocak Eskişehir Mağazadan alınan Asus Notebook (O zaman cihjaz + ekstra garanti için 2,649 TL verilmiş + 5 Yıl yapılmış). 2014 yılı Aralık ayında servise gitti. Asus servisi ana kartın sorunlu olduğunu, yapılmasının mümkün olmadığını belirtti. Müşteriye 2649 TL'lik hediye çeki sunuldu ve Sıfır Ürün alması sağlandı.

    2013 yılında alınan HTC One M7 serisi + 5 yılla beraber geçtiğimi ay servise gönderildi. Yapılması imkansız denildi. M7 stoklarda olmadığı için müşteriye - Onayına Bağlı Olarak - HTC One E8 modeli Ücretsiz olarak gönderildi.


    Ütü olayına gelince. Aynı Fatura içinde alınan bir 5 YIl Ücreti servisten gelecek olan DEĞİŞİM - İADE kararı sonrasında size iade edilir. Çünkü KOMPLE FATURA İADE Alınır. Sadece ÜTÜ alınmaz. Hangi mağazadan işlem yapıldı bilemiyorum ama Bence direkt olarak Bimeks Müşteri Hizmetleri ile konu hakkında görüşme yapın. Philips firmasına iade işlemi yapıldı ise bu durumda 5 Yıl Ücretinin iadesi sıkıntılı. Çünkü sizin iade işlemlerini Bimeks üzerinden yaptırmanız gerekiyor. Philips size İADE Değişim evrağı verecek, ürünü kendisi alacak. Bimeks'e gideceksiniz. Fatura tutarı kadar (+5 yıl da dahil) yeni bir ürün alacaksınız ve o faturadaki total tutarın düşülmesi sonrasında kalan bedeli ödeyeceksiniz.

    Asus konusunda net birşey söyleyemiyorum ama size önerilen ürün üyük ihtimalle Ücretine Karşılık Üründür. Eğer 5 garanti Paketiniz yoksa bu Bimeks ile alakalı değil direkt servis ile alakalıdır. Örneğin servis bu ürün tamir olmaz İadesini yapalım dedi ise fatureada ne yazıyorsa o miktarın Hediye Çeki olarak iadesi yada o meğleaapda bir ürünün size sunulması ile sonuca gidilir. Bu durumda siz Hediye Çeki alıp aradaki farkı kapatıp başka bir bilgisayar alabilirsiniz.

    Dediğiniz gibi evrakta öyle bir ibare var. Yapılamıtorsa Garanti Bedeli İade Edilir diye. Ancak 4 senedir Bimeks çalışanıyım şu ana kadar yaptrtılmayan max. 10 ürün ile karşılaştık. Hepsinde de CİHAZ BEDELi + GARANTİ PAKETİ iadesi yapıldı. Sözleşmeye konulan o madde bir anlamda KÖTÜYE KULLANIMI engellemek için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinnerxx -- 5 Mart 2015; 13:52:50 >




  • Bimeksten sakız bile almayın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinnerxx kullanıcısına yanıt
    Bimeks müşteri hizmetleri ile telefon ve mail ile kaç defa görüştüm. kayra gruba malı gönderdiğim belgeyi, kargo sorumlusunun ürünü aldığına dair belgeyi, kayra grubun bana yapmış olduğu mal bedelinin dekontunu kendilerine gönderdim. ama bir sonuç alamadım. başka mal alırsanız ona aktarılır gibi bir şey söylenmedi. olmaz dediler. ya sizin dediklerinizden müşteri hizmetleri ile ilgilenenlerin haberi yok. yada malı satana kadar. maalesef ülkemizdeki genel durum budur. yinede % 5 gibi dürüst firmalar vardır diyerek işini düzgün yapanlara haksızlık yapmayalım. tabi kanunlar kurallar maalesef tam uygulanmıyor. kanuni yoldan bir şey yapmaya kalktığınızda bürokrasi gel git ve zaman burnunuzdan geliyor. sistem de zaten kuvvetliden yana kurulmuş. bu benim görüşümdür. herkes istediği gibi düşünebilir. Bir yakınım İsviçre'de migrostan traş makinesi alıyor 15 gün sonra bundan memnun kalmadım diyor ve iade alıyorlar. tam bilmiyorum ama bu kanun bizdede vardır. ama geri almıyorlar. sağlık falan deyip almıyorlar.




  • sinnerxx kullanıcısına yanıt
    İste problem aradaki farkı kapatma olayında. Tüketici haklarına göre ben aynı veya muadil ürüne sahip olmak için neden 600 - 700 fark ödeyeyim. Bir düşünsenize WV Passat almışsıniz 1,5 sene sonra WV size Aaaaa onda arıza varmış onun yerine size Polo verelim diyor. Böyle bir şey olabilir mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Lesutom İlk olarak İade ile alakalı kısmı anlatayım. Ürünün Servis İade Formu ulaşmadı ise, siz ürünü Kayra Gruba iade etti iseniz burada ne yazık ki sistem çalışmıyor. Çünkü ürünü siz firmaya iade etmişsiniz. Firma üzerinden işlem yapıldığı ve Bimeks üzerinden işlem olmadığı için sistemden iade işlemi de sıkıntılı oluyor.
    Keşke direkt firmadan İade Belgesi alıp işlemleri Bİmeks üzerinden yapsa idiniz. O zaman İade Belgesine istinaden Fatura İptali yapılacak ve sonrasında Faturada 100.01 TL ise size 100.01 TL iade edilecekti.

    @world67 Şimdi siz kendi açınızdan bakıyorsunuz olaya. Ürünün 2 Yıllık Süreci sona ermiş miydi? Eğer ermedi ise Servis ve Değişim İşlemine BİMEKS değil SERVİS bakar. Bu durumda sizin FATURA BEDELİNİZ üzerinden servis BİMEKS'e ödeme çıkar, Bimeks'de bunu tüketiciye sunar. Sizin ürünü aldığınız dönemde atıyorum Dolar Kuru 1.5 TL idi diyelim. Şimdi olmuş 2.5 TL. Sizin aldığınız i5 ürün o zaman 1.000 Dolardan gelirken 1.5000 TL değeri vardı, Şimdi ise 2.500 TL. Ürünün değişimi direkt olarak SERVİS değil de BİMEKS tarafından yapıldığı için size Muadil ürün vermesi durumunda 1.000 TL lik bir açık çıkacaktır.

    Bu açığı ne firma nede servis üstlenmeyecektir. Bu durumda neden firmalar zarar etsin ki. 100'den fazla mağazası olan bir firma her mağazadan ayda bu şekilde 3 işlem çıkarsa ayın sonunu göremez. Doların durmadan tırmanması, Teknoılojik ürünlerin hızlı eskimesinden dolayı yapılan indirimler vs. derken firmaların bu tarz iadeler vermesi ne yazık ki mümkün olmuyor.

    Aynı durumda sadece Bimeks için geçerli değil. Vatan, Teknosa gibi firmalarda bu şekilde işliyor.




  • Konumu Dönecek Olursak TAKSİTLİ İŞLEM Sistemi hakkında sorularınızı buradan cevaplamaya devam ediyor olacağım...
  • Sigorta girişine bakıyorlar mı çalışma durumu vs. Ve faiz oranı ne olacak belli mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazzzingaaa kullanıcısına yanıt
    Faiz oranları büyük ihtimalle gün içinde belli olacak.
    SSK'ya değilde KKB Puanına yani Findeks Puanına bakılacak gibi görünüyor arka planda. Bu da Ödeme Düzeni falan gibi detayları içeriyor.
  • sinnerxx kullanıcısına yanıt
    Bu şekilde kurumsal olunmaz. Dolar kuru ve teknolojik gelişim hızı beni bağlamaz, ben elimdeki garanti belgesine ve tüketiciyi koruma kanununa bakarım. Dolar kurunda düşüş olunca benim ürün değişse firma bana buyur bu değiştirilen bilgisayarın, bu da kur farkı deyip cebime para koymayacağı gibi, çıkınca da bunu müşteriye yansıtmamalı. Kaldı ki garantiden bahsediyoruz, hem Asus hem de Bimeks malı garanti edemeyip kalitesini düşürerek degistirecekse veya para isteyecekse neyin garanti belgesini tartisiyoruz ki, yasalarda tedarikçi ve satıcı satılan maldan müşterek sorumludur, ben zaten davayı açarken 20 iş gününde teslim etmek yerine 42 günde cevap veren servisin kendisinin de kabul ettiği RMA raporlarini ve ihtar mektubumu da dosyama koyup davayı actim. Ne desek boş artık, kararı 8 Nisan sabahında yüce Türk adaleti verecek, masrafları da talep ettim, hakim bey en kötü bilirkişi tayin edecek, ben de bilgisayarımï 2.celsede alacağım. Dosyama da adalete de güveniyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • world67 W kullanıcısına yanıt
    Burada BİMEKS'lik bir durum yok. Tüketici Kanununda da yer aldığı gibi bu noktada size gerekli geri bildirimi yapan Asus firması. Asus firması ürünün yapılamayacğını belirttiği gün Fatura Değeri üzerinden işlem yapar. Bimeks sadece Satış Noktası olarak geçiyor. Gönül isterdiki hiç sorun yaşanmasın.

    Bu durum aynen şuna gidiyor. Bir dönemler 999 TL verilip Kılıf alıp yanına da 1 TL verilip Telefon alanlar vardı. Bu durum da aynı. Ürünün servise gitmesi durumunda sizin telefonunuz 1.000 TL bile olsa faturada yazan değeri olab 1 TL iade edilir. Bu durumda kimse neden 1 TL ödeme yapıldı diyemez. Çünkü ürün için sizden alınan bedel 1 TL'dir.

    Sizin konumumuzda şöyle bir durum ortaya çıkıyor. Atıyorum siz ürünü 1.5 sene kullandınız. Bimeks yada Asus size yeni ürün verirken 1.5 sene kullanılmış bir ürünü size vermesi lazım bu durumda. Çünkü sizin ürününz o şekilde bir ürün ve Misli İle Ödeme durumunda mantıken bu ortaya çıkıyor.

    İnşallah sonuçlanacak dava sizi mutlu edecek bir sonuçla çıkar.

    Bu arada Tüketici Sözleşmesi şu şekildedir.

    (2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.

    (3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.

    (4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.

    (5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.

    (6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.




  • 18 yas alti yararlanabiliyor mu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne kadar faiz uygularlar acaba ?
  • sinnerxx kullanıcısına yanıt
    Bimeks yetkilileri bana bunu böyle yap dedi de benmi yapmadım? Müşteri temsilcileriniz sorun çözmeye odaklı değil veya bu konularda bilinçli değil. Maalesef bazı firmalar sorun çözmede hep kendilerine göre kural uyguluyorlar. bir markanın servisliğini yapan ahbabımız merkezden bazı durumları atlatabildiğiniz kadar atlatın diyorlar abi bazen bizde bir şey yapamıyoruz dedi. Sistemde dedim ya kuvvetliden yana diye. Arkadaşım sıfır renault fluance aldı motorda ses var diye kendi servisinden raporunu aldı. birinci bilirkişi sorunlu dedi kazandı gözü ile bakılırken itiraz ettiler ikinci bilirkişi yok dedi ve davayı kaybetti. uzun süren dava sürecinden zarar gördü pişman oldu.
  • Merak ettiğim konular;

    - Taksit ödemeleri nereye yapılacak?
    - Cep telefonu alınabilecek mi?
    - Belli bir tutar alt sınırı var mı?
  • Telefona taksit kaldırıldı ama kart dışında her şekilde taksit yapılıyor. Anlaşılır gibi değil olanlar.
  • 18 Yaş Altı - 60 Yaş Üstü yararlanamıyor. Sisteme giriş yapılabilmesi için en azından 1 banka ile daha önce çalışmış ve KKB Puanı elde etmiş olmanız gerekiyor.@alimmm78



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinnerxx -- 6 Mart 2015; 23:06:00 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.