Şimdi Ara

bimeks ten alınan samsung s8500 sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • herkese merhaba
    çarşamba günü akşam ümraniye carrefour daki bimeks mağazasından uzun süredir ilgimi çeken s8500 wave bakayım dedim. orada fiyatını 849 görünce aldım. görevliye bir sorun olduğunda ne yapmalıyım dediğinde herhangi samsung yetkli servisine getirmen yeterli dedi. daha önceden bimeks in sitesinde bu telefonun iki ayrı fiyatlı ama aynı açıklamalı şekli vardı.(http://www.bimeks.com.tr/kategori.aspx?s=1&kid=1257&kategoriadi=pda--smartphone&mid=273 ). telefonu aldığımda kutunun içine baktım normalde çıkması gereken 8 Gb lik kart ve deri kılıf yoktu. ayrıca telefon vodofone simgesi ile açılıyor ve kapanıyor, menülerinde vodofone müzik diye bölüm var, Asphalt oyunu yok onun yerine 5-6 tane oyun var. ben bunlardan rahatsız oldum.
    fiyatının diğer yerlere göre ucuz olmasının hafıza kartının ve deri kılıfın olmaması diye düşüdüm. ama açılması ve diğer yazdıklarım kafamı kurcaladı.
    bu durum hakkında bilgisi olan var mı?

    bimeks müşteri hizmetleri samsung yetkili servisleri cep telefonlarına bakmadığını telpa kvk db vb yerlere iletilmesi gerektiğini söyledi. ayrıca bu firmalarında tek bir noktadan istanbuldan ürün teslim aldığını söyledi.
    ayrıca samsung türkiye yi aradım. onlarında (telefon kutusundan çıkan garanti belgesinde DB İletişim kaşesi var.) DB İletişim ile ilgilerinin olmadığını muhattabın onlar olduğunu söyledi.
    yardımlarınızı bekliyorum. bu konuda nasıl bir yol izlemem lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadbil -- 20 Ocak 2011; 10:05:05 >







  • haklarını kullan iade et, biraz daha para verip herşeyiyle birlikte al kafan rahat olsun


    Koşulsuz İade ve Değişim : Bimeks web sitesinden satın almış olduğunuz ürünleri 7 gün boyunca herhangi bir neden göstermeksizin iade edebilirsiniz. Internet sitemizdeki talep formu ile başvurarak veya müşteri hizmetlerimizi arayarak iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Detayları öğrenmek için tıklayınız.

    Arızalı Ürünler İçin İade ve Değişim : Bimeks'ten satın almış olduğunuz ürünleri satış tarihinden sonraki 30 gün içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir. Detayları öğrenmek için tıklayınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wyh -- 20 Ocak 2011; 10:53:43 >
  • yazdığın koşullara baktım. ben direk mağazadan aldığım için 7 günlük süre işlemiyor. 3 günlük bimeks in kendi kararıyla bir süre var onda da cep telefonu ve benzeri ürünler iade olmuyor diyor. müşteri hizmetlerine mağazadaki görevlinin sorun sırasında herhangi bir samsung yetkili servisi sorunu çözer dediğini söylemiştim. durumu inceleyip bana geri dönüş yapacaklarmış. bende telefonu kapattım kullanmıyorum ne olur ne olmaz diye.

    bu ürünlerde yazılım güncellemesinin olmadığı doğrumu? kies ten denemekte istemiyorum. şimdi telefonuna bir şey olur sonra almamak için başka bir gerekçe gösterirler diye.
    bilgisi olan arkadaşlardan yardımları ve görüşlerini bekliyorum.
  • hocam bimeks size paralel ithalat olan bir telefon satmış. bu ürünün garantisi hiç bir samsung yetkili servisinde geçmez. eğer cihazınızda bir arıza meydana gelirse bimekse verin onlar ithalatçı firma hangisiyse ona gönderirler. bildiğim kadarı ile yasal olarak yapabileceğiniz bir şey yok.
  • HyDeS cevabın için teşekkürler,

    yaptığım araştırmalar sonucunda söylediğin bilgilere edindim. telefonu geri vermemi isterler belki diye telefonu aldığımın ertesi günü kullanmayı bıraktım başına bir iş gelir ne olur ne olmaz dedim.
    paralel ithalatlı ürün hakkında sorunlar olabileceği gibi yorumların çok olması beni rahatsız etti. hiç aklımda da değildi böyle ürün almak ama bilglendirilmeden almış bulundum.
    oturduğum yerde bimeks olsaydı rahat rahat ona verebilirdim belki ama öyle bir durum yok. bimekse şikayetimi ilettim. sonucun bana bildirilmesini bekliyorum. hiç ümidim yok ama yapacak bir şeyde yok gibi.
  • telefon stoğa yanlışlıkla girmiş olabilir.8gb ve kılıf olması gerekirdi orjinal kutunun içinde oluyordu.telefonun değişimini talep et
  • Benide 2 hafta önce cezbetmişti o ürün. bende trabzon bimeks ten alıyodum az daha... Bişey oldu vazgeçtim iyi de yapmışım... S8530 un bana daha uygun olduğunu farkettim bu süreç içinde ve onu aldım internet sitesinden....

    Mağazadan alınan ürünleri orada incelemeniz her zaman sizin lehinize olacaktır... Sizde öyle yapsaydınız şu an böyle bir sorun olmazdı... Ama olan olmuş bundan sonra bence direkt aldığınız yere gidin ben vodafone bayisinden alşmadım neden böyle ben değişim istiyorum diye diretin... elimizde yok falan derlerse, umarım 7 gün geçmemiştir, ve paket içeriği ve telefon sıfırdır iade talebinde bulunun...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    SAMSUNG'dan tv'li telefon
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • yorumlar için teşekkürler
    bu ürünü baya süreden beri çeşitli internet adreslerinden takip ediyordum. küçük bir şehirde yaşadığım için internetten alıyorum genelde bu tür ürünleri. bimeks in sitesinde iki fiyatlı ayrı cihaz vardı. ucuz olanın resmi yoktu ve ben güvenemeyip alma taraftarı değildim. ikisininde detay bilgileri aynıydı. ayrıca birkaç kişiden duyduğum kamerasını açınca karıncalı bir görüntü olabiliyormuş ve başka sorunlar. bu yüzden mağazadan inceleyerek almak istedim. istanbul da bir işim olduğundan hazır gitmişken bakayım dedim. bimeks denk geldi. burada fiyatı uygun gördüm. hiç aklıma internetteki ucuz olanı aklıma gelmedi. satıcıda bu ürün paralel ithalatlı bir ürün, vodafone destekli cihaz gibi bence önemli bilgileri bana söyledi üstüne sorun olması durumunda samsung servisinden faydalanabilirsin demesi üzerine aldım. kutunun içinde deri kılıf ve hafıza kartı yoktu. fiyatının azlığını ona yordum.

    last_legant
    sen ucuz kurtulmuşun. ben genelde böyle yapmazdım ama olacağından galiba böyle oldu. mağazadan alırken inceledim. kamerasına felan baktım. ben düzce de olduğumdan telefon veya internet ortamından bir şeyler yapmaya çalışıyorum. 18.01.2011 tarihinde aldım gerekli konuşmaları yaptım ama olacak gibi görünmüyor.
    telefon ile derdimi şikayetimi anlattım araştırma yapılacağını ve cevabının bildirileceği söylendi. ayrıca sitesinden şikayetimi bildirdim ona yeni cevap yazmışar; "Bildiriminiz üzerine yapılan kontrollerde size verilen hatalı bilgiyi tespit edememekteyiz....müşteri memnuniyeti adına ürünü biz servise gönderebiliriz" cevabını aldım.

    kadirt
    verdiğin linklerden ilki paralel ithalatlı ürün(DB dağıtım ithalatını yapmış.) ikincisi telpa. 10 gün önce ikisininde özellikleri birebir aynıydı. şimdi paralel ithalatlı üründe hafıza kartı bilgisini çıkarmışlar.

    buradan bimeks ten bu ürünü almak isteyen arkadaşlara uyarı. ürün paralel ithalattır. vodafone simgesi ile açılır kapanır(yazılım güncelleme ile değişirmi bilemiyorum). içinde vodafone için özel menüler vardır. aspahlt oyunu yoktur. kutusunda deri kılıf ve hafıza kartı çıkmamaktadır. ayrıca mağazadan alırken sizede bilgi verilmez ise kutunun üzerinde DB iletişim yapışkanı vardır. paralel ithalatlı bir ürün almamak isteyen arkadaşlara duyurulur. seçim size kalmış.
    yardımcı olan ve yorum yapan arkadaşlara teşekkürler.




  • Arkadaslar ben de samsung 8500 wave aldım . Internet uzerınden aldım aldıgım sıte "alalimbakalim.com" garantisi var dendi ama garantisi yok ürünün . 1 hafta sonra telefon sapıttı. Arayan ne beni duayabiliyor nede ben arayanı telefon kitlenip kalıyor ama kulaklığı takarsanız telefon tekrar normale donuyor.Servise gonderdım Servis uydurma bir neden buldu ve garantı dısı dedı .Alalim bakalim.com adlı site 7 gun icerisinde bilgilendirme yapmama ragmen değistirmedi.Ithalatcı fırma DB iletisim .Simdi adı değişmis evo bilgi teknolojileri.İnanın gidip bir gorseniz bu iki firma da guven vermıyor.Alalimbakalim.com 6 kisilik bir firma .Evo ise web sitesi bile yok .Almadan once bu bilgileri keski daha once ogrenseydım .Neyse 800 TL ye aldıgım telefon patladı sonuc ıtıbarı ıle .Samsung 8500 ıcın "samsung 8500 no sound " olarak google arattırırsanız benım sorunumun aynısını baska ınsanlarda da oldugunu goreceksınız sorun kesınlıkle yazılımsal .
    Parasını bosa harcayıp sorun yasamak ısteyenler telefonu alabılır.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.