Şimdi Ara

Bimkes ve Philips 40PUK6809 rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba, öncelikle yeri burası mıdır bilmiyorum ama tüm tv alacak arkadaşlara fikir vermesi açısından bu yazıyı buraya yazmak istedim şimdiden kusura bakmayın.

    babam uzun zamandır 40-42 inç bir tv almak istiyordu daha önce incelemiş LG ve Samsung un modelleri vardı kafasında ve Ankara Ankamall Bimeks e giderek bu TV leri incelemiş satış görevlisi bir arkadaş philips in farklı bir modeli konusunda ısrarla bunu alın şekilnde kafamı karıştırdı gel birde sen bak dedi ve sonrasında birlikte mağazaya gittik. Philips in 4K modelini ısrarla arkadaş öneriyordu diğerlerini boş verin bakın bunda indirim var şöyle böyle nasıl cihazı övüyorlar anlatamam. bende 4K nın bizim için çok önemli olmadığını izleyeceğimiz yayının zaten 4K olmayacağını vs söyledim. bizim için tek önemli olan babamın daha önce Sony TV sinde yaşadığı harici kaynaktan oynattığımız 3D filmlerde yaşadığımız altyazı problemi olduğunu ve sadece 3D ve 1080p filmleri düzgün oynatsın altyazıları doğru düzgün çıksın şeklinde isteğimizi belirttim. o gün hızla evden çıktığımız için hard diskimi yanıma almayı unutmuştum (açıkçası burada hata bizde) arkadaş gene ısrarla tüm formatları destekler, altyazılarda herhangibir problem yaşamazsınız kesinlikle bir problem olursa getirin değiştirelim gibi laflarla bizi gene bi güzel cilaladı ve bir şekilde aklımıza girerek asıl almak istediğimiz ve bildiğimiz (daha önceden bir üst ve alt model TV leri benim evimde mevcut LG-Samsung gayet memnunum)TV leri bıraktık ve Philips i aldık. işte tüm sıkıntı bundan sonra başladı babam bu işlerden çok anlamadığı için ertesi gün eve gelmişler kurulum için ve cihazı kurarak ayrılmışlar. akşam ben babamlara uğradığımda filmleri teker teker denemeye başladım ve ne yaptıysam 3D ve yüksek çözünürlüklü filmlerde altyazıları getiremedim, sinirimiz çok bozuldu. satıcı arkadaşın benim bir arkadaşımda bu tv den aldı çok memnun tüm hayatı film izlemek herhangi bir sorun yaşamazsınız sözleri kulağımızda dolandıkça gıcık oluyorduk. Hemen Bimeks mağazasına gittik olan biteni anlattık satış danışmanının bize söylediklerini anlattık ama nafile kurulum yapıldıktan sonra HİÇ BİRŞEKİLDE CİHAZ İADESİ almadıkları bizimle kavga ederek söylediler. tek çare kurulum yapan servis elemanlarının kusurlu cihaz raporu tutmasıymış. servise ulaştık servisteki arkadaşlar bu modelin denildiği gibi 3D ve 1080p filmlerde altyazı gösteremediğini belirttiler ve zaten bu bilinen bir konu kusur değil güncelleme yayınlanabilir her an vs. diyerek bizi geçiştirdiler.

    sonuç olarak şikayetvar.com, bimeks müşteri hizmetleri, yetkili servis, bimkes ankamall mağazası vs hiçbir şekilde bize çözüm üretmedi ve yardımcı olmak için hiçbirşey yapmadılar. BİMEKS mağazasından bundan sonra alış veriş yapacaklara veya bu TV yi almak isteyen arkadaşlara duyurulur.







  • ürünleri internet üzerinden alın , mağazadan aldığınızda iade hakkınız yok, görerek beğenerek almış oluyorsunuz
    ama webden alırsanız görücü usulü ile almış olursunuz ve iade etme hakkınız var yasal olarak, güvenmeyin satıcılara
    tek amaçları kakalamak
  • PHILIPS 40PUK6809 alacaktım vazgeçtim. Ayrıca bu modelin dahili uydu alıcısının yavaş olduğu ve fare, klavye tanımadığı şeklinde yorumlar mevcut.
  • Ben de bugün aynı hataya düşüp teknosadan aldım salı günü gelip kuracaklar geri iade edeyim mi arkadaslar?Klavye ve mouse bağlayıp youtuve ,face vs girerken donma kasma vs sorunları çok mu oluyor?Bir de aynı şekilde ps4 bağlasam rahat bi oynama sağlar mı?Acil cvp verirseniz sevinirim ona göre kuruluma gelmeden iptal ettireyim ettirme şansım varsa?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.