Şimdi Ara

Bir Bilişim Devi Daha İflas etti. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
323
Cevap
6
Favori
28.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bana gelen son mesaj adam gibi cevap verin yazdım bunu yazdılar:)
     Bir Bilişim Devi Daha İflas etti.
  • :-(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • corsairms kullanıcısına yanıt
    Herkese de aynı cevabı kopyala kopyala yapıştır yapıp gönderiyorlar
  • lordyyy L kullanıcısına yanıt
    valla anlamadımki nasıl düzelecek bir resmi açıklamada yok şirketten falan benim gene 220 tl gitti burda başka abilerimizin kardeşlerimizin 1500 giden var 2000 giden var yazık günah
  • Bende iki tane ürün satın aldım. Satıcı kendisine gelen uyarı mesajından dolayı ürünleri göndermedi. Bende sanalpazar.com'a bu durumun ne zaman düzeleceği ile ilgili mesaj attım. Gerekirse siparişi iptal etmek istediğimi söyledim. Sanalpazar tarafından standart iptal etme işlemi ile ilgili mesaj geldi. Bende bu durum kısa zamanda düzelirse iptal değil ürünlerimi teslim almak istediğimi söyledim. Bakalım ne cevap verecekler.
  • işe bak :/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mc.Speedy ®

    Bende iki tane ürün satın aldım. Satıcı kendisine gelen uyarı mesajından dolayı ürünleri göndermedi. Bende sanalpazar.com'a bu durumun ne zaman düzeleceği ile ilgili mesaj attım. Gerekirse siparişi iptal etmek istediğimi söyledim. Sanalpazar tarafından standart iptal etme işlemi ile ilgili mesaj geldi. Bende bu durum kısa zamanda düzelirse iptal değil ürünlerimi teslim almak istediğimi söyledim. Bakalım ne cevap verecekler.

    Pc-depo olayı gibi hesaplarına bloke kondu galiba. İptal yapamayabilirler. Gerekirse bankaya başvurur harcama itirazı yaparak geri alırsınız. Karttan ödeme yapanın fazla korkmasına gerek yok.
    Pc-depoda karttan ödeme yapanlar aldı paralarını.
  • 2015 agustos da xbox one alirken az ugrastirmamislardi beni. Xbox one + 2. Kol hediyeli bir kampanya vardi. Ayrica vodafonelulara indirim de yapiliyordu. Almak icin magazaya gittim. Guc bela yardimci olan arkadasa derdimi anlattim(siteden ve vodafone uygulamasindan gostererek). Kasaya geldik. Tam odemeyi yapacakken kasadaki arkadas yine bir sorun cikartti. Vodafone kampanyasi sadece internetten oluyor dedi. Neyse dedik ciktik. Aksama internetten siparisi verdik. Kargo geldiginde yaninda hediye olarak verilmesi gereken kol yoktu. Musteri hizmetlerini bircok kez aradik ve her seferinde en az 10 dk bekledik. Her seferinde gecistirildi. Gerekli birime bildirdik, haber bekliyoruz vs vs. Yaklasik bes gunluk mucadelenin ardindan hediye gelmesi gereken urunu yolladilar. Hic memnun olmamistim. Personel bilgisiz, musteri hizmetleri ilgisiz. O alisverisimden hic memnun kalmamistim. Kapanmalarina da cok uzuldugumu soyleyemem. Ama tabi teknoloji marketi sayisi ne kadar azalirsa bizim icin o kadar kotu olacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ee sahibinden den başka get ilan verilecek site kalmadı mı daha? %10 komisyon koyuyor insafszlar
  • Quattro kullanıcısına yanıt
    Hocam peki bu bankaya itiraz yapıp ücreti geri alma olayı kesinmi (ve ortalama kaç gün sürmekte bu konuda bilginiz varmı) bu kesin ise satılan ürünler alıcıların eline ulaşmış ise alıcı bankasından iptal isteyip ücreti aldıktan sonra satıcıya havale yapabilir hiç değilse bir mağduriyet ortadan kalkar
  • __SpartacuS__ kullanıcısına yanıt
    Hocam bırakın hiçbir siteye bulaşmayın yarın sahibindenin bu duruma düşmeyeceğinin bir garantisi varmı valla ben payıma düşeni aldım bundan sonra adam ürünün fiyatından 500 tl de fazla verse açmam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corsairms

    Hocam bırakın hiçbir siteye bulaşmayın yarın sahibindenin bu duruma düşmeyeceğinin bir garantisi varmı valla ben payıma düşeni aldım bundan sonra adam ürünün fiyatından 500 tl de fazla verse açmam

    hocam iyi oluyordu bu sistem, Türkiye'nin bir ucundan ürün getirtiyordum taksit imkanıyla bir de.Komisyonu da azdı sanalpazarın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Quattro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mc.Speedy ®

    Bende iki tane ürün satın aldım. Satıcı kendisine gelen uyarı mesajından dolayı ürünleri göndermedi. Bende sanalpazar.com'a bu durumun ne zaman düzeleceği ile ilgili mesaj attım. Gerekirse siparişi iptal etmek istediğimi söyledim. Sanalpazar tarafından standart iptal etme işlemi ile ilgili mesaj geldi. Bende bu durum kısa zamanda düzelirse iptal değil ürünlerimi teslim almak istediğimi söyledim. Bakalım ne cevap verecekler.

    Pc-depo olayı gibi hesaplarına bloke kondu galiba. İptal yapamayabilirler. Gerekirse bankaya başvurur harcama itirazı yaparak geri alırsınız. Karttan ödeme yapanın fazla korkmasına gerek yok.
    Pc-depoda karttan ödeme yapanlar aldı paralarını.

    Bankalar nezdinde yaşamış olduğumuz sorun nedeni ile üyelerimiz ödeme işlemleri esnasında bu şekilde bir sorun yaşamaktayız. Yaşanan sorunun giderilmesi adına ilgili departmanımız çalışmalarını tüm hızı ile sürdürmektedir. Gerekli düzenlemelerin gerçekleştirilmesinin ardından üyelerimize mesaj yolu ile bilgi verilecektir.

    Bu süre içerisinde göstereceğiniz anlayış için teşekkür ederiz.

    Bu şekilde cevap verdiler şimdide. Bakalım 1-2 gün bekleyelim satıcı'da yarın konuşacaktı durumu... Ona göre gerekirse itiraz ederiz. Cevabınız için teşekkürler.




  • Açık konuşmak gerek.Hızlıal.com ve sanalpazar.com iflas edecek şirketler değil.Heleki sanalpazar.com sadece komisyon ile çalışan bir site.Sorun bir grup şirketi olmaları ve grupta bulunan başka şirketlerin goldbilgisayar gibi firmaların iflas etmesi.Yani başka firmaların iflasının kötü sonuçlarını hızlıal.com ve sanalpazar.comda çekiyor. Ayrıca bu firmalar müşterilerini dolandırmaz yani pcdepo gibi olmaz emin olabilirsiniz.Sanalpazar bugün.Ödemelerde sıkıntı var diye satılan ürünleri kargolamayınız demişti.Yoksa adamlar neden uyarı yapsın dolandırmak istese.

    Kısaca sanalpazar ve hızlıal.coma yazık oldu.Başka firmalar yüzünden zor durumdalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corsairms

    Hocam peki bu bankaya itiraz yapıp ücreti geri alma olayı kesinmi (ve ortalama kaç gün sürmekte bu konuda bilginiz varmı) bu kesin ise satılan ürünler alıcıların eline ulaşmış ise alıcı bankasından iptal isteyip ücreti aldıktan sonra satıcıya havale yapabilir hiç değilse bir mağduriyet ortadan kalkar

    Burada işlem aracılı oluyor o yüzden biraz karışık.
    Normalde siz bir yerden kartla alışveriş yapıp hizmet almadıysanız bankaya ben bu alışveriş sonucunda bu hizmeti almadım diye dilekçe veriyorsunuz.
    Dilekçe sonunda banka firmaya ürünü/hizmeti yaptığına dair belge istiyor. Firma buna kanıt veremeyeceği için iade oluyor.
    Pcdepo olayında böyle olmuştu. Kartla dilekçe veren parasını aldı.
    Bu olay bankadan bankaya değişmekle birlikte 1 ayı buluyor.

    Şimdi burada satıcılara mesaj gönderilmesinin sebebi de şu. Siz ödemeyi yaptınız normalde para gold'a geçti satıcı da tamam deyip kargo yapacak. Ama aracı olan gold yada sp her neyse hesabı blokeli olduğu zaman satıcıya nasıl transfer yapacak? Para ortada kalır yani.
    E ürün kargoya verilirse ürün müşteride para gold'da bu durumda satıcı mağdur olur.

    İnşallah bugünkü işlemler dışındakiler gerçekleşir bu düğümü çözerler.
    Sizin dediğiniz yol da bir çözüm olabilir belki ama iş oraya gelirse iyice karışır.

    Pcdepo gibi iflas vermediler burada gerçi, belki bir çözüm bulunur hepsini düzeltirler. Bilemiyorum...




  • __SpartacuS__ kullanıcısına yanıt
    Hocam gittigidiyor sistemine övgüde bulunan çok isterseniz bi onu araştırın ancak dedigim gibi şahsen asla ve asla ALLAH düşürmesin hiçbir aracı site ile satış yapmam bundan sonra kimseyede önermem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corsairms

    Hocam gittigidiyor sistemine övgüde bulunan çok isterseniz bi onu araştırın ancak dedigim gibi şahsen asla ve asla ALLAH düşürmesin hiçbir aracı site ile satış yapmam bundan sonra kimseyede önermem

    hayırdır hocam sizin para mı kaldı?
  • __SpartacuS__ kullanıcısına yanıt
    :)) 220 tlcik kaldı hocam ALLAH'TAN bu kadar konuları okuyorumda 700 ler 800 ler 1500 ler 2000 ler mağdur olan insan çok ha sanalpazar bu parayı ödermi şuanda kayyuma geçmiş muhtemelen ödenir tabi bu uzun sürebilir ancak mağduriyet zamanında giderilmedimi bir anlamıda yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corsairms

    :)) 220 tlcik kaldı hocam ALLAH'TAN bu kadar konuları okuyorumda 700 ler 800 ler 1500 ler 2000 ler mağdur olan insan çok ha sanalpazar bu parayı ödermi şuanda kayyuma geçmiş muhtemelen ödenir tabi bu uzun sürebilir ancak mağduriyet zamanında giderilmedimi bir anlamıda yok.

    Geçmiş olsun hocam, çok üzüldüm.İnşallah kısa sürede kurtarabilirsiniz paranızı.
  • Şahsen üzüldüm.
    Vatan Bilgisayar gibi aç gözlü firmalar yerine böyle firmaların batması kötü oluyor.

    Alışveriş yaptığım yerler artık Hepsiburada, Amazon, Ebay.

    Teknosa, Bimeks, Vatan Bilgisayar gibi yerlere sadece dolaşmak amaçlı gidiyorum, bakınıyorum öyle. Asla alışveriş yapmam.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.