Şimdi Ara

Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ... (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
364
Cevap
5
Favori
12.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vay be o kadar olmuşmuyum 20'den sonra saymayı bırakmıştım ben söyledikleri ile yaptıkları çelişen karaktersiz bir adamı savunursan çocuktur der agucuk gugucuk diye gülerim. geçen niyazi konu açmıştı o 12 kişi ile alakalı tehdit eder gibi gereken cevabı alıncada, videoda karşısında ''ADAM'' olmadığı için sallayıp durmuş. amaç 2. el piyasasını bitirmek garibanı daha fazla ..... demiyorda .. '' TÜKETİCİ KORUMAK'' diyor. gördük nasıl korduklarını al sana güzel bir örnek daha onlarcasıda var. uğraşmadan başkalarının emeğini, hakkını çalarak bunada hukuksal masal sallayarak nasıl rahat ev araba çekilir diye eğitim versin niyazı çünkü bu konuda çok başarılı. senin gibi birkaç tane daha yandaş buldumu sırtı yere gelmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanat Günesi -- 20 Eylül 2014; 18:05:35 >




  • Hakaretlere devam ediyorsun insanlara karşı....

    Niyazi Saral'ı savunan kim? Çizgi 10 numara hiç hatasızdır diyen kim burada?

    2. el piyasasında senin bilmediğin çok şey. 2. elde parçaları toplayıp bozup servislerden iade alanlar yüzünden @cobi (Ferhat Abi) ve bilmiyorum ama belki senin gibiler yanıyor. Adam video da bahsetmiş. 1500 lük faturalı kartı 500'e alıp bozup sonra kâr'a geçmeye çalışanlar var.

    Böyle bir durumu da tespit ettiklerinde sen, ben Ferhat abi düzgün kullanımdan bozulan kartını götürdüklerinde; acaba bu da mı kasti bozulmuş kart muamelesi görebiliyoruz. Ben de ankartımda aynı sorunu yaşadım. Ben bu konudaki mesajımda da anlatmak istediğim; Niyazi Bey ile iletişime geçilerek sorunun ne olursa olsun hallolabileceği.

    Bu forumda diğer servislerde de sorun yaşayanı çok gördük. Diğer markalarda da kullanıcı hatası denilerek mağdur edilenleri. Ne oldu? Bırakın Servisin sahibi ile konuşabilmeyi, dertlerini oradaki elemana dahi anlatamadılar. Çizgi'de en azından böyle bir durumda Niyazi Bey ile irtibata geçerek mesafe kat edilebiliyor. (Niyazi Bey diyorum, koskoca insana ne diyeyim? Niyazi mi diyeyim? veya sizin dediğiniz gibi karaktersiz bey mi diyeyim? )

    Ben sanki gelmiş de buraya @cobi sen yalancısın, çizgi yapmaz mı diyorum. Ekran kartının faturası kaybolamaz demedim ki. Benim de anakartımın kayboldu dedim. İlk mesajda eleştirdim. Tarafsız bakmak gerekli olaylara.

    Daha fazla uzatmayacağım, uzadıkça uzuyor böyle hararetli konuşmalar.




  • Hocam öncelikle geçmiş olsun. Hiç zaman kaybetmeden TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE başvurunu yap. Bunları süründür. Eşşek gibi paranı alacaksın. Gerekirse tüketici mahkemesine ver.


    Ayrıca siz hiç sormadınız mı hangi sebeple garanti dışı kaldığını ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

    Geçmiş olsun hocam, yazık etmişler ... Hadi garanti için ellerinden bir şey gelmiyordur ama belgelerle oynamak garanti tarihini bitirmek nedir?
    Ceplerinden para çıkmasın diye ufak ufak oyunlar yapıyorlar.

    asıl telefondaki diyaloğumuzu duysaydın adam bana fatura yoksa kartın sizin olduğunu ispat edemezssiniz ki diyor
    şaka gibi...
    sanki kartı sanalapazardan 620 tl civarına ben satın almadım garantiye yollayanda ben değilmişim gibi ... şaka ki ne şaka.
    Birde dolandırıcılar yüzünden böyle önlemler aldık fatura sahibi değilseniz işlem yapamıyoruz gibisinden tavırları da pes
    dedirtecek cinsten.


    Kartın sizin olduğunu ispat edemezsiniz diyorlarsa mantıken ürünün ilk sahibine ulaşmaları gerekir yoksa kendilerini hakim,yargıç,polis
    yerine koyup böyle bir şeyi savunmaları yersiz kalır.Çok meraklılar malın ilk sahibine ulaşsınlar o zaman şöyle şöyle birisi var
    ürünü sizden aldığını söylüyor bu doğru mudur desinler polisiye oynamak istiyorlar.Ama bunların amacı farklı hepimizin anladığı gibi.

    Taşınır mallarda zilyetlik, mülkiyete karine teşkil eder. Aksinin ispatı gerekir. Malı elinde bulunduran aksi kanıtlanana kadar malın sahibidir. Hukuku iyi bildiklerini iddia ediyorlar ama hukuktan haberleri yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lunarstrain

    quote:

    Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

    Geçmiş olsun hocam, yazık etmişler ... Hadi garanti için ellerinden bir şey gelmiyordur ama belgelerle oynamak garanti tarihini bitirmek nedir?
    Ceplerinden para çıkmasın diye ufak ufak oyunlar yapıyorlar.

    asıl telefondaki diyaloğumuzu duysaydın adam bana fatura yoksa kartın sizin olduğunu ispat edemezssiniz ki diyor
    şaka gibi...
    sanki kartı sanalapazardan 620 tl civarına ben satın almadım garantiye yollayanda ben değilmişim gibi ... şaka ki ne şaka.
    Birde dolandırıcılar yüzünden böyle önlemler aldık fatura sahibi değilseniz işlem yapamıyoruz gibisinden tavırları da pes
    dedirtecek cinsten.


    Kartın sizin olduğunu ispat edemezsiniz diyorlarsa mantıken ürünün ilk sahibine ulaşmaları gerekir yoksa kendilerini hakim,yargıç,polis
    yerine koyup böyle bir şeyi savunmaları yersiz kalır.Çok meraklılar malın ilk sahibine ulaşsınlar o zaman şöyle şöyle birisi var
    ürünü sizden aldığını söylüyor bu doğru mudur desinler polisiye oynamak istiyorlar.Ama bunların amacı farklı hepimizin anladığı gibi.

    Taşınır mallarda zilyetlik, mülkiyete karine teşkil eder. Aksinin ispatı gerekir. Malı elinde bulunduran aksi kanıtlanana kadar malın sahibidir. Hukuku iyi bildiklerini iddia ediyorlar ama hukuktan haberleri yok.

    Hukuki durum firma yararına olunca geçerli ama kullanıcı yararına bir durum olunca geçersiz sayılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çizgi elektronik hakkında son günlerde cok kötü servis verdiklerini duyuyorum özelliklede asus anakartı ekran kartı alırken ikilemde kalıyorum.

    Arızalı ürünü alıp lehimleyip söküp eritip parça değiştirilmesi cok anlamsız.

    Mesela ekran kartının fanını kendisi kıran arkadaşım oldu.

    Yolladı çizgiye. Fanın aynısından takarak değiştirdiler ve garantiside devam ediyor kartta sorunsuz çalışıyor.

    Bunun gibi tamiratlara asla karşı değilim.

    Ama sen gel kapasitördür mosfettir dirençtir bunları ellememeleri gerekiyor.

    Chipset ses veya ethernet çiplerini değişebilirler onlar öyle pek sıkıntı yapmıyor sorunsuz çalışıyorlar.

    Ben çizgide çalışmıyorum herhangi bir bağımda yok çizgi ile.

    Fakat asus marka anakartımı b2 revizyon p67 olduğu için sata portları sorunlu olduğundan aldığım yer aracılığıyla servise verip tam 46 gün sonra iade alabildim. 46 gün nedir yahu :/

    2.5 sene sonrada değişim yapılan b3 revizyon olan asus anakartım tık gitti ansızın bu sefer eski yaşadığım hadise aklıma gelince direk çizgiye yollamıştım

    Sorun kartta hiç tepki yoktu hiç çalışmıyordu herhangi bir yanık is leke hiçbirşey yoktu yapamadılar ve iade oldu ücreti tarafıma

    Ve 2 hafta tahminen süre geçmişti ve cok memmun olmuştum detaylı servis raporundada chipset ethernet cipi nuvoton yazılı anakarttaki o çipi felan değiştirdiklerini fakat çalıştıramadıkları yazmaktaydı

    Burada yazılanları okuduktan sonra iyiki çalıştıramamışlar yoksa tamir olmuş kartı kullanmak ve ileride sorun yaşama riskim olmuş olabilirdi hemde diğer parçalarıma zararda verebilirdi.

    Ama şunu belirtmek isterim ki çizgi ile ben ciddi anlamda geçmiş yıllarda hiç sorun yaşamadım ve hep çizgi önerilirdi

    Asus anakart alırken çizgimi abi bir bakayım kagıdına der kutusunu açar bakardık çizgi elekronikse gözü kapalı açılmış kutu bile olsa alırdık.

    Ama şimdi durum böyle değil asus powercolor asrock gibi bir ürün alırken ikilemde kalıyoruz forumda epey tanıdığım var bu kadarda olmazki denen hadise yaşandı hiç hoş değil.

    Çizgi elekroniğin eski çizgi elekronik olması dileğiyle yazımı burada sonlandırırken cobi arkadaşımızada geçmiş olsun diyorum umarım mağduriyetin giderilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nysarac -- 20 Eylül 2014; 20:24:59 >




  • Viral reklam yapmaya kalksam ancak bu kadar olur. Gerçekten komik bir durum.

    1. Sevgili kardeşim Çizgi Elektronik PowerColor servisidir, ürünü satmaz yani kısaca herhangi bir ürünü garanti dışı kılmak Çizgi Elektronik'in üstüne vazife değildir ve herhangi bi kazancı olmaz. Bilakis zararı olur.

    2. Bu olay eğer tam olarak anlatıldığı gibiyse ortada bir hata vardır ve çözülür. Çok basit. Donanım haber platformuna yazmanın alemi hiç yoktur. Eğer haklıysanız tabi ki hakkınızı alırsınız. Büyük ihtimal bir hata oluşmuştur.

    3. Power Color Türkiye temsilcisi de dahil satıcıları herkes bizi tanır. Örneğin Gold'da çözerdi bu konuyu. Ortada bir yanlış anlaşma veya yanlış bilgi var. Bakalım kim ne yapmış, ne olmuş. Pazartesi görürüz.

    4. Konuyu Asus ile bağdaştıranalara da ayrıca güldüm :)

    Sevgili kardeşim anlattıklarınız için eğer tümü buysa sizden özür dilerim. Bu tür üzücü hatalar ne yazık ki olmaktadır ancak çözümünün forumlara yazmak olması çok şaşırtıcı.

    Saygılar,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SinanOz

    Bana bakın, benimle adam gibi konuşun. Sizi ilgilendiren bir konu hakkında konuşmadım ben.


    Konu sahibi Cobi ile aramdaki hukuku da siz bilemezsiniz. agucuk gugucuk lu falan da konuşma. Kim kime kıyak geçmiş.

    2006 den beri forumdayım ben. Sizin gibileri çok gördüm. Hiç birisine uymadım, uymam da. Sen öne haddini bil. Niyazi bey ile aramdaki hukuku da bilmiyorsun üstelik.

    Ben bu forumda kimleri biliyorum, kimlerin neler yaptıklarını parçalar ile ilgili. Sen gelmiş yoktan yere bana çatıyorsun Hadsiz! İmzandaki gibi davran o zaman adam ol. Dinle önce, bir sor ondan sonra agucuklu konuş. 27 yaşındasın be adam!

    Tarza birsey diyemem ama adam dediklerinde hakli boyle kurumlar kisiye bagli olmaz patrona yaraninca sonuc almak nedir? El etek opme biyad zihniyeti....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Niyazi Saral kullanıcısına yanıt
    Sevgili Niyazi Beyefndi ,

    Forumdaki bütün arkadaşların huzurunda size bir spru sormak isterim tabi cevaplayabilirseniz uzun uzadıya yazmanıza gerek yok :)

    Forumda konu açan bir arkadaşın konusuna yorum yaptınız ve bana ulaşın arkadaşa dediniz , çok güzel :) arkadaş size ulaştı ve arkadaşa sana yardımcı olacağım dediniz , çok çok güzel :) ama sonrası ne yazıkki skandal neden mi Sevgili Forum Üyeleri ;

    Arkadaş Niyazi Beyefendiyle iletişem geçiyor ve niyazi bey arkadaşa diyor ki :) Forumdaki konunu sil sana yardımcı olacağım diyor ve arkadaş sorumdaki konusuna lütfen konu silinsin problem çözülsün yazıyor ve sonra niyazi bey arkadaşın ürünlerini iade alıyor ve arkadaş yeni sistem topluyor :)

    Sevgili niyazi bey şimdi sizce bu nedir ?
    ne nasıl bir hizmet anlayışıdır ?
    Koskocaman firmayız dersiniz kaç senedir piyasadayız dersiniz ama insanları böylemi tehtid ederek hizmet verirsiniz ve ürünlerin iadesini böylemi alırsınız ?




  • Şu garanti kaşelettirme işi hikaye.
    Aldığım bazı ürünlerden garanti belgesi çıkmıyor. Mesela Gigabyte 780 Ti kartımdan çıkmamıştı, tam olarak neyi kaşelettireceğiz?

    Bu arada, Niyazi beyin hitap şekli çok rahatsız edici. Çizgi hakkında sayısız konu açılmasına rağmen, adam hala müşterilere tepeden bakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 21 Eylül 2014; 3:19:02 >
  • pazartesi günü gold computer ile görüşeceğim
    sonuç olumsuz olursa kaymakamlığa uğrayıp tüketici halem heyetine başvurumu yapmayı düşünüyorum.

    Ayrıca bu konuda yeniden gördüm ki çok insan cidden mağdur olmuş benim gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: benkisacabeedee

    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Hiç zaman kaybetmeden TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE başvurunu yap. Bunları süründür. Eşşek gibi paranı alacaksın. Gerekirse tüketici mahkemesine ver.


    Ayrıca siz hiç sormadınız mı hangi sebeple garanti dışı kaldığını ?

    Sordum sordum da sorunca kart faturası size ait değilse hakkınız olmaz vs türünden cevaplar aldım
    yani sorudum sorduğuma da pişman oldum diyebilirim.
    pazartesi günü bekliyorum pazartesi çözülmez ise tüketici hakem heyeti için elimdeki bilgileri toparlayıp şikayetimi yapmayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    pazartesi günü gold computer ile görüşeceğim
    sonuç olumsuz olursa kaymakamlığa uğrayıp tüketici halem heyetine başvurumu yapmayı düşünüyorum.

    Ayrıca bu konuda yeniden gördüm ki çok insan cidden mağdur olmuş benim gibi.

    herkes tüketiciye başvurmayı bekliyor zaten ürünlerimiz iade alınmadan tamirat yapıldı ki incelenmeden ne yaziik
  • cobi C kullanıcısına yanıt
    hakkını sonuna kadar ara hocam . aynısı başıma geldi çünkü garanti dışı aldı ürünü soket değiştirdi ve şim servis formunda güncelleme yaptık dediler garanti kapsamında diye . bende pazartesi günü başvurumu yapıcam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lunarstrain

    quote:

    Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı


    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: isviçreli bilim adamı

    Geçmiş olsun hocam, yazık etmişler ... Hadi garanti için ellerinden bir şey gelmiyordur ama belgelerle oynamak garanti tarihini bitirmek nedir?
    Ceplerinden para çıkmasın diye ufak ufak oyunlar yapıyorlar.

    asıl telefondaki diyaloğumuzu duysaydın adam bana fatura yoksa kartın sizin olduğunu ispat edemezssiniz ki diyor
    şaka gibi...
    sanki kartı sanalapazardan 620 tl civarına ben satın almadım garantiye yollayanda ben değilmişim gibi ... şaka ki ne şaka.
    Birde dolandırıcılar yüzünden böyle önlemler aldık fatura sahibi değilseniz işlem yapamıyoruz gibisinden tavırları da pes
    dedirtecek cinsten.


    Kartın sizin olduğunu ispat edemezsiniz diyorlarsa mantıken ürünün ilk sahibine ulaşmaları gerekir yoksa kendilerini hakim,yargıç,polis
    yerine koyup böyle bir şeyi savunmaları yersiz kalır.Çok meraklılar malın ilk sahibine ulaşsınlar o zaman şöyle şöyle birisi var
    ürünü sizden aldığını söylüyor bu doğru mudur desinler polisiye oynamak istiyorlar.Ama bunların amacı farklı hepimizin anladığı gibi.

    Taşınır mallarda zilyetlik, mülkiyete karine teşkil eder. Aksinin ispatı gerekir. Malı elinde bulunduran aksi kanıtlanana kadar malın sahibidir. Hukuku iyi bildiklerini iddia ediyorlar ama hukuktan haberleri yok.

    Aynen öyle hocam ;
    üniversitede 4 dönem hukuk görmüştüm zilyetlik kavramını hatırladım yazan ellerin dert görmesin.
    Zaten garanti prosedürü de normalde garantiye veriyorsun fişini alıyorsun sonra fişi geri verip işlemini yaptırıyorsun şeklinde işliyor.
    Bunca yıldır bilgisayar kullanırım hobi olarak donanımları alır kullanırım ilk defa bu tarz bir garanti anlayışı ile karşılaştım bakalım ne olacak
    pazartesiyi bekliyorum artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    pazartesi günü gold computer ile görüşeceğim
    sonuç olumsuz olursa kaymakamlığa uğrayıp tüketici halem heyetine başvurumu yapmayı düşünüyorum.

    Ayrıca bu konuda yeniden gördüm ki çok insan cidden mağdur olmuş benim gibi.

    herkes tüketiciye başvurmayı bekliyor zaten ürünlerimiz iade alınmadan tamirat yapıldı ki incelenmeden ne yaziik

    ya sorma hocam garantiden tamirden gelen kart gittiğinden daha kötü halde geldi bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xqlusive

    Sevgili Niyazi Beyefndi ,

    Forumdaki bütün arkadaşların huzurunda size bir spru sormak isterim tabi cevaplayabilirseniz uzun uzadıya yazmanıza gerek yok :)

    Forumda konu açan bir arkadaşın konusuna yorum yaptınız ve bana ulaşın arkadaşa dediniz , çok güzel :) arkadaş size ulaştı ve arkadaşa sana yardımcı olacağım dediniz , çok çok güzel :) ama sonrası ne yazıkki skandal neden mi Sevgili Forum Üyeleri ;

    Arkadaş Niyazi Beyefendiyle iletişem geçiyor ve niyazi bey arkadaşa diyor ki :) Forumdaki konunu sil sana yardımcı olacağım diyor ve arkadaş sorumdaki konusuna lütfen konu silinsin problem çözülsün yazıyor ve sonra niyazi bey arkadaşın ürünlerini iade alıyor ve arkadaş yeni sistem topluyor :)

    Sevgili niyazi bey şimdi sizce bu nedir ?
    ne nasıl bir hizmet anlayışıdır ?
    Koskocaman firmayız dersiniz kaç senedir piyasadayız dersiniz ama insanları böylemi tehtid ederek hizmet verirsiniz ve ürünlerin iadesini böylemi alırsınız ?



    ayrıca bu durum gerçekse yazan arkadaş buna ıspat getirirse yazıklar olsun size ,
    bir pin kırık değişim talep ettim ve süründük buralarda incelemeden etmeden soket değiştirdiniz . ve kaldı ki değişim talebi istememe rağmen garanti dışı tamir yaptınız . sonra forumda açıklama yaptınız ürünleri garanti kapsamına aldık diye , hatam olsa kabul ederim ama hatamız yok ve gördüğümüz olaya bak .

    sonra millet konu açıcak size ordan yağcak sizde konuyu sil ürünleri iade alıyorum hemen diyip iade alıyorsunuz , gerçekse yazık günah , ayıp size




  • cobi C kullanıcısına yanıt
    hak aramadan olmuyor hocam baksana adama konunu sil iade alırım ne demek ya , ve katılıyorum sana servisten sonra hiç bir parça eskisi gibi olmamakta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: benkisacabeedee

    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Hiç zaman kaybetmeden TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE başvurunu yap. Bunları süründür. Eşşek gibi paranı alacaksın. Gerekirse tüketici mahkemesine ver.


    Ayrıca siz hiç sormadınız mı hangi sebeple garanti dışı kaldığını ?

    Sordum sordum da sorunca kart faturası size ait değilse hakkınız olmaz vs türünden cevaplar aldım
    yani sorudum sorduğuma da pişman oldum diyebilirim.
    pazartesi günü bekliyorum pazartesi çözülmez ise tüketici hakem heyeti için elimdeki bilgileri toparlayıp şikayetimi yapmayı düşünüyorum.

    Hocam fatura size ait değilse hiçbir hakkınız olmaz şeklindeki bir bilgiyi size kim söyledi? Gold mu, Asus mu, yoksa çizgi mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben donanım forumlarından çekileli neler olmuş. Bundan 2 sene önce çizgi 10 numara servisti. Çizgi garantisine girince , Powercolor daha güvenilir bir marka olmuştu insanların gözünde. Yazık olmuş marka değerlerine.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.