Şimdi Ara

Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ... (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
364
Cevap
5
Favori
12.758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dayı herkes seni bekliyor,bir açıklama yaparsın herhalde.
  • @cobi,

    Garanti kişiye değil ürüne verilir. Garanti sağlayıcı firma aksini iddia edecek olursa, siz ürünü Sanalpazar üzerinden aldığınız için, alışveriş esnasında Sanalpazar sisteminin otomatik olarak ürettiği, siz ve satıcı arasında düzenlenmiş bir satış sözleşmesi vardır. Bu satış sözleşmesi ile, ürünün sahipliği ve tüm hakları sizin üzerinize geçer; buna garanti hizmetleri de dahildir.

    Eğer Çizgi Elektronik'ten olumsuz dönüş olursa, Sanalpazar'ın oluşturduğu satış sözleşmesi ve ürünün faturasıyla birlikte ilçenizdeki Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurun ve hakkınızı arayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A fine day to die


    quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: benkisacabeedee

    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Hiç zaman kaybetmeden TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE başvurunu yap. Bunları süründür. Eşşek gibi paranı alacaksın. Gerekirse tüketici mahkemesine ver.


    Ayrıca siz hiç sormadınız mı hangi sebeple garanti dışı kaldığını ?

    Sordum sordum da sorunca kart faturası size ait değilse hakkınız olmaz vs türünden cevaplar aldım
    yani sorudum sorduğuma da pişman oldum diyebilirim.
    pazartesi günü bekliyorum pazartesi çözülmez ise tüketici hakem heyeti için elimdeki bilgileri toparlayıp şikayetimi yapmayı düşünüyorum.

    Hocam fatura size ait değilse hiçbir hakkınız olmaz şeklindeki bir bilgiyi size kim söyledi? Gold mu, Asus mu, yoksa çizgi mi?

    çizgi elektroniğe sormak için telefon açtığımda bin dereden su getirdiler
    kartın faturası yoksa sizin olduğunu kanıtlayamazssınız ,savcılık talimatı var para iadesi yapmıyoruz dediler.
    Gold ise kendilerinden beklemediğim şekilde konuya bana yardımcı olacak şekilde yaklaştı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: i7_4790k

    hak aramadan olmuyor hocam baksana adama konunu sil iade alırım ne demek ya , ve katılıyorum sana servisten sonra hiç bir parça eskisi gibi olmamakta

    Aynen bilgisayar virüs girer ya ne kadar temizlesende eskisi gibi olmaz en son iş format'a kalır.
    O da bunun gibi birşey bir kere müdahale ettiler mi başka sorunlar çıkıyor bu sefer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖmerI

    Ben donanım forumlarından çekileli neler olmuş. Bundan 2 sene önce çizgi 10 numara servisti. Çizgi garantisine girince , Powercolor daha güvenilir bir marka olmuştu insanların gözünde. Yazık olmuş marka değerlerine.

    ömerim nerelerdesin yahu sen
    Bak seni görmeyeli neler oldu maalesef nekadar değişmiş değil mi bazı şeyler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siyau

    @cobi,

    Garanti kişiye değil ürüne verilir. Garanti sağlayıcı firma aksini iddia edecek olursa, siz ürünü Sanalpazar üzerinden aldığınız için, alışveriş esnasında Sanalpazar sisteminin otomatik olarak ürettiği, siz ve satıcı arasında düzenlenmiş bir satış sözleşmesi vardır. Bu satış sözleşmesi ile, ürünün sahipliği ve tüm hakları sizin üzerinize geçer; buna garanti hizmetleri de dahildir.

    Eğer Çizgi Elektronik'ten olumsuz dönüş olursa, Sanalpazar'ın oluşturduğu satış sözleşmesi ve ürünün faturasıyla birlikte ilçenizdeki Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurun ve hakkınızı arayın.

    Aynen öyle hocam ;
    pazartesi sıkıntı yaşarsam bu konu olsun ,sanalpazardaki bilgiler olsun hepsini topralayıp ayrıntılı bir yazı ile tüketici hakem heyetine sunmayı planlıyorum.
    ürünün faturasını çizgiye kartı yollarken içerisinde yollamıştım artık onu da bir şekilde gold dan aslı gibidir felan yaptırırım herhalde.

    Aslında garanti hizmeti sağlanması dışında tamirden ürünün bozuk halde tamir edildi diye gönderilmesi bunun sonucunda 2 kez garantiye yollayarak 20-25 gün kartın
    garantide kalması gibi mağduriyetim var aslında.

    Yanlız şansıma ki sanalapazardan alışveriş yapmışım elden yapsam demekki epeyce zorlanacaktım derdimi anlatmakta.




  • cobi başından beri diyoruz gelir birisi diye şimdi iş medya da olunca bizim suçumuz yok olur

    sen hakkını alıcan kardeşim merak etme
  • Yanlış anlama dostum ama adamlar haklı.

    İzah edeyim;yaklaşık 1.5 sene önce 1500 liradan satılan kartı ikinci elden 500'e alsan, sonra kartı yakıp tamiri mümkün olmayan bir hale getirip servisten para iadesi alsan 1000 lira haksız kazanç elde etmiş olursun ki; bu da dolandırıcılık olur.

    O aradaki farkı birisi alacaksa kartın ilk sahibi almalıdır.

    Ayrıca fatura senin adına olmadığı için ücret iadesini sana yapmaları da doğru olmaz. Kartın ilk sahibi ile ikinci el satış mukavelesi yapman iyi olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Bir Çizgi elektronik mağduriyeti daha ...




    yukarıdaki mesajdan bu tarz bir anlam çıkardım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mckhan

    cobi başından beri diyoruz gelir birisi diye şimdi iş medya da olunca bizim suçumuz yok olur

    sen hakkını alıcan kardeşim merak etme

    hocam artık ben alacağım parayı felan da geçtim onlar artık ikinci planda ;

    Bu forumda çok mağdur edilen insanları gördük bazılarının durup bir düşünmesi lazım acaba bu mağdur olanlar ne diyor nerede hata yapıyorum diye.
    Bu konuyu mümkün olduğunca çok kişinin görmesini istiyorum ki sorunları olduğunda servisten onlara karşı nasıl tavır gösterileceğinden haberleri olsun.

    Aldığım kartın arıza yapınca garantiye gidip bozuk halde geri gelmesi 2.gidişinde bilgi almak için telefon ettiğimde bana karşı söylenilen imâ'lı edilen sözler
    hiç hoş değil bu süreci başkalarının yaşamasını istemem çok sinir bozucu bir durum.

    Artık bakalım bu işi ya çizgi çözecek ya gold çözecek yada tüketici haklarına gidip elimden geleni yapacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobi -- 21 Eylül 2014; 1:13:50 >




  • o kişileri ve takındıkları biz herşeyi biliriz muhabbetini son 3 4 ay da ürün gönderen biliyordur zaten dediğin gibi herkes bilsin bunları
  • Şu adama ve yalamalarına ''BEY'' diye hitap etmeyin böylelerine ağır gelir o kelime kendilerini birşey zannederler. Saygı ifadesi olan bir kelimeyi kullanarak bu dolandırıcılara saygı duyuyormuş gibi olmayalım
  • Asusun notebook servisinede kim bakıyorsa oda 5 para etmez.N550 notebookumda daha 1. ay dolmadan menteşesi yerinden çıktı servise gönderdim kullanıcı hatası dediler ne yaptıysam derdimi anlatamadım doa kapsamına giriyor filan desemde 220tl aldılar 1 ayda parça geldi takıp göndermişler ama adam gibi yapamamışlar yine gevşekti ve yerine tam oturmamıştı daha fazla pc siz kalmak istemediğim için öyle kullanmaya devam ettim 6 ay geçti menteşe yine kırıldı bakalım bu sefer ne diyecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkaneker

    Yanlış anlama dostum ama adamlar haklı.

    İzah edeyim;yaklaşık 1.5 sene önce 1500 liradan satılan kartı ikinci elden 500'e alsan, sonra kartı yakıp tamiri mümkün olmayan bir hale getirip servisten para iadesi alsan 1000 lira haksız kazanç elde etmiş olursun ki; bu da dolandırıcılık olur.

    O aradaki farkı birisi alacaksa kartın ilk sahibi almalıdır.

    Ayrıca fatura senin adına olmadığı için ücret iadesini sana yapmaları da doğru olmaz. Kartın ilk sahibi ile ikinci el satış mukavelesi yapman iyi olurdu.

    1-hocam mantığınız yanlış ben bu karta 7-8 ay önce 620 tl +kargo verdim faturası da zaten 800 küsür tl dediğiniz gibi öyle 1000 tl felan kâr durumu yok
    orada yanlışsınız.
    2-Ben kartı para verip almışssam benim olmuş demektir yanlışmıyım ? ki sanalpazardan aldım orada kaydı kuydu duruyor.
    sen marketten birşey alıp iade edeceğin zaman ne istiyorlar fiş istiyorlar sana isim mi soruyorlar.
    3-Benim kartın parasını fatura sahibine verseler adam alsa seni tanımam dese benim verdiğim 620 küsür tl ne olacak ?
    4-Benim 1 ay boyunca kartımın yatması sonucu oluşan zararım ne olacak veya şu anda yaşadığım stress ne olacak ?

    Anlamıyorum gerçekten neden öküz altında buzağı aramaya çalışıyorsunuz yukarı yazdım ben bu işten kâr felan etmiyorum
    zaten alırken de o amaçla almadım.Bilmem anlatabildin mi ?

    Hani benim garanti yansın kartı satın alırken verdiğim para boşa gitsin dermişsiniz gibi duruyor
    dostum diyerek başladığınız cümlelerin devamında yazdıklarınız oldu mu peki ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobi -- 21 Eylül 2014; 3:16:52 >




  • Geçmiş olsun hocam en kısa sürede hakkınızı alırsınız umarım.
    Bu arada benimde daha önce gerçekleşen bir garanti durumu hakkında tecrübemi aktarmak istiyorum. Bios'u çöken anakartımın garantisi bitmişti. Çizgi rma bölümüne konu açtım. Bios update yapılmasını istiyorum ve garanti bittiği için ücretini karşılayacağımı bildirdim. Fakat bana geri dönüş olarak bu işlemin anakartın sıfır fiyatına mal olacağını söylediler. Gönderirseniz ücrete hazırlıklı olun dediler. En iyisi gidin yeni anakart alın şeklinde bir cevapla karşılaştım.
    Başka teknik servisler ise bu işlem için makul bir fiyat istediler. Adamlar resmen bize ürün göndermeyin diyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÖmerI

    Ben donanım forumlarından çekileli neler olmuş. Bundan 2 sene önce çizgi 10 numara servisti. Çizgi garantisine girince , Powercolor daha güvenilir bir marka olmuştu insanların gözünde. Yazık olmuş marka değerlerine.

    ömerim nerelerdesin yahu sen
    Bak seni görmeyeli neler oldu maalesef nekadar değişmiş değil mi bazı şeyler...

    Buralardayım abi ama olabildiğince donanım forumlarından uzak duruyorum canım çekmesin diye

    Bu işin peşine düş bence. Düpedüz sahtekarlık bu yaptıkları.

    Edıt: Bilmem hatırlar mısın ama benim de bi 5850 vardı forumdan almıştım. Vakti zamanında onu iade etmek için çok uğraşmıştım. Bana da fatura sahibi siz değilseniz hiçbir hakkınız yok demişlerdi. Şu fatura sahibi fantazisinden vazgeçemedi firmalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖmerI -- 21 Eylül 2014; 4:27:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • PHO3N1X kullanıcısına yanıt
    Hala bir açıklama yokmu niyazi beyden ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cobi

    quote:

    Orijinalden alıntı: bocekgrafik

    Çalıntı mal süphesi duymalarını anlarım ama her faturası kendine ait olmayan kişiye hırsız muamelesi yapmakta nedir arkadaş? Sıyırmış mı bunlar?
    Eğer öyle olsaydı, kaç sefer hırsız olurdum, sayısını bile bilemem.

    Hocam öyle bir şüphe duyarsa verir polise savcılığıa iddia doğruysa gereği olur değilse zaten birşey yapılmaz.
    Ama bir hizmet firması olarak ben kartı kutulu faturalı yolladıysam 'kartın sizin olduğunu nasıl ispatlayacaksınız' demeleri
    abesle iştigal'dir.

    2.el herşeyde var arabada var evde de var elektronik eşya da var hatta elbise de bile var.
    O zaman ikinci el yasak olsun hepimiz bilelim rahatlayalım.
    Kaldı ki ben ürünü sanalpazardan aldım aldığım kişi belli ama bu forumda elden ürün alanda var benimde elden ürün aldığım oldu.
    O zaman hiçbirimiz bu alıp kullandığımız ürünler hakkında hak sahibi değilmişiz gibi bir durum ortaya çıkar.
    Hani araba olsa ruhsat devir vs yapılır ama ekran kartının devri felan nasıl olur ki adam gidip ses kartı alınca notere gidip satış mı
    onaylatacak böyle birşey olabilir mi ?
    neticede mal kimin elindeyse o malın o anda sahibi o dur diğer türlü mal'ın asıl sahibi olduğunu iddia adene kişide zaten kanuni olarak
    ispatalayarak geri alabilir.
    Ama bu çizgi elektronik mantığıyla bakarsak 2 el komple yasak olmalı ,ekran kartına oc yapılınca kart garanti dışı kalmalı,sitesinde
    de yazdığı gibi montaj esnasında en ufak sıkıntı da iş kullanıcıya yüklenerek cihaz garantiden çıkarılmalı bugüne kadar gördüğüm kadarıyla
    çizgi elektronik mantalitesinden ben bunu anlıyorum.

    Devlet şu anda milleti yolmak adına yeni yeni icatlar çıkarmanın peşinde. İkinci eli yasaklamak yerine, buna çare olarak yakında ikinci el ürün ruhsatı (ya da adı her ne olursa) diye bir şey çıkartırlarsa şaşırmam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.ED

    Geçmiş olsun hocam en kısa sürede hakkınızı alırsınız umarım.
    Bu arada benimde daha önce gerçekleşen bir garanti durumu hakkında tecrübemi aktarmak istiyorum. Bios'u çöken anakartımın garantisi bitmişti. Çizgi rma bölümüne konu açtım. Bios update yapılmasını istiyorum ve garanti bittiği için ücretini karşılayacağımı bildirdim. Fakat bana geri dönüş olarak bu işlemin anakartın sıfır fiyatına mal olacağını söylediler. Gönderirseniz ücrete hazırlıklı olun dediler. En iyisi gidin yeni anakart alın şeklinde bir cevapla karşılaştım.
    Başka teknik servisler ise bu işlem için makul bir fiyat istediler. Adamlar resmen bize ürün göndermeyin diyorlar.


    Benimde bir zaman 600 watt fsp power'ım bozulmuştu ve garantisi bitikti ;
    aynen sizin gibi mail attım aynı cevabı aldım.
    Çizgi elektroniğin o övdüğümüz çizgi garantili ise alınır dediğimiz günleri epeyce bir geride kalmış demek ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Niyazi Saral

    Viral reklam yapmaya kalksam ancak bu kadar olur. Gerçekten komik bir durum.

    1. Sevgili kardeşim Çizgi Elektronik PowerColor servisidir, ürünü satmaz yani kısaca herhangi bir ürünü garanti dışı kılmak Çizgi Elektronik'in üstüne vazife değildir ve herhangi bi kazancı olmaz. Bilakis zararı olur.

    2. Bu olay eğer tam olarak anlatıldığı gibiyse ortada bir hata vardır ve çözülür. Çok basit. Donanım haber platformuna yazmanın alemi hiç yoktur. Eğer haklıysanız tabi ki hakkınızı alırsınız. Büyük ihtimal bir hata oluşmuştur.

    3. Power Color Türkiye temsilcisi de dahil satıcıları herkes bizi tanır. Örneğin Gold'da çözerdi bu konuyu. Ortada bir yanlış anlaşma veya yanlış bilgi var. Bakalım kim ne yapmış, ne olmuş. Pazartesi görürüz.

    4. Konuyu Asus ile bağdaştıranalara da ayrıca güldüm :)

    Sevgili kardeşim anlattıklarınız için eğer tümü buysa sizden özür dilerim. Bu tür üzücü hatalar ne yazık ki olmaktadır ancak çözümünün forumlara yazmak olması çok şaşırtıcı.

    Saygılar,

    Tabi çözümün forumlara yazılması çok şaşırtıcı yoksa insanlar nereden bilecekler başka insanların mağdur olduklarını? Burada yazılması ve insanların tüm gerçekleri öğrenmesi hiç işinize gelmiyor değil mi?

    Hep zaten ortada bi yanlış anlama oluyor ama o yanlış anlamanın mağduru da hep tüketici oluyor her nedense??? Bu da arkadaşın forumlara yazması kadar çok şaşırtıcı bir durum değil mi???

    Garantili kartı servise yolladıktan sonra kartı daha da bozup geri gönderdiklerinde, konuyu Asus ile bağdaştıranlara güldüğünüz gibi mi gülüyorsunuz?

    Saygılar (!)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dravencarnage -- 21 Eylül 2014; 11:58:57 >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.