Biraz uzun bir yazı olacak gibi, şimdiden kusura bakmayın. Destek Numarası: 37729213 Yapa altyapısındayım ve santrale olan uzaklığım 729 metre. Saha dolabı sokağımın hemen başında, aramızda 10 metre var yok. Kullandığım paket; Özgür iletişim 100 paketi. Bina içi tesisatımda herhangi bir problem yok, kendim cat6 kablo alarak bina dışından taşıyarak kullanıyorum. 20.10.2020 Tarihine kadar stabil olarak 35-40mbit indirme, 19mbit de yükleme hızı alıyordum. Gün içerisinde internetimin gidip-gelmesi dahilinde; 8mbit indirme, 16mbit de yükleme olarak hızım çakılı kalmış durumda ki hala da değişen bir şey yok. 20.10.2020 Tarihinden 4 gün sonra online işlemlerden problemime ilişkin bir destek kaydı açtım, durumumu net bir şekilde anlatan bir metin ile beraber beklemeye başladım. 30.10.2020 Tarihinde sorunumun altyapı kaynaklığı olduğunu söyleyen, altyapının kontrol edileceğini söyleyen bir geri dönüş aldım. Akabinde 5-6 gün sonra Türknet'in saha ekibi gelip bağlantımı kontrol etti ve kendileri; bu uzaklıktan almam gereken hızın çok daha fazla olduğunu, bunu gerekli yerlere ileteceğini ve internet hızımın normale döneceğini söyleyerek ayrıldı. Herhalde bir problem kalmadı, 1-2 güne düzelir dedikten sonra değişen hiçbir şey olmadı. Bu süreçte aşağı yukarı 20 defa; TT kaynaklı arıza yok, "Teknik ekipler teyit amaçlı arıza kaydını TukNet’e aktardı. Kontrol ederek size bilgi vereceğiz." yazısını gördüm sanırım, belki de daha fazladır. Nihayet 18.11.2020 gününe geldiğimizde otomatik cevaplar dışında yeni bir cevap gördüm. Gelen mesaj ve benim cevabım; Bunu takip eden süreçte tekrardan; problem TT ekiplerine iletildi, saha ekipleri bilgilendirdi, adresinize gelecekler, TT kaynaklı arıza yok, Türknet saha ekipleri adresinize gelecek vb. vb. vb. Bu süreç de 29.11.2020 gününe kadar sürdü, daha sonra aldığım mesaj; Son olarak konuşmamız bu şekilde. Mevcut bağlantımı kontrol ettiğimde hala aktif YAPA altyapısında olduğum, özgür 100 paketine dahil olduğum, 35mbit e kadar internet alabileceğim yazıyor ama 2 defa Türknet ekipleri ziyaretime gelmiş olmasına rağmen, defalarca TT ekipleri kontrol etmesine rağmen bir şekilde kısır döngüye girmiş durumdayız, altyapımı değiştirerek normalde aldığımdan daha düşük bir hız almak istemiyorum, daha fazla para ödeyerek daha kötü bir hız almak istemiyorum. Daha önce stabil olarak çalışan, herhangi bir sorunu olmayan bağlantım üzerinden normalde aldığım hizmeti almaya devam etmek istiyorum. 20.10.2020 tarihinden 01.12.2020 tarihine, hala problemim devam etmekte. EDİT: Artık olay garip bir hikaye olmaktan çıkıp rezalete evrim geçirdi; Mevcut altyapımı bir türlü düzeltemedikleri için en sonunda *Eğer mevcut kampanyam değişmeyecekse ve ekstra bir fiyat farkı olmayacaksa* sizin önerdiğiniz altyapı değişikliğini onaylıyorum dedim ve serüven başladı. Akabinde daha sonraki şikayetimin başladığı altyapıda kullanmaya devam ettiğim internet normale döndü, eskisi gibi 40mbit'e 20mbit hızları almaya başladım ve; Yine benim yazdığım şeyleri umursamak yerine otomatik-ezbere cevaplar vermeye devam ettiler, sorunumu çözmek yerine sorunun çığ gibi büyütmeye devam ettiler. Daha sonraki gün ne yaptılar diye sitelerine girip durum nedir kontrol etmek istedim ve isteğim dışında beni özgür 100 paketinden alıp özgür 35 paketine geçirdiklerini gördüm, yine aynı destek kaydı üzerinden isteğimin bu olmadığını, daha önceki yazdığım mesajda aynı fiyatı ve paketi istediğimi söylememe rağmen verdikleri cevap bir komedi filmine sahne katkısı olarak eklenebilir. Bir önceki internetim düzeldi mesajı gözlerinden kaçtı herhalde deyip, tekrar aynı mesajı yeniledim; Sokağımda TürkTelekom çalışma yaptı, saha kabininin yerini değiştirdiler artık internetim normale döndü diye ama yine umursayan ve sorunumu çözmeye odaklanan kimse çıkmadı. Geldiler, yeni altyapıyı bağladılar, keyiflerine göre takıldılar ve sonuç; Son olarak dün bağladıkları altyapıdan aldığım değerler bunlar. Mükemmel memnuniyet ve mükemmel özverili çalışan bir şirket, herkese tavsiye ediyorum. 20.10.2020 tarihinden 012.12.2020 tarihine, hala *rezalet* devam etmekte. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeffyeibon -- 12 Aralık 2020; 15:30:49 > |
Bir garip TürkNet hikayesi...
-
-
Merhaba, destek kaydınızı kontrol ettiğimde ekiplerimiz güncel adresinizi istemiş, güncel adres bilginizle tekrar sorgulama yapılıyor. Sorgulama sonucunu kaydınız üzerinden sizinle paylaşacağız. -
Merhaba, sorgulama sonucunda yine aynı tip bir cevap ile karşılaştım; hattımın indoor tipi bir santralden geldiğini ve altyapı değiştirilmeden daha hızlı bir internet alamayacağımı söyleyen bir mesaj.
Benim anlamadığım nokta şu; normalde şuan kullandığım hat üzerinden 50mbit indirme ve 20mbit yükleme hızı alıyordum, bir anda ne olduysa bu hız 8mbit indirme ve 16mbit yüklemeye sabitlendi. Hani hattım 8mbit indirme hızından daha fazlasını desteklemiyorsa daha önce aldığım hızları nasıl alıyordum? Ki santrale olan uzaklığım dediğim gibi 730 metre, 4 sokak aşağıda benimle aynı pakete sahip, yapa altyapısına dahil bir arkadaşım var kendisi 1100 metre uzaklıkta ve 27-30mbit internet alabiliyor. Benim santrale daha yakın olmama rağmen durumum ortada. Sizce de bu işte bir tuhaflık yok mu?
-
Derdime çare lütfen @TurkNetDestek
-
Bana sorarsanız çok uğraşıp yıpratmayın kendinizi. Eski hızınızı da vermeyecekler. Adamların umrunda değilsiniz çünkü. Nerden mi biliyorum? Aynı sorunları bende yaşadım. Buyrun bunlarda açtığım konular:
https://forum.donanimhaber.com/baska-bir-yapa-rezilligi--144896602
https://forum.donanimhaber.com/yapa-bu-mudur-sundugunuz-cozum--145339552
Hızım önce 80 den 40'a sonra 6 ya en sonda 3 mbite kadar düştü. Gerisini siz düşünün...
-
Bakacağım, artık girdik bir yola, bir miktar da inat girdi işin içine. Uğraşabildiğim kadar uğraşacağım sanırım
-
Bende öyle diye diye 3 ay uğraştım bunlarla . Gitmediğim yer kalmadı. Santral, müdürlük vs.. En son pes ettim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheNightMare. -- 2 Aralık 2020; 20:26:55 > -
O zaman elde yapacak pek bir şey kalmıyor, bölgeme yeni tip-7 kabin yerleştirdiler, onlar aktif olana kadar bana biçtikleri diğer 24mbit altyapıya talim edeceğiz sanırım
-
Yeni mi yerleştirildi acaba? Eğer yeni yerleştirildiyse aktifleşmeleri 2-3 ayı buluyor.
-
1,5 - 2 ay civarı oldu, eski kabinleri söküp yeni kabinleri yerleştirdiler, sokak ortalarına denk gelecek şekilde yeni kabinler yerleştirdiler. Kabine doyduk ama hala aktif olmadıkları için 10mbit download / 16mbit upload şeklinde dengesiz bir internet iel yaşamak zorundayım
-
quote:
Orijinalden alıntı: zeffyeibon1,5 - 2 ay civarı oldu, eski kabinleri söküp yeni kabinleri yerleştirdiler, sokak ortalarına denk gelecek şekilde yeni kabinler yerleştirdiler. Kabine doyduk ama hala aktif olmadıkları için 10mbit download / 16mbit upload şeklinde dengesiz bir internet iel yaşamak zorundayım
Eğer kabinden fan sesi geliyorsa aktifleşmesine az zaman kalmış demektir. Yakın zamanlarda da DSL ışığınız gittiyse muhtemelen aktif olmuştur diye düşünüyorum.
-
YAPA'dan çıkarıp daha yüksek fiyat daha düşük hız.
Oh ne ala memleket.
-
Aslında en yukarıdaki yazıda kabinler aktif dememin sebebi o, kabinlerden fan sesi gelmeye başlayalı aşağı yukarı 1 ay oldu. Gel gelelim desteğe sorduğum sorular o kadar havada kalıyor ki ve her attıkları cevap bir o kadar daha soru doğuruyor kafamda. Onu mu soracağım, şunu mu soracağım derken elde hiçbir şey olmadan yola devam etmek zorunda kalıyoruz
Edit: Zaten kabinlerin aktif olmaması gibi bir durum söz konusu olamaz sanıyorum, eski kabinler sökülüp yerine yenileri takıldı. Benim bağlı olduğum kabin de değiştirildi, eğer aktif edilmemiş durumdaysa ben neti nereden alıyorum, bulunduğum sokaktaki diğer insanlar neti nereden alıyor? Aklımda daha çok soru oluştu, teşekkür ederim :D
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeffyeibon -- 3 Aralık 2020; 8:42:42 > -
Siz interneti şuan Türk Telekom ana santralinden alıyorsunuz. Ya VAE' ye geçip yeni kabinlerden hizmet alacaksınız. Ya da servis sağlayıcınızı değiştireceksiniz. Aksi taktirde YAPA' daki eski hızınızı tekrar vereceklerini düşünmüyorum.
-
İnanır mısın 24.10.2020 tarihinden beri yazışıyorum yetkililer ile şu bilgiyi veren tek bir kişi çıkmadı.
Forumdaki destek ekibi makul bir cevap vermez ise sanırım bu yola başvuracağım. Teşekkür ederim yorumların, bilgilendirmelerin için.
-
İnanırım, bende Temmuzun sonlarından Eylül' ün sonlarına kadar filan uğraşmıştım. En son "kıdemli destek uzmanı" olduğunu söyleyen bir arkadaş uğraşmıştı. O da halledemeyince umudu kesmiştim artık. Ben kimse mağdur olmasın istiyorum, ama bunlar düşüncesizce insanları böyle mağdur ediyorlar.
-
Yeni güncellemeler up'u
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X