Şimdi Ara

Bir Teşekkür Mektubu...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar ;

    09.04.2016 tarihinde laptop almak için Başakşehir'deki evimden Kadıköy'deki dükkana gittim. Gitmeden önce kafamda oldukça fazla şüphe vardı , alıp almama konusunda kararsızlığım yol boyunca içimi kemirmişti. Öncelikle firma ile görüşüp sonrasında kafama yatmazsa alternatiflere yönelecektim. Sonuçta yüksek maaşlarla çalışmayan ve en son pc'yi 5 sene önce toplayan ben , kafama estiği her an pc sahibi olmayacağım için ince eleyip sık dokumak zorundaydım.

    Bu arada söylemeden edemedim , masaüstü pc bir şekilde işimi görse de yakın zaman sonra Allah nasip ederse çocuk sahibi olacağım için odadaki eşyaları (pc masası ve pc) yayıntıları kaldırmam gerekiyordu.

    Kadıköy'e gittiğimde firmanın kapısını açar açmaz tam karşı masada beni Nurkan Töngel bey karşıladı. Sıcak karşılama benim için artı bir puandı.

    Forum ve Donanımhaber'de yazılan olumsuz yorumları konuşup değerlendirdik. Gerçekten çok fazla bilinçsiz kullanıcı var ve hata dönüşlerinin çözümleri oldukça basit (donanım bazlı olmayanlardan bahsediyorum.) Ayrıca sorun telefonda dahi gerilecek konuların ürün kabulünü yapıp yeni cihaz verdiklerini de eklediler.

    Kafamdaki pc seçimini kendilerine aktardım. Ayrıca Nurkan bey Teknoloji ürün olduğunu ve benim pc de de arıza çıkabileceğini ekledi. Freedos sistem aldığımız için deneme şansımız olmadı. Bu bağlamda mümkün ise Lisanslı windows ve direkt windows 10 kullanılması gerektiğini belirtti. (windows 8'den geçiş yapmayın) ayrıca Windows 7 kurmamam gerektiğini , uyum sorunu yaşanıp mavi ekran hatası almamın muhtemel olacağını ekledi.

    Beni hiçbir şekilde kırmayıp tüm taleplerimi olumlu değerlendirdi. Uzun lafın kısası firmadan ayrılırken yüzüm gülüyordu.

    Yapmış olduğum sohbetten ufak notlar vermem gerekirse

    -bir tane bile ölü pixel'de birebir değişim yapılıyor. (Bunu yapan başka bir yer görmedim. Vatan bilgisayar bile yok şu kadar ölü pixel olmalı , noktalar şu kadar aralıkta olmalı diyip kabul etmemişti arkadaşımın yeni aldığı pc'yi.)
    -çalışmayan oyununuz olursa buna bile destekleri mevcut
    -14 gün içerisinde koşulsuz iade hakkı
    -5 yıl boyunca parça garantisi ve ücretsiz temizlik - bakım. Garantiniz bitse dahi yardımcı oluyorlar.

    Başta Bana desteğini esirgemeyen Nurkan bey'e ardından Monster firmasına çok teşekkür ediyorum. Gerçek anlamda fiyat - performans bilgisayarları satmaktalar.

    Son olarak , notebook evde bir kaç oyun ile deneme fırsatı buldum. Tabi öncesinde windows 10 ve verilen cd'deki tüm driverleri yükledim. En ufak bir sorun yaşamadığımı belirtmek isterim. Bundan sonra yaşayacak olsam da arkamda muhattap alabileceğim , mail - telefon ve firmaya gidip görüşebileceğim güler yüzlü hizmet veren kişiler olduğunu bilmek güzel.

    Uzun yıllardır burada üyeyim ve firmayla ilgili yakından uzaktan ilişkim bulunmamaktadır. Sitede oldukça "kesinlikle monster almayın" tarzda yazılar gördüğüm için yazma gereği duydum. Elbette karar sizin ancak baktığımda pc alıp da memnun kalanların yazdıkları mesaj çok çok düşük iken sorun yaşayan herkesin yazması ürünün %90 sorunlu olarak görülmesini sağlıyor.

    Cihazım Abra A-5 V5.3.1 240 gb ssd , 1.000 TB hdd , i7 6.seri , 8 gb ram , gtx 960m ekran kartı

    her türlü sorularınızı bildiğim kadarıyla cevaplarım.

    herkese iyi forumlar.







  • heavy86 H kullanıcısına yanıt
    MonsterMusteriHizmetleri kullanıcısına yanıt
    Yaşadığınız süreci satın alma sürecinde hepimiz yaşadık. Önceki mesajlarıma bakarsanız satış ve servis departmanlarından oldukça memnun kaldığımı ancak 15 aylık kullanım sürecimde toplamda (kargo süreleri dahil) yaklaşık 1 ay serviste geçtiğini görebiliriniz. 15 aylık süreçte yurt dışındaydım ve bilgisayarı neredeyse kullanmadım. Türkiye'ye izne gelirken bile yanımda getirmedim. Kullanmaya başlayınca sorunlar baş gösterdi. Teknoloji şans işi, kesinlikle katılıyorum. Ancak ben yüksek meblağlar ödediğim halde, neden 1 ay bilgisayarsız kalıyorum, diğer konularda da bahsedildiği gibi ekran paneli değiştiği halde sürekli ölü piksel çıkıyor olması neden?

    Ayrıca orijinal windows ve orijinal oyun kullandığım halde teknik servis formlarında windows'da kilitlenmeler donmalar vardı, kendi işletim sistemimiz ile test edildi ibareleri var. Ne hikmetse ben bir kere bile kilitlenme ve/veya donma yaşamadım. Yaşamıyorum da.

    Teknik servisteki arkaşadaşın donma dediği hadisenin Intel Rapid Storage Güç yönetimi kaynaklı HDD'leri geçiçi olarak devre dışı olduğunu ben biliyorum. Forumda konusu açıldı, Monster bambaşka bir cevap vermiş, arkadaşa cevap yazdım söylediğim şekilde çözmüş.

    Bilgisayar servisten geldiğinde içine boşta gezinen vida vardı, tıkırtıdan şüphelenip açınca ben fark ettim. Geçenlerde başka bir arkadaş da aynı şeyi yaşamış ve forumda paylaştı.

    Web sitesindeki Windows 10 sürücüleri hatalı yada başka bilgisayar ait linkler verilmiş. Clevo'nun sitesinden çekerek hallettim.

    Ben tecrübeli ve sabırlı bir kullanıcıyım ancak herkes böyle değil. Üstelik bir çok kullanıcı ilk kez bilgisayar alan yada yeni yeni kendi sorunlarını çözmeye çalışan geç arkadaşlarımız. Ailelerini zorlukla ikna edip bilgisayar alıyorlar. Sürekli servise gidip geliyor olması kadar kötü bir senaryo daha olamaz.

    Acilen teknik servis personelinin yeterliliği kalite/kontrol açısından test edilmeli diye düşünüyorum. Bununla beraber malzeme kalitesi bu şekilde olursa muhtemelen bir sonraki bilgisayarım Monster olmayacak, buna eminim.


    İlk aldığım gün 2 adet RAM'den 1 tanesi arızalıydı kendim tespit ederek yenisini gönderttim.
    Ekran paneli ölü pikselden değişti, yeni panelde de vardı tekrar göndermedim.
    USB port arızasından dolayı anakart ve haliyle gömülü ekran kartı değiştirildi,
    İşlemcim değiştirildi, (Throttling yapma ve maksimum boost hızı problemi vardı)
    İşlemci soğutma bloğu ve fan değiştirildi,
    Touchpad arızalandı, yenisi ile değiştirildi.
    Klavyenin W tuşu arızalandı, yenisi ile değiştirildi.

    Şimdi ekran kartının 2 fanından birinden ses geliyor. Artarsa yine servis yolu görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mcgoktug -- 11 Nisan 2016; 14:40:18 >




  • heavy86 H kullanıcısına yanıt
    Umarım 2 ay sonra sende forumda "Gerçekten çok fazla bilinçsiz kullanıcı var ve hata dönüşlerinin çözümleri oldukça basit" yazmana rağmen. Sorunlarını dile getirecek konu açmazsın :)

    Burada bukadar konu açan insanların hepsi bilinçsiz, " Forum ve Donanımhaber'de yazılan olumsuz yorumları konuşup değerlendirdik" sizin değerlendirmeniz sonucunda firmadaki herkez ve siz bilinçli :) hakikaten güldüm sana... Burda konu açanların hepsi defalarca servise yolladı, telefon açtı, mail attı. Sorunu çözülmediği için konu açtılar.

    Daha 1 hafta bile olmadan 3500tl lik notebook u savunuyorsun :) ben toplamda 3 adet notebook aldım. Son aldığım 7000 tl, 3000 + 2000 ilk ikisinden gayet memnun iken clevo kasada bitmek bilmeyen ve çözülmeyen sorunlardan dolayı konu açtım.

    Umarım sorun yaşamazsın...
  • Hocam ,

    öncelikle büyük geçmiş olsun. Farklı bir senaryo ile yaşadığım konuyu özet geçmek isterim.

    Vatan bilgisayar'dan Tomtom navigasyon cihazı almıştım bundan 1 sene önce. Cihaz şarj almamaya başladı. Hemen gidip Vatan bilgisayar'a gönderdim. 1 hafta sonra dönüş aldım. kapalı bir kutu ile tamir edilemedi notu vardı. Ertesi gün büyük kızgınlıkla tomtom firmasını aradım. Firma yetkilisi böyle bir isim ile cihazın gelmediğini söyledi. Seri no ile baktı yine yok.
    Daha sonra öğrendim ki firma kendi teknik servisine göndermiş ve yapamamışlar. Ayrıca cihazda çizikler var.

    Firmaya durumu anlattım. Çiziksiz cihazım'a bir de çizik eklenmişti. Bu cihazlarda ekranın önemini anlatmaya gerek yok sanırım. Firma cihazı yeni bir model ile değiştirdi. Eğer beni ilgilendirmez diyip aradan çekilseydi öyle kalacaktım. Bunu anlatmamın sebebi , Elektronik cihazlarda ne yazık ki sorunlar olabiliyor.

    5 yıl önce aldığım pc de de ram bozuk çıkmıştı. 3 kez vatan bilgisayar'a gitti servis çözemedi toplama bilgisayardaki arızayı. Sonra ben forumları araştırarak çözümü gidip servise anlattım. Ramler yenilendi. Youtube girip tam ekran yaptığımda mavi ekran alıyordum.

    Dilerim sıkıntılarınızı aşarsınız. Malzeme kalitesi ile ilgili bilgi vermek gerekirse ,

    fiyat / performans demiştim. En iyisi diyemiyorum. Elbette daha iyi ve daha pahalıları var. Ancak bu fiyata bu donanım gerçekten yok. Epey araştırdım.

    saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: realbyx

    Umarım 2 ay sonra sende forumda "Gerçekten çok fazla bilinçsiz kullanıcı var ve hata dönüşlerinin çözümleri oldukça basit" yazmana rağmen. Sorunlarını dile getirecek konu açmazsın :)

    Burada bukadar konu açan insanların hepsi bilinçsiz, " Forum ve Donanımhaber'de yazılan olumsuz yorumları konuşup değerlendirdik" sizin değerlendirmeniz sonucunda firmadaki herkez ve siz bilinçli :) hakikaten güldüm sana... Burda konu açanların hepsi defalarca servise yolladı, telefon açtı, mail attı. Sorunu çözülmediği için konu açtılar.

    Daha 1 hafta bile olmadan 3500tl lik notebook u savunuyorsun :) ben toplamda 3 adet notebook aldım. Son aldığım 7000 tl, 3000 + 2000 ilk ikisinden gayet memnun iken clevo kasada bitmek bilmeyen ve çözülmeyen sorunlardan dolayı konu açtım.

    Umarım sorun yaşamazsın...




    Çözemediğim sorunu burada elbette ki arkadaşlarla çözüme kavuşturmaya çalışırım. Herkesin bilinçsiz olduğunu belirtmedim. Bana karşı cephe almanızı gerektirecek bir konu yok. Sadece bana aktardığı kadarıyla "bilinçsiz" dedim. Burada benden çok çok deneyimli arkadaşlarım var. En basitinden telefon alıyorsunuz o bile defalarca servise gidebiliyor. %100 sorunsuz bir cihaz yoktur sanırım. Belirttiğim gibi totalde bakarsanız ürünü alan 100 kişiden 50'si forum üyesi ise , 15'i sorun yaşayıp yazdı diye %90 sorunlu diyemeyiz. Benim en büyük korkum cihazda verecek mavi ekrandı ve testler sonunda bir sorun ile karşılaşmadım.

    tekrar etmek isterim ki "bilinçsiz kullanıcı" ibaresini lütfen üzerinize alınmayın.

    en basit örnek ;

    kasadaki pad sadece scrool görevi gören bir model gösterdi , bu modelde mouse görevi görmediği için iade etmiş.

    bir de fn ile bir tuşa bastığınızda ekran kapanıyor. bunu bile sorun olarak gösterenler varmış.

    Saygılarımla.




  • Gerçekten güzel bir viral reklam olmuş. Zamanında bende teşekkür mesajı yazmıştım. Eğer gerçekten ürünü satın aldıysanız birkaç aya kalmaz sizi Monster forumlarında "çok bilinçsiz ve basit sorunlardan" konu açarken görürüz. Ürünü herkes alırken iyi, iade süreci bittikten sonra desteğin kesilmesi ile beraber sorunların baş gösteriyor. Satın alınma tarihinden 1 ay sonra ara müşteriyi memnun mu diye sor memnun veya değil boşver aradık mı aradık tamam o müşteriyi salla politikası artık.

    5 Yıl boyunca parça garantisini 5 yıl boyunca parça tedarik garantisi olarak değiştirmenizde fayda var. Oysa ki 2 yıl 1 saat olduğunda cihazınızın garantisi resmi olarak bitiyor. Cihazların sorunlarına gelince bazı modeller de kronik sorun mevcut. Servis bunu kabul etmeyip aksini söylemesinde ise müşteriyi keriz yerine koyup aldatmasından başka birşey olmadığını da anlaman gerekiyor. Sırf 4 kere ürünü servise verdim. Sor bakalım alalı ne kadar oldu. Daha 1 yaşına anca geldi toplam 1 ay da serviste gezdi. Peki ürün tamamiyle sorunları giderildi mi, tabi ki de hayır. 5. kez servise gidişini 4 gözle bekliyoruz.


    Not: Süslü süslü teşekkür mesajı yazsak birkaç foruma daha acaba ücretsiz oyun felan veriyorlarmıdır ki ?




  • bu seni neden bu kadar rahatsız etti anlamadım ? Bedava birşey falan aldığım yok , ben hizmetten memnun kaldım ve sorun yaşamadım. Olumsuzlukları yazdığımız gibi olumlu şeyleri de yazmalıyız bence. Ayrıca memnun kalmazsam 14 gün içerisinde koşulsuz iade hakkım var.

    Bazı modellerde kronik sorun olabilir elbette. HP'de de vardı bu. Ben herşeye rağmen servisin her türlü kullanıcı hatası dışında cihazın arkasında olduğunu düşünüyorum.

    "5 Yıl boyunca parça garantisini 5 yıl boyunca parça tedarik garantisi olarak değiştirmenizde fayda var." Haklısın , yanlış yazmışım durum için kusura bakmayın ;)

    ayrıca sormamda bir sakınca yoksa sorun nedir cihazın ? Gidiş sebepleri ?

    bildiğim kadarıyla aynı sorunu 3 kez verdiğinde muadili ile değiştiriliyor.
  • Klasik '' monster ürün alan kişinin ilk 15 gündeki duyguları''

    Bu arada o 15 günlük süreç '' biz test etmiyoruz siz bi bakıverin sıkıntı varsa değişiriz'' süreci. Ona göre her detayını kurcala.

    Hafta sonu şöyle bir olay yaşadım bir de; başka biryerden aldığım ssd'yi kendim takamadığım için Monster cihazımla birlikte götürdüm teknik servise. SSD'yi biraz zoraki şekilde taktı arkadaş. HDD içindeki windowsu SSD'ye geçirmelerini rica ettim(windowsu da kendilerinden almıştım) 100 lira civarı ücret istediler. Üstelik 15 günüm dolmamıştı. Yani iyi niyetli biri olmasam, anında 4200 liramı geri alıp cihazı iade etme hakkım vardı. Bu süreç içerisinde olmama rağmen kendilerinin muhtemelen 15 dakikasını alacak kurulumu yapmadılar. Para istediler.
    Böyle basit bir işlem için 100 lira vermeyi kabul etmedim ve mekandan çıktım. Yaklaşık 100 metre ilerideki bir bilgisayarcıya girdim, Benim windowsu SSD'ye kurabilirmisiniz dedim. Adam hallederiz dedi aldı cihazı, yarım saatte halletti. Ücret nedir dedim, ne ücreti kardeşim buna para mı alcam senden dedi.

    Teknik servisteki arkadaşı suçlamıyorum ama böyle de bir anım var yani. Takdir sizin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thriller89 -- 11 Nisan 2016; 21:03:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thriller89

    Klasik '' monster ürün alan kişinin ilk 15 gündeki duyguları''

    Bu arada o 15 günlük süreç '' biz test etmiyoruz siz bi bakıverin sıkıntı varsa değişiriz'' süreci. Ona göre her detayını kurcala.

    Hafta sonu şöyle bir olay yaşadım bir de; başka biryerden aldığım ssd'yi kendim takamadığım için Monster cihazımla birlikte götürdüm teknik servise. SSD'yi biraz zoraki şekilde taktı arkadaş. HDD içindeki windowsu SSD'ye geçirmelerini rica ettim(windowsu da kendilerinden almıştım) 100 lira civarı ücret istediler. Üstelik 15 günüm dolmamıştı. Yani iyi niyetli biri olmasam, anında 4200 liramı geri alıp cihazı iade etme hakkım vardı. Bu süreç içerisinde olmama rağmen kendilerinin muhtemelen 15 dakikasını alacak kurulumu yapmadılar. Para istediler.
    Böyle basit bir işlem için 100 lira vermeyi kabul etmedim ve mekandan çıktım. Yaklaşık 100 metre ilerideki bir bilgisayarcıya girdim, Benim windowsu SSD'ye kurabilirmisiniz dedim. Adam hallederiz dedi aldı cihazı, yarım saatte halletti. Ücret nedir dedim, ne ücreti kardeşim buna para mı alcam senden dedi.

    Teknik servisteki arkadaşı suçlamıyorum ama böyle de bir anım var yani. Takdir sizin.

    Bu söz benide kapsıyor :D

    Çalışanlar iyi niyetli ancak cihazlar konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim .

    İlk 1 ay bende yere göğe sığdıramadım , sonki 8-10 ay ise sorunlarla uğraştım ve sonunda hallettik yarısını servis yarısını ben halletim diyebilirim

    Yani monsterin piyasada olmasa biz kulanıcılar için iyide , umarım bir kaç ay sonra buraya konu açmassın .

    Ben şimdi bir kaç modifiye sonrası bilgisayarı sorunsuz hale getirdim ama emin ol servise göndersem en az 5 kez gider gelirdi

    Monsteri kötülemiyorum , sorunsuz kullanan bir çok kullanıcı var illaki sorunlu bilgisayarları olacaktır ama bir yerde bir eksik var .

    İzlenimlerime göre abra ve clevo kasalarda sorunlar çok , tulparlarda çok şikayet görmedim .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: realbyx

    Arkadaşım,

    Sanayi bakanlığı yönetmeliğinde mecburi ve zorunlu 7 yıl yedek parça zorunluluğu maddesini bilmeden neyi savunuyorsun sen... Okadar acemi ve safsınki, hem lafı tüm foruma sokup alttan almaya çalışmalar vs... 2 gün kullanma ile 1 ton şey yazmışsın demekki 1-2 sene kullansan putlara tapanlar gibi olacaksın...

    Saygılar...

    Lütfen yazmadan önce en azından 5 sn düşün... senden bizlerden birisi olacaksın yakında.

    Öncelikle uslubuna dikkat et !

    Benim ne kadar tecrübeli olup olmadığıma sen karar veremezsin ! Saf olan sensin. Senin gibilerini çok gördüm , klavyede bilmişlik taslayanlar. Burada süreci anlatmama rağmen seni neden bu kadar rahatsız etmiş bilemedim.
    Ben tüm foruma birşey sokmadım ama sanırım senin tarafta sıkıntılar var. İstediğim boyutta istediğim sayfada yazı yazabilirim bu seni hiç ilgilendirmez. Ayrıca tapış şeklim de ....

    Markayı kötülemeye çalıştığına şimdi daha çok inandım , agresifleşiyorsun gereksiz yere.

    Bence sen artık yazma , hoş yazsan da yok sayacağım. Bu uslup ile muhattap bulamazsın.




  • heavy86 H kullanıcısına yanıt
    Arkadaş git bi yukarıdan aşağıya yazdıklarını bi okusana, hak ettiğin bir uslup ile konuştum. Neden bukadar zoruna gitti anlam veremedim. Forumda clevo kasa ile alakalı en az 50 tane sorun belirten konu varken, hiç birşeyi bilip bilmeden konu açıp birde, bukadar insanı yalancı çıkartıyorsun. Bütün tepkim bu yüzden.

    Monster zaten düzgün bir firma olsaydı, sana orda yalan söylemezdi. Forumda bunca sıkıntısı olan kişinin sorununu çözeceğine pm atıp telefon numarası istemezdi. Ben 12.bin tl lik cihaz alıp'da en son aldığımı kullanamıyorsam. Firmada bunu çözemiyorsa, çözümde üretemiyorsa ben haklıyım. Burada istediğim kadar konu açıp insanları bilinçlendirmeye çalışırım. 4 aylık cihazın 1 ayı serviste geçmiş, hala sorunları çözemeyen yalancı bir firmayı bu şekilde bilinçsizce savunman düşündürücü.

    Neyse inş bizler gibi sorun yaşamazsın, en azından sorun yaşayanlara saygı duy.

    Teşekkürler, iyi forumlar.




  • Clevolar ne kadar problemliymiş ya. İlk çıktığında ben yine kafamın dikine gidip msi kasa almıştım, insanlar clevo kasayı göklere çıkarıp 1 fanı var ve plastik diye msi kasayı yerden yere vururken. Hala sorun yaşamadım öyle ciddi bir tane. İntel wifi kartı problemli idi ancak onu da laptop'ı alırken bilerek aldım(üretim hatası bir sorunu vardı da kartın). Sorun yaşayan arkadaşlar mutlaka var, memnun arkadaşlar da ancak bir şey dikkatimi çektiyse o da çoğu kişinin müşteri hizmetlerinden ziyade servis ile sıkıntı yaşadığı. Şahsen ben memnunum, bazen yazılanları okuyunca "ben farklı bir marka mı aldım acaba" diyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Msı kasa almakla akıllılık etmişsiniz hocam. Yeni nesil olmasada sorun çıkarmıyor cihaz. Ayrıca tek fanlı olması biraz can sıkıcı olsada pc nin kasası kalın olduğu için kasanın içinde rahat hava sirkülasyonu çok tatmin edici ve clevo kasalardaki 3 fanın yapacağını yapıyor bana kalırsa. Dediğim gibi tek eksisi eski nesil olması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tnrvrd1996 kullanıcısına yanıt
    Hocam o kasanın ben hep hayranıydım, clevo kasa da çok avantajlı olmasına rağmen msi kasayı o yüzden seçmiştim. İçimde 4-5 yıla yakın bir tutkusu vardı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Viral reklam mesajın için teşekkür ederiz.

    quote:

    Forum ve Donanımhaber'de yazılan olumsuz yorumları konuşup değerlendirdik. Gerçekten çok fazla bilinçsiz kullanıcı var ve hata dönüşlerinin çözümleri oldukça basit (donanım bazlı olmayanlardan bahsediyorum.) Ayrıca sorun telefonda dahi gerilecek konuların ürün kabulünü yapıp yeni cihaz verdiklerini de eklediler.


    Canım kardeşim bir kere monsterin yazılım desteği yok kendi basit dedikleri tonla yazılım hatası optimizasyon sıkıntıları ve buglar için arayınca sundukları tek çözüm windows orjinal mi orjinal oem alıp kurduğunu söyleyincede bizden mi alındı? Sizin 60 tllik oem lisansınızı 250 tl kutulu lisans parasına alıp kursak o sorun olmayacak yada siz bizden daha iyi basıyorsunuz next tuşlarına fln windows kurmak sanıyorsun çok zor efsanevi bir olay.

    Gelelim donanım sıkıntılarına ben dünyada hiçbir firmanın kontrol edilip gönderilen ürünlerinin 10 undan 7 sinin parçalarının arızalı geldiğini görmedim. Üstüne kronik sıkıntıda değil bunlar parçalar AYIPLI! Elektronik işaretlidirler kargoda en üstte veya en üstün bir altında taşınır zaten iç kutu darbesiz olduğundan anlaşılır. Ya ürünleri bozuk gönderiyorsun demek bu yada bilgisayardan anlamıyorsun şahsen ben sırf reklam olsun diye ayıplı parça basıp sonra değiştirdiklerini düşünüyorum . Bunu tek böyle düşünende ben değilim adam laptop alıyor 1 ay içinde anakart ramler ekran hdd değişiyor ayıptır sorması bu ürünün neresi sağlam? Şayet komple sağlam gönderdiğine emin olsa kim hemen değişim yapar hemen kullanıcı hatasına bakar bu adamlar malının ne olduğunuda biliyor.


    Şu anlık monster f/p liğide tartışılır Asus ile fiyatlar çok yakın güvenide beceremedikleri işleri bilinçsizlik atıfıyla kıvırtmaya çalışmaya gerek yok clevo nun yapabileceği 3-5 belli bir değer toplamanında sonu belli (bknz:victor)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.