Şimdi Ara

Bir yardım edebilirmisiniz arkadaşlar???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben nisan ayında samsungun Np305v5a t01tr notebookunu aldım.aldıktan 1 hafta sonrasında ekranda gri(daha ziyade Koyu olan hemen hemen tüm renkler ama gri ayrı belli oluyor) tonlarında karıncalanma farkettim.Projelerimden dolayı aldıktan 1.5 ay sonra garantiye verdim.Ancak sorun çözülemedi en son göndermemle birlikte 4 kez ekran karıncalanması arızasından ötürü servise gitti.3 gidişinde değişmeyen parçası kalmadı(fan,lcd panel,lcd kablolar,lcd çerçeve).Herneyse şu anda bana değiştirme hakkı doğuyor sanırsam.Ama ben samsungun bu modelindeki birkaç pc de bu sorunu gördüm ve yenisini istemiyorum.
    sizce ne gibi bir yol izlemem gerekir.yani model söyleyin gibisinden birşey mi olur yoksa para iadesimi olur.model söyleyin derlerse ne önerirsiniz
    öneriler için şimdiden sağolun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zaffoo -- 29 Temmuz 2012; 21:05:49 >



  • 3. kez aynı sebepten servise verdikten sonra istersen para değişimi, istersen ürün değişimi alma hakkın var. Üst model isterseniz yetkiliyle konuşup anlaşabilirseniz olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Volkanbaba

    3. kez aynı sebepten servise verdikten sonra istersen para değişimi, istersen ürün değişimi alma hakkın var. Üst model isterseniz yetkiliyle konuşup anlaşabilirseniz olur.


    anladım hocam teşekkürler.Peki sizce tekrardan samsungmu almalıyım yoksa para iadesi alıp diğer modelleremi yöneleyim çok kararsız kaldım.Piyasa çok marka var lenovo ,dell vs. samsung kendi malzemelerinin çoğunu özellikle lcd panelini kendisi üretiyor diye aldım bu şekilde bir sorun çıktı.kafam çok karıştı şuan
  • Bir yanlış bilgiyi düzelteyim forumlarda söylenip gidiyor 3 kez aynı sebep diye bir şey yok yönetmelikte açık ibare var 1 yıl içerisinde aynı ya da farklı arızalardan 4 kez servis yüzü görürse değişim ya da para iadesi hakkı doğar,sizde 4.kez olmuş değişim talep edebilirsiniz ya da para talep edebilirsiniz,sorun olursa tüketici haklarına başvurun servisin verdiği tamir fişlerini saklıyorsunuz dimi bunları isterler sizden tüketici haklarında..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kobezafer8

    quote:

    Orijinalden alıntı: Volkanbaba

    3. kez aynı sebepten servise verdikten sonra istersen para değişimi, istersen ürün değişimi alma hakkın var. Üst model isterseniz yetkiliyle konuşup anlaşabilirseniz olur.


    anladım hocam teşekkürler.Peki sizce tekrardan samsungmu almalıyım yoksa para iadesi alıp diğer modelleremi yöneleyim çok kararsız kaldım.Piyasa çok marka var lenovo ,dell vs. samsung kendi malzemelerinin çoğunu özellikle lcd panelini kendisi üretiyor diye aldım bu şekilde bir sorun çıktı.kafam çok karıştı şuan

    O konuda birşey söyleyemem hocam. Yeni alacağın samsungun ya da diğer cihazında problemsiz çıkmayacağının garantisi yok. Para iadesi alınca diğer markalardan iyi bir ürün alabiliyorsan onu al tabiki, yok alamıyorsan yine samsung alırsın. Markaya takılı kalma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Volkanbaba

    3. kez aynı sebepten servise verdikten sonra istersen para değişimi, istersen ürün değişimi alma hakkın var. Üst model isterseniz yetkiliyle konuşup anlaşabilirseniz olur.


    baba , para değişimi nasıl bir şey oluyor acep? :) :) :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluelizard17


    quote:

    Orijinalden alıntı: Volkanbaba

    3. kez aynı sebepten servise verdikten sonra istersen para değişimi, istersen ürün değişimi alma hakkın var. Üst model isterseniz yetkiliyle konuşup anlaşabilirseniz olur.


    baba , para değişimi nasıl bir şey oluyor acep? :) :) :)

    1000 lira veriyorsun onlarda dolar yada euro ile değiştiriyorlar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    Bir yanlış bilgiyi düzelteyim forumlarda söylenip gidiyor 3 kez aynı sebep diye bir şey yok yönetmelikte açık ibare var 1 yıl içerisinde aynı ya da farklı arızalardan 4 kez servis yüzü görürse değişim ya da para iadesi hakkı doğar,sizde 4.kez olmuş değişim talep edebilirsiniz ya da para talep edebilirsiniz,sorun olursa tüketici haklarına başvurun servisin verdiği tamir fişlerini saklıyorsunuz dimi bunları isterler sizden tüketici haklarında..

    aynen hocam var bende fişler sıkıntı olmaz sanırım. ama şimdi nasıl bir yol izleyeceğimi bilemedim.Şu anda samsung alıcaksam forumdan araştırdığım kadarıyla np550 serisi uygun gibi görünüyor ama bu seriye değişim yaparlarmı?Yapmazlarsada sizin önereceğiniz bir marka varmı?İstediğim az ısınan seriler hangisiyse ondan almak.Şİmdiki bilgisayarlarda hd video izlesek bile ısınanlar var.eğer değişim olmazsa lenovo yada dell düşünüyorum ama sizinde önerilerinizi almak istedim




  • Süreci anlatayım servise 1 yıl içerisinde 4 kez geldiğini ve değişim yada para iade hakkım olduğunu söyleyin eğer samsung np550'yi istiyorsan sana değişim raporu hazırlayacaklar bu değişim raporuyla ürünü almış olduğun mağazaya gideceksin değişim talep edeceksin sana aynı modelden verirler genelde eğer ellerinde varsa np550'den fatura fiyatı üzerinden farkını verip alabilirsin,para iadesi istersen yine aynı aldığın mağazaya gidip ürünü verip paranı alabilirsin.Sonuca göre buraya yazın işi yokuşa sürerseler tüketici haklarına başvurun.Başka markalara bakacaksanız para iadesi alacaksınızdır,ozaman tekrar buraya yazarsın bütçeni belirtirsin seçenekler gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vercenik53

    Süreci anlatayım servise 1 yıl içerisinde 4 kez geldiğini ve değişim yada para iade hakkım olduğunu söyleyin eğer samsung np550'yi istiyorsan sana değişim raporu hazırlayacaklar bu değişim raporuyla ürünü almış olduğun mağazaya gideceksin değişim talep edeceksin sana aynı modelden verirler genelde eğer ellerinde varsa np550'den fatura fiyatı üzerinden farkını verip alabilirsin,para iadesi istersen yine aynı aldığın mağazaya gidip ürünü verip paranı alabilirsin.Sonuca göre buraya yazın işi yokuşa sürerseler tüketici haklarına başvurun.Başka markalara bakacaksanız para iadesi alacaksınızdır,ozaman tekrar buraya yazarsın bütçeni belirtirsin seçenekler gelir.

    tamamdır hocam çok teşekkürler bilgilendirme için




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.