Şimdi Ara

Bisiklet Hakkında Sohbet - Soru/Cevap - Salcano XRS 030 - NG650 - İnceleme - SS (52. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.423
Cevap
15
Favori
89.729
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    Kilom 90 civarında. Sorun olmasa bile rahat edemem ben. O bağlantıdaki sete baktım fiyatı iyi ama 26" benim bisikletim 29" teker. Acaba şu telerden bulsam işimi görmez mi?http://www.performansbisiklet.com/index.php?dispatch=products.view&product_id=871 Benim akort anahtarım da var taktıktan sonra diğer tellerle aynı tansiyona kadar sıkabilirim. Hatta ruble sökmek için gerekli zincirli anahtar dışında bütün ekipmanım var bisiklet tamiri için. Bisikletçileri bir gezeyim bakalım ne diyorlar.
    Birde benim bisklette mi bilmiyorum ama hoşuma gitmeyen bir durum var. Düz yolda giderken gücümden tam cerim alabiliyorum gibi gelirken en ufak yokuşlarda sanki bütün gücüm sürtünmeye gidiyor verim çok düşüyor gibi geliyor. Yani demek istediğim yokuşlarda gerektiğinden fazla güç harcıyorum gibi geliyor. Bu durumun göbeklerle ilgisi olabilir mi?
    @noktape

    Tamamen kondisyonla alakalı. Bisikleti aldığım sıralarda düz yolda hiç yorulmazken yokuşlarda dilim dışardaydı. Bol bol yokuş çıkarak antrenman yap.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter


    quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    Kilom 90 civarında. Sorun olmasa bile rahat edemem ben. O bağlantıdaki sete baktım fiyatı iyi ama 26" benim bisikletim 29" teker. Acaba şu telerden bulsam işimi görmez mi?http://www.performansbisiklet.com/index.php?dispatch=products.view&product_id=871 Benim akort anahtarım da var taktıktan sonra diğer tellerle aynı tansiyona kadar sıkabilirim. Hatta ruble sökmek için gerekli zincirli anahtar dışında bütün ekipmanım var bisiklet tamiri için. Bisikletçileri bir gezeyim bakalım ne diyorlar.
    Birde benim bisklette mi bilmiyorum ama hoşuma gitmeyen bir durum var. Düz yolda giderken gücümden tam cerim alabiliyorum gibi gelirken en ufak yokuşlarda sanki bütün gücüm sürtünmeye gidiyor verim çok düşüyor gibi geliyor. Yani demek istediğim yokuşlarda gerektiğinden fazla güç harcıyorum gibi geliyor. Bu durumun göbeklerle ilgisi olabilir mi?
    @noktape

    Tamamen kondisyonla alakalı. Bisikleti aldığım sıralarda düz yolda hiç yorulmazken yokuşlarda dilim dışardaydı. Bol bol yokuş çıkarak antrenman yap.

    Yok ya benim kondisyonum baya sağlamdır. Okula giden çevre yolu oldukça uzun ve eğimi fazla bir yoldur(çanta vs. de oluyor zaten) ve ben vites ön 2 arka 4 ün altına yavaşlamam gerekmediği zamanlar dışında hiç inmem. Çünkü indiğimde çok hızlı pedal çeviriyorum bu da bacaklarımı hırpalıyor. Yani saniyede 1 devir yaparım hep. Zaten bisikletle ilgili bir durum olduğunu anlayabiliyorum sürerken. Sanki yalandan pedal çeviriyorum gibi geliyor.




  • Bisikletim tekerleklerinde sorun yok fakat içinde ki lastik de bi sorun var sağlam bi lastık önerin de alayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter


    quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    Kilom 90 civarında. Sorun olmasa bile rahat edemem ben. O bağlantıdaki sete baktım fiyatı iyi ama 26" benim bisikletim 29" teker. Acaba şu telerden bulsam işimi görmez mi?http://www.performansbisiklet.com/index.php?dispatch=products.view&product_id=871 Benim akort anahtarım da var taktıktan sonra diğer tellerle aynı tansiyona kadar sıkabilirim. Hatta ruble sökmek için gerekli zincirli anahtar dışında bütün ekipmanım var bisiklet tamiri için. Bisikletçileri bir gezeyim bakalım ne diyorlar.
    Birde benim bisklette mi bilmiyorum ama hoşuma gitmeyen bir durum var. Düz yolda giderken gücümden tam cerim alabiliyorum gibi gelirken en ufak yokuşlarda sanki bütün gücüm sürtünmeye gidiyor verim çok düşüyor gibi geliyor. Yani demek istediğim yokuşlarda gerektiğinden fazla güç harcıyorum gibi geliyor. Bu durumun göbeklerle ilgisi olabilir mi?
    @noktape

    Tamamen kondisyonla alakalı. Bisikleti aldığım sıralarda düz yolda hiç yorulmazken yokuşlarda dilim dışardaydı. Bol bol yokuş çıkarak antrenman yap.

    Yok ya benim kondisyonum baya sağlamdır. Okula giden çevre yolu oldukça uzun ve eğimi fazla bir yoldur(çanta vs. de oluyor zaten) ve ben vites ön 2 arka 4 ün altına yavaşlamam gerekmediği zamanlar dışında hiç inmem. Çünkü indiğimde çok hızlı pedal çeviriyorum bu da bacaklarımı hırpalıyor. Yani saniyede 1 devir yaparım hep. Zaten bisikletle ilgili bir durum olduğunu anlayabiliyorum sürerken. Sanki yalandan pedal çeviriyorum gibi geliyor.

    Sen bizim buradaki yokuşu görsen o yokuşa dua edersin. Everest dağı gibi yokuş var burda. Hergün bisikletli veya bisikletsiz o yokuşu çıkmak zorunda kalıyorum. Vitesi 1'e almadan çıkmak imkansız resmen.




  • Bu hafta sonu, Erdek kampını bi atlatayım da nereye olsa gelirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frt-_-ctn

    Kilom 90 civarında. Sorun olmasa bile rahat edemem ben. O bağlantıdaki sete baktım fiyatı iyi ama 26" benim bisikletim 29" teker. Acaba şu telerden bulsam işimi görmez mi?http://www.performansbisiklet.com/index.php?dispatch=products.view&product_id=871 Benim akort anahtarım da var taktıktan sonra diğer tellerle aynı tansiyona kadar sıkabilirim. Hatta ruble sökmek için gerekli zincirli anahtar dışında bütün ekipmanım var bisiklet tamiri için. Bisikletçileri bir gezeyim bakalım ne diyorlar.
    Birde benim bisklette mi bilmiyorum ama hoşuma gitmeyen bir durum var. Düz yolda giderken gücümden tam cerim alabiliyorum gibi gelirken en ufak yokuşlarda sanki bütün gücüm sürtünmeye gidiyor verim çok düşüyor gibi geliyor. Yani demek istediğim yokuşlarda gerektiğinden fazla güç harcıyorum gibi geliyor. Bu durumun göbeklerle ilgisi olabilir mi?
    @noktape

    O teller de 26lık. Yakınlarda bisikletçi varsa onlardan bilgi alabilirsin. Yokuş meselesi kondüsyon işidir ona pek söylenecek söz yok. Ama rahat çıkmak için yapılabilecekler arasında spd pedala geçmek başta olma üzere sele boyunu ayarlama ve lastik basımçlarını doğru basma verim arttıran özelliklerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar.

    21 Mayıs'ta yol bisikleti aldım. Üstünden 4 gün geçti yaklaşık 300 km civarı yol yaptım. 1000 km'ye gelmeden paylaşmak istemedim. (sanırım 1 hafta sürer). Bisikleti iyice tanıdıktan sonra yine bu konuda inceleme yazısını ilk sayfada paylaşacağım. Buradan haberini vereyim.

    İyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    Merhaba arkadaşlar.

    21 Mayıs'ta yol bisikleti aldım. Üstünden 4 gün geçti yaklaşık 300 km civarı yol yaptım. 1000 km'ye gelmeden paylaşmak istemedim. (sanırım 1 hafta sürer). Bisikleti iyice tanıdıktan sonra yine bu konuda inceleme yazısını ilk sayfada paylaşacağım. Buradan haberini vereyim.

    İyi günler.

    Merakla bekliyoruz hocam
  • Model fiyat bilgisi vs. alabilir miyiz hocam?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: #ŞARBAY#

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktape

    Merhaba arkadaşlar.

    21 Mayıs'ta yol bisikleti aldım. Üstünden 4 gün geçti yaklaşık 300 km civarı yol yaptım. 1000 km'ye gelmeden paylaşmak istemedim. (sanırım 1 hafta sürer). Bisikleti iyice tanıdıktan sonra yine bu konuda inceleme yazısını ilk sayfada paylaşacağım. Buradan haberini vereyim.

    İyi günler.

    Merakla bekliyoruz hocam

    Beklediğinize değecek. Bol ssli sade anlatımlı bir konu olacak. Bisikleti tam tanımak için 1000 km eşiği koydum kendime. Km'yi doldurduktan sonra paylaşacağım.


    frt-_-ctn : Bisikletin tam ismini ve fiyatını incelemeyi başlattığımda vereyim biraz merak olsun :) ama şunu diyebilirim 2014 model Tiagra sistemli bir alet.




  • NG650 isteklerimi karşılamamaya başladı. Bende yeni bisiklet düşünüyorum bunu satıp. İncelemeyi bekliyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxSpecter

    NG650 isteklerimi karşılamamaya başladı. Bende yeni bisiklet düşünüyorum bunu satıp. İncelemeyi bekliyoruz.

    Doğrudur. İnsan bir süre sonra daha iyisini, daha akıcısını,daha serisini, daha dahasını istiyor. Önümüzdeki hafta incelemeyi paylaşırım. Şu sıralar biraz yoğunum bu hafta sonu kürek yarışım var normalde bu hafta yazacaktım ama önümüzdeki haftaya kaldı. Yapabilirsem eğer video da atmak istiyorum.
  • Çok meraklandım şimdi. jant tellrrini yaptırmadan satıp başka bisiklet almayı düşünüyorum zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konunun kalanını yeni okuma şansım oldu :D
    Hakkını vermişsin harbi şu ng650 nin normalde sorunları için konu açar herkes ama bisikletten anlayan bir kişinin bu denli kullanması ve yardım etmesi çok güzel :D
    Yeni aldığın bisiklette hayırlı olsun ne aldığını tahmin edebiliyorum (salcano dışında 1 marka daha var aklımda yabancı :D)
    Daha iyi bir bisiklete geçeceğin zaten aldığın spd ayakkabıdan belliydi bende de pedal var ayakakbıyı bir türlü denk getiremedim ucuza erdoğanlardan almıştım 2-3 ay önce ama stokta kalmamış :D
    Bu arada tur amaçlı kullanmana rağmen neden hala 1.5-1.75 lastiğe geçmedin anlam veremedim :D rahat 27-28 ortalama çıkarırdın yolda o kondüsyonla bu 30 üstü olur inşallah :D
    Birde ilk söyleyen ben değilimdir mutlaka nedeni de vardır ama söylemeden geçemeyeceğim :D
    Ayaklığı neden hala çıkarmadın
    Ben de sadece akşam çıkacağım zaman arka ışık ve ön ışık takıyorum onun dışında km saati de kullanmıyorum bisikleti kirliyken apartmana koyuyorum dışarı çıkarken de kilidi evde bırakıyorum :D
    Bu arada yol bisikleti incelemeni mutlaka okuyacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PwaGG -- 30 Mayıs 2014; 21:14:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PwaGG

    Konunun kalanını yeni okuma şansım oldu :D
    Hakkını vermişsin harbi şu ng650 nin normalde sorunları için konu açar herkes ama bisikletten anlayan bir kişinin bu denli kullanması ve yardım etmesi çok güzel :D
    Yeni aldığın bisiklette hayırlı olsun ne aldığını tahmin edebiliyorum (salcano dışında 1 marka daha var aklımda yabancı :D)
    Daha iyi bir bisiklete geçeceğin zaten aldığın spd ayakkabıdan belliydi bende de pedal var ayakakbıyı bir türlü denk getiremedim ucuza erdoğanlardan almıştım 2-3 ay önce ama stokta kalmamış :D
    Bu arada tur amaçlı kullanmana rağmen neden hala 1.5-1.75 lastiğe geçmedin anlam veremedim :D rahat 27-28 ortalama çıkarırdın yolda o kondüsyonla bu 30 üstü olur inşallah :D
    Birde ilk söyleyen ben değilimdir mutlaka nedeni de vardır ama söylemeden geçemeyeceğim :D
    Ayaklığı neden hala çıkarmadın
    Ben de sadece akşam çıkacağım zaman arka ışık ve ön ışık takıyorum onun dışında km saati de kullanmıyorum bisikleti kirliyken apartmana koyuyorum dışarı çıkarken de kilidi evde bırakıyorum :D
    Bu arada yol bisikleti incelemeni mutlaka okuyacağım

    Bu güzel mesajın için ben de sana teşekkür ederim

    Benim bu bisikleti almamdaki amacım yol bisikletine geçmeden önce trafikte bisiklet sürmeyi öğrenmek, yarışa katılıp kürekten sonra bir de bisikletin yarış atmosferini tatmak hem de son olarak geçen sene Türkiye'yi temsilen Polonya'ya kürek yarışlarına gitmiştik. Baktım orda bütün kürekçiler aynı zamanda da bisikletçiler. İçimden 'neden bende de aynı durum olamaz mı?' sorusunu geçirdim. Hedefim en baştan beri yol bisikleti almaktı fakat siz de bilirsiniz ki giriş seviyesindekiler bile 1000 liradan başlıyor o yüzden bu ng650 de karar kıldım. Ama şimdi amacıma ulaştım

    Lastik konusunda çoğu kişi aynı tepki verdi "O kadar geziyorsun değiştir şu lastikleri artık bak parasını ben vericem" diyen bir dostum beni baya güldürmüştü. Ben şöyle düşünüyordum bu bisikleti zaten değiştireceğim üstüne yatırım yapıp diğer bisiklet için biriktirdiğim bütçeden kısmayayım hem de yol bisikletine geçmeden önce bu bisiklet ile idman yapıp yol bisikletine geçince daha kondüsyonlu olmak. Açıkçası bisikletin beni yormasını bilerek istiyordum

    Hız konusunda ng650 ile Sirkeci-Bakırköy arasını 35 ort ile Gebze-Bostancı arasını 30 ort ile gidebiliyordum zaten. Bu bisiklette Sirkeci-Bakırköy arasını 37 ort ile gidebiliyorum. Peeleton yaparsak eğer 40ın üstüne biraz çıkabiliyoruz.

    Ayaklık lazım oluyor yav yol bisikletine geçince bir kaç kez düşürdüm bisikleti içim cız etti vallahi Hadi bunlar hafif olsun diye ayaklık koymuyorlarda bence tur amaçlı bisikletlerde ayaklık şart.

    Yarına Düzce'de kürek yarışım var. İnşallah ondan sonraki günleri müteakiben yol bisikleti yazısını paylaşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kendi bisikletimi yapmak istiyorum ozelliklede custom kasa uzerine kurulu birseyler yapmak istiyorum bu konuda bilgisi olanlar var mi

    Tekerlek secimleri
    fren sistemi
    Catal ne almaliyim etc

    Kafamdaki bisiklet su tarz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jokersonic

    Kendi bisikletimi yapmak istiyorum ozelliklede custom kasa uzerine kurulu birseyler yapmak istiyorum bu konuda bilgisi olanlar var mi

    Tekerlek secimleri
    fren sistemi
    Catal ne almaliyim etc

    Kafamdaki bisiklet su tarz


    Belli bir el becerisine iyi bir atölyeye, sağlam aletlere ve malzemeye sahip olmanız gerekir böyle bir proje için.Ayrıca amatörce yapılabilecek bir proje değil bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi #ŞARBAY# -- 31 Mayıs 2014; 17:37:20 >




  • 2014 modellerde maşa kilitlenmiyor sanırım.
  • 2014 27,5 NG650 V var bende de. 2013 görünüş açısında daha iyi , maşalar farklı zoom maşa var 2014 de neden böyle bişey yapmışlarsa . Ayakkabı ve pedala bisikletin yarısı kadar para verdin heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KyourakuShunsui

    2014 27,5 NG650 V var bende de. 2013 görünüş açısında daha iyi , maşalar farklı zoom maşa var 2014 de neden böyle bişey yapmışlarsa . Ayakkabı ve pedala bisikletin yarısı kadar para verdin heralde.

    Pedal başka bisikletlerde de kullanılabildiği için fiyata değer her zaman diye düşünüyorum. Yani bisikletin fiyatında olsa dahi ilerde bisiklet değiştirdiğinde kullanabilirsin.
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.