Şimdi Ara

Bisiklete Motor Takmak İçin >> (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.363
Cevap
12
Favori
146.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu motorda yağ ve benzin hazneleri ayrı diye biliyorum ikisinide fulle işte ilk benzin bitecek haliyle benzini eklersin sürekli yağ bitene kadar. Yanlışım yoktur umarım. Binlerce testere kullanıcısı var onlar nasıl alıyorsa bizde öyle alacağız

    Motor geçsin hemen başlıyorum . Bugünde bir bisikletçiye uğrarım.Ben lüleburgazdayım çok fazla sorun olacağını düşünmüyorum. Yani umarım olmaz o kadar apaçi delik egzostlu motorlarla gezerken sorun olmuyorsa bende de olmaz sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86F0316EC -- 14 Haziran 2011; 14:49:46 >
  • Oğuzhan aklından bile geçirme Kendine bi yakıt deposu yaparsın yada benim gibi bi su şişesine mahkumsun.

    Bu arada testerelerdeki yağ ve benzin deposunun ayrı olmasının nedeni zinciri yağlamak içindir. Yoksa normaldede testerelerdeki yakıt deposuna karıştırılmış yakıt konulur.

    15, ısrarla söylüyorum o motora 250 lira verip paranı çöpe atma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nielsen -- 14 Haziran 2011; 14:55:11 >
  • sana da hayırlı olsun o zaman. İkimizde proje resimlerimizi ve son durumları burdan paylaşalım herkes için faydalı olsun
    Tamam ayrı bi yakıt deposu kullanabilirim sanırım.Çıkma falan uydurabilirsem daha uzun süreli kullanabilirim. Peki bu motorlar en fazla kaç km gidebilirim 20km de şişmez hemen değil mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86F0316EC -- 14 Haziran 2011; 15:01:15 >
  • 100 tane alana 220den mi

    Saçmalamış resmen.

    Ya ben seni düşündüğüm için diyorum. Hani maksat, yaptığın şey sonuçta ilk. İlk işini birazdaha düşük maliyetle çıkarıırsan işin temelini öğrenirkende fazla zarar etmemiş olursun. Örneğin alacağın o skyhawk motorunda motor ayarını karbüratör ayarını öğrenirken bu motorun ömrüne etki edebilir. Ama ucuz motorla başlarsan motorun ölse bile sana koymaz. Çünkü tecrübe edinmiş olacaksın hemde fazla para yememiş olacaksın.
  • Tamam o zaman heyecan ve merakla motorumu bekliyorum . Motorun en fazla 8000 devire çıkabileceğini düşünürsek dişlilerle deviri 400 e düşürsem tekerleğin çevresi sanırım 2.13 metreydi. Buda dakikada 852 metre eder. Yani en fazla saatte 51,12 km eder ki bence yeterli. Bunun rampaları falanda var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 15


    quote:

    Orijinalden alıntı: Uniprof
    100 tane alana 220den mi

    Saçmalamış resmen.

    Ya ben seni düşündüğüm için diyorum. Hani maksat, yaptığın şey sonuçta ilk. İlk işini birazdaha düşük maliyetle çıkarıırsan işin temelini öğrenirkende fazla zarar etmemiş olursun. Örneğin alacağın o skyhawk motorunda motor ayarını karbüratör ayarını öğrenirken bu motorun ömrüne etki edebilir. Ama ucuz motorla başlarsan motorun ölse bile sana koymaz. Çünkü tecrübe edinmiş olacaksın hemde fazla para yememiş olacaksın.

    motorumun ölme ihtimali var mı?

    Ne gibi bakımlar yapmak gerekiyor motora?


    Fazla fakir çalışırsa piston kol kırabilir Herhangi bir nedenden vuruntulu çalışabilir, çiğ benzin atabilir vsvs



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nielsen -- 14 Haziran 2011; 15:19:28 >




  • fakirden kastın benzin/hava oranının düşük olması sanırım.Neden böyle birşey olur ki?
  • Motorun fakir çalışması performansı artırır ancak hararete sebep olur. Motor bu şekilde çalışmaya devam ederse metal yorgunluğu dediğimiz olay meydana gelir ve motorun ömrünü kısaltır.

    Şayet motor zengin çalışırsa yanma odasındaki yakılamayan yakıt motorun stop etmesine neden olur. Zengin çalışan motora gaz verildiğinde motor yakıtı yakamaz ve boğulur, bunun yanında egzozdan yakılmamış benzin atar ki, benzninin fiyatı malum bunu hiç istemeyiz

    Benzinin kalitesi düşükse motor dengesiz tempoda çalışır, vuruntu yapar. Buda crankshafta aşırı yük binmesine neden olur. Kalitenin düşük olmasından kastım, yakıtın pistonun daha buji seviyesine gelmeden parlamasıdır. Böyle olunca piston daha yukarı çıkarken yakıtın erken yanması sonucu dengesiz bir hareket yapar. Kalitesiz yakıtlar zamanından daha önce alev alan yakıtlardır. Vuruntunun bir sebebide ateşlemenin zamanınn yanlış olmasıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nielsen -- 14 Haziran 2011; 15:35:57 >




  • anladım gibi. Bu alet 1 saat falan durmadan çalışabilir mi acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992

    anladım gibi. Bu alet 1 saat falan durmadan çalışabilir mi acaba ?



    Hiç denemedim ki
  • Ya çalışır heralde be altı üstü aşağı yukarı hareket yapıyo .Bi tane de benzin deposu ayarlamak lazım hurdalıktan falan.
    pm attım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-86F0316EC -- 14 Haziran 2011; 15:39:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 15

    bu zengin ya da fakir çalışması verdiğimz gaza mı bağlı oluyor?

    Benzinin kalitelisini alırız yahu.
    petrol ofisinde 95 oktan kurşunsuz benzin 4.18 lira.
    2.5 litre depo var.10 lira eder.10 liraya 150 km.Epey iyi.
    sıkıldıkça bin

  • Bence yakıt sarfiyatı o kadar az olmayacak düşük cc li motorlar daha çok yakar diye biliyorum
  • Deneyeceğiz bakalım 10tl ile 150 km bence müthiş bir rakam . Tabi arada mola vermek gerekir motor açısından
  • Çıkılmasa bile en azından iş görür diye düşünüyorum.Ben şimdi çıkıyorum uygun dişli bakayım akşama yazarım gelişmeleri
  •  Bisiklete Motor Takmak İçin >>

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>

    bu parçaları ücretsiz aldım arkadaşlar.Ama sanırım zincir kısa gelecek bir tane daha ekletmem gerekebilir.Vites kolunun çıt çıt eden kısımları bozuk yani tam benim istediğim gibi açıkçası uyarsa çok güzel olur.Ancak şöyle bir sorun çıktı arka tekerleğin sol tarafına dişli takılamıyormuş dişliyi takmak için yuva yokmuş orda mecburen motoru kucağımıza alacağız.Ve gücüde pedallara vereceğizdolayısıyla pedallar iptal olacak.
    Bir de bulabildiğim en küçük dişlide 13 diş var en büyükte ise 44. Sanırım istediğim kadar düşüremeyeceğim deviri




  • tornacıda ayarlıyorlar o dişlileri. Dediğimi yaparsanız masrafsız olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    tornacıda ayarlıyorlar o dişlileri. Dediğimi yaparsanız masrafsız olur.

    Ne dediğini kaçırdım . Tekrarlayabilir misin acaba ?
  • Gaz için o vites tetiklerini kullanacaksan çok güzel hız sabitleme sistemin olmuş olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 15


    quote:

    Orijinalden alıntı: Uniprof
    Gaz için o vites tetiklerini kullanacaksan çok güzel hız sabitleme sistemin olmuş olur.

    Ben de tam onu soracaktım.O motordan çıkan teli çektikçe hızlanıyor mu motor?
    Eğer öyleyse dediğiniz gibi hız sabitleyici gibi kullanılabilir vites.Ama gücü yeter mi bilmem.

    Bozuk vitese takarsanız da ara gazı verme şansınız olur



    Tabiki motordaki o pimi çektikçe motorun devri artar.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.