Şimdi Ara

Bisiklete Motor Takmak İçin >> (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.363
Cevap
12
Favori
146.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende sayarak söylüyorum . 21. yüzyıldayız ama ne çare
  • Bugün aldığım dişlide 13 diş var.Motor gelmeden parçaları monte etmeden anlayamayacağız sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhan1992
    bisikletin tekerlek çevresi 2 metre değil mi abi?
    3000 devir atıyosa dakikada tekerlek 1000 devir yapar dakikada
    Saatte 60000 devir yapar
    yani saatte 120,000 metre yapar. 120km işte. Hatam nerde cidden bulamadım

    bende bisiklete baktım hesapladımda sen 21. Viteste 2000 devirde 120 km sürata çıkıyorsun. Go kart yapalıma bak prof abi sana cevap yazdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 15

    Ama şu da var.Sen üstüne bindiğin zaman o motor 3000 devir yapabiliyor mu?

    Yine de sen o 1/3 oranını bir dene.Zaten daha da fazla küçültemezsin gibi.Olsa olsa 1/4 olur en fazla.Şimdi inip benim bisikletin dişlileri sayıcam



    Bunu daha önce dediğimi hatırlıyorum
  • yalnız şöyle bişey var resimlere dikkatli bakınca anladım:
    adamların arka tekere monte ettikleri dişli benim dediğimin 2 katından daha büyük. Buda oranı epey bi düşürür
  • işte sorun orda daha büyük dişliyi nerden bulcam? Çok büyük bir ihtimal daha büyüğüne ihtiyacım var
  • resimde gösterdiğim çarkın en küçük dişlisi motorun dişlisi olacak.
  • egzos çıkma falan bulurum. Bu arada mobiletlerin dişli sistemini kullanıcam sanırım. motor dişlisi 11 arka dişli ise 56 dişliymiş. Benim oranımdan daha düşük. Daha çok işime yarar gibi
  • neyi nerden bulucam? Hurdalıklar bunlarla doludur yani öyle umuyorum
  • mobilet dişlisini ne yapacaksınız
  • Yeterli oranı sağlamak amacıyla en uygun o gibi göründü ama vazgeçtim sanırım ondan. Yarın ola hayrola.
  • mobilet dişlisi kalındır bisklet zinciri mobilet dişisyle kullanılmaz
  • Kaynak yaptırmayı düşünmüştüm.Ama bu oranda yeterli değil.Bide tekerleğin soluna çark takılabiliyo mu? Bisikletçiye sorduğumda hayır dedi?
  • iyide kaynağı nereye yaptırıcam tutmaz bence orda kaynak
  • eğer arka tkere çark takarsanız motor tek vites olur.
  • bunlarla uğraşılmaz buyrun size link seç beğen al
    http://www.motorsikletyansepet.com/urunler.htm

     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>
     Bisiklete Motor Takmak İçin >>




  • Arkadaşlara belki uğraşıp yaparsınız ama bunu hobi olarak gömeniz daha iyi. Yoksa Bisikletin ani hızlanmalar için yapılan bir dinamiği yok. Çok hızlı gitmesi için de tasarlanmamış, frenleri deseniz ona göre değil. Sadece zincir motorunu taksanız çok sesli olacak, güvenli olmayacak.

    Zaten motor alacaksınız bisiklettir, zincirdir derken, yalıtımdır, güvenliktir derken baya da masraf yapacaksınız. Ne kadar da yapasanız güvensiz bir sistem olacak. Zincirin çat diye kopmayacağı, motorun dolanmayacağı ne malum. Yakıt işleri var vs vs. zaten çok uğraştın mı mobiletten farkı kalmıyor.
    Kanunu olarak da yasal olmadığından bahsetimiyorum.

    Alın bir scooter güzel güzel binin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 15

    vitesli mı yapıyorduk biz?
    Oguzhan tekeri ters çevirsen dişli sola gelmez mi?


    yeni einstein bulundu 15 zekana hayranım
  • Belki haklı olabilirsiniz ama şu anda vazgeçmek istemiyorum açıkçası.Motorda elime geçmek üzere zaten.Ani hızlanma yapabileceğini sanmıyorum motorun 50cc motor var sonuçta.Ayrıca hız olarakta en fazla 50km yi hedefliyorum.Normal bir insanda bisiklette çok rahat 40km hıza ulaşabilir hatta zorlarsa 50de olabilir.Bu yaşıma kadar bir sürü projem var ama hep korktum ya bişey olursa ya kırılırsa ya işte ceza yersem.Ne olursa olsun arkadaşlar; eğer pişman olacaksam yapmadıklarım için değil yaptıklarım için pişman olmak isterim
  • eğer öyle yaparsan dişli boşa döner.Pedalı geri çevirincide bisiklet geri gider
    bu arada motor şu anda bulunduğum şehrin bağlı olduğu ile ulaşmış. Az kaldı
    quote:

    Orijinalden alıntı: 15


    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    quote:

    Orijinalden alıntı: 15

    vitesli mı yapıyorduk biz?
    Oguzhan tekeri ters çevirsen dişli sola gelmez mi?


    yeni einstein bulundu 15 zekana hayranım

    niye ya mantıklı değil mi?

    O arkadaki demirler simetrik mi bilmiyorum ama denenebilir.

    Ya herkes scooter filan alın demiş de onların da plaka,ehliyet,ruhsat derdi var işte.




    quote:

    Orijinalden alıntı: 15


    quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    quote:

    Orijinalden alıntı: 15

    vitesli mı yapıyorduk biz?
    Oguzhan tekeri ters çevirsen dişli sola gelmez mi?


    yeni einstein bulundu 15 zekana hayranım

    niye ya mantıklı değil mi?

    O arkadaki demirler simetrik mi bilmiyorum ama denenebilir.

    Ya herkes scooter filan alın demiş de onların da plaka,ehliyet,ruhsat derdi var işte.






  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.