Şimdi Ara

Bmw 1.16i-Alfa Romeo Giulietta-Opel Astra (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
2
Favori
12.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BMW
  • 1.bmw 1.18 f 20 gümüş gri sportline zenon beyaz ayna ve jant ( ş. içi 7.4 0-100: 7.2 snye ) ve arkadan itiş :) = 95 bin
    2.alfa tct + cam tavan + spor paket 1 ( ş içi: 6.7 0-100: 7.7) kendi verilerim ş içi: 11 lt 0-100: 7.3 sn = 70 bin
    3. bmw 1.16 f 20 gümüş gri sportline zenon beyaz ayna ve jant ( ş. içi: 7.3 0-100: 8.5) = 80 bin
    4. klasik yeni a3
    bukadar. a-a ben astrayı yazmayı unutmuşum :)
  • Ask 3 harflidir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşın tercih ettiği araç modellerine bakınca nipseten araç fiyatlından daha çok sürüş keyfi ve uzun dönem kullanımda sıkılmayacağı bir mode arayışı içinde gibi geldi.
    Ben olaya kağıt üzerindeki teknik veriler, alım satım maliyetleri, ikinci el değeri gibi konuları pas geçerek farklı bi açıdan değerlendirmek istiyorum.

    Ben yaklaşık 2 aydır Tükiyedeyim dikiz aynamda ilk Giulietta yı gördüğümde amma serseri ruhlu bi araç demiştim. Çünki tasarımı tamamen farklı, aracın şurası bu arabaya farı şu arabaya benziyor denebilecek hiçbirşey yok. Araç belki mükemmel olmayabilir ama sizi cezbeden birşeyler var araçta. Biraz garip olabilir ama sanki araba Beşiktaşın Çarşı grubu gibi serseri görünüşlü ama orjinal ve aykırı da bi duruşu var. :)

    Bmw ise 100m ileriden ben almanım diye bağırıyor, almanlar nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama arabaları hep ince mühendislikle ve kaliteli üretildiğini uzaktan bakınca bile hissetrimeyi başarıyor. Birde Türkiyede malesef insana değil araca saygı duyuluyor BMW de en çok saygı duyulan araçlardan birisi, bence bu aracın yaşatabileceği en büyük haz galiba bu olur.

    Bazı arkadaşlar arkadan itişin sürüş keyfinden bahsetmiş, ama şu anda kullanılan güvenlik teknolojileri , eps, viraj denge vsvs.. aslında arkadan itişin tüm özelliklerini yok ediyor, 136 bg lik bir araçtan ve bu kadarda güvenlik donanımının içinden arkadan itişin hazzını almak bence çok güç. Bildiğim kadarıyla da bmw nin şu anki serileri son arkadan itişli modeller.

    Aradaki fiyat farkınıda değinilmiş, kaputtaki BMW logosu fiyatı biraz daha arttırmış olabilir :) ama ben eminim o fiyat farkı kadar arabanın içinde fazladan incik cincik parça vardır. Amerikada araba tamiri yapanlar alman arabaları için 1 parçanın düzgün çalışması için içine en az 10 parça daha ekliyorlar isviçre saati gibi araç yapıyorlar derler. (ironik ama bu sepeten alman araçlarını pek sevmezler)

    Bence bir araçtan keyif almak, arkadan itiş önden çekiş plastiğin yumuşaklığı vs vs 0 dan 100e bilmem kaç saniyede çıkması ile olmuyor, aracın içine bindiğiniz zaman o araç sizin karakteriniz ile uyuşmalı, aykırı olmak istiyorsanız alfa kesinlikle mutlu eder, yok ben araçda yüksek kalite ve saygı arıyorum derseniz BMW kesinlikle bunu verir, yada ben araçta sağlamlık ve sorunszuluk arıyorum derseniz o zaman adres Japonya ki benim tercihim :))) Beklentilerinizin dışında bi araç seçerseniz ister BMW ister Alfa olsun 3 gün sonra aracın bi yerleri kesinlikle gözünüze batmaya başlar :)




  • bir cok yorumuna katılıyorum Darthwider. ancak saygı konusunda alfa bmw 1 e göre daha karakterli. 1 zaten coklarına göre bayan arabası hatta bmw bile deil diyenler cok var. zaten bakıldıgında yolda genelde bayanlar kullanıyor. alfa yı zaten bılen alır e kızlarda arabadan nekadar anlar:S? sonuc olarak 1 de ıyıdır saglamdır falan ama guly burun farkıyla öndedir. saglamlıkta deil toltalde
  • Artık araçların birbirine benzemeye başladığını bi dönemde Alfanın karakterli ve saygı duyulması gereken bir araç olduğuna şüphe yok. Saygıdan kastım ülkemizde Mercedes Bmw bir statü sembolü gibi algılanıyor ister 1 olsun ister a olsun farketmiyor. Bu marka araç kullananlar artık belli bir refah seviyesine ulaşmış sonuçta ciddi anlamda bir para ödeyerek bu araçlara sahip olmuş, kullanım ve bakım giderlerinin de düşük olmadığını düşünürsek bu durum malesef insana değilde arabaya saygı duyulmaya başlanıyor.

    Amerikada sıfır D segment araçlar 25-35 bin dolar arasına satılmakta bu rakama Bmw, mercedes, audi, honda vs vs hepsi rahatlıkla alınabilmekte, bmw mercedes gibi arabalar kesinlikle iyi araçlar ama ulaşılamaz yada statü sembolü araçlar da değiller, bazı arkadaşların alman kazığı dediği durum malesef türkiyedeki tüm araçlar için geçerli, düşünün türkiyede ortalama fiyatlı bir C segment araç fiyatına amerikada çok rahatlıkla D segment yada mustang gibi gerçek bir spor araba alınabiliyor, Türkiyede ise malesef araclara fiyatının 3 katı vergi ödeniyor.

    Neyse uzun lafın kısası ülkemizde araçlar gerçek değerlerinde satılmış olsaydı ve insanlar bmw yi pisikolojik olarak statü sembolü olarak görmeseydi şu anda yorumlar daha farklı olurdu :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZZ RAT

    Alfanin hic bir modelini sevmiyorum, ne Giulietta, ne 156.
    Tasarim duskunu bir adam degilim,
    ama tasarimi zerre kadar hosuma gitmeyen bir arabayi da, agzina kadar doluymus ya da bilmem su kadar beygiri yuksekmis diye almam.


    +999
    öncelikle bmw mi alfa mı?bu soruya alfa diyen çıkarsa hiç yazdıklarımı okumasın..tabi ki bmw..bmw nere alfa nere...resmen i30 mevzusunda hyundai ile vw i bir tuttukları durum..hyundai nere vw nere..

    alfanın her fırsatta bu kadar reklamının yapılması gerçekten sıkar oldu..aramızda hiçbirimizin babası ne alfanın ne bmw nin sahibi...abartılı komediyi uzatırsan b.oku çıkar diye bir laf vardır..ne gui imiş bu arkadas görmesek bakmasak bilemeyeceğiz..seven sever tamam iyi güzel kimse de birşey diyemez ama sevmeyen de sevemez yahu ..tercih etmeyen de etmez bu kadar basit..

    arkadaşlar da demiş "dolu gui ye bineceğime bos 1.16 ya binerim diye...al benden de o kadar..donanımı full diye araba alınır mı ya?pantolon mu alıyoruz..geçenlerde aynı muhabbet yeni i30 için olmuştu..i30 golfe fark atarmış vs..neymiş aynı paraya full donanım veriyormuş..full i30 a comfortline golf denk geliyormuş vs..ya i30 nere golf nere..full de olsa full oğlu full de olsa i30 almam ..gider trendline golf alırım bu kadar basit..


    o konunun benzeri gui için geçerli bu aralar..gui nin adının geçtiği yerde hangi araç-model varsa hiçe sayılıyor..dikkat edilmesi gereken kişisel tercihler gözardı ediliyor..

    şahsen bende özetleyeyim..

    gui nin ön dizaynı karga burnu gibi etti mi 1-0

    gui nin ön dizaynından dolayı takılan plaka ya sola ya sağa hafif yamuk oluyor.hani tasarım(kişiden kişiye değişir herkes sevmek zorunda değil).iğrenç bir durum etti mi 2-0

    gui nin kokpiti gerçekten kötü..kaliteliymiş vs umrumda değil hiç begenmedim kokpiti..etti mi 3-0

    geçen başka bir forumdan arkadas ile konusmustum gui üzerine..koltukların kısalıgından bahsetti..bir süre sonra bacakları koltuklar değil sen taşıyorsun dedi.ee arabanın içi genişti hani?.etti mi 4-0

    guinin amblemi tam rezalet..kocaman haç işaretini taşımam arkadas ..kac etti sayamadım..

    aracın 2.eli zaten konusmaya değmez

    bmw arkadan itiş ..hatırı sayılır bir fark herhalde...kaç etti kere kac etti

    gui nin tek 34 hp fazlası motoruna birşey diyemem..34 hp için gui tercih ediliyorsa vah ki ne vah

    gui de 8 ileri şanzıman var mı? yine bir sayı..

    görüldüğü üzere gui sayı yapabiliyorsa bmw de hayli hayli yapabiliyor..

    --------------------------------------------------

    kısaca amacım ne tartısma yaratmak ne de uzun uzadıya konusmak..sadece demek istediğim şu ...zevkler vardır bir de renkler..bunlar kişiden kişiye değişir.sürekli aynı şeyleri diretmek gereksiz anlamsız..gui sana göre çok iyi bir seçimdr bana göre değildir bu kadar basit..

    bir de rahatsız olduğum tavırlar var..siz alamancısınız ,siz birşey bilmezsiniz..gidin söğüşletin kendinizi..vs vs uzar gider..bunlara gerek yok..hoş değil..sen guiyi seçiyorsan tamam ben bmw seçiyorum..sen akıllı ben aptal mı oluyorum?hadi canım güldürme beni..

    bu konuya başka birşey yazmayacağım..


    --------------


    son olarak hava da kara da BMW derim...adı yeter..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atiktuk -- 1 Eylül 2012; 1:21:58 >




  • Bmw +1

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW.
  • alacak almıştır ama Volvo V40 derim ben
  • Giuletta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atiktuk söylediklerinin bir kısmına katılmakla birlikte skor tabelana katılamayacağım. ön arka tasarımlar, gösterge paneli vs kişiden kişiye değişir o nedenle tabelaya girmemeli bence. koltukla ilgili sıkıntıyı ben yaşamasam da yaşayana saygı duyarım sonuçta herkesin cüssesi farklı rahat etme şekli farklı. 170cm 70kg birisi olarak oturduğum en hoşuma giden kokpit 1.16 da idi ama 185cm 95kg arkadaşım kokpitinden ötürü 1.16dan vazgeçti gitti i30 aldı . bence kıyaslama yaparken dış-iç tasarım gibi kişiden kişiye değişen kriterlerden ziyade sürüş dinamikleri (yol tutuş gibi), motor performansları, otomatik şanzuman vites geçiş seriliği, malzeme kalitesi gibi kriterler üzerinden tabela yapmak lazım ki katılmadığım kısım tabelanda bunlar harici değerlendirmeler.

    son olarak sana değil buraya yazan herkese genel olarak yazıyorum, kokpitine oturmadığınız, test sürüşü yapmadığınız araçlar hakkında firmaların web sitelerine bakarak fabrika verileri ve fotoğraflar üzerinden yorum yapmayınız lütfen. zira buradaki yorumları dikkate alarak araç seçimi yapacak kişiler kulağınızı çınlatabilir




  • Konfor açısından bmw daha öndedir.Ayrıca arkadan itişin keyfi bir başkadır.Bmw daha fazla yakar.Ama giulietta dış görünüş olarak daha güzel duruyor.Ayrıca 170 beygir.
    Konfor,orta düzey hız,keyif =bmw 1.16
    Hız,dış görünüş=giuletta
  • 1.16'ya 85 bin tl diyenler var
    full + full 1.18 aldım 85 tl olm neyin kafası

    he varsa 85 binin hiç düşünme full 1.18 al. 170 bg, 1600 motor.
  • yani dicek çok şey var. nası i30 la golfun karsılastrlmasını f20 ile guly karsılastrlmasına benzetırsınız anlamıorum. guly i30 dan ıyı mi, iyi. f20 de golfden ıyı mı ıyı. ayrıca guly golfden iyi mi iyi. yani acıklamaya calısıorum sadece demogoji uzerınde alfaya laf atılıyor. alfa nın 8c si var 300k avro. bmw 7.50 si var oda ucuk. yani bu markaların ıkısıde ıyı. burdan tume varım yapılır mı, tam olarak deil ama yazıyla uzatmadan bukadar oluyor.
    guly dıs tasarım da f20 den ıyı bunu zevkı mevkı yok abi ıyı yanı otesı yok 100 tane karıya sorun. hepsı guly der. adınıda bılmez a-a o araba çok guzel der. içi kesınlıkle geniş tabı sedan bı arac gıbı deıl ama f20 ye gore. performans guly. yakıt guly. dogrudur bmw de baska selerde ıyıdır. bunlar uzar gıder. ama benım f20 ye saygım var tercıh meselesı ama guly de f20 den gerı kalır bi tarafı yok bana gore fazlası var baskasına gore f20 nın. ama arada ucurum yok. yorumlarınız objektıf olsun lutfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hk@n

    Konfor açısından bmw daha öndedir.Ayrıca arkadan itişin keyfi bir başkadır.Bmw daha fazla yakar.Ama giulietta dış görünüş olarak daha güzel duruyor.Ayrıca 170 beygir.
    Konfor,orta düzey hız,keyif =bmw 1.16
    Hız,dış görünüş=giuletta

    giuliettayi bu 3`lude tek gecerim.
    ama yinede o kadar para sayarsam, full ds4 alirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hk@n

    Konfor açısından bmw daha öndedir.Ayrıca arkadan itişin keyfi bir başkadır.Bmw daha fazla yakar.Ama giulietta dış görünüş olarak daha güzel duruyor.Ayrıca 170 beygir.
    Konfor,orta düzey hız,keyif =bmw 1.16
    Hız,dış görünüş=giuletta

    giuliettayi bu 3`lude tek gecerim.
    ama yinede o kadar para sayarsam, full ds4 alirim.

    ne kadar hızlı olursa olsun arkadan çekişin keyfini veremez giulietta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hk@n

    quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hk@n

    Konfor açısından bmw daha öndedir.Ayrıca arkadan itişin keyfi bir başkadır.Bmw daha fazla yakar.Ama giulietta dış görünüş olarak daha güzel duruyor.Ayrıca 170 beygir.
    Konfor,orta düzey hız,keyif =bmw 1.16
    Hız,dış görünüş=giuletta

    giuliettayi bu 3`lude tek gecerim.
    ama yinede o kadar para sayarsam, full ds4 alirim.

    ne kadar hızlı olursa olsun arkadan çekişin keyfini veremez giulietta

    dogru soyluyorsun arkadan cekis muthis bir deneyim ama bmw 1 serisinden bahsediyoruz, 3 serisi harika bir arac.

    1 serisini bir hafta kiralama firsatim oldu, aracin koltuklari iyi guzel, konforlu ama o vucut seklu varya asagida sanki yatarak arac surme hissi bana gore degildi.

    normalde zevkle insanlari arabayla istedikleri yere goturmeyi severim, bmw1 serisini 1 haftaligina kiraladim, kullanma hevesim kacti. evden cikmak istedim.

    belki bana has bir durumdur bilemem artik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MassiveDynamic

    alacak almıştır ama Volvo V40 derim ben

    Bahsedilen 3 modelide kullanmadım binmek de nasip olmadı. Üçü arasından Bmw yi tercih ederdim, sonuçta performans tutkunu değilim ve bmw sürüş zevki açısından dahi iyidir diye tahmin ediyorum. Benim o kadar param olsa 3 aracı da test ederdim. Ama şu Volvo V40'ı görmeden karar vermezdim.
  • Giulietta distencitive jtdm kullanmıs ve f20 1.16d bmw arac kullanan bırı olarak dıyorum kı hala 2 arabanın da zevkı cok baska.
    Giulietta parasına gore(AUDİ,BMW,ALFA:gerisi yalan baska formda tartısılması dogru olur) cok daha aksesuarlı olup yazılımla 1600cc araclar arasında bındıgım muhtesem performansa sahip bir aractı,fakat 2 neden aracı bana sattırdı.bmw olmasa yıne giulietta alırdım cunku atasehırde yenı satıs ve servis Mengerlerde.
    1.arac ilk 5000km sonrası on takımdan benı rahatsız etmeye basladı.sıfır bır arabaya bınıp keyfini iyi surmek lazım KI servis yokkı cozum olsun zamanlarıydı.formlarda bmw nın servis hassasıyetı ve musteri memnunıyeti etkıledı benı.
    2.servis doblo ıle aynı yerde,aynı egıtımı almıs ustalar bakıyor.kayıtta kı amca karpuzcu gıbı.yetkili servis alternatıfı daha yeni 2 oldu anadolu yakasında.kaporta ısını dısarda yaptırdım 6 aylık arabanın ve sattım
    Bmw 1.70 boydan yukarısı ıcın kucuk bır araba,surus zevkını kullanan bılır gercekten farklı ve 1600cc cok guzel yanlıyor olmaz demeyın.

    ama 2 arac yanyana giu baska guzel daha heybetlı ve unutmadan f20 "c" segmentı,gıu "d" segmentı bır arac.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.