Şimdi Ara

Bmw 1.16i-Alfa Romeo Giulietta-Opel Astra (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
2
Favori
12.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    damlamış alaman trolü:)
    136 hp beygir rezili arabaya bir de donanım almış diye seviniyor.
    Arada hala 7bin lira fark var.Alfada deri koltuk var,BMW de yok.
    Isıtmalı silecek suyunu donanımdan sayıyor adam.
    BMW jant kapaklarına bilezik önerse onu bile donanımdan sayarsınız siz
    Ayrıca alfadaki donanımların hiçbiri bmw'de yok.Dünya para istiyor.(D.N.A sistemi yeter alayınıza)
    Ayrıca sunroofa extra para istemiyor alfa,hediye ediyor:)
    Gerçi senin gibi manav-kabzımal kafasıyla araba alan adam sevinir bu donanımlara normal.
    Bak arkadaş araba alacakmış git yardımcı ol buraya da alaman gribini bulaştırma.
    Bu sefer harbiden forumu bırakırsın bak:)
     Bmw 1.16i-Alfa Romeo Giulietta-Opel Astra




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 22 Haziran 2012; 10:08:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq

    adam pisttemi kullanacak bir kere pistte kullanacaksa alfada bmwde fos kalır alır altına bir tane evo x 4 çeker ile virajları yer bitirir.olmadı impreza wrx sti alır symetrical awd ile karda buzda kışta alfayıda bmwyide manyak eder.

    adamlar alamanı bitirdi baktılar 116 altına kaçırıyor evo x önermeye başladılar.
    Alamancılık kötü şey ya.
    M3 ne zaman öneriyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForteVeloce

    quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForteVeloce

    quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq











    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq







    arkadaşlarım şimdi eğri oturalım düz konuşalım ben burada alaman fanatizmi oldum ama olma amacım shadoweistin her mesajına aynı şeyi yazmasıydı.alaman kazığı ile alman eşşek yapsa binilir lafını bu arkdaştan en az 20 kere duydum-okudum.tamam alfada iyi olabilir ama bmwye kalkıpda alfadan çok eksiği var demekte olmaz.118i ile julyet 1.4 tbnin ne farkı var diyorum ses yok.olsada sadece maddiyat içerikli.sizin burda dediklerine millet kulak assa 118i hiç satamazdı.ayrıca julyetin olduğu herkonuda anti alamncılar ve alfistiler sayesinde alfa en birinci seçiliyor ama ne hikmettirki julyetin konusunda hiç foruma danıştım aldım yardımı geçene sağolsun denmiyor çünkü adam burada 2. elinin kötü olduğunu duyunca arıza olasılığını duyunca zaten almaktan vaz geçiyor.varsın gitmesin ama sağlam olsun diyincede akla almanlar geliyor.ee saygı değer borusana buradan kullanmaları için bir boru bahşediyoruz.bunu iyi kullanıyorlar.
    son olarak benim bmw sever olduğum çıkmasın bu konudan ama fanatiklikte yerine göre davranırım kalkıp 5 serisimi e serisimi diyen adama aveo al demem.oradada merso fanatiği olurum.pistte kullanacaksam evo x ile impreza arasında kalırdım muhtemelen manuel olması hasebiyle impreza fanı olurdum.
    şunuda belirteyim ki 80.000 tl param olsa ve bu ikinden seçmem istense bende 1.7 qv ile 118 arasında ikilem yaşar büyük ihtimalle qv alırdım.ama alaman kazığı alaman sırığı çubuğu borusu borusan vs bıktırdı artık




  • Alfa giu dizel?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW tabikide ama Alfa'nin tipi de harika...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @qabdkq 1.18 ile 1.4 alfa yi konuyu acan arkadas sormamis zaten, konu bir anda 1.18 geldi, niye geldi? cunku 1.16 performans olarak yetersiz, bu bilindigi icin 1.18 e konu kaydirilmaya calisiliyor. bencede 2 si arasinda fark yoktur, belki bmw ondedir, belki alfa ondedir, dedigin gibi bu durumdada maddiyat one cikiyor, maddi durumun yeterlidir, bmw almak istemisindir, kimse vay kerize bak demez zaten,

    aslinda burada alman kazigida yok, turkiye kazigi var, 6 sene moskovada yasadim, orada bmwler cok ulasilabilir fiyatlarda,heleki 2. ellerde.sorun demekki almanya deg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60


    bırak bos lafı bırak.
    Kaca satiyor ayarlanabilir sürüş modunu BMW sana kaca sayiyor söylemeye cesaretin yok mu
    quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq


    Sana gelince,
    Alaman kazığı lafını her ortamda her şekilde söyleyeceğim 20 kere daha söylerim.
    Benim ülkemdeki insanların söğüşlenmesine senin itirazın yoksa benim var arkadaşım.
    Alaman markası diye üstüne 20bin lira kazık atmaya kimsenin hakkı yok.
    Borusanın da yok doğuşun da yok.
    Onları savunan da arka çıkan da alamancıdır,alaman fanatiğidir.
    Bu da 21. söyleyişim oldu.
    118i ye kaymaları da normal hiç şaşırmıyorum.
    Bunlar 116 kabız oldu mu 118 önerirler.
    QV var o paraya dediğinde de hepsi kaçar konudan daha mesaj atmazlar.
    Alamancıların kaderi bu elden bir şey gelmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 22 Haziran 2012; 11:55:43 >




  • Öncelikle söyleyeyim, mutlaka aklınızdaki alternatif araçların test sürüşünü yapın öyle karar verin.
    6 ay önce araba aldım.
    Alırken 3 aracın test sürüşünü yaptım : 1.4 TCT Giu, 118i sportline ve DS4 1.6 THP.
    Subjektif değerlendirmem şöyle oldu;

    Üçünden dış tasarım yönünden gözüme en hoş görünen alfa. DS4 de doğru renkle oldukça hoş duruyor.
    BMW ise çok sıradan. Nispeten uzun ön kaput biraz sportif havayı destekliyor, silueti fena görünmüyor.

    Fiyat/performans, standart donanım ve kabin içi malzeme ve ortam kalitesi açısından DS4 diğer ikisine göre çok yukarıda.
    Fiyat ve donanımda alfa bmwden iyi de olsa opsiyonları insanı düşündürüyor. Bmw ile biraz açılırsanız kendinizi 40k € civarında bulursunuz.
    İç mekanda BMW fena değil, Alfa ise hakim Doblo teması ile sınıfta kalıyor.

    Alfalar malesef Fiat showroomunda harcanıyor, temsilciler bilgisiz, bakkalda satılsa daha iyi.
    DS4ü tanıtan arkadaş samimi ve dürüst çizgisiyle öne geçiyor.
    Borusan kibar ama biraz da yoğunluktan çok ilgili değiller.

    Araçların test sürüşlerini yapınca karar netleşiyor;
    O ana kadar en önde olan DS4 yarışdışı kalıyor çünkü hem süspansiyon hem şanzıman traktör hissi veriyor.
    BMW, içi sıradan gelse de direksiyon hissi ve motorunun eforsuzca tork kusması ile kendi kendinize sırıtmaya başladığınızı farkediyorsunuz.
    8 ileri şanzıman pürüzsüz geçişleri ile tam not alıyor.
    Alfa da fena değil, motor 118i'ye çok yakın, şanzımanı daha az rafine, yol tutuş zaten cepte, ama oturma pozisyonu biraz yüksek geliyor.

    İkinci elde yaşanacak hüsran da düşünülerek sonuçta Alfa elenip biraz da kesenin ağzını açıp 118i siparişi geçiliyor.

    Kıssada hisse, Alfa ilk kez kantarın ters tarafında yeralıyor.
    Genelde mantığın değil kalbin seçimi olan Alfa bu kez gayet mantıklı bir araç yapmış.
    Eğer aradığınız özellikler, konfor ve yakıt ekonomisi ise ve Alfanın içi içinize siniyorsa ve 2-3 yılda elden çıkarmayacaksanız alfa alın derim.

    Ama zaman zaman biryere sırf keyif için daha uzun ve virajlı yoldan gittiğiniz oluyorsa zaten siz kim ne derse gider bmw'yi alırsınız.
    Sanmayın ki çok mutlu olursunuz, ara sıra nazlanır canınız sıkılır, ışıkta yanınızda duran alfanın dış görünüşü sizi hala cezbeder ama bmw sonraki iki virajda gönlünüzü alır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi biologic -- 22 Haziran 2012; 18:02:30 >




  • :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Yalancının mumu...
    http://www.arabam.com/sifir-0-km/AracDetay?versionId=1101106&vehicleComponentId=0
     Bmw 1.16i-Alfa Romeo Giulietta-Opel Astra




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    Yalancının mumu...
    http://www.arabam.com/sifir-0-km/AracDetay?versionId=1101106&vehicleComponentId=0
     Bmw 1.16i-Alfa Romeo Giulietta-Opel Astra


    İlkokullular gibi kapak resmi koymasak olur mu arkadasım? Madem koca koca adamlarsınız, seviyeyi dusurmeye gerek yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: supersprint


    bahsi geçen vatandaş konu açıldığından beri hakaret ediyor,şikayet etmekten ben usandım.
    Ve hala 116i de ayarlanabilir süspansiyon standart diye yalan söylüyor.
    Napacaktım?ödül mü verecektim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 22 Haziran 2012; 19:47:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60


    bırak bos lafı bırak.
    Kaca satiyor ayarlanabilir sürüş modunu BMW sana kaca sayiyor söylemeye cesaretin yok mu
    quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq


    Sana gelince,



    mesajı sanırım biraz tersinden anladın diyorum ki milletin aklı var gözü var izanı var senin burada 21(az önce x type konusu ile 22 oldu)kere alama kazığı demen neyi değiştirdi 10-20k tl demekki halkım için çok büyük meblağ değil yada millet senin gibi donanım hastası değil ki bmw alfadan çok satıyor.ayrıca borusan neysede doğuşun milleti söğüşlemesine itiraz ediyorsunda alan razı satan razı arada verdiğin 10-15 bin tl 1 ay sonra aracı satarken cebine +5000,+10000 olarak geri dönüyor bmw de alfaya kıyasla kar ettirmesede o kadar zarar ettirmez tabi son zamanlarda julyet sahibi alfistilerin çıldırmışlıkları yüzünden alfanın 2. elleri havada ucuşuyor ama kimseninde arabasını satabildiği yok.yol döndü dolaştı yine 2. ele geldi ama alan razı binen razı razı olmayan ise az zararla satmaktan razı.
    senin 23 kere alaman kazığı
    benim 115 kere alfa dökülür 2. eli tu kakadır demem aynı şeyi ifade ediyor sadece birbirimize düşmemizi sağlıyor yoksa alfisti benim lafımı takmaz alaman fanatiğide seni takmaz ne olur sen onların gözüne batarsın ben alfistilerin gözüne batarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi retro. -- 22 Haziran 2012; 20:36:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biologic

    Öncelikle söyleyeyim, mutlaka aklınızdaki alternatif araçların test sürüşünü yapın öyle karar verin.
    6 ay önce araba aldım.
    Alırken 3 aracın test sürüşünü yaptım : 1.4 TCT Giu, 118i sportline ve DS4 1.6 THP.
    Subjektif değerlendirmem şöyle oldu;

    Üçünden dış tasarım yönünden gözüme en hoş görünen alfa. DS4 de doğru renkle oldukça hoş duruyor.
    BMW ise çok sıradan. Nispeten uzun ön kaput biraz sportif havayı destekliyor, silueti fena görünmüyor.

    Fiyat/performans, standart donanım ve kabin içi malzeme ve ortam kalitesi açısından DS4 diğer ikisine göre çok yukarıda.
    Fiyat ve donanımda alfa bmwden iyi de olsa opsiyonları insanı düşündürüyor. Bmw ile biraz açılırsanız kendinizi 40k € civarında bulursunuz.
    İç mekanda BMW fena değil, Alfa ise hakim Doblo teması ile sınıfta kalıyor.

    Alfalar malesef Fiat showroomunda harcanıyor, temsilciler bilgisiz, bakkalda satılsa daha iyi.
    DS4ü tanıtan arkadaş samimi ve dürüst çizgisiyle öne geçiyor.
    Borusan kibar ama biraz da yoğunluktan çok ilgili değiller.

    Araçların test sürüşlerini yapınca karar netleşiyor;
    O ana kadar en önde olan DS4 yarışdışı kalıyor çünkü hem süspansiyon hem şanzıman traktör hissi veriyor.
    BMW, içi sıradan gelse de direksiyon hissi ve motorunun eforsuzca tork kusması ile kendi kendinize sırıtmaya başladığınızı farkediyorsunuz.
    8 ileri şanzıman pürüzsüz geçişleri ile tam not alıyor.
    Alfa da fena değil, motor 118i'ye çok yakın, şanzımanı daha az rafine, yol tutuş zaten cepte, ama oturma pozisyonu biraz yüksek geliyor.

    İkinci elde yaşanacak hüsran da düşünülerek sonuçta Alfa elenip biraz da kesenin ağzını açıp 118i siparişi geçiliyor.

    Kıssada hisse, Alfa ilk kez kantarın ters tarafında yeralıyor.
    Genelde mantığın değil kalbin seçimi olan Alfa bu kez gayet mantıklı bir araç yapmış.
    Eğer aradığınız özellikler, konfor ve yakıt ekonomisi ise ve Alfanın içi içinize siniyorsa ve 2-3 yılda elden çıkarmayacaksanız alfa alın derim.

    Ama zaman zaman biryere sırf keyif için daha uzun ve virajlı yoldan gittiğiniz oluyorsa zaten siz kim ne derse gider bmw'yi alırsınız.
    Sanmayın ki çok mutlu olursunuz, ara sıra nazlanır canınız sıkılır, ışıkta yanınızda duran alfanın dış görünüşü sizi hala cezbeder ama bmw sonraki iki virajda gönlünüzü alır

    guzel bir kıyaslama olmus klavyenize sağlık..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq


    Bildiğimiz arkadan itiş RWD adında sistem olmuş.ESP lisi var mı bunun
    118i fiyatına da alfa var.Quadrifoglio verde 235hp.

    Bomboş değil,o da ağzına kadar dolu.
    Kim kimi kaça katlar görürsünüz otobana çıkarsınız

    Beni kimin ne algısında olduğu zerre kadar ilgilendirmiyor arkadaşım.
    Hiçbir üstün özelliği yokken BMW de BMW diye ortada gezmek alman fanatikliğidir.
    Ayrıca alfanın elde kalan vites topuzu düğmesi falan da yok bu palavrasyon yakıştırmaları da geçiniz.
    Ben objektif konuşurum,üstün olan araba neyse onu söylerim.
    Üstün olan da alfa Romeo modelidir.Beni BMW nin alamanlığı falan da ZERRE KADAR İLGİLENDİRMEZ.
    Ülkesine bakmam ben arabanın,bana sunduklarına bakarım.
    Ayrıca o Jaguar fotoğrafını da kaldırıver oradaki araba E sınıfı 5 serisi,öteki ise D sınıfı x-type.
    Ayrıca Jaguar otomotiv sektörünün elit klasmanındadır,piyasa klasmanında değil.
    Jaguar alacak adam alamandan daha üstün diye almaz,Jaguar daha özel ve herkeste olmayan bir marka olduğu için alır.
    BMW Jaguar'dan nitelik manasında ne kadar üstün olursa olsun gerçek budur.Zaten böyle bir gerçek olmasa BMW Rolls Royce firmasını almayıp 7 serisiyle durumu kurtarmaya çalışırdı.
    İlkokul çocukları gibi konuşup konuşup kendinizce bir şeyler kanıtlama çabası içerisine girmekle hiçbir yere varamazsınız boşa uğraşmayın.
    Gerçek kabak gibi ortada:
    Alfa giuletta bmw 116i nin ağzına burnuna basar.

    Alıntıları Göster
     Bmw 1.16i-Alfa Romeo Giulietta-Opel Astra


    Şunun güzelliğine bakar mısınız.. Ortalık BMW Astra dolu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: supersprint


    bahsi geçen vatandaş konu açıldığından beri hakaret ediyor,şikayet etmekten ben usandım.
    Ve hala 116i de ayarlanabilir süspansiyon standart diye yalan söylüyor.
    Napacaktım?ödül mü verecektim?

    Ben ayarlanabilir suspansiyon var demedimki nerenle okuyorsun,sen dedinki Alfanin DNA sistemi Bmw de yok,bende ayni sistemin Bmw de standart oldugunu soyledim sen hala olmadigi soyluyorsun.Vitesin yanindaki dugme Sport-comfort-eco diye 3 secenek var.Ayarlanabilir suspansiyon Alfada bile yok,O gazoz kapagini simdi boynuna as istersen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmeta60 -- 22 Haziran 2012; 22:16:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60



    sport comfort eco modu opsiyonel canım kardeşim.
    Çatır çatır para ödüyorsun ona.
    Aynı alfanın bedavaya verdiği otomatik şanzımana ödediğin gibi.
    Aynı alfanın hediye ettiği sunroofa verdiğin gibi.
    Aynı Alfanın standart donanımda verdiği deri koltuğa 5 6 bin lira ödemen gibi.
    sıkılmadan bir de standart diyorsun.
    Arabadan zerre kadar çaktığın yok almışsın sırtına alaman bayrağını aklınca adam kandırıcan burda.
    Ahmet bu sular seni aşar derelerde yüz sen güzel kardeşim,harcarlar senin gibi alamancıları otomobil forumunda :)
    Ayrıca DNA sistemi otomobilin süspansiyonundan direksiyonuna vitesine kadar her şeyine hükmediyor.
    Bunu da öğrenmiş ol bir daha da Giuletta demeden önce Besmele çek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 22 Haziran 2012; 23:04:18 >
  • Bende bu secimde giu diyorum :) cebe ve goze hitap eden bu araclar icindeki en iyisi

    Bu arada ben bmw deki eco sport comfort modlarinin standart oldugunu biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.