Şimdi Ara

Bmw 1.16i-Alfa Romeo Giulietta-Opel Astra (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
2
Favori
12.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • basic+comfort+kol dayama+378 kodlu jant 31,000euro
  • 116d yada scirocco dusunebilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Scirocco23

    116d yada scirocco dusunebilirsin

    Ahbap 116d ile scirocco muadil degil 116i ye revo yazilim uygulanirsa o baska

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bmw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evrenye


    quote:

    Orijinalden alıntı: Scirocco23

    116d yada scirocco dusunebilirsin

    Ahbap 116d ile scirocco muadil degil 116i ye revo yazilim uygulanirsa o baska

    Bu ne diyo lae

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bmw'nin son dönemlerde ki motor,aktarma,şanzıman,performans ve yakıt sarfiyatı ile şuanda bence 1 numara..vergisini bir tarafa bırakalım hem 3 serisi hem 5 serisi için konuşuyorum..bir araç hem 2000cc motor olacak hem 7sn gibi bir rakama 0'dan 100 km'e kalkacak ve 100km'de 6lt dizel harcayak akabinde tartışmasız bmw güvenlik ve keyfide şurada dursun..motor ve marka konusunda her zaman ezeli iki rakip bmw-mercedes tartışması söz konusuydu fakat son zamanlarda bmw bu işe noktayı koydu..nasıl mı noktayı koydu derseniz sedan-coupe-cabrio modellerinide geçtim SAV-SUV segmenti X6 5.0D 3000cc 0-100 5sn 100km'de 9lt 2ton bir aracı 0'dan 100'e 5sn 9lt yakıt harcayarak 3000cc motor cidden takdire şayan..alman kanadında eskiden bu işi porsche yapardı düşük hacimli motorlar yüksek torklar yüksek ps ve hp'ler daim 4 çeker sistemleriyle fakat japonlarda artık porsche'nin bu gidişatına tav oldular onlarda alabildikce motorlarına yükleme yapıyorlar..tabi bir porsche kadar sorunsuz ve tavizsiz olmuyor ayrı mesele..ki 2.0lt'lik dizel sedan araçlarda ise yine bmw 5.25xdrive'ın önderliği açık ara ve bariz bir şekilde ortada..son zamanlarda audi ve bmw motor,şanzıman,aktarma ve yakıt sarfiyatı ile mercedes-benz'i gölgede bırakıyor..




  • iyi arastır. bu konuda noktayı koyan bmw mi alfa mı.
    teknik verilere göre konusmak yalnıs olucak ama madem ordan girdin.


    BMW 1.16i = 0-100 8.5 sn. yakıt ş.içi= 7.4 lt
    alfa guly tct = 0-100 7.7 sn. ( benım verılerım 7 gibi bişey) yakıt ş.içi = 6.7 lt
    şşt ses cıkartma. ayrıca yaklasık 10 bin tl daha uygun. he dıceksın alfa da ıkıncı elde sıkıntı. alfa alan satış yaparmı :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endustry

    iyi arastır. bu konuda noktayı koyan bmw mi alfa mı.
    teknik verilere göre konusmak yalnıs olucak ama madem ordan girdin.


    BMW 1.16i = 0-100 8.5 sn. yakıt ş.içi= 7.4 lt
    alfa guly tct = 0-100 7.7 sn. ( benım verılerım 7 gibi bişey) yakıt ş.içi = 6.7 lt
    şşt ses cıkartma. ayrıca yaklasık 10 bin tl daha uygun. he dıceksın alfa da ıkıncı elde sıkıntı. alfa alan satış yaparmı :S



    />




  • 1.16d f20 tuketım

     Bmw 1.16i-Alfa Romeo Giulietta-Opel Astra


     Bmw 1.16i-Alfa Romeo Giulietta-Opel Astra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bmwf20 -- 21 Kasım 2012; 18:28:12 >
  • Arkadaşlar son derece objektif yorum yaptığımdan emin olabilirsiniz. Amacım otomobil severlere olabildiğince yardımcı olmak. Bende tam 3 ay bu araçlar arasında gittim geldim.60- 70 bin civarına alınabilecek en kaliteli aracın gulietta olduğunu anladım ve 170 tct alfa aldım. Konusu geçen araçların hepsini sürdüm test sürüşü yaptım. bmw 1.16 i ile ve gulietta ile 3 er kez test sürüşüne çıktım. 2 seferde scirocco ve 1 sefer de golf test ettim. Bir önceki aracım 1.2 tsi dsg seat. konunun özetine gelirsek .. direksiyon hassasiyeti ve yol tutuş olarak vw sınıfı aynı virajlarda savrulma eğiliminde. bmw 1.16 kesinlikle daha iyi ancak en iyi yol tutan alfa arkadaşlar. aynı virajlara aynı araçlarla girdim. 1.16 da ayagımı gazdan çektim. hafif savrularak döndüm. alfa da kilitli diferansiyel çok iyi savrulma hissedince gaza basıyorsunuz ve aracı topluyor. test sürüşü yaparsanız ne demek istediğimi anlarsınız. direksiyon en hisli olan alfa d modda inanılmaz duyarlı . süspansiyon konforu açısından en başarılı araç bence 116 . daha tok konforlu. alfa sert ama yinede darbeleri emme kabiliyeti yüksek ancak 116 kadar değil. şanzımana gelirsek 116 daki tam otomatik şanzıman çok sessiz ve mükemmel. bence bugüne kadar yapılmışlar arasında en iyisi. tam otomatik olduğu için geçişleri hissetmek imkansız. Güç aktarımıda tam otomatik şanzımanlara göre çok çok iyi . aracın sportifliğini engellemiyor. Tabiki dsg ve tct kadar seri değil ancak arada da uçurum yok. ancak konforu mükemmel. dsg mi tct mi derseniz ben çok farklı diyemem ama alt viteslerde tct daha kararlı. ancak manuele aldığınızda dsg nin kullanımı çok kolay. tct manuelde rahat değil . vites arttırmak ve azaltmak için kolu çok çekmek gerekiyor ve yoruyor. ben kullanamadım. oysa dsg de çok rahat kullanıyordum. bmw de ise manuel kullanmak çok daha sarsıntısız ve net. şanzımanda kesinlikle bmw yani. iç mekan kalitesi kesinlikle bmw. alfa söylentilerde olduğu gibi vasat değil. kesinlikle kaliteli ancak trim hataları var. servisde trim ustası 1 saatte tüm sesleri kesiyor ve tekrar ses geşme sorunu olmadı. ancak alfanın içine show room da oturarak karar vermemek lazım bende ilk başda beğenmemiştim. kullandığınız zaman aracın içide çok hoş ve stil sahibi. size farklı hissettirdiği bir gerçek. bmw nin ve alfanın sürüş modlarını da karşılaştırırsak. bmw ekonomi modunda çok sıkıcı. aracın zaten gücü düşük. bide ekonomi modda kullanınca çok hantallaşıyor. bu modda kullanılamayacağı aşikar. spor modda ise araçta değişim mevcut. yani vw deki gibi sadece vitesler üst devirde atmıyor. direksiyonda sertleşiyor gaz tapkileride artıyor. ancak burda alfa inanılmaz farklı bir araç. normal modda bile performanslı olan araç d modunda resmen kopuyor. gaz tepkileri iki kat artıyor. direksiyon taş gibi oluyor. ancak vitesler yine istenildiği devirde değişiyo. gazı köklerseniz üst devirlerde yavaş basarsanız 2000 de. ancak araç çok canlı çok zevkli. tabi bu durumda 170 alfanın dengi bu açıdan 116 olmadığını anlıyorsunuz. kıyas yapılabilecek tek araç 118 i. servis açısından izmirdeki alfa servisi güzel ama diğer şehirlerdekini bilemiyorum. bmw servisleri heryerde ilgi ve alakada mutlaka daha profesyonellerdir. alfada daha bir aile havası var. biz bize yeteriz modundalar. özetle ben 67.500 e 170 tct beyaz cam tavan gulietta aldım. bmw 116 için biraz arabayı doldurayım diyince 33 euro istedi. 118i olunca fiyat uçtu gitti. fiyat performans açısından mantık sınrını aştı. para önemli değil diyorsanız ki bu tabir bana çok saçma geliyor o zaman 118i alıcağınıza 320 d coupe var onu alın. segmentin en iyisi bence 118i . ancak segmentin alınabilecek en iyi aracı kesinlikle alfa gulietta . saygılar . .




  • Hocam farkında mısın bilmiyorum ama sen 60bin TL gibi bi rakamdan bahsediyorsun ve burda milletin birbiri ile dalaşmasına ortak oluyorsun. Eğer aklında bu 3 araba varsa gidersin tek tek hepsinin showroomlarına test sürüşü için gün alırsın. Hangisinin içinde kendini rahat hissediyorsan, hangisi kriterlerine uyuyorsa onu alırsın bu kadar basit bir olayı sakız gibi uzattırıp burda milleti birbirine düşürüyorsun. Az yakmasını istiyorsan en az yakanını alırsın. Konforlu istiyorsan içine oturursun en rahat ettiğini alırsın olay basit yani. Uzatmaya gerek bile yok
  • Dogru söze ne denir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist




    Keşke uzun uzadıya böyle yazacağınıza siz teknik verileri koysaydınız da insanları aydınlatsaydınız az.
    http://www.alfagiulietta.com.tr/giulietta/tr/giulietta.pdf
    http://www.bmw.com.tr/tr/en/newvehicles/1series/5door/2011/showroom/technical_data/

    giulietta güzel arabadır şıktır.
    Araba seçerken yakıt genişlik gibi unsurlara dikkat etmiyorsanız böyle performans açısından ve tüketim açısından yakıt arabalarda sorunsuzluk ve gözünüze hangisi hitap ediyorsa onu seçmenizi öneririm.

    Benim şahsi görüşüm bmw olurdu. alfanın şanzuman özelliklerini bilemiyorum geçişleri hızlanması orda verdiğim teknik verilerde iyi duruyor açıkcası gözünüze ne hitap ediyorsa onu alın renk konusuda kırmızı yakışıyor bu araçların ikisinde




  • Sevgili dostum teknik verilere ulasmak icin google a girmek yeterli. Test surusleri icin ise sanirim 3-4 gununuzu alir. Calisan icin her haftasonu bir arac desek 1 ay surer. Amacim yardim etmek. Bu arada 3000 km deyim yakit konusundada yardimci olayim. Sakin kullanim sonucunda yol bilgisayari ortalama 8.3 gosteriyor. 10 binden sonra arac sanirim 7.5-8 arasi yakar. Yani civic den Toyota coralla dan az. 118 icin sahiplerinin yorumu cok onemli. Teknik veriler yaniltmasin .. : )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kiyaslamaya bak ac cami atla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delgado

    Aşk 3 harftir,4 harf değil

    konuşulan dile göre değişir italyanca 5 harf,almanca 5harf ve ingilize 4 harf vs gibi.sizn mantıkla almanlar bmw almamalı çünkü orada aşk 5 harfli..bencede kırmızı bir alfa her indiğinizde sizi arkanıza baktıracak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi comanchee -- 6 Aralık 2012; 13:43:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doctoryucel

    Arkadaşlar son derece objektif yorum yaptığımdan emin olabilirsiniz. Amacım otomobil severlere olabildiğince yardımcı olmak. Bende tam 3 ay bu araçlar arasında gittim geldim.60- 70 bin civarına alınabilecek en kaliteli aracın gulietta olduğunu anladım ve 170 tct alfa aldım. Konusu geçen araçların hepsini sürdüm test sürüşü yaptım. bmw 1.16 i ile ve gulietta ile 3 er kez test sürüşüne çıktım. 2 seferde scirocco ve 1 sefer de golf test ettim. Bir önceki aracım 1.2 tsi dsg seat. konunun özetine gelirsek .. direksiyon hassasiyeti ve yol tutuş olarak vw sınıfı aynı virajlarda savrulma eğiliminde. bmw 1.16 kesinlikle daha iyi ancak en iyi yol tutan alfa arkadaşlar. aynı virajlara aynı araçlarla girdim. 1.16 da ayagımı gazdan çektim. hafif savrularak döndüm. alfa da kilitli diferansiyel çok iyi savrulma hissedince gaza basıyorsunuz ve aracı topluyor. test sürüşü yaparsanız ne demek istediğimi anlarsınız. direksiyon en hisli olan alfa d modda inanılmaz duyarlı . süspansiyon konforu açısından en başarılı araç bence 116 . daha tok konforlu. alfa sert ama yinede darbeleri emme kabiliyeti yüksek ancak 116 kadar değil. şanzımana gelirsek 116 daki tam otomatik şanzıman çok sessiz ve mükemmel. bence bugüne kadar yapılmışlar arasında en iyisi. tam otomatik olduğu için geçişleri hissetmek imkansız. Güç aktarımıda tam otomatik şanzımanlara göre çok çok iyi . aracın sportifliğini engellemiyor. Tabiki dsg ve tct kadar seri değil ancak arada da uçurum yok. ancak konforu mükemmel. dsg mi tct mi derseniz ben çok farklı diyemem ama alt viteslerde tct daha kararlı. ancak manuele aldığınızda dsg nin kullanımı çok kolay. tct manuelde rahat değil . vites arttırmak ve azaltmak için kolu çok çekmek gerekiyor ve yoruyor. ben kullanamadım. oysa dsg de çok rahat kullanıyordum. bmw de ise manuel kullanmak çok daha sarsıntısız ve net. şanzımanda kesinlikle bmw yani. iç mekan kalitesi kesinlikle bmw. alfa söylentilerde olduğu gibi vasat değil. kesinlikle kaliteli ancak trim hataları var. servisde trim ustası 1 saatte tüm sesleri kesiyor ve tekrar ses geşme sorunu olmadı. ancak alfanın içine show room da oturarak karar vermemek lazım bende ilk başda beğenmemiştim. kullandığınız zaman aracın içide çok hoş ve stil sahibi. size farklı hissettirdiği bir gerçek. bmw nin ve alfanın sürüş modlarını da karşılaştırırsak. bmw ekonomi modunda çok sıkıcı. aracın zaten gücü düşük. bide ekonomi modda kullanınca çok hantallaşıyor. bu modda kullanılamayacağı aşikar. spor modda ise araçta değişim mevcut. yani vw deki gibi sadece vitesler üst devirde atmıyor. direksiyonda sertleşiyor gaz tapkileride artıyor. ancak burda alfa inanılmaz farklı bir araç. normal modda bile performanslı olan araç d modunda resmen kopuyor. gaz tepkileri iki kat artıyor. direksiyon taş gibi oluyor. ancak vitesler yine istenildiği devirde değişiyo. gazı köklerseniz üst devirlerde yavaş basarsanız 2000 de. ancak araç çok canlı çok zevkli. tabi bu durumda 170 alfanın dengi bu açıdan 116 olmadığını anlıyorsunuz. kıyas yapılabilecek tek araç 118 i. servis açısından izmirdeki alfa servisi güzel ama diğer şehirlerdekini bilemiyorum. bmw servisleri heryerde ilgi ve alakada mutlaka daha profesyonellerdir. alfada daha bir aile havası var. biz bize yeteriz modundalar. özetle ben 67.500 e 170 tct beyaz cam tavan gulietta aldım. bmw 116 için biraz arabayı doldurayım diyince 33 euro istedi. 118i olunca fiyat uçtu gitti. fiyat performans açısından mantık sınrını aştı. para önemli değil diyorsanız ki bu tabir bana çok saçma geliyor o zaman 118i alıcağınıza 320 d coupe var onu alın. segmentin en iyisi bence 118i . ancak segmentin alınabilecek en iyi aracı kesinlikle alfa gulietta . saygılar . .

    sanırım kelimesi kelimesine dogru söylemiş bu cocuk +1




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.