Şimdi Ara

Bmw 1.16i-Alfa Romeo Giulietta-Opel Astra (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
2
Favori
12.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar
    Öyle deme Recai abi. Gaz tepkisi, direksiyon hissiyatı, sürüş pozisyonu, şanzıman, aktarma, ergonomi falan komple boş işler. Araba dediğinde kağıt üzerinde güçlü bir motor, full donanım olacak, gerisi hikaye zaten

    BMW araba yapmayı bilmiyor. Salaklar donanım ekleyip gerisini koyvermek yerine işin mühendislik kısmına para harcıyor. Tabi araba keyifsiz olur.

    Upss "alamancı" oldum len ben de

    Ben bu forumdaki yaklaşımlardan hiçbir şey anlamıyorum vallahi.

    Şimdi ortalama bir aile otomobili olarak, full donanımlı i30 beklentileri karşılıyorsa alınabilir diyoruz. Aman o paraya Hyundai mi alınır, dopdolu Hyundai alacağıma gider bomboş şu markayı alırım diyorlar.

    Hooop konular dönüyor dolaşıyor, iş boş 1 serisine karşılık dolu Giu olunca boş BMW ye karşı dolu Alfa daha iyi oluyor bu ne yaman çelişkidir çözemedim.

    Hadi sen "alamancı"sın da bana ne oluyor laynnnn, ben kompile :)) caponcuyum hatta caponum da diyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar
    Öyle deme Recai abi. Gaz tepkisi, direksiyon hissiyatı, sürüş pozisyonu, şanzıman, aktarma, ergonomi falan komple boş işler. Araba dediğinde kağıt üzerinde güçlü bir motor, full donanım olacak, gerisi hikaye zaten

    BMW araba yapmayı bilmiyor. Salaklar donanım ekleyip gerisini koyvermek yerine işin mühendislik kısmına para harcıyor. Tabi araba keyifsiz olur.

    Upss "alamancı" oldum len ben de

    Ben bu forumdaki yaklaşımlardan hiçbir şey anlamıyorum vallahi.

    Şimdi ortalama bir aile otomobili olarak, full donanımlı i30 beklentileri karşılıyorsa alınabilir diyoruz. Aman o paraya Hyundai mi alınır, dopdolu Hyundai alacağıma gider bomboş şu markayı alırım diyorlar.

    Hooop konular dönüyor dolaşıyor, iş boş 1 serisine karşılık dolu Giu olunca boş BMW ye karşı dolu Alfa daha iyi oluyor bu ne yaman çelişkidir çözemedim.

    Hadi sen "alamancı"sın da bana ne oluyor laynnnn, ben kompile :)) caponcuyum hatta caponum da diyebilirim.

    Ne yaparsın abi herkes bir değişik işte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutkk

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemos

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutkk

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemos


    motor ve sanz. iyi diye yazdiktan sonra araba sururken zevk alamadigini yazan olmus, araba sureken neden zevk alinir bilemiyorum,

    Cevap basit bence sana direksiyonun verdiği tepkilerden gaza bastığın anda o tepkiyi çok iyi bir şekilde alman virajlara girerken aracın yola yapışması ve istediğinde o virajı kayarak dönmen sürüş zevkidir. Sen Bmw veya sürüş dinamikleriyle öne çıkan bir araba kullanmadıysan bilemezsin.

    guliettanin tepskileri nedir? gaza basinca ne oluyor bilgin var mi? hic viraja girdin mi? ben kullanmadim yeni bmw yi, o yuzden bir sey yazmadim. sen gulietta deneyimlerini anlatirsan arkadasa yardimci olabilirsin.

    170 tct kullanmadım ama manuelını kullandım o yuzden yorum yapabiliyorum merak etme. Gaz tepkisi bmw kadar iyi değil gaza bastığında bmw nin tepkisi daha iyi. Ayrıca 2siylee viraja girince bmw nin viraja girerken bile zevk verdiğini söyleyebilirm. Arkadan itişi hiç katmıyım istiyorsanız hesaba. Ayrıca direksiyonuda çok ruhsuz Bmw ye göre. Yeterli midir? Sizde Bmw test ettiten sonra konuşalım daha mantıklı olur. Ayrıca eğer çok adil bir test olmasını istiyorsanız 118i deneyin aradaki uçurumu iyi anlarsınız.

    arkadasin listesinde olmayan bir araba 1.18? 1.16 bmw performans olarak multiair gulieettaya yaklasamaz, ki zaten bu yuzden bmw birde yuksek performansli 1.18 uretmis, belliki arkadasin butcesi 1.18 icin yeterli gelmememis, sizin burada 1.18 tavsiyeniz cok havada kaliyor, amac arkadasa yardim etmekse kullandiginiz arabanin sayisal verilerini paylasirsiniz olur biter. dedigim gibi yeni 1 kullanmadim, bmw kullanmadim demedim, bmw yi yeterince taniyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: damtier

    @efhialtes peki neden elinden cikarmaya calisiyorlar ona gore uzak durayim. :) bu arada mini cooper coupe s kullanan oldu mu hic ? Ona bakmami onerirmisiniz ?

    Bu forumda bmw kullanmamış adamlar bile yorum yapıyor,yok ağırlığın eşit dağılımı yok arkadan çekiş zevki bilmem ne.1.6 araba istediği kadar arkadan ittirsin kendini zevki falan yok,sürüş zevki sıfır arabayla 140 yapınca temin ortasında bi o yana bı o yana oynuyor araba.sürmeden anlayamassın bende 1.16 2 tane a3 var a3 e binince cidden dünya varmış diyorum.43 yasındaki annem bile aynısını dusunuyor arabadan hıc anlamasada.sürüş zevki olarak sınıfta kalır bana göre :) 1.16 alıncak araba değil yakıt konusuda sıkıntı zaten,sahsen tip olarak bakarsan alfa daha güzel zaten :) bmw alıcaksan 1.16 hatchback almıyacaksın:) 3.20 falan al yani daha iyi 1. serisinin hb modeli bmw bile değil bence :) şimdi saldırcaklar benım yorumum ıcın ama bu kendımce olan bir şey:) yakınsan bana gel bi test et benim aracı beğencen mi :)




  • kalp bmw akıl alfa diyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efhialtes.


    Sana kimse saldıramaz.Gerçekleri konuşan adam sabaha kadar saldırılsa hepsine kapağı yapıştırır.
    Ben 1 serisinin eski kasasını kullandım.
    Kesinlikle parasının arabası değil.
    Parasının arabası olmasını istiyorsanız adamlar size öyle bir fatura çıkarıyor ki dudağınız uçukluyor.
    Ha arkadan itişli gaz tepkileri vs eyvallah.
    Ama yeni kasası da olsa 136lığı da olsa o parayı kesinlikle hak etmiyor ve;
    Alfa 116yı biçer.
    Ben bunca parayı saydığım arabaya bindiğimde donanım görmek isterim sadece bir marka logosu değil.
    Ayrıca 118i alana kadar seçenekler öyle çoğalır ki BMW yi dikiz aynasında bile görmek istemezsiniz.
    Giuletta qv yeterli 118i yi perişan etmek için.
    Burada hala gelip de yok sürüş zevki yok bilmemne diyerek donanım rezili 40 hp güçsüz BMW yi önerenlerin tamamı fanatiktir.
    Gerçek budur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 21 Haziran 2012; 17:43:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist
    40 hp güçsüz BMW yi önerenlerin tamamı fanatiktir.
    Gerçek budur.


    Alfa Romeo Giulietta 1400 cc Turbo => 170 HP
    BMW 116i 1600 cc Turbo => 136 HP

    Turbo = Yazılımla güç yükseltebilme olanağı
    1600 cc motor hacmi > 1400 cc motor hacmi

    Bilmem anlatabildim mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Efhialtes.


    Sana kimse saldıramaz.Gerçekleri konuşan adam sabaha kadar saldırılsa hepsine kapağı yapıştırır.
    Ben 1 serisinin eski kasasını kullandım.
    Kesinlikle parasının arabası değil.
    Parasının arabası olmasını istiyorsanız adamlar size öyle bir fatura çıkarıyor ki dudağınız uçukluyor.
    Ha arkadan itişli gaz tepkileri vs eyvallah.
    Ama yeni kasası da olsa 136lığı da olsa o parayı kesinlikle hak etmiyor ve;
    Alfa 116yı biçer.
    Ben bunca parayı saydığım arabaya bindiğimde donanım görmek isterim sadece bir marka logosu değil.
    Ayrıca 118i alana kadar seçenekler öyle çoğalır ki BMW yi dikiz aynasında bile görmek istemezsiniz.
    Giuletta qv yeterli 118i yi perişan etmek için.
    Burada hala gelip de yok sürüş zevki yok bilmemne diyerek donanım rezili 40 hp güçsüz BMW yi önerenlerin tamamı fanatiktir.
    Gerçek budur.


    selam,

    ben bu tarz yorumları anlamakta güçlük çekiyorum. bu kadar sert, dediğim dedik, insanların beğenilerine saygıdan yoksun, kişileri etiketleyen. bu otomobil konusu değil tüm konularda geçerli.

    BMW 116i fiyat/performans veya fiyat/fayda otomobili değil. 1 serilerinin tümü pahalıdır, İngiltere fiyatlarına Almanya fiyatlarına pek çok avrupa ülkesindeki fiyatlandırmaya bakın, çoğu donanımlı üstelik motoru da görece güçlü C segmenti araçlara göre daha güçsüz ve donanımsız BMW 1'ler karşılık gelir. pek çok kişinin 1 serisini sadece BMW imajından ötürü aldığını biliyorum, eğer tercihlerin bilinçsizce yapıldığını söylüyorsanız bu konuda hakkınız var. bu konuda bunun örneği zaten, konu başlığı yakıt ekonomisi ve konfor üzerine açılmışken hemen herkes direk BMW tavsiye ediyor.

    bunun %80 sebebi insanların bu durumda kalsalar kendilerinin yapacağı seçimleri insanlara önermesi ve markanın karizması. herkes kendi bildiğini okuma derdinde.

    ama doğrudan ürüne gelirsek, bir nokta da var ki, ben 2007 116i kullanmıştım manuel. 15 jantlı, boş donanımlı bir 1 serisi idi, ancak sürüş keyfi olarak başka bir aletti. o klasik BMW sürüş pozisyonu, direksiyona yakın, yüksek göstergeler, kemikli vitesler hafif ağır tepkili pedallar. dolgun hisli direksiyon, nerdeyse sıfır önden kayma. otomobilin yön değiştirmesi bile ayrı bir keyif bence çünkü ben o otomobili hakettiği güzergahlarda kullandım, bayiden çıkıp 2 tur atıp test sürüşü yaptım demiyorum. kesinlikle 1 serisi çok keyifli bir otomobil ve araba bunun için yapılmış zaten.

    hiçbir kompakt otomobilde göremeyeceğiniz mekanik detaylar, motor ön aksın arkasında, uzunlamasına konulandırılmış, kaputu açınca sileceklerin altında görünüyor nerdeyse. herşeyden önce arkadan itişli, direksiyon ile aktarmanın farklı yerlerde konumlandığı tek otomobil bu sınıfta.

    bakın asıl bunlar üretim maliyeti isteyen, özellikle böyle küçük bir otomobilin düzenlenmesinde sıkıntı yaratan şeylerdir. yoksa cruise control yokmuş, o donanım yokmuş, ısıtmalı minder yokmuş, bunların üreticiye maliyeti kelimenin tam anlamıyla "osuruk". işin içinde olsanız çoğu üreticinin donanımla kar yaptığını bilirsiniz zaten. BMW 1 serisi için karlılıktan şikayet ediyordu çünkü otomobilin üretim maliyetleri yüksekti. bütün mühendislik yürüyen aksamın tasarımına ve üretimin komplike yapısına gitti.

    ben A3'de kullandım, çok iyi araba, çok komple alet, herşeyi sunuyor ama kafamı kesseniz 1 serisi yerine almam çünkü o keyif asla yok. hiçbir şekilde BMW'nin keyfi yok arabada. bu sınıfta tek özel denebilecek otomobil var benim düşünceme göre, 1 serisi. gerisi birbirini kovalıyor. ama şunu da sölyeyim, çok az kişiye 1 serisi tavsiye ederim ve asla başka marka otomobili tercih eden kişiye bir ithamım olamaz, herşeyden önce saygısızlıktır bu.

    şimdi siz sırf kendi deneyiminizle diyorsunuz ki bana, fanatik, kazık yiyorsun, logoya para veriyorsun, Alfa bu arabayı biçer, A3 1'i parçalar. sizin fikrinizle, bir otomobilden beklediğiniz noktalarla, başkasının bekledikleri bir olmak zorunda değil. hele ki bu uyumsuzluk yüzünden kişilerin tercihlerine saygısızlık yapmak kimsenin haddine değil. haklı olduğunuz konular olsa bile yorumunuzu gözden geçirmeniz gerekir.




  • Alfa bmw yi , astra alya yı tokatlasa ne fark eder.

    2 seçenek var , ya bmw alıp insanların size olan davranışlarının değişimini görüceksiniz, yada (benimde 1 sene önce yaptığım gibi) içinize sinen aracı almanızdır.

    Hoş burada 3 araçta birbirinden güzel tasarıma sahip. Bana soracak olursanız hiç farketmez , siz ona her bakışta mutlu olun bu en önemlisi.

    Buradaki çocuk ruhlu arkadaşların hiç biri 150-200 kmlik hızlarda her an araç kullanmıyor , çoğu İstanbul'da zaten 60'ı geçseler şükür etsinler önce.
  • Astra yı ele bence, 116 ile giu arasında iyi düşün.






























    Ama sonunda Jülyet allllll..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    kalp bmw akıl alfa diyor...

    bnce tam tersi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Efhialtes.


    Sana kimse saldıramaz.Gerçekleri konuşan adam sabaha kadar saldırılsa hepsine kapağı yapıştırır.
    Ben 1 serisinin eski kasasını kullandım.
    Kesinlikle parasının arabası değil.
    Parasının arabası olmasını istiyorsanız adamlar size öyle bir fatura çıkarıyor ki dudağınız uçukluyor.
    Ha arkadan itişli gaz tepkileri vs eyvallah.
    Ama yeni kasası da olsa 136lığı da olsa o parayı kesinlikle hak etmiyor ve;
    Alfa 116yı biçer.
    Ben bunca parayı saydığım arabaya bindiğimde donanım görmek isterim sadece bir marka logosu değil.
    Ayrıca 118i alana kadar seçenekler öyle çoğalır ki BMW yi dikiz aynasında bile görmek istemezsiniz.
    Giuletta qv yeterli 118i yi perişan etmek için.
    Burada hala gelip de yok sürüş zevki yok bilmemne diyerek donanım rezili 40 hp güçsüz BMW yi önerenlerin tamamı fanatiktir.
    Gerçek budur.


    İlk kez seninle dusuncemiz uyuyor:) 1serisi performans konfor yol tutus olarak verildigi parayi haketmiyor,benim borusanda tanidigim var adam bile sattigi araci ovemiyor.arkadan cekis fanatikleri gelmesin bosa 1.6 motorla arkadan cekse nolur.

    Range rover hse 2011,2012 audi a5 coupe,2011 bmw 1.16 i ,2012 audi a3 kullanicisi olarak ne zaman giulietta gorsem kirmizi renk gercekten iyi arac diye ic geciriyorum dizayn olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Efhialtes. -- 21 Haziran 2012; 20:55:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fiat'a birdaha asla para kapırtmam aileme.araç almaya gidiyoruz adam ekmek satar gibi laubali konuşuyor.ilk önce bunlara çeki düzen vermesi gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq

    isterseniz yeter artık sıktı bu alman vebası.yukarıda dikkat edersen çoğu kişi para sorun değilse bmw al yani o kadar çıkabiliyorsan dolusunu al diyorlar yani ikiside dolu parası da mühim değil ise önerilmiş dişinden artır koy çanağa al denmemiş.her zaman tasarımdan dem vurursunuz ama tamamen göreceli kavramdır.mesela babama jülyeti bedava versen binmez gider 45'e satar adam gibi sedan alır biner.ama bana verseniz ben sever binerim.o yüzden arkadaş bunların arasında kalmış ise zaten tasarım konusunu aşmıştır.

    ayrıca neden diğer konularda alfa karşılaştırılırken işin içine ruh cin şeytan girerken bmw karşısında bu ruh sönüyor.alfa ruhu bu sefer nerede yoksa

    bu resimdeki gibi kaçıyormu o ruh.demekki sürüş kalitesi konusunda bmw'nin alfadan eksiği yok artısı(rwd) varki bu konuda ruh ile sataşamıyor.
    tamam alfanın içine kaliteli diyelim bmw'de tezekten yapılma değil gayet güzel iç mekanı var sürüş pozisyonu uzun kaput görünümü araca farklı bir hava katıyor alfadaki kısa kaput tipi artık tüm hb'lerde var sizin alfanız ayrıcalıklı değilmiydi ne oldu.

    alman eşşek yapsa eşşeğe binerim de alman'da eşşek yapmaz yaptıkları ortada siz bunları değilde sadece aradaki 10-15 tl lik farkı görüyorsanız kimse sizi tutmaz gidin alfanızı alın ve eksikliğini hiç hissetmediğim donanımlarla oynayın ama dikkat edin vites topuzu gibi o donanım düğmeleri bir anda elinizde kalmasın

    yani dem vuracağınız tek konu araçlar arasındaki para miktarı.performans vs dersen 118 var 3-5 daha koyar onu alır(3 5 derken fark 20'ye çıkar ama alfayı her türlü(maddiyat hariç) yerden yere vuracak bir araba olur).


    artık herkes alman kazığının farkında tekrar tekrar söylemenize gerek yok.ha ama hala o imajı yıkamazsınız alfa o kadar iyise halkımın gözünde bir bmw bir merso kadar sevilsin tutulsun.demekki eksik kalan birşeyleri var.

    Bu günleri de gördük güzel kardeşim






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ForteVeloce -- 21 Haziran 2012; 21:19:34 >




  • adam hız istese sürüş istese aynı paraya gider impreza alır siz burada sürüş diyorsunuz. adam konfor demiş yakıt tüketimi demiş bunlardan bahsetseniz adam rahatlayacak...
  • sakın Alfa alma kardeş. Sen git en iyisi BMW al.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForteVeloce

    quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq



    Bu günleri de gördük güzel kardeşim



    adam pisttemi kullanacak bir kere pistte kullanacaksa alfada bmwde fos kalır alır altına bir tane evo x 4 çeker ile virajları yer bitirir.olmadı impreza wrx sti alır symetrical awd ile karda buzda kışta alfayıda bmwyide manyak eder.ama mevzu az yakmak konfor ve sürüş dinamikliği.yani sana verdiği haz zevk şevk vs vs buda kişiseldir alfitiler der bmw hissiz bmwciler der alfa hissiz ama genelde alfistiler zeytinyağı gibi su yüzüne çıkarlar oda var.her neyse 2. mesajdada belirttiğim gibi konunun sonunun kavga olacağı belliydi o yüzden artık pek tad vermiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForteVeloce

    quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq

    isterseniz yeter artık sıktı bu alman vebası.yukarıda dikkat edersen çoğu kişi para sorun değilse bmw al yani o kadar çıkabiliyorsan dolusunu al diyorlar yani ikiside dolu parası da mühim değil ise önerilmiş dişinden artır koy çanağa al denmemiş.her zaman tasarımdan dem vurursunuz ama tamamen göreceli kavramdır.mesela babama jülyeti bedava versen binmez gider 45'e satar adam gibi sedan alır biner.ama bana verseniz ben sever binerim.o yüzden arkadaş bunların arasında kalmış ise zaten tasarım konusunu aşmıştır.

    ayrıca neden diğer konularda alfa karşılaştırılırken işin içine ruh cin şeytan girerken bmw karşısında bu ruh sönüyor.alfa ruhu bu sefer nerede yoksa

    bu resimdeki gibi kaçıyormu o ruh.demekki sürüş kalitesi konusunda bmw'nin alfadan eksiği yok artısı(rwd) varki bu konuda ruh ile sataşamıyor.
    tamam alfanın içine kaliteli diyelim bmw'de tezekten yapılma değil gayet güzel iç mekanı var sürüş pozisyonu uzun kaput görünümü araca farklı bir hava katıyor alfadaki kısa kaput tipi artık tüm hb'lerde var sizin alfanız ayrıcalıklı değilmiydi ne oldu.

    alman eşşek yapsa eşşeğe binerim de alman'da eşşek yapmaz yaptıkları ortada siz bunları değilde sadece aradaki 10-15 tl lik farkı görüyorsanız kimse sizi tutmaz gidin alfanızı alın ve eksikliğini hiç hissetmediğim donanımlarla oynayın ama dikkat edin vites topuzu gibi o donanım düğmeleri bir anda elinizde kalmasın

    yani dem vuracağınız tek konu araçlar arasındaki para miktarı.performans vs dersen 118 var 3-5 daha koyar onu alır(3 5 derken fark 20'ye çıkar ama alfayı her türlü(maddiyat hariç) yerden yere vuracak bir araba olur).


    artık herkes alman kazığının farkında tekrar tekrar söylemenize gerek yok.ha ama hala o imajı yıkamazsınız alfa o kadar iyise halkımın gözünde bir bmw bir merso kadar sevilsin tutulsun.demekki eksik kalan birşeyleri var.

    Bu günleri de gördük güzel kardeşim





    üstad buda benden

    http://www.youtube.com/watch?v=-r0vEHLPWN0

    bu video dan sonra alfaya saygı duymaya başladım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq

    quote:

    Orijinalden alıntı: ForteVeloce

    quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq



    Bu günleri de gördük güzel kardeşim



    adam pisttemi kullanacak bir kere pistte kullanacaksa alfada bmwde fos kalır alır altına bir tane evo x 4 çeker ile virajları yer bitirir.olmadı impreza wrx sti alır symetrical awd ile karda buzda kışta alfayıda bmwyide manyak eder.ama mevzu az yakmak konfor ve sürüş dinamikliği.yani sana verdiği haz zevk şevk vs vs buda kişiseldir alfitiler der bmw hissiz bmwciler der alfa hissiz ama genelde alfistiler zeytinyağı gibi su yüzüne çıkarlar oda var.her neyse 2. mesajdada belirttiğim gibi konunun sonunun kavga olacağı belliydi o yüzden artık pek tad vermiyor.

    Tamamda arkadaş konfor demiş, donanım demiş, parça fiyatı demiş,yakıt demiş.

    Biz jülyet demişiz sen 1.16 demişsin.

    Biz daha az yakar daha ii kaçar daha karakterli bir araç demişiz sen sadece 1.16 demişsin.

    Bmw olduğunda Alfa ruhu kaçar demişsin biz her konuda örneklerini göstermişsiz. Sen bu sefer Evo x alsın demişsin, Biz yine jülyet diyoruz

    Sen kendi kendine Bmw'den vazgeçmişsin biz hala Alfa'da ısrar etmişiz.

    Demek ki neymiş; Beauty isn't enough

    Örnekleri çoğaltacak olursak, Yol tutuş testleri, performans testleri, donanım listeleri ve fiyat listelerine bir göz atmanı istiyorum. Sonra haklı olduğumuzu anlayacaksın.

    3.16 ile 156 1.6 yanyana gelsin pist dışında bu sonuç yine değişmeyecek. Ama dersen ben 3.30 almayı düşünüyorum bizde saygı duyarız. git GT 3.2 al demeyiz. Çünkü Her ikisinin karakteri çok ayrı.

    Ayrıca BMW ve MERCEDES hastası halkımızın neden BMW, MERCEDES hastası? Neden ALFA hastası değil diye sormuşsun.

    BMW, Mercedes hastası halkımız aynı paraya çok daha iyileri dururken Albea, Clio-symbol gibi araçlara rağbet etmektedir. Ha Mercedes bir yere kadar ama Alfa dururken de sırf arkadan itişli diye BMW alacağımı hiç sanmıyorum ki imzam ve avatarım yeteri kadar açıklık getiriyor bu konuya




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.