Şimdi Ara

Bmw 1.16i-Alfa Romeo Giulietta-Opel Astra (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
2
Favori
12.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İstanbul trafiginde manuel cok zor oluyor ya :) yeni dsgden kastiniz nedir ve tekrar ne zaman satilmaya baslaniracaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: qabdkq


    Bildiğimiz arkadan itiş RWD adında sistem olmuş.ESP lisi var mı bunun
    118i fiyatına da alfa var.Quadrifoglio verde 235hp.
     Bmw 1.16i-Alfa Romeo Giulietta-Opel Astra

    Bomboş değil,o da ağzına kadar dolu.
    Kim kimi kaça katlar görürsünüz otobana çıkarsınız



    Tüm beklenti buysa;

    arkadaşa 60.000TL'ye şunu önerelim,

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-borusan-cikisli-sahibinden-sifir-masrafli-57387018/detay

    Alfa alacağına BMW ile HotHAtch zevkini dibine kadar yaşasın?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beamer -- 21 Haziran 2012; 13:33:12 >




  • 1.4 170 tct kullaniyorum, bu arabayi kullanmadan niye bu kadar elestiriyorlar anlamiyorum, ben senin sorularina cevap vereyim, zira soruna cevap veren olmamis, konfor: bunu kendin kullanmadan anlayamazsin, benim rahat demem senin icin havada kalabilir,ben memnunum 4 kisi 6-7 saatlik seyahatlerde yorgunluk vermedi. tuketim, istanbuldayim,kopru vs gecmiyorum, genelde e5 te kullaniyorum, trafige yakalaninca ,8.3-8.5 arasi yakiyor, haftada 3-4 gun tafige yakalanirsam 7.8 oluyor, hic yakalanmazsam 7.0 , sehir disinda 9.5 yaptim, (ist-ank, ist -ayvalik), saniyorum sabit ve mantikli kullanilirsa 6 yakalanir, bu hafta sonu tekrar ayvalik yapacagim, bakarim ne yakiyor.

    performans icin 1.16 yetersiz kalir alfanin yaninda, 1.18 ile alfanin performansini karsilastirmak lazim, buradada senin butcen one cikar, yol tutus icin araclarda skidpad degerleri vardir, bu arabalairn bu degerleri olcu olabilir yol tutus acisindan, ama alfada yol tutus genel olarak cok iyidir, yanlis hatirlamiyor isem 159,320d,c180, pasaat vs in bulundugu bir alman testinde 159 birinci secilmisti, ha bu test ne kadar olcudur tartisilir ama sonucta ortada bir degerlendirme var.

    kendimi alfisti olarak gormuyorum, ama gulietta her yonuyle cok iyi bir arac.

    motor ve sanz. iyi diye yazdiktan sonra araba sururken zevk alamadigini yazan olmus, araba sureken neden zevk alinir bilemiyorum,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: damtier

    İstanbul trafiginde manuel cok zor oluyor ya :) yeni dsgden kastiniz nedir ve tekrar ne zaman satilmaya baslaniracaba?

    kronik sorunlar vardı dsg nin onları duzeltmek için galiba onu düzeltcekler yağlı tip olcak. Eylül ekim gibi gelir ama vw bu çok sıra olur=) 2.el bak istersen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efemos


    motor ve sanz. iyi diye yazdiktan sonra araba sururken zevk alamadigini yazan olmus, araba sureken neden zevk alinir bilemiyorum,

    Cevap basit bence sana direksiyonun verdiği tepkilerden gaza bastığın anda o tepkiyi çok iyi bir şekilde alman virajlara girerken aracın yola yapışması ve istediğinde o virajı kayarak dönmen sürüş zevkidir. Sen Bmw veya sürüş dinamikleriyle öne çıkan bir araba kullanmadıysan bilemezsin.
  • Arkadaslar 2. Elineguvenme demisti scirocco nun peki siz ne dersiniz ? @efemos siz ne kadaraalmistiniz acaba giu yu ve hangi donanimlarla almistiniz ? :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: damtier

    Öncelikle alacağın araba hayırlı olsun kardeşim.Şimdi dikkat et BMW önerenleri Tek tek alıntı yapıyorum:
    quote:

    Orijinalden alıntı: lexus

    BMW geçiniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ras0

    bmw

    ne fiyatla,ne özelliklerle falan çıt yok.BMW de geç.Niye?Alamancıyız çünkü.Devam ediyoruz:
    quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade1978

    Bmw tarifinize uyuyor.

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Paranız yetiyorsa hiç düşünmeden Bmw 1.16 alın tabi ki. Diğerleri yanına bile yaklaşamaz.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    Para muhim degilse ki degil Tabiki Bmw 1


    quote:

    Orijinalden alıntı: emryrgc

    Her turlu bmw.

    Bir şey dikkatinizi çekti mi?Detay veren yok her türlü BMW.Ve bişey daha.Para mühim değilse(gökten yağıyor ya mübarek
    Peki sebep ne?Niye BMW?Ne özelliği var Alfa karşısında?Cevaplayalım.
    Çünkü Almanya bu arkadaşların ikinci vatanı.Bizi çok seviyor ya almanlar.Ondan bu arkadaşlar da BMW BMW öttürmüşler ortalığı.Şimdi bu alamancı vatandaşların rüyalarını geçip gelelim gerçeklere:
    bu konularda alaman vebası bulaşmış fanatiklerle en çok kavga eden insan olarak çatır çatır cevap verelim bu alamancılara:
    Alfa ağzına kadar dolu,170 hp.
    BMW bomboş,136 hp.
    Bu ne demek?
    Alfa donanım ve performansta BMW yi biçti demek.(1-0)
    Alfanın motoru da gayet BMW kadar az yakıyor.hatta arkadaş 11 litreleri görmüş bir de üstüne alfa 1.4 ettimi size (2-0)
    ikinci el muhabbeti açarlar şimdi galerici gibi adam konfordan bahsetmiş bmw nin donanımlısıyla alfa arasında 10-15 bin lira fark var.Ettimi (3-0)
    Ve alırken yiyorsunuz bu kazığı daha satmadan hani.
    Tasarıma hiç gelmeyin alfa katlar bmw yi.ettimi (4-0)
    Alfanın içi BMW den daha geniş etti mi (5-0)
    Alfa da aracın sertlik derecesi DNA sistemiyle ayarlanabiliyor,yani konfor performans gibi konuları direkt konsol üzerinden ayarlayabiliyorsunuz.BMW de bu donanım kaç para bilen gören var mı?Ettimi size (6-0)
    Bu alfanın iç mekanına kalitesiz diyenlerin açık net söylüyorum bırakın arabayı bisiklet deneyimleri dahi yok.
    BMW nin arkadan itiş özelliği dışında neyi cezbedici?Kazığı mı?
    Neyin kafasını yaşıyor bu 116i yi önerenler sorabilir miyim?
    Allah akıl fikir versin cümlenize.Gören de BMW fabrikasında işe girdiniz sanır.
    Alaman eşşek yapsa eşşea binerim.
    Mantığınız bu sizin.

    Konuyu açan kardeşim,sana tavsiyem yukarda gördüğün bu sadece alaman fanatizmi ve marka bağımlılığı içeren,işkembeden sallama laflara kulak asma.
    Git Alfanı al,yıllarca keyifle bin.Yarın bu tipsiz 116nın yenisi çıkar,bunlar gelir sana 20 bin daha koydurup onu aldırmaya kalkarlar.
    Alfaya 10 yıl sonra yine gözünün bebeğiyle bakarsın,baktırırsın.
    Bunlar da burada alamancılık oynasınlar.
    Eğer alfa düşünmüyorsan 116i ye vereceğin 80 85 bin lira parayı da volvo s60a falan ver.
    Yazık söğüşlettirme kendini.


    Sonuna kadar haklı..

    zaten 1.16m var allah belasını versin bu arabanın =D satıcam yakında.
    Giulietta alırım yerinde olsam:)

    @damtier

    scirocconun 2.eli bitik 1.4 motorda herkes satmaya calısıyor elindekini :) benzin acısındanda sıkıntı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutkk

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemos


    motor ve sanz. iyi diye yazdiktan sonra araba sururken zevk alamadigini yazan olmus, araba sureken neden zevk alinir bilemiyorum,

    Cevap basit bence sana direksiyonun verdiği tepkilerden gaza bastığın anda o tepkiyi çok iyi bir şekilde alman virajlara girerken aracın yola yapışması ve istediğinde o virajı kayarak dönmen sürüş zevkidir. Sen Bmw veya sürüş dinamikleriyle öne çıkan bir araba kullanmadıysan bilemezsin.

    guliettanin tepskileri nedir? gaza basinca ne oluyor bilgin var mi? hic viraja girdin mi? ben kullanmadim yeni bmw yi, o yuzden bir sey yazmadim. sen gulietta deneyimlerini anlatirsan arkadasa yardimci olabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: damtier

    Arkadaslar 2. Elineguvenme demisti scirocco nun peki siz ne dersiniz ? @efemos siz ne kadaraalmistiniz acaba giu yu ve hangi donanimlarla almistiniz ? :)

    ben subat ayinda almistim, 64k idi anahtar teslimi, distinctive donanim, ekstra baska bir paket almadim, bu arada turkiyede belli basli arabalarin 2. eli iyidir, alfa bunlarin arasinda degil bence.ama sanki gulietta ile birseyler kiriliyor gibi, ama yinede 2. el kaygisi varsa alfa almamak lazim.
  • @efhialtes peki neden elinden cikarmaya calisiyorlar ona gore uzak durayim. :) bu arada mini cooper coupe s kullanan oldu mu hic ? Ona bakmami onerirmisiniz ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA


    beygir ve donanım rezili bir arabadan alınacak sürüş keyfi diye bir şey yoktur.
  • paran varsa bmw al da

    alfa da parasına göre gayet iyi bir otomobil hem de sürüşü önden çekiş olduğu halde gayet zevkli

    yere sağlam basan direksiyon tepkileri bmw yi aratmayacak kadar güzel bir otomobil.

    dna, limitli dif kilidi gibi önden çekiş aracı zevkli hale getirmeye yarayan sistemler mevcut. alfanın yürüyeni de bildiğiniz gibi sportiftir.

    tct yi de denedim çok başarılı buldum ne bir sarsma ne bir abuk vites küçültme şaşırma hiçbirşey yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA


    beygir ve donanım rezili bir arabadan alınacak sürüş keyfi diye bir şey yoktur.

    Hele bir dediğimi yap da sonra konuşalım tekrar.

    Önce 1 serisini, sonra Giu yu sür arada başka araç kullanmadan, ne demek istediğimi anlarsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efemos

    quote:

    Orijinalden alıntı: mahmutkk

    quote:

    Orijinalden alıntı: efemos


    motor ve sanz. iyi diye yazdiktan sonra araba sururken zevk alamadigini yazan olmus, araba sureken neden zevk alinir bilemiyorum,

    Cevap basit bence sana direksiyonun verdiği tepkilerden gaza bastığın anda o tepkiyi çok iyi bir şekilde alman virajlara girerken aracın yola yapışması ve istediğinde o virajı kayarak dönmen sürüş zevkidir. Sen Bmw veya sürüş dinamikleriyle öne çıkan bir araba kullanmadıysan bilemezsin.

    guliettanin tepskileri nedir? gaza basinca ne oluyor bilgin var mi? hic viraja girdin mi? ben kullanmadim yeni bmw yi, o yuzden bir sey yazmadim. sen gulietta deneyimlerini anlatirsan arkadasa yardimci olabilirsin.

    170 tct kullanmadım ama manuelını kullandım o yuzden yorum yapabiliyorum merak etme. Gaz tepkisi bmw kadar iyi değil gaza bastığında bmw nin tepkisi daha iyi. Ayrıca 2siylee viraja girince bmw nin viraja girerken bile zevk verdiğini söyleyebilirm. Arkadan itişi hiç katmıyım istiyorsanız hesaba. Ayrıca direksiyonuda çok ruhsuz Bmw ye göre. Yeterli midir? Sizde Bmw test ettiten sonra konuşalım daha mantıklı olur. Ayrıca eğer çok adil bir test olmasını istiyorsanız 118i deneyin aradaki uçurumu iyi anlarsınız.




  • Yeni BMW 1 in ön tasarımı rezalet. Sırf bu yüzden bile eleyebilirim cidden. Tonla parayı kalkıpta hayatta 1 serisine vermem. Astra ile guiletta arasında kalırdım kesin ama tercihim kesinlikle guiletta olurdu.
  • herkes bmw der tabiki..ben dahil..
    ama okadar para verene kadar Astra 1.4T 140 HP MANUEL COSMO+SUNROOF+NAVİ+FLEXRİDE+18' JANT Olarak 60bin civarına alınabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikoli88 -- 21 Haziran 2012; 14:52:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    herkes bmw der tabiki..ben dahil..
    ama okadar para verene kadar Astra 1.4T 140 HP MANUEL COSMO+SUNROOF+NAVİ+FLEXRİDE+18' JANT Olarak 60bin civarına alınabilir.

    peki 1.4t active select önerir misiniz ? ortalama olarak ne kadar yakar tahminen ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damtier

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    herkes bmw der tabiki..ben dahil..
    ama okadar para verene kadar Astra 1.4T 140 HP MANUEL COSMO+SUNROOF+NAVİ+FLEXRİDE+18' JANT Olarak 60bin civarına alınabilir.

    peki 1.4t active select önerir misiniz ? ortalama olarak ne kadar yakar tahminen ?

    astranın otomatiğini kullanmadım ama fena olmadığını söylüyorlar,yakıt tüketimi istanbulda 10 lt diyorlardı,manuelde 8e kadar düşüyor.
  • elbette 1.16 ama keşke imkan olsa da Giulietta'nın kasasını ona giydirsek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA


    beygir ve donanım rezili bir arabadan alınacak sürüş keyfi diye bir şey yoktur.

    Hele bir dediğimi yap da sonra konuşalım tekrar.

    Önce 1 serisini, sonra Giu yu sür arada başka araç kullanmadan, ne demek istediğimi anlarsın.

    Öyle deme Recai abi. Gaz tepkisi, direksiyon hissiyatı, sürüş pozisyonu, şanzıman, aktarma, ergonomi falan komple boş işler. Araba dediğinde kağıt üzerinde güçlü bir motor, full donanım olacak, gerisi hikaye zaten

    BMW araba yapmayı bilmiyor. Salaklar donanım ekleyip gerisini koyvermek yerine işin mühendislik kısmına para harcıyor. Tabi araba keyifsiz olur.

    Upss "alamancı" oldum len ben de




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.