Şimdi Ara

BMW 116i vs VW Golf (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
3.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    tamam bende zaten 1 serisi alınması gerektiğini yazdım lakin arkadaşlar öyle bir yazıyorki sanki bir tarafta s350 diğer tarafta doğan slx. konu sahibine denk getirebilirse m paket ve harman kardonlu bir araç almasını tavsiye ederim öyle daha tatmin edici bir araç olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • makyazsız bmw 1 neyi eziyormuş.. sürüş keyfi tayfa da bir uzasın adım başı radar ne sürüş zevkiymiş bu,
    tüm otoriteler golf diyor forumu sallamayın (arka yükleme yaşam alanı 2x)

    BMW 116i vs VW Golf

    BMW 116i vs VW Golf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi golfçü_ -- 9 Mart 2018; 21:45:52 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    BMW 1 artıları da eksileri de uçlarda olan bir model. Sürüş keyfi, şanzıman, motor, direksiyon hissiyatı, sürüş pozisyonu... BMW alırsanız bunları alacaksınız. Dar iç hacim, daha sert süspansiyonlar negatif yönleri. Golf o kadar keskin özellikleri olmayan, herşeyden biraz ne en iyi ne en kötü, ergonomisi yüksek ortalamanın üzerinde bir aile arabası. Bekar için BMW aile için Golf derim.

    mesaja kesinlikle katılıyorum...

    2 araca da sık biniyorum, 1.4tsi ve 1.16d (makyajsız)

    ikisi de manuel, golfün iç mekan kalitesi bence daha üstün.
    fakat bmwnin sürüş hissiyatı güzel, ama gerçekten dar.

    nihayetinde otomatik dediğiniz için dsg'yi eliyor ve bmw diyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Golf 7 ve 3 farklı 1 serisi sahibi oldum. 1 serisi tabii ki hemen hemen her yönden üstün derim. Aralarındaki farkı, azcık işi bilen bi adamın sürüşe geçtiği anda farkedeceği kadar belirgin hatta. Süspansiyon, direksiyon hissi filan daha pahalı hissettiriyor. 3 serisiyle aynı zaten aracın hissiyatı. Golf de yabana atılacak bi araç değil tabii, yalıtımı konforu filan hala sınıf standartlarının üzerinde bence. 1 serisinin rakibi a3 tür zaten. A3 de düşünebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürüş keyfi 1

    Malzeme kalitesi golf

    Tasarım 1

    Konfor golf

    Genişlik golf

    Tüketim golf

    Yol tutuş 1

    Performans golf

    Donanım golf



    Genç bekar biri için 1 serisi aile babası için golf tavsiye ederim.



    Not: Araçları dışarıda görüp yorum yapan biri değilim. 60.000km 116i , 100.000km golf 7 1.4 140 dsg kullandım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ford kullanicisi olarak vw alirdim gicik olmama ragmen..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrton_SENNA kullanıcısına yanıt
    BMW'de süspansiyonlar daha kaliteli, sessiz ve dengeli, zaten arabanın asıl pahasını o sürüş keyfini deneyimleyip, üstünde böyle kaliteli süspansiyonları görünce anlıyorsun, kapı içinin halı kaplamasıyla değil. Bu işleri ayırırsın bir haftasonunu komple istediğin gibi arabana yaparsın ama altyapının kalitesini değiştiremezsin. BMW sana kompakt arabada 3 serisi gibi bir altyapı vaadediyor, 5-7 serisinde alacağın 8 ileri ZF şanzımanı veriyor, ben böyle teknik şeyleri bilmem anlamam içi geniş olsun, halı kadife kaplama olsun fiyat da uygun olsun diyorsan Golf al tabiki.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2016 vergi zammi oncesi bmw .1.18i dusunuyordum, almak niyeti ile gittim, para hazirdi. 3 silindirliydi araç, cok dert etmemistim. 124.000 fiyat verdiler. Sonrasinda koltuga oturdum, arkadasim da 1.80 arkaya oturdu, diz mesafesi berbatti, ona da neyse olur dedim... asil kritik nokta koltuk yuksekligi ayari idi, koltuk inerken iniyordu ama yukseltmek icin totonuzu kaldirmaniz gerek dedi yanimdaki satis temsilcisi... dedim c sinifi premium markada bu rezalet olmamali. Almaktan vazgectim... 83.000 TL'ye eşime cam tavan premium paket seviye Auris alarak son noktayı koydum.

    1.6 atmosferik 132 bg VVTI motor CVT şanzıman
    7 kademe kontrollü F1 kulakçık
    Led farlar
    Ön koltuk ısıtma
    Yan ayna ısıtma
    Kararan iç dikiz aynası
    Yağmur sensörü
    Geri görüş kamerası
    Park sensörleri
    Otomatik park etme
    Navigasyonlu multimedya ekran
    Toyota Safety Sense opsiyonu alabilme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PSN_vs_XBOXLive -- 9 Mart 2018; 22:59:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her ne kadar sınıfının en iyisi densede 1 serisinin BMW hissiyatini yansıtmadığı düşüncesindeyim araba en baştan dış tasarımdan kaybediyor.

    Ben 1 serisini beğenmiyorum açık ve net arkadan itişmiş arkadan olsa nolcak kaç beygir ki ??



    Ha Golfte bu sınıfın en iyisi falan değil balon bi araba bana kalırsa C sınıfı hatcback sınıfında en iyi falan yok Hothact dersen Typer ve Cupra derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus al gec

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 serisi tabi ki.



    Golf ne ya,eğer kütüphane gibi olsun derseniz tamam ama gerisi için 1 serisi. Zf şanzıman tek başına alma sebebiniz olmalı karşısında ise dsg korku rüyası gibi. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha

    1 serisi tabi ki.



    Golf ne ya,eğer kütüphane gibi olsun derseniz tamam ama gerisi için 1 serisi. Zf şanzıman tek başına alma sebebiniz olmalı karşısında ise dsg korku rüyası gibi. .

    şanzıman en büyük tercih sebebimizdi,1 serisini alırken
    sürüş keyfi kısmını bazıları yanlış anlamış sanırım eds radar vs gibi bu o değil..)

    arkadan çekiş nedir ki vs diyenler olmuş klavye başından,spor modda esp yi kapatıp aracın kopması ve kontralarla toparlamak
    klavye başı işler değil bunlar arkadaşlar.

    1 geniş değil doğru,daha fazla aero sportif bir sürüş için yapılmış.

    malzeme kalitesi araç içinde belki çok kaliteli değil lakin,şanzımanı motoru ve sürüş dinamikleri ile markayı iyi temsil ediyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Yine anti vag tayfası toplanmış .

    Yorum yapanların çoğu bmw ye de binmemiş golf e de.

    1 serisine hala premium diyenler var tam komedi.

    Marka premium olabilir de 1 serisi ...

    Sürüş keyfi nedir patron o başka konu.

    Sanki adam 3 cc motor Maserati kullanıcak ....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • golf tabiki...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eşime araç alırken aynı ikilemde kaldım sıfır 2017 BMW 1 serisi 122 bin 2017 Golf 7,5 highline cam tavan anahtarısız giriş çalıştırma vs gibi opsiyonlu bir araca da 116 bin fiyat aldım iki aracıda bayide inceledim genişlik ve ikinci eldeki gücünden dolayı Golf tercih ettim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Golf kullanıcısıyım aile faktörü olmasa 1 serisine geçiş yapardım. Sürüşünü ve tasarımını beğeniyorum ancak standart bir kullancıyı golf daha çok tatmin eder konforu, iç mekan kalitesi, yaşam alanı vs. olsun. Makyajsız 1 in standart ses sistemi çok kötü bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fanlıkla alakası yok c segmentinin en iyi aracı golftür(a3 dahil).



    Golf ün iç malzeme kalitesi genişliği ferahlığı hiçbir c segmentinde yok.



    1 serisinin avantajı

    zf şanzıman ve arkadan itiş olması ama araba nın iç mekanı o kadar dar boğucu ki bu dediklerimin keyfini zaten alamazsınız bu yüzden Golf.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf malzeme kalitesi ve yaşam alanı açısından bu sınıfın en iyilerinden bir tanesi. Bmw nin sürüş keyfi kesinlikle üst seviye fakat golf de bu açıdan gayet başarılı. Golfün tek eksisi sanzumanı. Ne zaman sorun çıkaracağı belirsiz. Her iki araç da manuel olsa hiç düşünmeden golf tercih edilir. Bmw 1 serisi, yaşam alanı , malzeme kalitesi , ses sistemi, yalıtım, bakım maliyetleri , ikinci el ve yakıt tüketimi konusunda golfün çok gerisinde. Ancak arkadan itiş olmasi, motoru ve sanzumanı 1 serisini ön plana çıkarıyor. Karşılaştırma golf ile A şerisi veya A3 arasında olsaydı çok daha rahat bir şekilde golf derdim ama 1 serisiyle karsilastirmada yüzde 60 golf yüzde 40, 1 serisi diyorum.

    Not: 4 yıl golf 1.2 tsı manuel kullandım. 1.18 de ailede var sıklıkla kullanıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaliteyi anlarım da genişlik ferahlık?



    Bunu söylerseniz fanboy derler doğal olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    C sınıfında golften daha ferah ve rahat yaşam alanı sunan bir araç söyler misiniz ?



    Vw araçlarının bu kadar satmasının sevilmesinin en büyük sebeblerinden biri karemsi düz geniş ferah iç mekanı sunması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.