Şimdi Ara

Bmw 2 serisi Active Tourer (F45) (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.050
Cevap
57
Favori
168.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    Telefondan resim yüklemeyi beceremedim.
    Yolculuk ile ilgili bilgileri aktarım yapayım;
    500km, molalarla 6 saat, ortalama hız 95km olan İzmir Antalya yolculuğunu çok konforlu yaptık. Salondan oturma odasına geçer gibi diyebilirim. Kendimi düşük yakıt anlamında kasmadım. Yolun durumuna göre gittim. (Radar icin hız limitleyici kullandım, detaylı anlatacağım fırsat bulunca)
    7,2lt ortalama tüketim değeri yakaladım. Bence memnun edici bir durum. Yolu bilmeyenler için şöyle anlatabilirim; korkuteli'ne kadar yokuş çıkıyoruz sonra deniz seviyesine geri iniyoruz. Yokuş pek sevmiyor diyebilirim. Kalabalık ve yüklü olunca tüketimi normal olarak artıyor ama isteksizlik yok. Onu söyleyebilirim.
    Sayın qrio bizim bir önceki aracımızla kıyaslanarak yazılmış bir değerdi. Biz yokuşu bol bir noktada oturduğumuz ve daha önce en iyi ihtimal 13lt yakan bir araca sahip olunca bu durumdan memnuniyeti dile getirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vinyakal -- 31 Ocak 2015; 18:17:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hızlı yazdım sonra imla hatası duzeltilecektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vinyakal

    Merhaba
    Telefondan resim yüklemeyi beceremedim.
    Yolculuk ile ilgili bilgileri aktarım yapayım;
    500km, molalarla 6 saat, ortalama hız 95km olan İzmir Antalya yolculuğunu çok konforlu yaptık. Salondan oturma odasına geçer gibi diyebilirim. Kendimi düşük yakıt anlamında kasmadım. Yolun durumuna göre gittim. (Radar icin hız limitleyici kullandım, detaylı anlatacağım fırsat bulunca)
    7,2lt ortalama tüketim değeri yakaladım. Bence memnun edici bir durum. Yolu bilmeyenler için şöyle anlatabilirim; korkuteli'ne kadar yokuş çıkıyoruz sonra deniz seviyesine geri iniyoruz. Yokuş pek sevmiyor diyebilirim. Kalabalık ve yüklü olunca tüketimi normal olarak artıyor ama isteksizlik yok. Onu söyleyebilirim.
    Sayın qrio bizim bir önceki aracımızla kıyaslanarak yazılmış bir değerdi. Biz yokuşu bol bir noktada oturduğumuz ve daha önce en iyi ihtimal 13lt yakan bir araca sahip olunca bu durumdan memnuniyeti dile getirdim.


    7.2 benim yakıt tüketimime göre 2 litre fazla, hatta şöyle söyleyeyim benim foresterımla aynı yakmışsınız sevgili vinyakal ayağımı gazdan çektiğimde araç aynı hızda kalmıştı demiştiniz o neymiş öğrendinizmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tam otomatik şanzıman olmasından dolayı yapıyor olmasın o gaz olayını?
  • Sanırım gazdan ayağımı çekince direk kompresöre bindirmediği için hafifte yokuş vardı belki farketmedim, bu sebepten aynı hızı uzun süre korudu.
    Yani dediğiniz gibi vites yazılımı ile ilgili. Çünkü cruisecontrol gibi gaz vermedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hız limitleyici; azami hızınızı isteğiniz km hıza geldiğinizde direksiyondaki "lim" tuşuna basıyorsunuz ve hızınızın olmasını istediğiniz max noktayı belirlemiş oluyorsunuz. Normal şekilde gaz pedalına basmaya devam ediyorsunuz, hızın üstüne çıkmıyor. Gaz fazla geliyorsa gazı kesiyor. Tüketim düşüyor bu noktadan anlayabiliyorsunuz fazla tüketmediğini. Ihtiyac oldu ve hemen hızı artırmanız gerektiğinde ise pedala biraz daha fazla basıyorsunuz ve limitlemenin üzerine çıkabiliyorsunuz. Gazdan ayağınızı çektiğinizde limit hızına kadar düşüyor. Sonrası aynı. Radar tehlikesi olan yerlerde çok güzel işe yaradı. 3 noktayı problemsiz atlattık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cngzhan kullanıcısına yanıt
    Benim ayağım biraz ağır herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Steptronic şanzımanda gazdan ayağınızı çekince şanzımanı motordan ayıran ve arabanın süzülmesini sağlayan bir fonksiyon varmış. Active Tourer'in İngilizce kataloğunda aşağıdaki şekilde Steptronik şanzımanda olduğuna dair
    bir tanım varken, BMW web sitesinde "sadece 8 ileri Steptronicte mevcut" ibaresi var. 6 ileride yokmuş gibi. Hangisi doğru bilemedim. Fakat sizin bahsettiğiniz bu olabilir. Eğer öyle ise katalogta yazan doğru demektir.
    "The coasting function (only available in conjunction with Steptronic transmission) allows the vehicle to coast along the road at up to 160 km/h when the
    driver takes their foot from the gas and doesn't brake."
  • mekatu M kullanıcısına yanıt
    Aynen bu hocam. Demekki yazılım ile 6 ileri vitese de koymuşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı teslim aldık

    Bugün şehir içi biraz yol yaptık motor sesi yok gibi, test aracında beni yanıltan bir durum oldu sanırım belki cam açıktı ya da başka bir şey.. Araç içinde aydınlatma olması bizim için sürpriz oldu üst donanımda gelir diye düşünüyordum, menüden beyaz ya da kırmızı olarak ayarlanabiliyor kapı üstlerinde, bölmelerin içlerinde vs. çok hoş gözüküyor. Verdikleri kauçuk paspaslar pek hoşuma gitmedi şoför tarafı gaz pedalının üzerine basıyor biraz.. Koltuklar çok rahat, led farlar araca çok farklı hava veriyor, yol aydınlatma performansı çok iyi.

    Bu arada araca dışarıdan yapılan özellik açma gibi müdahaleleri biz burada müdahale yapılmış mı yapılmamış mı göremeyiz o yüzden garanti açısından sıkıntı olmaz dediler ama yine riskli işler bence




  • Hadi hayırlı olsun. Bende bekliyordum ne zaman araçtan ayrılıp yazacaksınız diye
    Kazasız belasız kullanmak nasip olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler abi size de
  • Almayı kafaya koyduğum araç. Ve kullanıcı yorumları olarak bu sayfaları defalarca okudum. Allah nasip ederse yaza şartlarım uygun olursa almayı düşünüyorum. Aracı alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun iyi günlerde kullanın. Araçlarınızı hangi bayiden kaça aldığınız ve kullanım deneyimleriniz hakkında bilgi paylaşımlarınızı merakla bekliyorum.
  • Şu şanzıman olayına gelince bize aracı tanıtırken tam otomatik dediler ama bu tam otomatik mi yarı otomatik mi anlamış değiliz.. Şu kendini atma olayını yapıyor düz yolda mesela park ederken geri ya da ileri takınca hiç gaza basmasak da araç kendini atıyor yavaş yavaş aynı tam otomatik gibi davranıyor ama yokuşta yokuş kalkış destek süresi bitince kaydırmaya başlıyor.. Tam otomatiklerin hiç kaydırmaması gerekmiyor mu?

    Edit: Bu yokuşta kaydırma işi tamamen ilk gün acemiliği ile alakalı bir durummuş böyle bir sıkıntı yok araçta..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1872 -- 20 Mart 2015; 15:34:03 >
  • Bildiğim kadarıyla yakıt tüketiminin artmaması için motorla bağlantısı kesiliyor, yokuşta frene basarak beklemek gerekiyor rölanti torkunu kullanarak aracı tutmaya izin vermiyor .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim ayak hakkaten ağır sanırım. Dönüş yolculuğunda Nazilli ye vardık. 6.4 ortalama, 430km yol yaptım. Genel ortalama 7.0 a indi. Şimdi eşim kullanıyor bakalım genel ortalama ne çıkacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vinyakal -- 4 Şubat 2015; 17:49:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sömestr tatilimiz; Gidiş geliş 1.063km,12saat 50 dk.,85km ortalama hız ile 6.9 ortalama yakıt ile tamamlandı. Bence yeterli.
    Bunuda tarihe not edelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabaları alanlar forumu terk etmişler Allah kaza bela vermeden binmeyi nasip etsin.
    Çarşamba günü Forestarımı istediğim fiyata sattım. kosiflerle de görüştüm hiçbir sıkıntı yokmuş. Kendime de arabada alacaktım bakıyordum. a5imle mutluydum taki melih gökçeğin otobusleri perte çıkarıncaya kadar kendime tekrar a5 aldım. yanlıs anlasılma olmasın sadece sevincimi paylaşmak istedim.
    Steptronic şanzıman çift kavramalı demişlerdi sonra çift kavrama değil yarı otomatik şanzıman dediler. Biraz araştırdım çift kavramada kaldım önemli olan konfor ve hisseleri çift kavrama, tam otamatik pek umrumda değil.
    sevgili vinyakal 6,9 bana göre çok ben bu araçla 5 li değerleri yakalamıştım.
    Beklemeye devam ediyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cngzhan -- 8 Şubat 2015; 22:50:44 >
  • cngzhan kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun. Anladığım kadarıyla bir kaza gerçekleşmiş. Sizlere de bir şey olmamış olmasına sevindim.

    Yakıt kısmına gelince; valla hocam dedim ya benim ayak çok ağır herhalde otelden kepez yokuşuna kadar bende 5lt değerleri ile gidince çok sevindim. Ama parkur o kadar değildi malesef. Sahilden İzmir'e geçseydik bu değeri yakalar mıydım bilemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cngzhan kullanıcısına yanıt
    Şanzıman çok başarılı araç tek vites gibi gidiyor vites geçişleri çok hafif.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.