Şimdi Ara

Bmw 3.20d 2011 model ve üstü arızaları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
1
Favori
2.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar , Bmw 3.20d 2011 ve üstü araçlarda kronik olarak nitelendirilen arızalar nelerdir , acaba kullanıcılar dikkat etmemiz gereken detayları bizlere aktarabilir mi? Mesala otomatik şanzımanlarda yağ değişimi ile ilgili bir çok haber var , hangisi doğru? Yine triger zincir seti için ömürlük diyenler var hangisi doğru? Ne tarz arızalar yaşadınız , nerede hangi ustaya ne kadara yaptırdınız ? vb sorulara bu başlık altında cevap verirsek umarım bir çok kişi istifade etmiş olacaktır. Herkese şimdiden çok teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caprin -- 24 Eylül 2018; 11:59:52 >



  • Ömürlük derken bmw için mi demişler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asıl zinciri sorunlu.
  • BMW forumunda araştırma yaparsanız yüzlerde sayfa sonuç çıkar.

    E90 grubunda araştırabilirsiniz.
  • 2011 sonrası.

    E90 177 likler var.
    E90 184 Lükler var.
    F30 bilmem kaç beygirlikler var.


    Herbirini tek tek yazmak baya uzun sürer.

    Özetle E90 177 lik te de 184 lükte de zincir sıkıntısı olabilir olmaz diye birşey yok. Ancak 177 liğin işçilik ücreti 184 lüğün 2 katı. Zincir motorun arkasında zincir değişimi için motor inmesi lazım diye biliyorum ben buda işçiliği artırıyor.

    Şanzuman yağı BMW ömürlük diyor. ZF kendi sitesinde 120 Bin de değişmeli gibi birşey diyor. Bende herhangi bir vuruntu ya da başka birşey olmadıkça kurcalatma taraftarı değilim bu şanzuman işlerinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    asıl zinciri sorunlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Direksiyonda titreme sorunu var.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 184 lükler tercih edilmeli.
  • F30 dizel motorlarda kronik zincir problemi nedeniyle motor indiriliyor. Eğer zincir değiştirilmezse kopup motoru parçalama ihtimali var. Bu zincir değişimi içinde yanlış hatırlamıyorsam 5-6 bin TL para alıyorlardı.

    Motor harici aracın kronik sorunlarını soruyorsanız.

    - Kronik ve çözülemeyen direksiyon titremesi sorunu var. Kapı fitilleri nedeniyle sanki kapı tam kapanmamış gibi rüzgar sesi alıyor. Serviste fitil değişse bile bu ses tekrar edebiliyor.

    - Yine kapı fitillerinin olduğu yerden çeşitli gıcırtılar, trim sesleri geliyor.

    - Serviste fitil değişse bile ses kesilmiyor diye kullanıcılar çift taraflı bant ile ses gelen yerleri yapıştırarak sesi kesmeye çalışıyor.

    - Özellikle ilk serilerde koltuk altlarına paslanma sorunu var.

    - Tekerlekleri yoldaki kamyon izlerine denk gelirse araç yolda gezinme yapıyor.

    Benzinli motorlarda ise bunlara ek olarak;

    - Motorunda su eksiltme, vanos arızası, tahrik arızası, basınç ventili sorunları var.

    Örnek sorun:https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/134483912




  • Bence 3 serisinde en büyük sorun yalıtım. Bir süredir F30 316i almak için ikici el bir kaç araç test ettim adeta yalıtım yok motor sesi trim sesleri amortisör sesleri hep içeride açıkçası 3 serisinden soğudum.
  • Unutmadan BMW'nin dizel motorlarında yangın riski olduğu için Avrupa'da 324 bin aracı geri çağırdılar. Güney Kore'de ise trafiğe çıkma yasağı getirildi.



    https://forum.donanimhaber.com/alev-alan-motorlar-nedeniyle-bmw-avrupa-da-324-000-otomobili-geri-cagirdi--134438543#134438543



    Türkiye'deki müşterilerini adam yerine koyup geri çağırma yapmadıkları için bilemiyoruz ama @cseyfe ve @helpgod 3.20d'de böyle bir sorun var mı bilebilir. Bu konu hakkında ne diyorsunuz arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.