Şimdi Ara

Ecufast Yazılım Zararı Varmıdır ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
40
Cevap
2
Favori
84.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Ecufast ankara diye bir yer var yazılım yapıyorlar.Yazılımın ne gibi zararı olur. ?

    Audi A3 1.8Turbo 150Hp 5v


    Ecufast Yazılım Zararı Varmıdır ?



  • Stok araçlara yapmayın arkadaşım şu işlemleri. Bu apaçiliği kimden gördü bizim kekolar anlamadım gitti. Araçlarda custom yazılımın sağlıklı olması için ilk önce bazı fiziki parçaların değişmesi(güçlendirilmesi) gereklidir. Daha kaliteli hava yağ vs. filtreleri, dayanıklılığı yeterli piston motor bloğu, iyileştirilmiş şanzıman gibi modifiyeler yapılması gerekli. En basitinden yarış otomobillerine niye senelerce zaman harcasınlar. Atarlar bir ecuzırt hoop 500 hp olur! Aklınızı kullanın arkadaşlar. Bazıları emisyonu tutturmak için yazılımda bazı kısıtlamalar yapıldığını söylemiş emin olun o kısıtlamayı arabanın her parçasında da yapılıyor firmalar. Dostça bir tavsiye tomarla para harcayıp aldığınız arabaları paçavraya çevirmeyin.
    HesapsızKitapsız kullanıcısına yanıt
    HesapsızKitapsız demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: HesapsızKitapsız

    Üç mesajda çamura yatmanın kitabını yazmışsın daha ne olsun.

    Ne konuda? Arabama yazılım yapmam sizi neden bu kadar gerdi acaba istersem büyük turbo taktırır hard yazılımla 200 bg de alırım araç benim değil mi?
    ecufastde yazılım yaptırmış biri olarak 150bin km dir sorunsuz sıkıntısız kullanıyorum çok memnunum, arabam şu anda 320bin km de ve o kadar memnunum ki asla satmayı düşünmüyorum,,,, yok motoru kucağına alırsın,yok şanzımanı patlatırsın, adam 1 kilometre yazılımlı araba kullanmamış sallayıp duruyor
    hurafe kısımlarını geçelim, bilen bilmeyen herkes sallıyor burada

    öncelikle güncel araçların tamamı emisyon şartları nedeniyle gücü kısılmış araçlar, bu yüzden emisyon şartları ağır olmayan bölgelerde aynı motorlar daha yüksek güçle piyasaya sürülebiliyor, yani mühendisler bilmiyor muydu da yapmadı kısmının tek açıklaması bu

    motora verebileceği zarar gelirsek de bunun kademeleri var, tabiki aşırı yük bindirilen durumlarda motora zarar verme riski yüksek ancak bu tamamen kullanım karakteriyle alakalı, standart haritayla kullanıp da sürekli yüksek devir çevirenin motora verdiği zarar haritası güçlendirilmiş olup da sakin kullanandan çok daha fazladır, bu işi yaptıranların neredeyse tamamı küçük hacimli arabasının turbonun tam gücünü veremediği alt devirlerdeki hantallığını azaltmak için yaptırır, ortaya çıkan beygir artışları aslında birçoğu için anlamsızdır, onu 2 bin devirde aracın rahatlaması ilgilendirir, maksimum güce zaten kolay kolay ulaşmaz

    konu sahibinin sorusuna gelirsek de bahsi geçen aracın motoru zaten dayanıklı, AGU kodlu olan motorsa eğer mekanik olarak da yükleme yapabilirsin
    TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    TheCaliph_ demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Benim 1.2 TSI Polo'da var daha bir sıkıntısını görmedim hocam, 120 bg, 200 Nm tork olarak biniyorum, kasa hafifliğiyle baya sağlam yürüyor.

    Zaten sen gözünle göremezsin. Sattığın kişinin bedduasını duyabilirsin ancak

    Satacağımı mı düşüneyim hocam kullanırken?
    Ben satacağım zaman söylerim araçta EcuFast yazılım olduğunu, ne zaman yaptırdığımı, kalan sorumluluk ona ait.
    golf ve passatin yazilim sahtekarligi yaptigi 1.6 dizel motorlarinin tumunu yazilimla kullandim. hem de 200.000km'den fazla bir mesafe.



    problem yasamadim. satarken de soyledim sattigim kisilere. passati alan allah razi olsun ben de zaten yazilim yaptiracaktim dedi. oyle 5-10 bin ucuza falan da gitmedi.



    sonrasinda hem motorunu pek tanimadigim icin, hem sanzimani zaten hassas oldugu icin, hem de zaten halihazirda 280hp oldugu icin volvoya yazilim yaptirmadim.



    simdi audiye ne yapsam diye düşünüyorum. yurtdisinda supercharger kitleri bile satiyorlar. 470 hp oluyor arac. sanzimani daha ellemeden ustelik. normal yazilimla da en fazla 35hp veriyorlar. gecen limitoru kaldirmaya niyetlendim, ama seytan durttu once bi dene bakalim var mi limitor diye. meger zaten kaldirmislar aracta limitoru. ciktigi hizlari yazarsam burada linc edilirim.



    yani uzun lafin kisasi insan dogasi her zaman daha fazlasini istemeye meyillidir. sinirlari nereye kadar zorlayacaginizi bilmek de zekanizin ve bilginizin bir sinanmasidir. vw'nin tdi motorlarinin blok ve turbosu saglamdir, 145'e kadar yukseltirsiniz. renaultun 1.5 dci motorlarinin turbo hortumlari zayiftir, fazla yuklemeye gelmez. DSG sanzimaniniz varsa cok az veya hic ellemezsiniz. 1.8tfsi 160'lik motorlar ise bildigim kadariyla 220'lere kadar yukseltilir.



    kaliplara takilmayin. kendiniz arastirin.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Ecufast Yazılım Zararı Varmıdır?

    Ecufast Yazılım Nedir?

    Ecufast, araçların elektronik kontrol ünitelerini (ECU) yeniden programlamak ve optimize etmek için tasarlanmış bir yazılımdır. Araç performansını, yakıt verimliliğini ve emisyonlarını iyileştirmek için kullanılmaktadır.

    Ecufast Yazılım Yorumları

    Ecufast yazılımı genel olarak olumlu yorumlar almıştır. Kullanıcılar, araçlarının performansında ve yakıt verimliliğinde iyileşmeler bildirmektedir. Ancak, yazılımın tüm araç modellerinde uyumlu çalışmayabileceğini ve bazı kullanıcılar sorunlar bildirmiştir.

    Ecufast Yazılım Zararları

    Ecufast yazılımı, uygun şekilde kullanılmazsa aracınıza zarar verebilir. Yazılımın kurulumu ve kullanımı için profesyonel bir teknisyenin yardımına başvurmanız önerilir. Yanlış kurulum veya kullanım, motor hasarı, elektronik sorunlar veya aracın diğer bileşenlerinde arızalara neden olabilir.

    Ecufast Şikayetleri

    Bazı kullanıcılar Ecufast yazılımı hakkında şikayette bulunmuştur. Bu şikayetler genellikle yazılımın uyumsuzluğunu, teknik sorunları veya müşteri hizmetlerindeki eksiklikleri içermektedir.

    Ecufast Yazılımı Kullanmadan Önce Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Ecufast yazılımını kullanmayı düşünüyorsanız aşağıdaki hususları göz önünde bulundurmalısınız:

    • Aracınızın Ecufast yazılımı ile uyumlu olduğundan emin olun.
    • Yazılımı bir profesyonel tarafından kurdurun.
    • Yazılımı kullanırken üreticinin talimatlarına uyun.
    • Yazılımın herhangi bir olumsuz etki yaratması durumunda hemen bir teknisyene başvurun.

    Sonuç olarak, Ecufast yazılımı araçları optimize etmek için potansiyel faydalar sunarken, uygun şekilde kullanılmazsa zarar verebilir. Yazılımı kullanmadan önce potansiyel riskleri ve faydaları dikkatlice tartmalı ve profesyonel tavsiye almalısınız.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Benim 1.2 TSI Polo'da var daha bir sıkıntısını görmedim hocam, 120 bg, 200 Nm tork olarak biniyorum, kasa hafifliğiyle baya sağlam yürüyor.
  • Forumda zararını yazdık çizdik ettik okadar . konuyu bulabilirsiniz, kısaca taktırılmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    Forumda zararını yazdık çizdik ettik okadar . konuyu bulabilirsiniz, kısaca taktırılmaz

    Pekala..
  • Benim 1.4 tsi golf de var sorunsuz kullanıyorum
  • Aracin motor ömrü, dayanikliligi zarar gormese emin olun audi o yazılımı atar, araci 180 hp olarak daha yuksek fiyata ve daha fazla satardı. Üstelik bastan yazılımı 180 hp yaptigi icin fabrikaya maliyeti sifir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Benim 1.2 TSI Polo'da var daha bir sıkıntısını görmedim hocam, 120 bg, 200 Nm tork olarak biniyorum, kasa hafifliğiyle baya sağlam yürüyor.

    Zaten sen gözünle göremezsin. Sattığın kişinin bedduasını duyabilirsin ancak
  • Yazilim yaptirdiktan sonra aracinizin motoru her turlu uyari verebilir motorda sikintilar cikabilir bunlari kabul ediyorsaniz yaptirin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Benim 1.2 TSI Polo'da var daha bir sıkıntısını görmedim hocam, 120 bg, 200 Nm tork olarak biniyorum, kasa hafifliğiyle baya sağlam yürüyor.

    Zaten sen gözünle göremezsin. Sattığın kişinin bedduasını duyabilirsin ancak

    Satacağımı mı düşüneyim hocam kullanırken?
    Ben satacağım zaman söylerim araçta EcuFast yazılım olduğunu, ne zaman yaptırdığımı, kalan sorumluluk ona ait.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Benim 1.2 TSI Polo'da var daha bir sıkıntısını görmedim hocam, 120 bg, 200 Nm tork olarak biniyorum, kasa hafifliğiyle baya sağlam yürüyor.

    Zaten sen gözünle göremezsin. Sattığın kişinin bedduasını duyabilirsin ancak

    Satacağımı mı düşüneyim hocam kullanırken?
    Ben satacağım zaman söylerim araçta EcuFast yazılım olduğunu, ne zaman yaptırdığımı, kalan sorumluluk ona ait.

    O zaman ona göre de 5-10 bin TL ucuza vereceksin madem binerken keyifle biniyorsun.

    Amaaa yooook serbest piyasa ilana koy yapıştır kime giderse sonuçta açıklamada yazdın sen değil mi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Benim 1.2 TSI Polo'da var daha bir sıkıntısını görmedim hocam, 120 bg, 200 Nm tork olarak biniyorum, kasa hafifliğiyle baya sağlam yürüyor.

    Zaten sen gözünle göremezsin. Sattığın kişinin bedduasını duyabilirsin ancak

    Satacağımı mı düşüneyim hocam kullanırken?
    Ben satacağım zaman söylerim araçta EcuFast yazılım olduğunu, ne zaman yaptırdığımı, kalan sorumluluk ona ait.

    O zaman ona göre de 5-10 bin TL ucuza vereceksin madem binerken keyifle biniyorsun.

    Amaaa yooook serbest piyasa ilana koy yapıştır kime giderse sonuçta açıklamada yazdın sen değil mi ?



    Neden 5-10 bin TL ucuza gitsin ki yazılım değer mi kaybettiriyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Benim 1.2 TSI Polo'da var daha bir sıkıntısını görmedim hocam, 120 bg, 200 Nm tork olarak biniyorum, kasa hafifliğiyle baya sağlam yürüyor.

    Zaten sen gözünle göremezsin. Sattığın kişinin bedduasını duyabilirsin ancak

    Satacağımı mı düşüneyim hocam kullanırken?
    Ben satacağım zaman söylerim araçta EcuFast yazılım olduğunu, ne zaman yaptırdığımı, kalan sorumluluk ona ait.

    O zaman ona göre de 5-10 bin TL ucuza vereceksin madem binerken keyifle biniyorsun.

    Amaaa yooook serbest piyasa ilana koy yapıştır kime giderse sonuçta açıklamada yazdın sen değil mi ?



    Neden 5-10 bin TL ucuza gitsin ki yazılım değer mi kaybettiriyor?

    Tamam kardeşim tartışmaya gerek yok hepimiz anladık boşver.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Benim 1.2 TSI Polo'da var daha bir sıkıntısını görmedim hocam, 120 bg, 200 Nm tork olarak biniyorum, kasa hafifliğiyle baya sağlam yürüyor.

    Zaten sen gözünle göremezsin. Sattığın kişinin bedduasını duyabilirsin ancak

    Satacağımı mı düşüneyim hocam kullanırken?
    Ben satacağım zaman söylerim araçta EcuFast yazılım olduğunu, ne zaman yaptırdığımı, kalan sorumluluk ona ait.

    O zaman ona göre de 5-10 bin TL ucuza vereceksin madem binerken keyifle biniyorsun.

    Amaaa yooook serbest piyasa ilana koy yapıştır kime giderse sonuçta açıklamada yazdın sen değil mi ?



    Neden 5-10 bin TL ucuza gitsin ki yazılım değer mi kaybettiriyor?

    Tamam kardeşim tartışmaya gerek yok hepimiz anladık boşver.

    Yok hocam tartışacak kavga edecek bir durum yok yazılım yapmak neden 5-10 bin tl değer kaybettirsin merak ettim? Neyi anladınız ayrıca?




  • Emisyon
  • _MaxPayne_ kullanıcısına yanıt
    Vallahi ben sırf aldığım bir 1.20i'de racechip olduğunu(satarken sökülmüş) sonradan öğrendiğim için aracı iade ettim. Tabi o satıcı açıklamada yazmamıştı.
  • _MaxPayne_ kullanıcısına yanıt
    Üç mesajda çamura yatmanın kitabını yazmışsın daha ne olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HesapsızKitapsız

    Üç mesajda çamura yatmanın kitabını yazmışsın daha ne olsun.

    Ne konuda? Arabama yazılım yapmam sizi neden bu kadar gerdi acaba istersem büyük turbo taktırır hard yazılımla 200 bg de alırım araç benim değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MaxPayne_ -- 20 Eylül 2017; 23:39:30 >
  • Stok araçlara yapmayın arkadaşım şu işlemleri. Bu apaçiliği kimden gördü bizim kekolar anlamadım gitti. Araçlarda custom yazılımın sağlıklı olması için ilk önce bazı fiziki parçaların değişmesi(güçlendirilmesi) gereklidir. Daha kaliteli hava yağ vs. filtreleri, dayanıklılığı yeterli piston motor bloğu, iyileştirilmiş şanzıman gibi modifiyeler yapılması gerekli. En basitinden yarış otomobillerine niye senelerce zaman harcasınlar. Atarlar bir ecuzırt hoop 500 hp olur! Aklınızı kullanın arkadaşlar. Bazıları emisyonu tutturmak için yazılımda bazı kısıtlamalar yapıldığını söylemiş emin olun o kısıtlamayı arabanın her parçasında da yapılıyor firmalar. Dostça bir tavsiye tomarla para harcayıp aldığınız arabaları paçavraya çevirmeyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ddsmurat -- 20 Eylül 2017; 23:58:4 >
  • _MaxPayne_ kullanıcısına yanıt
    Yine aynı şeyi yapıyorsun değil mi? Ben senin çarpıtmana çevap yazdım. Arabana ne yaptığın ayrı mesele. Hemen yine aynı numara. Konuyu aslından kopar çarpıt başkasını suçla. Sana arabana yazılım yapamazsın diyen mi oldu?

    Yazılım değer mi kaybettiriyor diyorsun. Sanki laptopa yazılım yüklüyorsun. Arabanın en değerli, en hassas kısımlarının bütün ayarlarını performans sevdasına boz. Bütün parçalarını sonuna kadar zorla sonra değer mi kaybettirir.
  • metinTasci M kullanıcısına yanıt
    Basit bir yazılımdan bahsediyoruz. Ayni araci emisyona önem veren ulkelere 150 hp, onem vermeyen ulkelere 180hp olarak yollamama sebebi? Fabrika icin teybe dil yüklemekten farki yok.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.