Şimdi Ara

BMW 3 SERİSİ E90 (780. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.713
Cevap
103
Favori
1.295.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 778779780781782
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı akşamlar arkadaşlar, bende 2010 3.20d E90 kasa bmw var, aracın kalorifer radyatörü su kaçırıyor bunun değişimi için gögüsün komple sökülmesi gerektiğini söylüyorlar, radyatör gögüs sökülmeden değişmezmi bilen varsa yardımcı olurmusunuz şimdiden tşklr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar 2011 model e90lci 320D aracım var merak ettiğim bir konu var aracın ekran ayarlarında göstergenin orda ki 1x 3x var bunlar ne anlama geliyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oguzturgut O kullanıcısına yanıt
    Bendeki pre-lci o yüzden bu ayar bende yok ama tahminim sinyal koluna hafif dokunduğumuzda 3 kere sinyal veriyor ya onun ayarı sanırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar

    Ocak ayında 200.000km 2006 Model lpgli 3.20i aldım.

    Aracı bir galeriden aldım ve biraz aceleye geldi, ekspere götürdük ordan notere giderek yaklaşık 2 saat içinde aldım.

    Teslim aldıktan sonra ilk ışıklarda araba teklemeye başladı hemen sağa çekip galeriyi aradım ve benzinden olabilir dedi benzin aldım sorun geçmedi ve sabah konuşuruz dedi.

    Ertesi gün olayı reddetti ve gösterip aldınız dedi, gittiğimiz eksper de kendi adamlarındandı ve bize olanı söylemedi.

    Daha sonra kendileri bize ulaşıp arabayı tamir ettirebileceklerini ve o şekilde olayı kapatabileceklerini söyledi, götürdüğü tamirci daha önceden bildiğimiz son derecede güvenilmez biriydi ve oradan başka yerde yaptırın dedik ve kabul etmedi.

    Aracı verip paramızı geri verin dedim onu yapamayız ancak adınıza galeride satış yaparız dediler ve bunu da ben kabul etmedim çünkü problemli araç satışını ben yapmış gözükecektim.

    Hiçbir şekilde uzlaşamayınca tamir istekli dava açtık, ocak 2021 de ilk duruşmayı verdiler.


    Araç şu anda kapının önünde yatıyor 1000 km dahi yapmadım duruşmada o da unsur olacaktır.

    Aracın problemi beyaz duman atıyor, rölantide radyatör hortumu aşırı şişiyor (hatta eve dönüşte yolda deposunu patlattı) ancak su yağa karışmıyor, zincirden ses geliyor, vanoslar düzgün çalışmıyor.

    Anladığım kadarıyla araç hiç bakım görmemiş, büyük ihtimalle conta yanık ve/veya kapak da çatlak.


    Bu motor e90 nın en sorunlu motoruymuş. Şimdi merak ettiklerim:

    1- Bu araç tamir ettirmeye motoru açtırmaya değer mi sorun çok basit conta çıkabilir ihtimali var.

    2- Sorun çözülürse satmalı mı yoksa kullanmalı mı.

    3- Aracı kendi cebimden yaptırıp duruşmada faturasını çkkarsam parayı alabilir miyim.

    4- Bilirkişi raporuyla bu araç düzen tutmaz motor komple değiştirilecek kararı çıkar mı böyle bir şey var mı?


    Teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • HighLimit kullanıcısına yanıt
    Oncelikle gecmis olsun hocam ... 3 gun once be de bir e90 3.16i 2006 model aldim. Expertizin bir hatasi nedeniyle jbe modulunun bozuk oldugunu satin aldiktan sonra ogrendim.1300 tl gibi bir masrafi cikti.benim sansima satan sahis biraz iyi niyetli cikti ki cikan masrafin yarisini ustlendi. Benden size tavsiye Facebook taki e90 bmw turkiye Facebook grubuna bu konuyu acmaniz.orasi buraya gore daha aktif ve e90 hakkinda daha bilgili ve deneyimli kullanicilar mevcut.umarim en yakin zamanda problemlerinizi cozersiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • düş_man kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam, daha önce 2011 model 3.16i lci kullandım aracı sadece bakımdan bakıma götürdüm bildiğim kullandığım bir araç olduğu için o gün satın alırken çok fazla sorun çıkabileceğini aklıma getirmedim benim yanılgım burda oldu, galeri ilanına bakımları yeni yapıldı yazmıştı gittiğimde de 10bin km boyunca yağ bile değiştirmeye gerek yok demişti ilanın tüm ekran görüntülerini vs dava dosyasına ekledik. Daha önce hem ankara hem de istanbul e90 gruplarında bulundum, buluşmalara vs katıldım tanıdıklarım var durumu onlara da aktaracağım, insanın alın teriyle kazandığı emeği bu şekilde ayak altına alanların dalga geçer gibi davrananların hak ettiği en ağır cezayı alması gerek, o yüzden buraya da konuyu aktarmak istedim. 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllardır kullanımdan kaynaklı fazlasıyla yıpranan 17” Style 194M jantlarımı gunmetal renge boyattım.

    • Jantın boyasının yakılarak sökülmesi
    • Jantın zımpara işlemleri
    • Jantın astar boya işlemleri
    • Jantın boyanması
    • Jantın verniklenmesi
    • Balans ve montaj

    Maliyet 450 TL tuttu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maerdir -- 9 Haziran 2021; 15:58:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e90ların ikinci elleri sarı sitede neden düşük kaldı arkadaşlar fikri olan varmı ? tertemiz 320d satıp aynı model passat zor alıyoruz, 2012 1 serileri, 2011 320d lerden pahalıya geliyor. aynı kilometre ve temizlik için konuşuyorum tabiki. 2000 motor arabalara fahiş vergiler gelmiş fiyatlar uçmuşken, neden geri kaldı 320d lerin fiyatları fikri olan varmı acaba




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi godbolt -- 27 Ekim 2020; 15:46:0 >
  • İyi forumlar arkadaşlar. Aracım 2011 320d e90 m sport lci paket, aracım bmw nin orjinal sitesinden software update yazılım güncellemesini indirdim flash belleğe attım ama yazılım güncellemesi çıkmadı veya yapmadı bunun hakkında yardımcı olabilecek biri var mı ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kutluaybey

    İyi forumlar arkadaşlar. Aracım 2011 320d e90 m sport lci paket, aracım bmw nin orjinal sitesinden software update yazılım güncellemesini indirdim flash belleğe attım ama yazılım güncellemesi çıkmadı veya yapmadı bunun hakkında yardımcı olabilecek biri var mı ?

    Hocam bu yazılımı nasıl aktarıyorsunuz ?

  • Fat32 ile biçimlendirilmiş flash bellek ile aktarmaya çalışıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar, e90 aracımız var forumlara baktık bulamadık, sanayiye gitmeden fikir almak istedim.

    Aracıma rutin bakim yağ filtreler vs değiştirdikten sonra 70-80km hızlarda gazı bırakıp yavaşlarken ince bi uğultu böyle röterdar sesi gibi bir ses geliyordu, alt korumalar yerinden çıktı vida yerleri bozuk diye başka yerden delik açtık ben ona bağldım pek kafaya takmadım bide rüzgarlı havalarda genelde bu sesi duyuyordum, yaklaşık 1-2 aydır ses duymuyordum malum havalar soğudu araçta kapalı garajda yaklaşık 4-5 gün binmedim araca bu sabah, kırmızı ışığa 70-80km hızla yaklaşırken(şehirler arası yolda) ışık kırmızıya döndü durmak için frene sert bastım fiyy diye bi ses geldi arkadan (arka balatalarım zTen bitmek üzereydi ön balataları değiştirken onlarada bakmıştık değiştirmedik bıraktık.) camda açıktı acaba rüzgarmı beni yanıltıyo dedim araç ısınınca ses kayboldu ama kafama bir kere takılmıştı aracı teste çıktım 70-80 le giderken fren yaptım ses gelmiyordu tabi bu sırada havada açıldı rüzgar vs kalmadı. Akşam tekrar araçla dışarı çıktım yine ses yoktu lakin rampa aşağı inerken kavşağa girdim ve frene bastım yine 70-80km hızda ses geldi ve 70km hızın altına düşünce ses kesildi. Aracımında bir bakımını atlamam, yağ kaçağı vs yok. 143binde, 2012-184hp modeli. Sadece bu ses geliyor böyle röterdar sesi gibi bazen geliyor bazen gelmiyor acaba rüzgarmı beni yanıltıyor bu hızlarda rüzgar seside fazla oluyor diyorum titreme yok motorda sorun yok devirde dalgalanma yok vites geçişleri güzel fren mesafesi güzel, hızlanma gayet akıcı ve olması gerektiği gibi tek sıkıntı 70-80km hızlarda yavaşlarken bu sesin gelmesi gaza basınca ses kesiliyor, bazen fren yapmazsam ses yine gelmiyor 70-80km hızla arabayı akışına bırakıp kendi kendine yavaşlamasına olanak sağlayınca, açıkçası şaşırdım bu duruma aklıma hep alt korumalar için yeni vida yerleri delmiştik onlar geliyor anlam veremedim böyle bir sorunla karşılaşanda görmedim sizce neden yapar?

    Edit yine denedim az önce ses varmı diye bu seferde ses yapmadı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fuhre -- 9 Kasım 2020; 20:8:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • düş_man kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Jbe modülünün sonradan bozuk olduğunu nasıl anladınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • beyler selamlar,


    M3 renklerinde çift sıralı e90 lci kasaya uygun böbrek var elimde. ilgilenenlere duyurulur. bu resimdekinden.

  • gokhan68 G kullanıcısına yanıt
    Biraz gec oldu ama kusura bakmayin. Hocam arka pencere ac kapa da sikinti cikariyordu. Bunun makina ile mekanik mi yoksa yazilimsal mi olduguna bakmak icin kontrol ettigimizde bir turlu obd cihazlarina baglanmiyordu. Oradan cozduk
  • düş_man kullanıcısına yanıt
    Şundan dolayı sordum, bir serviste BMW'nin orjinal yazılımı olan ISTA-P'ye aracım bağlanamıyoru. Ama diğer tüm ODB cihazları görüyor. Usta JBE modülü arızalı demişti ama araçta hiç bir sorun yok. Öyle kalmıştı konu.
  • Arkadaşlar akü degistirecegim ama kafamda deli sorular...

    Akü degisimi sonrasi kodlama gerekiyor mu?

    Aku degistirirken takviye gerekir mi?

    Yardimlarinizi rica edecegim, SRM coker falan dediler korkuttular

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hasanmerto kullanıcısına yanıt
    Akünün türü, akım değeri ve değişim km.si için kodlama yapılıyor. Ancak çok da önemli olduğunu sanmıyorum. Aküyü 1 ay kadar önce kendim değiştirmiştim. Bimmercode ile bağlandığımda eski akünün türünün ve akım değerinin de doğru olmadığını gördüm.

    Değişim yaparken herhangi bir takviye kullanmadım ve sorun da yaşamadım. Değişimle ilgili youtube ta birçok video bulabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahbecan

    Akünün türü, akım değeri ve değişim km.si için kodlama yapılıyor. Ancak çok da önemli olduğunu sanmıyorum. Aküyü 1 ay kadar önce kendim değiştirmiştim. Bimmercode ile bağlandığımda eski akünün türünün ve akım değerinin de doğru olmadığını gördüm.

    Değişim yaparken herhangi bir takviye kullanmadım ve sorun da yaşamadım. Değişimle ilgili youtube ta birçok video bulabilirsiniz.

    Bilgi icin tesekkurler, ben yine de bir BMW ustasina degistirdim, ama çok da bir problem olmazmiş dediginiz gibi.


    Aküm orjinal çıktı 11 yıllık aküymüş iyi dayanmış maşallah, ilk defa böyle bir şey gördüm.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim bu konuda şöyle bir bilgim var.Yeni akü kodlanmazsa akünün ömrünün çok kisa olacagi seklinde..Ne kadar dogru bilmiyorum bi arastirin isterseniz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 778779780781782
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.