Şimdi Ara

BMW 3 SERİSİ E90 (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (4 Mobil) - 4 Masaüstü4 Mobil
5 sn
15.713
Cevap
103
Favori
1.302.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • rica ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone
    1 Aralık'ta yayınlarlar dedim herifler komple kaldırdı linki... napıo la bunlar?

    Aynen eskisi gibi koymuslar bmw tasarla linkini. X3 u bile ilave etmemisler. Napti bu herifler 1 aydir. X1 de bazi hatalar vardi onlarda devam ediyor. Nav prof alinca voice kontrolu zorunlu tutuyor halbuki oyle bir zorunluluk yok. Xline + aluminyum tavan rayini beraber alinca 2 sinin fiyati sadece xline a gore daha ucuz oluyor :p tam bir salaklik ama bunu bile duzeltmemisler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CNR_707
    oluşturduğum aracın özellikleri şu şekilde
    320d Sedan 42.059,00 EUR



    Boya, döşeme ve jant



    Beyaz / Alp 300 0,00 EUR



    Bej Dakota Deri LCB4 3.119,00 EUR



    HMJ/Çok Kollu,Stil 284,17" 2SZ 2.879,00 EUR



    İç tasarım



    Paketler



    TÜRKİYE PAKETİ 2 Standart



    Opsiyonel donanım



    Otomatik Vites/Steptronic (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 205 0,00 EUR



    Servotronic 216 428,00 EUR



    Spor Deri Direksiyon 255 206,00 EUR



    Gövde Rengi Dış Parçalar 321 Standart



    Dış Chrome-Line 346 446,00 EUR



    Elektrikli Açılır Cam Tavan 403 1.885,00 EUR



    Velur Halı Paspaslar (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 423 Standart



    Elektrokrom İç Ayna (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 431 0,00 EUR



    Isıtmalı Ön Koltuklar 494 634,00 EUR



    Ön Kol Dayama 4AE 257,00 EUR



    Saten Gümüş Mat İç Kaplama 4CG Standart



    Yarı Elektrikli Ön Koltuklar 4UA 891,00 EUR



    Far Yıkama Sistemi 502 463,00 EUR



    Park Mesafe Kontrol/Arka 507 822,00 EUR



    Yağmur Sezicisi (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 521 0,00 EUR



    Bi-Xenon Farlar 522 1.199,00 EUR



    Otomatik Klima 534 1.319,00 EUR



    Cruise Control 540 480,00 EUR



    İç Aydınlatma Paketi (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 563 0,00 EUR



    Katlanır Arka Koltuk Başlıkları (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 5DC 0,00 EUR



    Navigasyon Sistemi / Profession 609 4.918,00 EUR



    Radyo/BMW Professional CD 663 360,00 EUR



    Harman Kardon Surround Sistem 688 2.039,00 EUR
    çıkan fiyat 64 bin euro biraz fazla geldi ve ben güzel bi 3.20D için gereksiz birşey göremedim =)

    Radio bmw cd prof u gereksiz isaretlemissin. Zaten nav prof alinca o beraberinde dvd olarak geliyor. 2 si gercekte birlikte secilmiyor bmw tasarlanin sacmaliklarindan biri daha..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gbriel


    quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone
    1 Aralık'ta yayınlarlar dedim herifler komple kaldırdı linki... napıo la bunlar?

    Aynen eskisi gibi koymuslar bmw tasarla linkini. X3 u bile ilave etmemisler. Napti bu herifler 1 aydir. X1 de bazi hatalar vardi onlarda devam ediyor. Nav prof alinca voice kontrolu zorunlu tutuyor halbuki oyle bir zorunluluk yok. Xline + aluminyum tavan rayini beraber alinca 2 sinin fiyati sadece xline a gore daha ucuz oluyor :p tam bir salaklik ama bunu bile duzeltmemisler.

    1 serisi Joy Edition olduğu için onun opsiyon seçeneklerini düzeltmişler.. artık denildiği gibi sadece 17" jant ve elektrikli panoromik cam tavan opsiyonları eklenebiliyor..

    onun dışında bende bir değişiklik göremedim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CNR_707

    oluşturduğum aracın özellikleri şu şekilde
    320d Sedan 42.059,00 EUR



    Boya, döşeme ve jant



    Beyaz / Alp 300 0,00 EUR



    Bej Dakota Deri LCB4 3.119,00 EUR



    HMJ/Çok Kollu,Stil 284,17" 2SZ 2.879,00 EUR



    İç tasarım



    Paketler



    TÜRKİYE PAKETİ 2 Standart



    Opsiyonel donanım



    Otomatik Vites/Steptronic (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 205 0,00 EUR



    Servotronic 216 428,00 EUR



    Spor Deri Direksiyon 255 206,00 EUR



    Gövde Rengi Dış Parçalar 321 Standart



    Dış Chrome-Line 346 446,00 EUR



    Elektrikli Açılır Cam Tavan 403 1.885,00 EUR



    Velur Halı Paspaslar (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 423 Standart



    Elektrokrom İç Ayna (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 431 0,00 EUR



    Isıtmalı Ön Koltuklar 494 634,00 EUR



    Ön Kol Dayama 4AE 257,00 EUR



    Saten Gümüş Mat İç Kaplama 4CG Standart



    Yarı Elektrikli Ön Koltuklar 4UA 891,00 EUR



    Far Yıkama Sistemi 502 463,00 EUR



    Park Mesafe Kontrol/Arka 507 822,00 EUR



    Yağmur Sezicisi (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 521 0,00 EUR



    Bi-Xenon Farlar 522 1.199,00 EUR



    Otomatik Klima 534 1.319,00 EUR



    Cruise Control 540 480,00 EUR



    İç Aydınlatma Paketi (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 563 0,00 EUR



    Katlanır Arka Koltuk Başlıkları (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 5DC 0,00 EUR



    Navigasyon Sistemi / Profession 609 4.918,00 EUR



    Radyo/BMW Professional CD 663 360,00 EUR



    Harman Kardon Surround Sistem 688 2.039,00 EUR
    çıkan fiyat 64 bin euro biraz fazla geldi ve ben güzel bi 3.20D için gereksiz birşey göremedim =)


    Donanım listesi bence eksiksiz olmuş. Ama 65bin euro verebilecekseniz 3 serisi alacağınıza biraz daha kasıp 75bin euroya yeni 5 serisi alsanız daha mantıklı gibi geliyor bana. Hem yeni kasa değiştirdi, bu özellikler zaten standart olarak var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drcool
    Donanım listesi bence eksiksiz olmuş. Ama 65bin euro verebilecekseniz 3 serisi alacağınıza biraz daha kasıp 75bin euroya yeni 5 serisi alsanız daha mantıklı gibi geliyor bana. Hem yeni kasa değiştirdi, bu özellikler zaten standart olarak var.

    5.20d baz versiyonu 75.000€.. her şey hariç sadece Navigation Profession ekletmeye kalksan fiyat 80.000€ oluyor.. istenilen donanımlarla 95.000€'u bulur..

    65.000€ -> 95.000€.. 30.000€ fark var bu ciddi bir fark..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CNR_707

    oluşturduğum aracın özellikleri şu şekilde
    320d Sedan 42.059,00 EUR
    Boya, döşeme ve jant
    Beyaz / Alp 300 0,00 EUR
    Bej Dakota Deri LCB4 3.119,00 EUR
    HMJ/Çok Kollu,Stil 284,17" 2SZ 2.879,00 EUR
    İç tasarım
    Paketler
    TÜRKİYE PAKETİ 2 Standart
    Opsiyonel donanım
    Otomatik Vites/Steptronic (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 205 0,00 EUR
    Servotronic 216 428,00 EUR
    Spor Deri Direksiyon 255 206,00 EUR
    Gövde Rengi Dış Parçalar 321 Standart
    Dış Chrome-Line 346 446,00 EUR
    Elektrikli Açılır Cam Tavan 403 1.885,00 EUR
    Velur Halı Paspaslar (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 423 Standart
    Elektrokrom İç Ayna (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 431 0,00 EUR
    Isıtmalı Ön Koltuklar 494 634,00 EUR
    Ön Kol Dayama 4AE 257,00 EUR
    Saten Gümüş Mat İç Kaplama 4CG Standart
    Yarı Elektrikli Ön Koltuklar 4UA 891,00 EUR
    Far Yıkama Sistemi 502 463,00 EUR
    Park Mesafe Kontrol/Arka 507 822,00 EUR
    Yağmur Sezicisi (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 521 0,00 EUR
    Bi-Xenon Farlar 522 1.199,00 EUR
    Otomatik Klima 534 1.319,00 EUR
    Cruise Control 540 480,00 EUR
    İç Aydınlatma Paketi (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 563 0,00 EUR
    Katlanır Arka Koltuk Başlıkları (Şuna dahildir TÜRKİYE PAKETİ) 5DC 0,00 EUR
    Navigasyon Sistemi / Profession 609 4.918,00 EUR
    Radyo/BMW Professional CD 663 360,00 EUR
    Harman Kardon Surround Sistem 688 2.039,00 EUR
    çıkan fiyat 64 bin euro biraz fazla geldi ve ben güzel bi 3.20D için gereksiz birşey göremedim =)


    Donanıma 23.000 euro harcıyorsunuz. 46000 tl eder. Sonra pişman olmazmısınız?.520d daha mantıklı bir secim olacak gibi sonucta ne kadar donanım eklenirse eklensin bu bir 3 serisi. Görünmeyen yerlerdede farklılıklar olacaktır 3 ve 5 serisi arasında. Ayrıca 2012 kasa değişimi en çok donanımlı araçlarda fiyat düşüşüne sebep olacak bana göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quatroxx -- 6 Aralık 2010; 10:17:17 >




  • o zaman kasa degisecek kimse bmw 3 kasa almasın bekleyin 2012 son ceyregini yenisi cıkıyozannediyormusunuz yeni cıkacak kasa baz donanım 60 binden asagı olacak
  • bende anlamıyorum bu yeni kasa çıkacak muhabbetini hani şurda 3-5 ay kalsa tmm diyeceğim de en erken ihtimalle bildiğiniz 1.5 sene var ilk siparişlerin alınması için vs..
  • yanlış anlaşıldı bende yeni aldım 320d. sadece 65bin euroya 3 alınmaz 5 alınır bence 10bin daha konup. yada m3e göz kırpılır(sadece ruya) Sadece donanım olarak bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi quatroxx -- 7 Aralık 2010; 0:32:22 >
  • 75.000€'luk 5.20d zevk vermez... çok boş..
  • bmw diledigince kişiselleştirilen bi araç degilmi ne gerek var bluetoothla da aracta konusmayıver demekki susuş kalitesi ve zevki bmw olmaya yetmiyo ustad seninde bi dedigin bi dedigini tutmuyo
  • Arkadaşlar,

    Bu jant ın modelini, adını kodunu, fiyatını bilen vaar mı dır

     BMW 3 SERİSİ E90
  • quote:

    Orijinalden alıntı: klebinho

    bmw diledigince kişiselleştirilen bi araç degilmi ne gerek var bluetoothla da aracta konusmayıver demekki susuş kalitesi ve zevki bmw olmaya yetmiyo ustad seninde bi dedigin bi dedigini tutmuyo

    ne alakası var bir dediğimin bir dediğimle tutmaması falan???

    bluetooth'a ihtiyacın yoksa almazsın, araçta konuşmayıver ewt.. tamamiyle ihtiyaç meselesidir.. senin ihtiyacın varken benim ihtiyacım olmayabilir.. kişisel tercihlere saygı duymak gerekir.. bunun bir dediğimin tutup bir dediğimin tutmamasıyla ne alakası var????

    biraz saygılı olalım!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quatroxx

    Bugun kitapçığa bakarken birşey dikkatimi çekti. Hep motoru 1 dk rolantide çalıştırdıktan sonra yola çıkmamız tavsiye edilir ama kitapçıkta bunun yerine sabit bir devirde hareket etmenin motoru en sağlıklı ısıtma yöntemi olduğundan bahsediliyor.


    Arkadaslar motor omru için onemli onemli konular bunlar. Araçları alıyoruz ama kullanmayı bilmiyoruz. Ustalar ne düşünüyor bu konuda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quatroxx
    Arkadaslar motor omru için onemli konular bunlar. Araçları alıyoruz ama kullanmayı bilmiyoruz. Ustalar ne düşünüyor bu konuda?

    doğrudur.. ancak bana araç tesliminde yazın 10sn, kışında 30sn - 1dk bekleyip sonra yola çıkmam gerektiği ve yola çıktıktan sonra genellikle hararet biraz yükselmeye başlayana kdr sabit devirle gitmemde eklenmişti..

    kişisel tecrubelerime dayanarak;

    benzinli motorlar ısındıkça yoruluyorlar,

    dizel motorlar ısındıkça esas performanslarını göstermeye başlıyorlar... artı dizel motorların yapısı benzinli motorların yapısından farklı olduğu için özellikle kış aylarında su birikintilerine fln girerken yok motora su kaçacak yok bir şey olacak gibi dertleriniz olmuyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone


    quote:

    Orijinalden alıntı: quatroxx
    Arkadaslar motor omru için onemli konular bunlar. Araçları alıyoruz ama kullanmayı bilmiyoruz. Ustalar ne düşünüyor bu konuda?

    doğrudur.. ancak bana araç tesliminde yazın 10sn, kışında 30sn - 1dk bekleyip sonra yola çıkmam gerektiği ve yola çıktıktan sonra genellikle hararet biraz yükselmeye başlayana kdr sabit devirle gitmemde eklenmişti..

    kişisel tecrubelerime dayanarak;

    benzinli motorlar ısındıkça yoruluyorlar,

    dizel motorlar ısındıkça esas performanslarını göstermeye başlıyorlar... artı dizel motorların yapısı benzinli motorların yapısından farklı olduğu için özellikle kış aylarında su birikintilerine fln girerken yok motora su kaçacak yok bir şey olacak gibi dertleriniz olmuyor..


    Dizel motorlarda yolculuk biter bitmez motoru kapatmanında zararlı olduğuna dair şeyler biliyorum. 15-20 sn rölantide motorun yağlanmaya devam etmesini beklemek lazım.

    Kitapçıkta ışıklarda bile bekleme yaparken, motorun kapatılması tavsiye ediliyor. 4.snden itibaren tasarufa geçersiniz deniyor fakat bu kadar sık dur kalk uzun vadede enjeksiyon bobinide zarar vermez mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quatroxx
    Dizel motorlarda yolculuk biter bitmez motoru kapatmanında zararlı olduğuna dair şeyler biliyorum. 15-20 sn rölantide motorun yağlanmaya devam etmesini beklemek lazım.

    Kitapçıkta ışıklarda bile bekleme yaparken, motorun kapatılması tavsiye ediliyor. 4.snden itibaren tasarufa geçersiniz deniyor fakat bu kadar sık dur kalk uzun vadede enjeksiyon bobinide zarar vermez mi?


    dizel motor için söylenen doğru.. turbonun biraz daha yağlama yapması için bende bekletiyorum hatta ben 1 dk'dan fazla tutuyorum sonra kapatıyorum...

    diğer dediğinizi BMW özellikle hybrid araçlarında yapmaya başladı.. araçla durduğunuz andan itibaren 3-5sn. sonra benzin motoru kapanıyor ve kadranların altında dijital olarak efficcientdynamics göstergesi mavi barla doluyor ve aküyü işaret ediyor.. bu kadranın altındaki dijital kısım biraz daha değişik hybridlerde ve READY seçeneğide var.. kırmızı ışık yeşile yandığı andan itibaren ayağınızı frenden çekip gaza götürdüğünüz anda elektrik motoru aracı ilerletmeye başlıyor aynı esnada kadran hemen rolanti konumuna gelerek çalışmaya başlıyor.. ve arada benzin motoru çalışıyor siz farkında olmadan..

     BMW 3 SERİSİ E90

    enjeksiyon bobinleri ile ilgili değilde start stop tekniği daha kolay olduğu için ve tasarrufa geçmek amaçlı doğru bir düşünce aslında.. fakat ben enjeksiyon bobinine uzun vadede bir zarar vereceğini düşünmüyorum.. eğer ben kitapçıkta okunanı yapsam ve bunun sonunda enjektör bobini sorunu çıksa kitapçıkla birlikte mahkemeye başvururum... bunu göze alabileceklerini sanmıyorum.. belki onun da teknolojisi ona dayanıklı bir şekilde üretilmiştir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 7 Aralık 2010; 12:55:12 >




  • arkadaşlar 2012 de gelecek yeni kasa 3 serisinde 1.5 150 bg dizel bir motor çıkaracakmış bmw. yabancı sitelerin birinde görmüştüm. bilgisi olan var mı acaba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matt3627

    Arkadaşlar,

    Bu jant ın modelini, adını kodunu, fiyatını bilen vaar mı dır

     BMW 3 SERİSİ E90



    styling 283 7.5x16 jant bu.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.