Şimdi Ara

BMW 3 serisi (G20) (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Litejra
1 Kayıtlı Üye ve 11 Misafir (3 Mobil) - 9 Masaüstü3 Mobil
5 sn
28.351
Cevap
426
Favori
2.158.460
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
88. Sırada  bugün en iyi #15
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanchez44

    alamıyorsan kıskançlık yapma arkadaş, g20 sayfasında agresif agresif yazıyorsun
    mesajlarının üslup sorunu var
    Agresif yazmiyorum neyse onu yaziyorum
    Arabanin camlarinda ekstra yalitim yoksa butun arabalarin yalitimi aynidir
    Sportline da olan standart donanimin aynisi m paket de var yani hepsinim izalasyonu ayni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Her aracın donanım paketlerine göre algısı değişir, bu konuda size katılıyorum. Örneğin hiçbir line ı olmayan yalın bir 5 serisi, elbette dolu bir 3 serisinden yavan ve tatsız olabilir. Birisinin içerisinde güzel kaplamalar, seçkin malzemelerle döşenmiş elit bir görünüm varken, diğeri şade basit ve ucuz hissettirebilir. Ancak kalite dediğimiz şey bunlarla sınırlı olan şeyler değildir. Bir g30 üretiminde dikkat edilen noktalar, bir g20 serisinde ihmal edilebilir. Birisi sürüş hissiyatı ve dinamizmi odaklarken, diğeri yalıtım, salınım, uzun sürüşlerde olabildiğince rafineriyi odaklar.
    Kısaca birisi elma, diğeri armut olan ürünler. Size hissiyat ve dinamizm açısından g20 iyi hissettirmiş. Bunu kabul etmek hiçte zor değil. Ancak bazı konularda net çizgileri üretici koymuş zaten, yoksa birinin adı 3, diğerinin adı da 5 olmazdı.
    Aracınızı kazasız belasız güzel günlerde kullanın, çok dinamik bir araç g20. F30 gibi bu kasa da kendi üretim döneminde epey ilgi odağı olacaktır. Burada önemli olan f30 dan daha rijit ve üzerine koyarak gelmiş olması.

    Alıntıları Göster
    Elinize saglik olayi cok guzel ozetlemissiniz
    Arkadas bana deseki g30’da olan nbt ortada emanet duruyor g20’de bir butun olarak var daha guzel duruyor sonuna kadar hak veririm bende boyle dusunuyorum zaten
    Ama en ufak bir noktasi dahil daha kaliteli olamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanchez44

    15 günde sadece online rezerve olarak 196 araç satılmış haberiniz olsun
    bu kriz döneminde böyle satış bence çok çok iyi
    İlk 7 ayda 1100 bmw 3 satilmis temmuz ayinda 226 adet
    Bu ay belli olur ne kadar sattigi benim beklentim ve tahminim 250 araci gecmez ama 0.99 kredi ile biraz kipirdama olmustur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BF033

    Cihan Bey mesela; size bahsettiğim bu durumun bir benzeri de E serisinde mevcut.

    Hatta E180'deki donanım paketlerinde bile bu bahsettiğim yalıtım farkları mevcuttur. Araç paketine göre yalıtım değişebilir. Exclusive olan araçların yalıtımı çok başarılıdır. Bunu da müsait bir zamanınızda lütfen test edin.
    Kaput altinda olan kece
    Davlunmaz icinde olan malzeme
    Arac icinde olan fitiller alayi sahit malzeme en ufak eksik soz konusu bile olamaz
    Zaten bunlar seri uretim arabasi en ufak bir arti malzeme milyonlar euro demek
    Adamlar arka havalandirmayi bile opsiyon satiyor hesabini sen yap

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Her aracın donanım paketlerine göre algısı değişir, bu konuda size katılıyorum. Örneğin hiçbir line ı olmayan yalın bir 5 serisi, elbette dolu bir 3 serisinden yavan ve tatsız olabilir. Birisinin içerisinde güzel kaplamalar, seçkin malzemelerle döşenmiş elit bir görünüm varken, diğeri şade basit ve ucuz hissettirebilir. Ancak kalite dediğimiz şey bunlarla sınırlı olan şeyler değildir. Bir g30 üretiminde dikkat edilen noktalar, bir g20 serisinde ihmal edilebilir. Birisi sürüş hissiyatı ve dinamizmi odaklarken, diğeri yalıtım, salınım, uzun sürüşlerde olabildiğince rafineriyi odaklar.
    Kısaca birisi elma, diğeri armut olan ürünler. Size hissiyat ve dinamizm açısından g20 iyi hissettirmiş. Bunu kabul etmek hiçte zor değil. Ancak bazı konularda net çizgileri üretici koymuş zaten, yoksa birinin adı 3, diğerinin adı da 5 olmazdı.
    Aracınızı kazasız belasız güzel günlerde kullanın, çok dinamik bir araç g20. F30 gibi bu kasa da kendi üretim döneminde epey ilgi odağı olacaktır. Burada önemli olan f30 dan daha rijit ve üzerine koyarak gelmiş olması.

    Alıntıları Göster
    Haklısınız ancak burada belirtmek istediğim algı ve hissiyat değil. Mesela sadece en dolu paketlerle veya opsiyon olarak alınabilen deri kaplı ön konsol bile içeriye gelen sesi hatırı sayılır biçimde azaltır. Fabrikasyon yalıtımı diğer araçlarla aynıdır ancak desibelmetreyle ölçüm yapıldığında gürültü seviyesinde bariz fark görülür, titreşimi ve dalgaları absorbe ederek engeller, konforu arttırır. Bazı markaların dolu paketli araçlarında bunun gibi ufak tefek trickler mevcuttur. Pahalı ses sistemleri de alındığında da bunun gibi ufak tefek fark edilmeyen ancak başarılı sonuçlar veren yalıtımsal farklar olabiliyor.

    Araç mühendisliği ve alt yapısı konusuna gelirsek; g20'nin g30'dan daha iyi olduğunu kesinlikle iddia etmiyorum. G30 dediğimiz araç büyük çoğunluğu bir önceki 7 serisinde kullanılan hatta güncel 7 serisinde de kullanılan altyapı ve teknoloji kullanılarak ortaya çıkarılmış bir araç. 3 serisi bundan iyi demek zaten akla mantığa uygun değil. Cihan konuyu buraya niye getiriyor anlayabilmiş değilim.

    Gelelim malzeme kalitesine;

    Şöförün algısı içeriden oluşur, ustası motoruna-altına bakar, ilgilisi de dışarıdan bakar değerlendirir.

    G30 malzeme kalitesi bakımından 3-4 yaşında olan ancak alt yapısı 7 ile ortak kullanılan parçaların çokluğundan ötürü daha bile eski olan bir araç.

    Ve ben de diyorum ki yeni 3'te iç mekanda kullanılan malzemeler hissiyat olarak iyi hatta bazı noktalarda sadece hissiyatı değil kalite olarak da g30'un üzerine çıkmış durumda. İç mekanda kullanılan parçaların %80-90'ı g30'da kullanılanların aynısı yada 1 tık daha iyi. Bu da benim, araç malzeme kalitesinin 5'ten daha üstün olduğunu kabul etmeme yeterli oluyor.

    G30 makyaja girdiği zaman iç mekanda kullanılacak malzeme kalitesi de muhtemelen 3'ten daha iyi olacak, o zaman da tam tersini söyleyeceğim.

    Kendi kişisel yorumumdur; G30 gerçekten iyi bir araç, hatta bence bu piyasa şartlarında hala bir fiyat performans ürünü. Eli yüzü düzgün arabaların 1-2 milyondan aşağı olmadığı şu piyasada bugünkü kampanyalarla (200bin 18ay 0 faiz) alınabilecek daha iyi bir araç bana kalırsa yok. 5 sahipleri rica ediyorum kızmasınlar. Ayrıca 5, 3'ten her zaman iyidir. 3 serisi 5 serisinden iyidir gibi bir sözüm olmadı.

    Benim görüşlerim şöför koltuğunda oturduğum için içeride kullanılan malzeme kalitesine yöneliktir ve yazdıklarımın da arkasındayım.




  • Problem şu ki istediğiniz gibi bir araç hazırda veya türkiyeye ayrılan borusanın çektiği araçlar arasında olmuyor. Veya bunları almak için opsiyon paketlerinden birini tamamen almanız gerekiyor. Yada bu iki donanımın olduğu aracı buluyorsunuz, yanında istemediğimiz bir sürü donanım renk seçeneğiyle geliyor. Sipariş ederseniz de allah kerim, ne zaman gelir, kur ne olur, vergi ne olur, fiyat ne olur belli değil. 2-3 aydan önce de mümkün değil. Yoksa ben de isterdim seçip alayım :)
  • Bu arada ben kendimi 5 müşterisi olarak görüyorum, kendim için güncel 5 serisinin daha iyi bir seçenek olduğuna karar versem 5'i zaten alırdım. İstediğim gibi bir 520i yok olsa bile 550-600'den aşağı olmaz. 3 almam sürpriz oldu. Yani demem o ki yanlış da anlaşılmasın, yazdıklarımın hiçbirinde art niyet yok. Durumumuz olsun arabamız yeni olsun, markasına modeline bile bakmam binerim.
  • BF033 kullanıcısına yanıt
    Olumsuz yorumları pek dikkate almayın hocam. Gerçi bir insan araba alınca buna neden olumsuz yorum yapılır asıl garip olan bu ya neyse..
    Hayırlı uğurlu olsun.
    Kaça aldınız acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sanchez44

    Yarın aşağıdaki aracı alıyorum
    ön kaput hariç komple seramik + ön kaput film yaptırdım

    Yeni BMW 320i Sedan First Edition M Sport

    OTOMATİK ŞANZIMAN / 8 İLERİ

    ADAPTİF M SÜSPANSİYON

    DEĞİŞKEN SPOR DİREKSİYON (2VG)

    SİYAH DIŞ AYNALAR

    HI-FI HOPARLÖR SİSTEMİ
    Jant
    19" Çift Kollu, Stil 791M

    bu araç olmuş bu şartlarda sıfır alacaksak kendi düşümcem başka araç yok arka koltuk havalandırma varsın olmasın
    1-2 eksiği olsun ben istediğim opsiyonları ekli buldum .
    fiyat fazla ama ülkede herşey pahalı bu ucuz mu olacak
    Hayırlı uğurlu olsun hocam. Kazasız belasız inşaallah.
    Kaça aldınız?
    Bide biraz test ettikten sonra yorumlarınızı bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle aracınız hayırlı olsun. Kazasız, belasız keyifle kullanmanızı dilerim.
    Yazdıklarınızdan detaycı birisi olduğunuzu anlıyorum. İnsan elbette karşılaştırma yapacaktır. Bu çok doğal. Bununla beraber yeni kasa değiştirmiş bir aracı ilk kullananlardan olmanın heyecanını yaşadığınızı düşünüyorum.
    19” jantlara ve oldukça ince yanaklara sahip RFT lastikli bir araçta hangi marka lastik olursa olsun konforlu olacağını sanmıyorum. Belki beklediğinizden konforludur ama binicisine konforlu bir araç olduğunu hissettirmez kanaatindeyim.
    Saygılar, sevgiler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nispeten donanımlı bir G20 3 serisi araç şu anda 360-370 bin liradan aşağı satılmıyor. Ancak 2017 model ve 20.000 km'yi geçmemiş orta dolulukta G30 5 serisi 320-330 bin liraya piyasada var. Burada sanki bir tutarsızlık var gibi geliyor bana.

    Yeni 3 serilerinin fiyatlarının en az 30-40 bin lira geriye gelmesi gerekiyor ki istenen satışlara ulaşılsın. Şu anki haliyle sadece yeni kasa heyecanı duyan ve araca ilk kez sahip olmak isteyenler alıyormuş gibi sanki. Ekim veya en geç Kasım ayında kampanya yapmaları kuvvetle muhtemel. Başka türlü bu piyasa şartlarında yüksek hacimli satış olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hshngs

    Nispeten donanımlı bir G20 3 serisi araç şu anda 360-370 bin liradan aşağı satılmıyor. Ancak 2017 model ve 20.000 km'yi geçmemiş orta dolulukta G30 5 serisi 320-330 bin liraya piyasada var. Burada sanki bir tutarsızlık var gibi geliyor bana.

    Yeni 3 serilerinin fiyatlarının en az 30-40 bin lira geriye gelmesi gerekiyor ki istenen satışlara ulaşılsın. Şu anki haliyle sadece yeni kasa heyecanı duyan ve araca ilk kez sahip olmak isteyenler alıyormuş gibi sanki. Ekim veya en geç Kasım ayında kampanya yapmaları kuvvetle muhtemel. Başka türlü bu piyasa şartlarında yüksek hacimli satış olmaz.
    Merhaba,
    Aracı istinye borusanda inceledim beğendim ama sizin yazdığınız kadar 30-40 bin indirimli vereceğiz al deseler o rakama almam. Şuan ki rakamların oluşma sebebi tamamen arz taleple alakalı. Adamlar rakamda uçsada alacak birileri var nasılsa diyip iteliyor.
    Diğer tüm marka modelleri bir kenara bırakıp bu araba özeline göre Türkiye pakedi bu aracın ederi 210 bini aşmamalı.
    Şaka gibi rakamlar oldu.2015 Kasımda Borusandan 121 bine aldığım aracın sıfırı 285 bin olmuş. Şaka gibi




  • likapa_53 kullanıcısına yanıt
    2015 Kasım'la bugünü karşılaştırıp karar verilirse araç satılmaz hiç:) Mevcut piyasada bugünün fiyatlarıyla diğer araçlarla karşılaştırma yapılması gerekir. Genel olarak bir pahalılık var evet ama bu bambaşka bir konu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hshngs

    2015 Kasım'la bugünü karşılaştırıp karar verilirse araç satılmaz hiç:) Mevcut piyasada bugünün fiyatlarıyla diğer araçlarla karşılaştırma yapılması gerekir. Genel olarak bir pahalılık var evet ama bu bambaşka bir konu.
    Satılmamalı zaten mesele bu :) Onun için talep oldukça bu rakamlar az bile yazdım. Yılda 1-2 kez Almanyaya gidiyorum. 2015 yılı Kasım ayında orada ki araç bugün %3-4 civarında zamlanmıştır. Bizde %130-140
    Neyse konudan sapmayalım. Son olarak şunu yazayım. 5 Yıl önce ortalamanın az üzerinde maaşı olan bu tip araçlara binebiliyorken bu saatten sonra bu araçlara sadece maddi durumu çok iyi olan insanlar binebilecek.
    Araç güzel. Alanlara Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun.
  • likapa_53 kullanıcısına yanıt
    Evet dediklerinize katılıyorum, son yıllarda gelen ÖTV artışları, inanılmaz kur yükselişleri bu durumun sebepleri zaten söylemeye gerek yok. Maalesef alım gücümüz ciddi miktarda düştü ve lüks araçlar artık daha düşük segmentlerden başlıyor. 3 serisi buna güzel bir örnek oldu. 10 sene önce 3 serisi, şu andaki Corolla gibi alınabiliyorken belki, şimdi o zamanki 5 serisi gibi lüks oldu.
  • görüşler hep fiyat üzerinden
    fiyat için euro -dolar ın uçması ve %60 öte + %18 kdv den şikayetçisiniz anlıyorum ama bu iyi zamanlarımız dolar euroyu eylülden sonra görün
    dolar çıktığı tepeyi unutmaz 6.8 i bekliyorum
  • Doğrudur, benim istediğim donanımlar daha fazlaydı. Öyle bir araca denk gelemedim. Sanchez44'ün istediği farklı donanımlar da olabilir ona da bu araçta bunlar denk gelmiştir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hshngs

    Evet dediklerinize katılıyorum, son yıllarda gelen ÖTV artışları, inanılmaz kur yükselişleri bu durumun sebepleri zaten söylemeye gerek yok. Maalesef alım gücümüz ciddi miktarda düştü ve lüks araçlar artık daha düşük segmentlerden başlıyor. 3 serisi buna güzel bir örnek oldu. 10 sene önce 3 serisi, şu andaki Corolla gibi alınabiliyorken belki, şimdi o zamanki 5 serisi gibi lüks oldu.
    Bunda 10 sene önce 3 serisi yılda kaç tane satıyordu, baktınız mı? Bence baksanız bu fikriniz değişir.

    1.6 litre gelene kadar (c180 ile başlayan süreç) bu araçlar zaten ciddi lükstü bu ülkede, az bir kesim alırdı. Hadi aldın; 6 silindir bmw'ye yakıt yetiştirmek kolay değildi. 1.6 motorlar gelince 3-5 sene bir avantaj oluştu, o işte F30'a denk geldi, o devir de hem kur ile hem de ötv ile bitirildi. kısacası 10 sene önceye geri döndük aslında

    ekleme: bizim o yıllar hissettiğimiz rahatlamanın temel nedeni 2008'de amerika'daki kriz hikayesi ile birlikte dövizin uzun süre düşük seyretmesidir. 2013 mayısında ise Bernanke çıkıp "faizleri arttırsak mı acaba" dediği anda, zaten bizim lale devrimiz bitmişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erciftci -- 20 Ağustos 2019; 14:58:48 >




  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.