Şimdi Ara

BMW 5.20 (E39) Çözülemeyen Hararet Sorunu (ÇÖZÜLDÜ)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
3.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar..

    1998 model 5.20 benzin-lpgli aracım aldıktan 1 gün sonra devamlı hararet yapmaya başladı. Ustaya bıraktım conta yanık diyip kapağı söktü ve kapakta 2 adet çatlak çıktı. Sonrasında yapılan işlemleri fiyatlarıyla beraber paylaşıyorum bilgi olarak kalsın..

    Silindir kapağı 2.000 TL (Yurtdışından gelme işlemsiz)
    Kapak taşlama 500 TL
    Conta Takımı 420 TL
    Termostat 80 TL
    Pervane 70 TL
    Termik 190 TL
    Devirdaim 150 TL
    Radyatör 530 TL
    İşçilik 1.000 TL

    Hepsini kendim temin ettim. Usta hepsini değiştirdi (1 AY sabırla bekledim) ve marşa bastı sorunsuz şekilde çalıştı. 2 gün test edildi 2.günün sonunda tekrardan hararet yapmaya başladı. Aldığım Radyatör kapaksız gelmiş o yüzden eskisini taktım ordan su kaçırıyor ondan yapıyor dedi. Gittim yeni kapak aldım taktı tekrar test sürüşüne çıktı tekrar hararet yaptı.

    Kafayı yemek üzereyim. Yaptığım masrafı geçtim geçen 1 ayın sonunda hala sorun çözülemedi. Çekiciyle alıp başka ustaya götürücem ordada işçilik + ne çıkacağını bilmediğim için cesaret edemiyorum. Daha önce başına gelen yada çözüm önerisi olan varsa lütfen yardımcı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moonstarr -- 18 Şubat 2020; 19:38:52 >







  • Sorun çözüldü.. Termostatın davlumbazını takmadan test etmiş usta. Takıldı ve hararet çözüldü...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.