Bende F10 520i vardı zamanında. 80.000 km yazılımlı bindim canınıda çıkardım kullanırken ama bakımları hep zamanında kaliteli malzeme ile yaptım. Sıkıntı yaşamadım. Şimdi G30 aldım yenilerde yine yaptırırım. RSA fiyatları ne alemde bilgisi olan var mı G30 unlock ve yazılım için? |
BMW 5 SERiSi G30- (339. sayfa)
-
-
Ben de RSA düşünüyorum. 250 ve 280 2 versiyon var. 280lik değil de 250de kalmayı düşündüm. Fiyat almıştım onu dmden yazıyorum size hocam.
Canını ala ala basmak benim tarzım değil, oldukça sakin kullanırım arabayı sadece uzun yolda otoban sürüşlerinde sürat yaparım. Bakım de hep borusan. Sanayi vs gitmem
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hardtouch -- 1 Aralık 2024; 17:56:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
RSA Ankara Şubesi Mert Bey'e yaptırdığım yazılımlı G30 520i LCI aracımla hiçbir sorun yaşamadım yaklaşık 1 yıldır.
Bu forumda yazılım yaptırmadan önce çok bilgi almaya çalıştım deneyimleyen kişilerden ama insanlar biraz yazılımlı arabasını saklamak istiyor gibi geliyor bana çok bir paylaşım yapılmıyor.
Süreci özetlemek gerekirse ben aracımla uzun yol Ankara-Bodrum , Ankara - Çanakkale , Ankara - Antalya , Ankara şehir içi sıfır sıkıntı gidip geliyorum. 35 bin km'de aracım şuan. aracımda 300lük yazılım var. Yazılımdan sonra lastik çok iyi olmalı ve sport plus sürüş de direksiyonunuzda iyi olmalı çabuk atabiliyor araç çünkü aşırı güç geliyor. Ben 300lük yazılımı yaptırdım asla pişman değilim keşke daha önce sıfır aldığım gün yaptırsaymışım. Tüm bakımlarım için halen Borusan'a gidiyorum yazılımla ilgili servis de sorun olmuyor.
Yazılımdan sonra aracım gerçekten bir BMW sürüşü hissi verdiğini arabaya ödediğim paranın hakkını aldığımı hissettirdi. Bu yüzden isterse aracım bu yazılımla yansın ben yine de aldığım keyfe bakar geçerim , ama daha 1 kişi yok ki en ufak sorun yaşamış bu yazılımdan.
170hp bitik haliyle her gün bu parayı bu arabaya verdim, satsam mı bu bana olmadı pişmanlık hissiyatıyla arabanıza binmek isterseniz haklısınız ama yazılımla her gün arabaya binmek için bahane bulacaksınız bu keyfi yaşamak için :)
*RSA firmasıyla ile hiçbir bağlantım yoktur, Parasını ödeyerek yaptırdığım satın aldığım bir hizmetin yorumunu yapıyorum sadece ama kurucusuna çalışanlarına ödediğim her para helali hoş olsun gerçekten işlerini mükemmel yapıp her sorunuzu bilgili ve profesyonelce yanıtlarlar. Böyle esnafların bu tarz forumlarda reklamı olsun ki insanlar nasıl iş yapılıyor nasıl kaliteli olunur örnek alsın.
-
Detaylı açıklama için teşekkür ederim. Size bir noktada katılıyorum. Kimse arabasında yazılım olduğunu söylemek istemiyor. Sanıyorum gelecekte satarken problem yaşayabileceklerini düşünüyorlar. Bir çok G20/G30 forumu, twitter, facebook grubu gezdim ama pek bir bilgi yok. Kimse çıkıp olmlu ya da olumsuz referans vermiyor, üstüne konuşmaktan imtina ediyor. Ben de ankaradayım keşke imkan olsa da bir yerde buluşma fırsatımız olsa. Kahveler benden . Kullanım amaçlarımız da çok benzer bu arada. Home ofis çalışıyorum, arabayı her gün işe git gel vs çıkartmıyorum ama çok uzun yol yapıyorum. Yılda ortalamam 35bin km civarında.
Bakım, lastik, malzeme konusunda çok hassasım. Mümkün olduğunca en iyisini alırım. Yazlık lastiklerim RFT Pirelli P Zero, alırken en pahalı lastikti mesela. Bakımda da yetkili servis dışına çıkartmam arabayı. Sağda solda gazlamam gereksiz hareketler yapam pek tarzım değil ve hevesimi yıllar önce o işlerden adım açıkçası. 2010 yılında insanlar yazılıma öcü diye bakarken ben 2005 model 2.0T stock 200hp arabama büyük turbo yazılım, cooler vs vs 320hp biniyordum. Ne kırıldı araba ne bozuldu. 2013'de sattım geçen yıl ilanada gördüm arabayı benim üstüme 10 yıl daha benim hazırladığım setup ile motor açmadan binmişler. Babamda 2009 1.6 dizel bir araba var sıfır almıştık 60binde yazılım yapıldı araba 250bine geldi hala sıfır sorun biniyor. Volvo C30'um vardı 1.6dizel 100binde yazılım yaptırmıştım 160binde sattım yine en ufak duman bile yoktu. Kısacası yazılım geçmiş tecrübelerime dayanarak benim çok korktuğum bir şey değil. Yeter ki limitleri çok zorlamadan yetkin ellerde yapılsın.
BMW marka arabaya ilk defa sahip oldum. Takdir edersiniz ki yedek parça maliyetleri diğer arabalara göre bir miktar yüksek, yazılım konusunda da bu kadar hassas olup kullanıcı deneyimi arama nedenim de bu. Uzun vadede başıma maddi manevi büyük işler almak istemiyorum. Günün sonunda Türkiye gibi bir ülkede para kolay kazanılmıyor. Maaşlı çalışan biri olarak gelirlerimiz de limitli ve arabaya daimi olarak para aktaracak kadar kazancım yok.. Benim hedefim bu arabaya 200binlerin üzerinde binmek, mevcut kondüsyonu da bunu yapacak gibi duruyor. 250 ile 280lik arasında kalmamın sebebi aklımda acaba 280Hp bir miktar limitleri aşıyor mu diye düşünmem. Önümüzdeki haftasonu için bir görüşme planladık Mert ile, o zaman kararı netleştirip yaptıracağım inşallah.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hardtouch -- 9 Aralık 2024; 15:25:17 >
-
Rica ederim , özel mesaj attım size.
-
-
Küçük motor hacmi (1600cc; 2000cc olması gerekirken); turbo motor; yüksek basınç; yüksek sıcaklık; daha az dayanıklı plastik borular/hazneler/parçalar…
Soğutma sıvısı kaçakları; baş ağrıları…
152.000km; soğutma sistemi için onca parça değişti; radyatör de değişti; yetmedi. Geçen hafta sonu ilave olarak; su pompası taşıyıcı elemanının altından soğutma sistemi kaçağı; tekrar parça değiştirme ve tamir.
Şimdi sesli düşünüyorum; kendi isteğimle fabrika verilerinin dışına çıkayım; basıncı artırayım; sıcaklığı artırayım; acaba sonuç ne olabilir?
Önceki mesajda adam açıklamış; markadan bağımsız çoğu güncel motorda bu ucuz ve dayanıksız plastik aksam olduğu sürece turbo motorların dayanıklılık açısından iyi bir bahtı yok.
Benim düşüncem; bu markayı uzatılmış garanti ile (2 yıl + 3 yıl) kullanmak ve garanti süresi bitmeden satmak. En mantıklı yol. Maalesef G30 aracım için bu mümkün değil. Buradan kendi adıma bir ders çıkarıyorum.
Keyifli ve sorunsuz sürüşler dilerim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Arabayı sıfır aldığım zamanlar klimayı ilk açtığımda böyle hoş sanki birazda alkol içeren ferahlatıcı bir koku geliyordu peteklerden. Önümüzde ki hafta bakıma vereceğim bu bakımda yapılan bir işlem mi ? Eğer öyleyse adı ne olarak geçiyor bilgisi olan var mı ?
-
Temız, bakımlı, agır hasar kayıtsız, oynanmamıs g30 5.30ı arac bakıyorum. f10 alma fıkrıyle cıktıgım yolda, f30 3.30ı xdrıve (ıhtımal olarak duruyor hala), audı s3, alfa gulıa 2.0 T, audı a4-a6 2.0 tfsı (vazgectım) g30da karar kıldım gıbı. Lcı olmayan 2020 oncesı onceligim, fıkır, gorus ve onerılerınıze acıgım. tskler...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sydney -- 13 Aralık 2024; 19:5:27 > -
Tam da bu sebeple karar kildim. Acelem yok, planli ve bilincli bir alim sureci olsun diye umuyorum. Donanimlar cok farklilik gosteriyor ve baya ugrasmak gerek istekler dogrultusunda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X