Şimdi Ara

BMW 520i - 1600cc 170 hp YAKIT VERİLERİ (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
495
Cevap
18
Favori
171.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Attorney58 A kullanıcısına yanıt
    aracı sürüş tarzınıza göre km belirleniyor, 7-8 bin km de bir servis ihtiyacı olanlar bile var aracı sıkıştırınca daha erken servis süresi istiyor ben de şubat sonunda aldım şu an 11 bin km de daha 3 bin var yazıyor ama ay sonunda 1 yılı dolduğu için bakıma götürecem.Ben de çok memnunum araçtan çok keyifli kullanım sunuyor, ek garanti olayı biraz pahalı bana da iyi niyetten bahsettiler şimdilik uzatmadım ama bakalım ilerde nasıl olur
  • 5.20i ile 5 gün önce yollarimiz ayirdik. Üzerine 3-5 ekleyip 5.25d xdrive almayı planlıyorum. Çok yakıyor olayı biraz göreceli. Genelde bu araca bütçe ayıran kişilerin pek tüketime takılmaması gerekiyor. Benim gibi genelin içinde değilseniz çözüm basit. 7 ayda 11.000km yapınca (çoğunlukla dur-kalk trafikte) doğal olarak benzinciye uğrama frekansı fazlalaşıyor, anlık tüketimlerde 18, 20 lt.lerde gezdim. Garanti süresince standart bakım yani yağ/filtre değişimi de 2000 TL üzeri. Ben 2100+ TL bakım ödemişken, 5000 km. sonra balata için geleceksin ve yine 2000 küsür alacağız demişlerdi.

    Ama bunlara rağmen bir antipati oluşturmak doğru değil, sonuçta 200K'lık bir aracın bakımı böyle iken 60K lik bir aracın bakımı doğal olarak 1/3 oranda. Kabullenip ilerlemek şart.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    5.20i ile 5 gün önce yollarimiz ayirdik. Üzerine 3-5 ekleyip 5.25d xdrive almayı planlıyorum. Çok yakıyor olayı biraz göreceli. Genelde bu araca bütçe ayıran kişilerin pek tüketime takılmaması gerekiyor. Benim gibi genelin içinde değilseniz çözüm basit. 7 ayda 11.000km yapınca (çoğunlukla dur-kalk trafikte) doğal olarak benzinciye uğrama frekansı fazlalaşıyor, anlık tüketimlerde 18, 20 lt.lerde gezdim. Garanti süresince standart bakım yani yağ/filtre değişimi de 2000 TL üzeri. Ben 2100+ TL bakım ödemişken, 5000 km. sonra balata için geleceksin ve yine 2000 küsür alacağız demişlerdi.

    Ama bunlara rağmen bir antipati oluşturmak doğru değil, sonuçta 200K'lık bir aracın bakımı böyle iken 60K lik bir aracın bakımı doğal olarak 1/3 oranda. Kabullenip ilerlemek şart.

    Hocam ne kadara verdiniz aracı?Hayırlısı olsun bu arada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smartcard


    quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    5.20i ile 5 gün önce yollarimiz ayirdik. Üzerine 3-5 ekleyip 5.25d xdrive almayı planlıyorum. Çok yakıyor olayı biraz göreceli. Genelde bu araca bütçe ayıran kişilerin pek tüketime takılmaması gerekiyor. Benim gibi genelin içinde değilseniz çözüm basit. 7 ayda 11.000km yapınca (çoğunlukla dur-kalk trafikte) doğal olarak benzinciye uğrama frekansı fazlalaşıyor, anlık tüketimlerde 18, 20 lt.lerde gezdim. Garanti süresince standart bakım yani yağ/filtre değişimi de 2000 TL üzeri. Ben 2100+ TL bakım ödemişken, 5000 km. sonra balata için geleceksin ve yine 2000 küsür alacağız demişlerdi.

    Ama bunlara rağmen bir antipati oluşturmak doğru değil, sonuçta 200K'lık bir aracın bakımı böyle iken 60K lik bir aracın bakımı doğal olarak 1/3 oranda. Kabullenip ilerlemek şart.

    Hocam ne kadara verdiniz aracı?Hayırlısı olsun bu arada.

    200+



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 8 Şubat 2018; 14:20:4 >




  • tk152 T kullanıcısına yanıt
    hocam hangi paket ve model yılı neydi acaba
  • 2016 Executive (geniş ekran (NBT), navi, elektrikli bagaj/koltuk, vakum, hayalet vs...)
  • tk152 T kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun hocam ama maalesef f10 520i geçen yıl alanlar için hiç prim yapmadı, ben 235 bine executive plus paketini aldım (gerçek deri koltuk, harman kardon, f1 vites, adaptif cruse ) şu an satsam aldığım fiyata satamam ama o tarihte passat yada c200d alsaydım şimdi çok rahat daha fazlasına satardım. maalesef f10 520i piyasası hareketlenmedi.
  • Sizin gibi 0 km. almamıştım. 13000'deydi. Ama yine de üzerine 20'ye yakın avantajlı bir farkla sattım (9 ay doyasıya kullandım). Malum sitede sizin Plus olmayan (dakota, HK olmayan vb. yok) yani benimki ile aynı olan araçlara 230K+ bile istiyorlar. Bir ara 195 bandına takıldım, üstünü veren 2 aydır çıkmamıştı. Sonra iyice araştırınca 205'ün üzerine zorlamanın anlamsız olduğunu gördüm. Evet 215 veya üzeri de yabilirdim ama o zaman da arayan çıkmıyor. Herkes piyasayı araştırıp da geliyor. Ön tamponda 1-2 sağ sol lokal boya haricinde tertemiz bir araçtı. Zaten tamponları dikkate almıyorlar. Ön tamponu komple değişmiş bile olsa, satıcı full herşey orijinal diye satmaya çalışıyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 8 Şubat 2018; 22:52:47 >
  • dr_onyx23 D kullanıcısına yanıt
    Al satciysaniz ok reno motorlu c200 ile 5 serisi ni ayni cumlede gecirmek olmadi 5 e ayip olur duymasin...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    al sat değil de insan aldığı aracın değerlenmesini istiyor, bu kadar kaliteli bir araç 1 yıl boyunca fiyatı değişmiyor ama rakipleri yüzde 20 değerlendi
  • dr_onyx23 D kullanıcısına yanıt
    Niye degismesin hocam fiyati degismeyen malmi kaldi .. ben gecen sene 2014 premiumu 40bin km de 151bin tl ye aldim simdi su icinde 170bin tl..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    şu prins lpg işi yaygınlaşır tutulursa 2013-2014 modeller çok fazla satılır, çünkü o paraya o konfor başka araçta yok.
  • dr_onyx23 D kullanıcısına yanıt
    Hocam sirket sahibi olmadan alinabilecek son kasa 5 serisi F10 lar.. varsin yaksin bugun eve gelirken baktim arac fisir fisir yillardir aradigim sessizlik yalitim ipek gibi suzulus...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolgao2000 T kullanıcısına yanıt
    o yönden çok çok iyi, mesela 3 serisi kullandınız mı bilmiyorum ama yalıtım konfor açısından ciddi derecede fark var
  • dr_onyx23 D kullanıcısına yanıt
    3 serisini cok merak ediyorum acikcasi... 150-160km hizlardan sonra 3 serisi yoltutus tedirginlik veriyor diyorlar mesela..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet sayısız testten sonra şu an güncel tüketim durumun paylaşıyorum. Depoyu doldurmuştum, şehir içi confort mod kullanım ile toplam 566 km yol yaptım. Işığın yanmasını beklemedim ancak 20 km sonra falan yanacaktı ışık. Tekrar doldurdum litresi 5,33 TL den 13 Mart 2018 tarihi benzin aldım indirim kartımla. 300 TL ye depo doldu. araç şehir içi bu hesaba göre, 53 kuruş yakıyor. Yol bilgisayarı ise 9,7 litre gösteriyor. Bence bu sınıf bir araba için çok güzel değerler. Yeri geliyor hızlanıyorsunuz yeri geliyor durmuş trafik tamamen rahat bir kullanım diyebilirim. Demekki çok usturuklu sürsek 45 kuruşa kadar inecek bu değerler.
  • f10 kasa 520i kullanan arkadaşlar.

    1- Aracın kaskosu ne kadar tutuyor, son kaskoyu ne kadara yaptırdınız

    2- yetkilide, standar yağ ve filitre bakımları ne tutuyor
  • kara_eylül kullanıcısına yanıt
    Serviste 1000-1200 tl civari tutuyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Slm

    Aracım 2015 comfort paket kasko değeri 202bin.

    1) kaskoyu %60 hasarsızlık ile 1850 tl.ye yaptım en uygunu buydu. 3-4 bin arası teklifler de vardı

    2) Borusan’da standart bakım 1400-1500tl civarı tutuyor. Bugün 2200tl.ye bujilerin değişimi + standart bakımı yaptırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw 320i ed luxury line aracimla 1 yılda 18000km yapmis biri olarak bu ve 520i(1.6) araclarin ozellikle yakiti hakkinda bilgi vermek istiyorum. Çoğu yorumları okudum ve güldüm. istanbul trafiğinde kisa mesafe 20 30km yol yapiyosaniz 13 15 litrenin altinda im kan siz. Bazi insanlar görüyorum benim aracım bmw yolda istediğim gibi giderim benim babamin yollari buralar. Bna herkez yol vermek zorunda benim aracim en iyisi ben zenginim en pahalisi benimki kimse bana selektör yapamaz kornaya basamaz kafasiyla arac kullananlari görüyorum ewet bu insanlarin araclari 10 litre yakar asagisi yine imkansiz. Trafigin seyrine ayak uydurark kullanirsan ve onun açıldığında gaza basarsan 13lt alti zor. Eco pro haci modu. Gaz hissizleşir ayrica fazla yakar eko pro bizim trafige gelmez. Dezavantaji avantajindan fazla. Spor modu düşük vites yüksek devir mantigiyla calistigindan hafif tarfikte bile yine gereksiz ve ayni trafik te veya seyrek trafikte arada bi dur kalk ve rampada olursa 15litrenin alti imkansız.. Bazi insanlarin spor mod anlayışi cok garip. Mod spor şoförlük hacimurat. Comfort ve Eco da bi depo ile 320km de ışık yandi geçemedim bir türlü. Bu saydiklarim 520i içinde gecerli daha fazla yakiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.