Şimdi Ara

BMW E34 5 Serisi Hala Alınır mı ? Bilgilendirme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
2
Favori
21.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aslında bu mesajı başkasına yazıyordum ancak direkt başlık olarak açmak daha mantıklı geldi.Bilgilendirme harici bir amacı yoktur.

    Belki şu sıralar almak isteyene yardımcı olabilirim. BMW serisinin hastası olan birisini bu arabalardan vazgeçirmek çok zordur. Benim ilk arabam e34 520i olmuştu(Hala kullanıyorum.Kısmetse mayıs ya da haziran aylarında restorasyon işine girişeceğim). Öncelikle bu modelin eksilerinden başlamak istiyorum ;

    Vasıfsız elemanı motor ustasına çevirecek kadar sanayiye gitmişliğim vardır. Bir çok kez e32 ve e38 kullanma şansım da oldu.Hemen hemen aynı şeyleri bu araçlar içinde söyleyebilirim. Malesef bu yaştaki arabalar için dirilik konusunda söyleyebileceğim iyi şeyler yok. Ne kadar para harcarsanız harcayın artık dikişleri tutmuyor. Çok yakarlar,yeni model arabalara göre ağır kalırlar,büyüklerdir park yeri zor bulunur. Yol tutuşu parlak asfaltta çok kötüdür,gazı hafif kaçırırsanız kıç tarafı savurur,sert frenlediğiniz de burun yol tutmaz. ABS bu serinin "bazı" modellerin de var sanırım. Benim arabamda da var ancak sürekli arızalanıyor. Hidrolik hortumları defalarca değiştirmemize rağmen dikişi tutmuyor,patlıyor. Akış metre Almanya'da yapılan özel filtre takılmasına rağmen doluyor,tıkanıyor.(Şahsen ben bu işi hiç istemeyerek açık hava filtresine geçerek çözdüm.) M50b20 kodlu motor serisi , bu seride en sağlam motor ünvanı taşımasına rağmen bu yaşta zorlanıyor. Senelerin kaybettirdiği beygir gücü çok detaylı bir o kadar da pahalı bir süreçten sonra geri kazanılabiliyor.BMW'nin bu model araçları kullanan sürücülerinin genelde çok kötü imajları olduklarını söylemeliyim. Bu araçlar genelde hoyrat kullanılır,bu sebeple sorunsuz halini bulmak çok zordur.Restorasyon işine girişmeden önce yaptığım küçük bir araştırmaya göre söyleyebilirim ki ikinci el piyasası maddi olarak uygun görünüyor ama arabalar da bir o kadar kötü durumda. Yeni bir e34 almak yerine hali hazırda bildiğim tanıdığım,kullandığım arabayı restore etmek daha uygun görünüyor.

    Şimdi gelelim neden restore etmek istiyorum, bu araçların artıları neler ?

    Sizin kadar olmasa da benim de birçok araba kullanmışlığım, tecrübe etmişliğim var. Bu arabalar içerisinde bana en çok keyif verenler ; Bmw e34 ,e38. Mercedes-Benz W211,w221 kodlu eski model arabalar oldu. Ağırlıkları sayesinde yola oturmasıyla , uzun yolda yaşattıkları keyifle öne çıkan araçlar bunlar.Bence artı sayılacak unsurlardan biri sizi artık arabadan anlayan birisi haline getirmesidir.Bu arabaların çıkarttığı sorunları anlayabiliyor ve çözebiliyorsanız artık arabanızı tanıyorsunuz demektir.Bu arabayı tamir etmek bile bana inanılmaz haz veriyor. Sorunlarından ziyade eğer bu arabalardan birine sahipseniz bilirsiniz ki evin BMW adında bir çocuğu(daha) var. Çok şımarıktır, çok sorun çıkartır ama size inanılmaz şeyler yaşatırlar. 6 silindirlik motorun çıkardığı o ses , sürücüye inanılmaz haz verir. Bu motor sesini duyan insanlar merak edip "ya bu neymiş ?" diye dönüp en az bir kere bakarlar.Eğer arabanıza iyi bakıyorsanız genellikle iyi tepkiyle karşılaşırsınız. Değerini bilen insanlar arabanız iyi durumdaysa satmaya karar vereceğiniz zamanı beklerler. Tepkileri ağır olmasına karşın yeterince iyidir. Şımarmaya karar verdiğinizde o büyük araba imajından sıyrılıp, küçük çapta bir canavara dönüşürler. Artık trafikte çok fazla görünmedikleri için küçük çapta bir prestijede sahiplerdir. 89-95 yıllarında üretilmelerine rağmen çoğu teknolojik gelişmenin temel sınıflarına ev sahipliği yapmaktadırlar. Şehir içinde çok fazla yakıt tüketmelerine karşın şehir dışında yakıt tüketimi neredeyse yarıya düşer. (Bilgilendirme için kendi yakıt tüketim ortalamam şu şekilde; şehir içi 100 kilometrede 10-12 litre, şehir dışı ÇOOOK dikkat ederseniz !4.5!-ila 6.50 litre arasında.) Kendim için konuşuyorum, milyonlarım olsa yinede garajımda mutlaka bulunacak,hafta sonları kullanacağım bir arabadır.

    Toplayacak olursak,

    Bu araba çok şey öğretir,çok haz verir ama bu arabayı bu yıllarda kullanmak için hastası,aşığı olmak gerekiyor. Benzin fiyatları,bakım masraflarının(yedek parça vs) yüksek olduğu şu zamanda , mantıkla alınacak arabalar değil. Çok iyi durumda olan bir modeli almadan önce bile bir köşede "süpriz" masrafları için 3-4 bin lira kadar tutmak gerekiyor. Maddi durumunuz iyi değil ve hala bu arabayı almak istiyorsanız kesinlikle vazgeçin ya da daha uygun bir zamana erteleyin. Kendi kendinize sorun, alacağınız keyfe değer mi ?

    Hepinize iyi günler diliyorum.







  • Selam vermek istedim bende 2016 da alıp yaklaşık iki sene restorasyon isi ile uğraştıktan sonra artısı eksisi ile bu arabaları tanıdığımı sanıyorum Aracımı fabrikadan çıktığı gibi toparlamaya çalıştım malesef opsiyonlarinda ön sis farı ve arka elektrikli camlar yok, ama ben varmış gibi bıraktım bende aracımla uğraşmayı severim boyası ve kaportası hariç arizalarini toplamasını kendim hallettim.

    Başıma gelenler ile tecrübemi gozlemlerimi aktaracağım; sanırm bu araçların üretildiği dönemde, otomobiller insanlar için çok şey ifade ediyormuş. bu sebeple belki elektronik teknolojisinde geri olabilirler ama mekanik mühendisliği bu yıllarda zirve yapmış. Dikkat ediyorum şimdilerde bu konuda hep ucuza kaçıliyor fakat eskiden sanki araba kullananların mekanikten anlayan insanlar olduğunu sanıyorlarmış öyle üretmişler. o yüzden belki gereksiz özen veya teferruat olabilir.Yalniz Fren hortumları kaçırıyor demişsin on fren hortumlarını yan sanayi olarak degistirdim eskileri orjinaldi belki yan sanayi ürünler kaçırıyordur abs sistemi kara düzen bir sistemi var aslında bozulmaması lazim sadece pompa motoru bozulabilir ayrıca sensörlerin manyetigini etkileyecek birşey olmazsa yani bakim zamanında temizlenseler birşey olmaz mümkün değil. birde hidrolik yağının değişmesi lazım yağ yapısı gereği kendi içinde su yapıyor, oda pistonlarda korozyon yaratıyor. Akismetre hassas ama söyleyenler lpg diyor ben benzin ile kullanıyorum sorun yaşamadım ama önceden arızalı yan sanayi parçayı degistirdim. Yanlış anlaşılmasın yazınızı çok beğendim fakat okurken dikkatimi çekti o yüzden belirtmek istedim.

    Benim kişisel fikrim bu araçlar keyif aracı alayim hergun ise gideyim geleyim kafasında kullanmak zor. Mesela o yıllarda Babam ise giderken şehir boş ve sakindi bu araçlarda o zamanlar uretildi. Tatile gitmek bir merasimdi geze geze gidilirdi tam da bu kafa ile kullanılacak araçlar bence. Yine cok uzun omurlu parçaları var ama o zamanlarda pahaliydu, artik bazılarını temin etmek de çok zor. Bundan sonra ustası kendiniz olacakmış gibi düşünüp fazla kurcalanmamış başka aracın parçaları üzerine uydurmamış veya uydurma tamir yöntemleri yapılmamış bir araç almak. yani istekli arkadaşlar ona dikkat etsin orjinal aracın herşeyi bellidir en çok korkulan kısmı elektronik olabilir onuda tesisatı kurcalamamış bir araç ise sorunu çözebilmek mümkündür.

    Biraz uzun oldu ama aklıma gelenler bunlar tesekkurler
    e39 kullanıcısı olarak ufak bir yorum yapmak isterim.

    alınan kişi çok önemli ancak bu yaşta bir otomobili ilk sahibinden bulmak zor. olur da denk gelirse zaten çok büyük rakamlar isteniyor.

    masrafını görmeyi kabul eden arkadaş en az 10 bin tl kenara ayırmalı.

    açıkçası bu yaşta w124 de alında e34 kasa araç da alınsa bu rakam bilindik bir araç değilse normaldir.

    en önemli konu iyi bir oto elektrikçi bulmak gerekir.

    yukarıda arkadaş belirtmiş. benzer bir konu benim de başıma geldi. sol xenon far çalışmıyordu. ampul değiştik çalışmadı. balast bozuk dediler. onu da değiştik çalışmadı. tabi sök tak yapıp geri veriyoruz. en son komple far değişecek dediler. ben de bir oto elektrikçiye gittim. genç bir arkadaş baktı. mutimetre ile kontrol etti. abi senin toprak-nötr sıkıntılı parçalarda bir şey yok dedi. dediği gibi de çıktı. tesisat kablolar sıfırlandı ve izole edildi sorun kalmadı.

    w124 seride de aynı sıkıntı var. kablo izoleleri zamanla ( doğaya zarar vermesin diye) eskiyor. abuk subuk arızalar verebiliyor.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW E34 5 Serisi Hala Alınır mı?

    Giriş

    BMW E34 5 Serisi, 1988'den 1996'ya kadar üretilen bir lüks otomobildir. Şık tasarımı, güçlü motorları ve gelişmiş özellikleriyle tanınır. Günümüzde, bir klasik otomobil olarak kabul edilmekte ve tutkulu meraklılar arasında popülerliğini korumaktadır. Bu yazımızda, BMW E34 5 Serisi'nin hala satın alınıp alınmayacağı konusunu ele alacağız.

    Avantajları

    • Klasik Tasarım: E34, zamansız ve şık bir tasarıma sahiptir. Keskin hatları, agresif duruşu ve ikonik böbrek ızgarası ile otomotiv meraklıları arasında hayranlık uyandırmaktadır.
    • Sağlam Yapı: E34, sağlam bir yapıya sahiptir ve dayanıklılığıyla bilinir. Kalın çelik gövdesi ve gelişmiş güvenlik özellikleri, yolcular için üstün koruma sağlar.
    • Güçlü Motorlar: E34, M20B20 gibi çeşitli güçlü motor seçenekleriyle donatılmıştı. Bu motorlar, heyecan verici bir sürüş deneyimi sunar ve yüksek performans sağlar.
    • Zengin Özellikler: E34, o dönem için yenilikçi olan ABS frenleri, elektrikli koltuklar ve klima gibi zengin özelliklere sahipti. Bu özellikler, konfor ve rahatlık seviyenizi artırır.

    Kronik Sorunlar

    Ancak, E34'ün satın alınmasıyla ilgili bazı potansiyel dezavantajları da vardır:

    • Yaş ve Yıpranma: E34, eski bir otomobildir ve yaşına bağlı olarak bazı mekanik sorunlar yaşayabilir.
    • Yedek Parça Bulma Zorluğu: E34'ün üretimi durdurulduğundan, bazı yedek parçaların bulunması zor olabilir. Bu, onarım ve bakım maliyetlerini artırabilir.
    • Yüksek Yakıt Tüketimi: E34'ün büyük motorları, yüksek yakıt tüketimine neden olabilir. Bu nedenle, yakıt maliyetlerini dikkate almalısınız.

    Satın Almadan Önce Dikkat Edilmesi Gerekenler

    Bir E34 satın almayı düşünüyorsanız, aşağıdaki hususları göz önünde bulundurmanız önemlidir:

    • Bakım Geçmişi: Potansiyel bir E34'ün bakım geçmişini kontrol edin. Düzenli olarak bakımı yapılmış bir araç, daha az sorun yaşama olasılığı daha yüksektir.
    • Durum: Aracın genel durumunu dikkatlice inceleyin. Gözle görülür hasar, pas veya diğer sorunların olup olmadığını kontrol edin.
    • Profesyonel Muayene: Bir satın almadan önce, aracın bir mekanik tarafından profesyonel bir muayeneden geçmesini tavsiye ederiz. Bu, potansiyel sorunların tespit edilmesine ve sürpriz maliyetlerden kaçınılmasına yardımcı olacaktır.

    Sonuç

    BMW E34 5 Serisi, hala karizmatik ve keyifli bir sürüş deneyimi sunan klasik bir otomobildir. Ancak, yaşına ve potansiyel sorunlarına bağlı olarak satın almadan önce dikkatle değerlendirilmelidir. Bakım geçmişine dikkat ederek, durumu inceleyerek ve profesyonel bir muayeneden geçerek, güvenilir ve değerli bir E34 bulabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yazdıklarınızdan aracınızı sevdiğiniz ve iyi bakmaya çalıştığınız belli ama bu araçları emekli alamancı hacı amcalardan yada sizin gibi değer verip bakanlardan almazsanız ocağına incir dikerler.

    Birçoğu bakımsız,

    yanlaya yanlaya lastikleri kabak hale gelmiş durumda alınsa bile çok emek vermek lazım.

    Restoran işini hakkıyla yapacağınıza eminim inşallah istediğiniz kondisyondan daha iyi hale gelir
  • babapars kullanıcısına yanıt
    Çok doğru !

    Dürüst olacağım,bakmayın bazen bende doğru yerde doğru zamanda aracın kıçını savurmasına izin veriyorum ama bu doğru yer doğru zaman kesinlikle insanların canını tehlikeye atacak yerler değil! Bahsettiğim kötü imaj tamamen buydu işte. İnsanların bu konuda bilinçlendirilmesi gerektiğine inanıyorum. Bu tür hareketler şehir içerisinde yapıldığında insanlara ekstra bir şey katmıyor, aksine hem kişiye hem arabaya zarar veriyor.

    Teşekkür ediyorum.
  • Gercekten cok guzel yazmissiniz. Bunlarin hepsini az cok dusunsem de bende de E39 istegi bir turlu bitmiyor. Tam unutuyorum yolda karsima geliyor.



    Bir gün alicam buna eminim ona sahip olmadan ölmeyi dusunmuyorum bakalim
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim.

    E39 kasanın 540i modelini kullanma şansım oldu. Gerçekten çok oturaklı çok keyifli araçlar.Çok tecrübeli değilim.E34 kadar yaşlı olmasa da bir tecrübeli kullanıcıdan aracın bakımı ve kullanımı ile ilgili görüş almakta fayda var.

    Umarım bir gün sahip olursunuz.
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Bende de aynı kafa yapısı var malesef :) E39 ve E60 almadan ölmek istemiyorum.
  • Uza -00- kullanıcısına yanıt
    E60 çok ayrı bir konu. Tasarımı harika,sürüşü ,duruşu. BMW için konuşuyorum E60 kasa'dan sonrasını pek beğenmiyorum.Yeni modellere kötü diyemem ama benim gibi eski kasaları daha çok beğenen birisi için E60 modelin BMW tarafında alınabilecek son 5 serisi araç olduğunu düşünüyorum. 2009 sonrası kasalarda benim eğilimim Mercedes-Benz'den yana
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    E90 Bmw 3 Serisi Alınır Mı ?
    5 yıl önce açıldı
    BMW 3.16i Alınır mı?
    9 yıl önce açıldı
    Eski kasa audi a5 alınır mı?
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Selam vermek istedim bende 2016 da alıp yaklaşık iki sene restorasyon isi ile uğraştıktan sonra artısı eksisi ile bu arabaları tanıdığımı sanıyorum Aracımı fabrikadan çıktığı gibi toparlamaya çalıştım malesef opsiyonlarinda ön sis farı ve arka elektrikli camlar yok, ama ben varmış gibi bıraktım bende aracımla uğraşmayı severim boyası ve kaportası hariç arizalarini toplamasını kendim hallettim.

    Başıma gelenler ile tecrübemi gozlemlerimi aktaracağım; sanırm bu araçların üretildiği dönemde, otomobiller insanlar için çok şey ifade ediyormuş. bu sebeple belki elektronik teknolojisinde geri olabilirler ama mekanik mühendisliği bu yıllarda zirve yapmış. Dikkat ediyorum şimdilerde bu konuda hep ucuza kaçıliyor fakat eskiden sanki araba kullananların mekanikten anlayan insanlar olduğunu sanıyorlarmış öyle üretmişler. o yüzden belki gereksiz özen veya teferruat olabilir.Yalniz Fren hortumları kaçırıyor demişsin on fren hortumlarını yan sanayi olarak degistirdim eskileri orjinaldi belki yan sanayi ürünler kaçırıyordur abs sistemi kara düzen bir sistemi var aslında bozulmaması lazim sadece pompa motoru bozulabilir ayrıca sensörlerin manyetigini etkileyecek birşey olmazsa yani bakim zamanında temizlenseler birşey olmaz mümkün değil. birde hidrolik yağının değişmesi lazım yağ yapısı gereği kendi içinde su yapıyor, oda pistonlarda korozyon yaratıyor. Akismetre hassas ama söyleyenler lpg diyor ben benzin ile kullanıyorum sorun yaşamadım ama önceden arızalı yan sanayi parçayı degistirdim. Yanlış anlaşılmasın yazınızı çok beğendim fakat okurken dikkatimi çekti o yüzden belirtmek istedim.

    Benim kişisel fikrim bu araçlar keyif aracı alayim hergun ise gideyim geleyim kafasında kullanmak zor. Mesela o yıllarda Babam ise giderken şehir boş ve sakindi bu araçlarda o zamanlar uretildi. Tatile gitmek bir merasimdi geze geze gidilirdi tam da bu kafa ile kullanılacak araçlar bence. Yine cok uzun omurlu parçaları var ama o zamanlarda pahaliydu, artik bazılarını temin etmek de çok zor. Bundan sonra ustası kendiniz olacakmış gibi düşünüp fazla kurcalanmamış başka aracın parçaları üzerine uydurmamış veya uydurma tamir yöntemleri yapılmamış bir araç almak. yani istekli arkadaşlar ona dikkat etsin orjinal aracın herşeyi bellidir en çok korkulan kısmı elektronik olabilir onuda tesisatı kurcalamamış bir araç ise sorunu çözebilmek mümkündür.

    Biraz uzun oldu ama aklıma gelenler bunlar tesekkurler




  • Merhabalar. hocam çok güzel anlatmışsın. Benimde halen alma gibi bir düşüncem var ama işte sorun çıkarabilir, gereğinden fazla yakabilir ve beni zor duruma sokabilir diye korktuğumdan girişemiyorum. Ama bunlara rağmen bazen diyorum ki aman neyse ne, E34'üm
    olsun yeter diyorum :D Tam böyle kendimi başka arabalara odaklamışken bu arabayı görünce fikirlerim değişmeye başlıyor, tekrardan bu araca yönelmeye başlıyorum :D
  • 93 model e34 520i sahibiyim. Yakıt tüketimine katılıyorum şehir içi gerçekten yüksek. Ama sonuçta keyif arabası, bir nevi at gibi düşünmek lazım yulafın hesabı olmaz ata bineceksen:). Çok sorun çıkardığına katılmıyorum. Arabayı aldığımda komple bir elden geçirdim ve sonrasında öyle kronik bir arızası olmadı. Sanayiden çıkmayan bir otomobil tanımlaması doğru değil bence. Ustanız çok önemli özellikle elektrik tesisatı konusunda. Çünkü BMW'lerin elektrik tesisatı alışmış olanlardan farklı kendine has. Ve alarm sistemi bir o kadar karışık. Sanayideki bütün ustaların benzin pompası bozuk dediği arızanın altından alarm sistemi çıkmıştı. İnternetten aracın manuelini indirmek baya yardımcınız olur.http://www.bmwclub.by/book/e34/BMW-5series-1989-1995.pdf
  • E34 alıp çok riske girmek yerine, Temiz E39 bakabilirsiniz (2000-2003 arası özellikle). E34'ün yüzüne bakmazsınız zaten.

    Ama en güzeli 200, 250 veya 300D W124 almak. Apaçiler buna binemezler, bu yüzden de nispeten temiz kaldılar.
  • e39 kullanıcısı olarak ufak bir yorum yapmak isterim.

    alınan kişi çok önemli ancak bu yaşta bir otomobili ilk sahibinden bulmak zor. olur da denk gelirse zaten çok büyük rakamlar isteniyor.

    masrafını görmeyi kabul eden arkadaş en az 10 bin tl kenara ayırmalı.

    açıkçası bu yaşta w124 de alında e34 kasa araç da alınsa bu rakam bilindik bir araç değilse normaldir.

    en önemli konu iyi bir oto elektrikçi bulmak gerekir.

    yukarıda arkadaş belirtmiş. benzer bir konu benim de başıma geldi. sol xenon far çalışmıyordu. ampul değiştik çalışmadı. balast bozuk dediler. onu da değiştik çalışmadı. tabi sök tak yapıp geri veriyoruz. en son komple far değişecek dediler. ben de bir oto elektrikçiye gittim. genç bir arkadaş baktı. mutimetre ile kontrol etti. abi senin toprak-nötr sıkıntılı parçalarda bir şey yok dedi. dediği gibi de çıktı. tesisat kablolar sıfırlandı ve izole edildi sorun kalmadı.

    w124 seride de aynı sıkıntı var. kablo izoleleri zamanla ( doğaya zarar vermesin diye) eskiyor. abuk subuk arızalar verebiliyor.




  • Okumadım ama alınır
  • Konu eski ama sormak istiyorum.

    Hiç otomatik bmw kullanmadım.95 model 520iA buldum bir tane gerçekten temiz bakılmış.Ama çevremdeki herkes otomatik e34 alma diyor.Araç escutive versiyon biraz da dolu.Bu dolulukta ki w124 lere 35-40 lira istiyorlar.Dediğim araç ise 30 bin tl yazmışlar pazarlıkla kaça bırakırsa almalıyım?

    Aslında bmw nin otomatik şanzımanı fena değil mercedes gibi 4 değil 5 ileri.Ve en önemlisi m50 motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayGlock

    Konu eski ama sormak istiyorum.

    Hiç otomatik bmw kullanmadım.95 model 520iA buldum bir tane gerçekten temiz bakılmış.Ama çevremdeki herkes otomatik e34 alma diyor.Araç escutive versiyon biraz da dolu.Bu dolulukta ki w124 lere 35-40 lira istiyorlar.Dediğim araç ise 30 bin tl yazmışlar pazarlıkla kaça bırakırsa almalıyım?

    Aslında bmw nin otomatik şanzımanı fena değil mercedes gibi 4 değil 5 ileri.Ve en önemlisi m50 motor.
    95 model e34 kullanıcısıyım ve şanjımandan çok memnunum m50 b20 motor
  • S.a arkadaslar bende gecen hafta e34 aldim 5.20iA M50B25 motor. Arac 2 ay marş basılmadan yatmış bende uygun diye kurtarıcı ile aldım ve macera başladı. Oncelikle benzin otomatiği değişti benzin filtresi değişti hortumlar değişti ve araç çalıştı. Sonrasinda lpg bakımına gittim tank değişti filtre değişti ayar yapamadık çünkü tekleme başladı neden derken sonunda 6 adet bobin ve 6 adet buji değişti marş yaptık bu defada gaz yemedi patlama başladı. 3 günün sonunda krank sensör arızası olduguna karar verdik yansanayi taktık arac çalıştı düzeldi ertesi sabah yine kimse yok söktük ve orjinal krank sensör aldik 3 gündür sıkıntı yoktu bugün de lpg enjektör ve regulator arizasi basladi gaza basınca hemen benzine geçiyor ve yine gec çalışmaya ve ufaktan gaz yememe başladı. Suana kadar 6.000 tl yedi bakalim daha ne yiyecek.
  • S.a arkadaslar bende gecen hafta e34 aldim 5.20iA M50B25 motor. Arac 2 ay marş basılmadan yatmış bende uygun diye kurtarıcı ile aldım ve macera başladı. Oncelikle benzin otomatiği değişti benzin filtresi değişti hortumlar değişti ve araç çalıştı. Deneme sürüşü sonrası park ettim ve geri geri hafif rampada kaydı sonrasinda vitesler tamamen boşa çıktı (PRND432) vites teli ve pozisyon mili kırılmış onu yaptık yürüttük tekrar ve sonrasinda lpg bakımına gittim tank değişti filtre değişti ayar yapamadık çünkü tekleme başladı neden derken sonunda 6 adet bobin ve 6 adet buji değişti marş yaptık bu defada gaz yemedi patlama başladı. 3 günün sonunda krank sensör arızası olduguna karar verdik yansanayi taktık arac çalıştı düzeldi ertesi sabah yine kimse yok söktük ve orjinal krank sensör aldik 3 gündür sıkıntı yoktu bugün de lpg enjektör ve regulator arizasi basladi gaza basınca hemen benzine geçiyor ve yine gec çalışmaya ve ufaktan gaz yememe başladı. Suana kadar 6.000 tl yedi bakalim daha ne yiyecek.




  • Merhabalar konu biraz eski ama kararsız kaldığım için buralardayım , 91 moodel e34 520i buldum pazartesi günü bakmaya gideceğim fakat 29 yaşında araba bana masraf açar mı yedek parça sorunu var mı ? yedek parçaları pahalı mı bunların cevabını bulamıyorum yardımcı olabilirseniz çok sevinirim


    Teşekkürler iyi forumlar.

  • Ben de bir e34 peşindeyim. Özellikle 2.8 swaplı. Otomatik. Yorumları çok merak ediyorum dandik bir opel astra G kullanıyorum. Sanayi en kötü 1000 tl gidiyor. Uğraşsam daha da gidecek. O yüzden bmw den farkı yok gibi geliyor masraf.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.