Şimdi Ara

bmw e39 520 alınırmı? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
239
Cevap
13
Favori
145.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedefbyo

    çok detaylı bilgilendirmişsiniz ben teşekkür ederim.şimdi 98 model 5.20 bakmaktan geliyorum.Aracı çok begendim 2. araç olacak eşim istiyor.ama benim hala teredütlerim var biz türk insanı almadan daha satmayı düşünürüz ya arabanın son sahibi olmakta istemiyorum.En az 3-4 yıl kullanacağız .ev şaşmaza sanayiye yakın .Orda bir kaç usta var onlara düzenli götürürüm diyorum .Bu araça kasko kaça yapılılır yada yapılıyor mu acaba?birde km de lpg de ne yakar ?düz vites çok nadir var otomatikleerde sorun olmasından korkuyorum kafadan 10 000 patlar diyorlar.Motor reftifiye olacak olsa ne tutar?

    arcı alabıldınız mı
  • gerçekten sağlam araçmış bilgi için teşekkürler
  • 97 model E39 BMW 5.20ia aldım. Daha önce Mercedes ve BMW dışında yerli ve yabancı birçok aracım oldu. Şahinden tutun yeni kasa passat a kadar çok çeşitli araçlara sahip oldum.Aracımdan çok çok memnunum fakat ilk defa BMW sahibi olduğum için merak ettiğim şeyler oluyor.Gerçekten BMW kullanıcısı olmak tamamen sınırların dışında ve farklı bir şeymiş.Aklıma takılanları sizlerle paylaşıp deneyimlerinizden faydalanmak istiyorum.
    Öncelikle aracımın durumunu yazayım ona göre yorumlarınızı bekliyorum.

    Sınıfının en full versiyonu.Sunroof-Deri Koltuk(Isıtma-Elektrikli ve Hafızalı)-Hız Sabitleme-Elektrikli Perde-Geri Vitese duyarlı sağ ayna vs..vs.. Aklıma gelmeyen bir sürü özellik mevcut. İnsan düşünürken sıkılıyor:)
    Tam Otomatik Vites (Steptronik Değil). P-R-N-D-S-2-3 var...
    Aracımda 17" 205-50 Jant Lastik var.
    Motor Şanzıman Sorunu yok(Serviste Söylenen).
    Aracımın kazası yok.

    Aracımı LPG ve Benzinde D ve S konumlarında da denedim fakat 140km/h den fazla hız yapmıyor bunun sebebi ne olabilir?

    1 viteste çok az bir ötme sesi geliyor.

    Deneyimli arkadaşların yorumlarını bekliyorum...




  • Arkadaslar selam!
    Konuyu bu sefer de ben hortlatayim.
    Onceki yorumlar zaten ozetlemis: keyif arabasi, alinir ama sans onemli...
    Ben kararliyim 2000 sonrasi bir 5.20 veya 5.25 alacagim. Su an sahibinden'de ne ilan varsa ezbere biliyorum.
    Sizden ricam; bilgisi olan her arkadas, kendi bulundugu ilde, biliyor ise tabi, usta/servis onerebilir mi? Ben Adana'dyim ama farkli illerde alternatifler buldum. Baktiracak saglam usta bilgisi lazim.
    Simdiden tesekkur ediyorum.
    Bir de linkteki nasil sizce?

    http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=112947904#PhotoSwipe1360846427334

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam, 1.5 yıl (haziran 2010- aralık 2011) 520 kullandım 99 model e39 manueldi , çift vanos m52tub20, ardından bende öyle bir hastalık bıraktı ki 250 bin km de sattım ve gidip 2001 model e39 530 aldım navigasyon hariç full, 200 bin km de, bu araçlar taş gibi araç, birinci şart galeriden alma, 2. şart ankara arabası olsun, benim 2 arabamı da ankaradan aldım, hem başkent yollar düzgün hem memur şehri arabası bakımlı, 3. şart trameri temiz olsun, 2 aracım da öyleydi, bu şartı sağlarsan yani sahibinden olup kazası belası değişeni olmayıp, hem de ankara arabası alırsan uzun yıllar kullanırsın, 520-525 ile hiç uğraşma çok hantal araçlar, 520 ler 2001 sonrası 2200 cc 170 ps, 525 ler 2500 cc 192 ps yani vergi dilimi aynı, yakıta gelince benim yakıt derdim yok ama 520 manuel ile 530 auto arasında 5 krş oynuyor şöyle ki lpg 2.60 iken 520 35 krş yakıyordu 530 ise 40 krş yakıyor, kronik arızası benzin pompasıdır illa 100 binden sonra şansına göre bozulur, bozulmadan git değiştir para değil 300 lira, elektronik arızası olmasın adamı hayattan soğutabilir, sanayiideki ustalara götürme işi bilen özel servislere götür, bursada bemoto mesela, ankarada tbs oto gibi, lpg arıza çıkartmaz prins ve brc dışına çıkma, sorun olursa yardımcı olayım, çevremde 540-740 gibi araçları olan arkadaşlarım da var.




  • düz vites sorunsuzdur tabi ama alırsan satarken çok uğraşırsın hiç satılmıyor satışı çok yavaş,tattım biliyorum, ama otomatik kullandıktan sonra otomatiğe bayılırsın manuel enayilikmiş dersin, otomatik almadan önce alacağın arabanın servis kaydını çıkart ne yapmışlar ne etmişler öğren kesinlikle 50 kere el değiştirmiş olmasın kocası belli olmazsa sorunlu olabilir, sabit bir adam 3-4 sene kullanmış olsun 10 yaşındaki araç için 3. bilemedin 4. sahibi sen ol, şanzumanı denemek için 1. dimdik rampada dur arabayı p ye al sonra d ye al ayağını frenden bırak yani türbünü boşalt araba zerre geri kaçırmamalı geri kaçırıyorsa türbün arızası vardır ki tamiratı 1000 lira tutar, 2. arabayı sabit hızda kullan mesela 3000 devir 120 gibi cruise controle tak devir saati kıpırdamamalı, aşağı yukarı oynuyorsa dik rampa çıkarken titreme yapıyorsa türbün kesin gitmiş demektir, vites geçişleri sarsıntı yapmamalı yapıyorsaa şanzumanda başına iş çıkarabilir ki 5000 e kadar masrafı çıkar, kesinlikle alır almaz yağını değiştir, otomatikte yağ değişmez derler ama onu diyen yalan söyler git değiştir şanzuman yağı ve filtresini türbünü de söktür bir bakım yaptır dönüp geriye bakmazsın 100 bin km, tabi bu dediklerim az evvel saydığım hataları yapmayan şanzuman için şanzuman gidikse ne yaparsan yap kurtaramazsın, bir de devirli kullan redline a sokmaya çalış 6000 devre getir 6000 den sonra araba zorlana zorlana öte öte vites değiştiriyorsa uzak dur, hatta kimisi sarı daire içinde ünlem olarak dişli işareti çıkarır ki şanzuman arıza göstergesidir başını ağrıtabilir, almadan kesin bilgisayara güvenilir bir özel bmw servisinde bağlattır ve hatalarını gör, 96-97-98 tek vanoslardan uzak dur onların şanzumanda başka bu araçlarda ilk iyileştirme 99 da başladı 2000 sonrası makyajlandı kesinlikle 99 ve sonrası olsun alacağın araç, 97-98 tek vanoslular daha fazla yakar şanzumanları da daha sorunludur, ds ve manuel modu olmayıp daha sorunludur, sizin araç 140 ı geçmiyorsa bir bujileri yakıt pompasını bütün filtreleri kontrol ettirin, katalizör tıkalı ise o da yapabilir.




  • Bilgiler icin cok tesekkur ederim. Oldukca ayrintili ve yararli. M54 2.2 lt kullanan bir arkadasim var, performans konusunda cok sikinti yasamadigi soyluyor. Sadece kalkislarda biraz yavas diyor. Siz de uygun birseyler yakalrsaniz satilik, haber verin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olur tabi neden olmasın, ama şunu yine söyliyim, bmw kitabına bakarak yazıyorum şu anda 520AUTO şehir içi 13.5 şehir dışı 7.8 525 auto 14.4/7.9 530 auto 15.5/7.9 yani hemen hemen aynı güçlü motor olunca motor az devirle aynı işi görüyor, biri 100 gitmek için 3000 devir yaparken diğeri 2200 yapıyor mesela, yine de siz bilirsiniz, ben 530 alın derim, ayrıca M54B30 2001-2002-2003 de dünyadaki 3.0 litre kategorisinde en iyi seçilmiş motordur ve motor ödülü vardır.

    en.wikipedia.org
    Ward's 10 Best Engines - Wikipedia
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ward%27s_10_Best_Engines




  • Düz vitesi çok zor satarsınız otomatik alın, şanzumanun komple yenisini 6000 e bursa bemoto takıyor ki 10bin çok uçmuş abartı bir rakam, ve asla 99 modelin altında araç almayın motor teknolojisi eski tek vanos çok yakar, piyasada tutulmaz, motor rektefiyesi ise 6000 civarı tutuyor, adam gibi kullanılmış bir araç ise asla motordan sorun çıkarmaz, bmw lerin en hassas yeri hararet olayıdır, asla hararet yaptırmamak lazım, normal kullanımda hararet göstergesi ortada çakılı durur, aşağı yukarı oynama varsa en kısa zamanda termostat ve devirdaimi kontrol ettirip değiştirmekte fayda vardır, yağ yakıp yakmayan motoru ise egsoz renginden anlarsınız yağ yakan motor mavi duman verir, performas olarak fabrika verisinin çok altındadır, almadan aracı zorlayın devirli kullanın sonra çekin kenarıya yağ süzülsün yağ çubuğunu çekin ve beyaz bir beze silin yağın içinde is olmaması önemli, motor etrafında yağ olmamalı yere sızmamalı. yağ konulan yeri açın sıcak çıkan dumanın üstüne beyaz bez koyun kömür gibi is yaparsa motor yağ yakıyor demektir uzak durun, bir bmw nin motoru hararet yapmış ise motor rektefiye etmeden kurtulamazsınız illa yağ yakar o yüzden radyatör devirdaim kayışı pompası termostat yani özetlel soğutma sistemi çok önemli, bunlara dikkat edersiniz başınız ağrımaz.




  • 530 um 2001 model

     bmw e39 520 alınırmı?
  • iç döşemeler

     bmw e39 520 alınırmı?
  • başka bir fotoğrafı

     bmw e39 520 alınırmı?
  • 520- 99 model manuel çift vanos

     bmw e39 520 alınırmı?
  • önden

     bmw e39 520 alınırmı?
  • sunroof hariç koltuk ısıtma cruise control telefon 8 airbag her şeyi vardı çok sade oynanmamış asaletli bir araçtı 530a binsemde özlüyorum ilk bmw mi

     bmw e39 520 alınırmı?
  • bu da satmak için ilan verdiğimde sahibindene koyduğum bir fotoğrafı

     bmw e39 520 alınırmı?
  • Ayrıca e39 sahibi olmak isteyen arkadaşlara bir link vereceğim



    bu sayfaya girdiğinizde sağdaki visit the elektronics partss catalog kısmına tıklayın açılan sayfada kullanıcı adı eu111111 , parola bmwetk1 yazın ve sizden aracın şase numarasının son 7 hanesini ister örneğin 530 lar için bu kısım CEXXXXX ve de CJXXXXX şeklindedir, bunu girdiğinizde aracın üretim tarihini hangi özellikler ile fabrikadan çıktığını öğrenebilirsiniz, bunu şunun için yazıyorum yani üzerine davul ///M direksiyon simidi takılmıştır acaba neden , airbag patladı diye mi yoksa orjinal mi ya da navigasyon vardır orjinal derler halbuki sonradan oynanmıştır buradan öğrenebilirsiniz, kimi çakallar var arabayı M paket diye yutturmaya çalışır üzerindeki jantlara orjinal der, hepsini buradan öğrenebilirsiniz

    M paket için ise bir uyarı yapayım 2000 model altında orjinal m paket yoktur, ilk E39 M5 zaten 98 de üretilmiştir, kimileri var ya 99 arabaya m paket diyor inanmayın, orjinal m paketin yürüyeni mekaniği neredeyse bire bir m5 aynısıdır, koltuklarda baldır dayama desteği olmalı rekaro olmalı 14 fonksiyonlu olmalı sol ayak ucundaki marşpiyel de M logosu olmalı, en önemlisi ise tavan antrasit siyah olmalı ve tamponunda ön tamponda 3 lü çıtası olmalı, herşeyden önemlisi bu linkten bakarsanız aracın herşeyi karşınıza çıkar, saygılarımla




  • Kuvvetli tesekkurler. Ozellikle verdiginiz link cok isime yarayacak. Gonlumdeki aslan benim de 5.30. Ancak malesef satis rakamlari beni zorluyor. 2000 ve sonrasi tercih edecegim ise kesin. Hayirlisi diyelim. Ama dedigim gibi, akliniza ne gelirse yazin lutfen. Ya da temiz denk gelirse...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba,


    skk021 güzel şeyler yazmış,dikkate alın.
    Şans için ise şansı minimuma indirmek mümkün tamamen şans değil.530 - 520 gibi bir model demiyorum fakat e39 alacaksanız ve daha önce kullanmadıysanız o zaman işiniz şansa kalır tabi.Mutlaka iyi bilen birisi kontrol etmeli.Herkes e39 dan anlamaz buna dikkat edin ben size istanbul mecidiyeköy askar ı tavsiye edebilirim.e39 imkanı olmayandan alınmaz.Servise gittiğinden emin olduğunuz bir araç alın.Anladığım kadarıyla e39 ları seviyorsunuz ve alacağınız araba da sizin için çok önemli olacak.Sakın şansa bırakmayın bırakın e39 u hayattan soğursunuz sonra.
  • Kesinlikle oyle.
    Bu hafta 2 aac bakacagim. 2 si de ankarada. Hatta biri Aziz Yildirim'in araci. 34 HYG 81

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.