Şimdi Ara

bmw e39 520 alınırmı? (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
239
Cevap
13
Favori
145.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar,
    bi sorunum var umarim birisi bu konuda bana yardimci olabilir e39 buyuk ekranli navigasyonlu sabah ilk arabaya oturdugumda teybin sesi 30-40 saniye cikiyor sonra bir daha calmiyor hersey normal gorunuyor ama radyo,cd, hic biri calmiyor ses gidiyor neden olabilecegini bilen birisi varmi acaba?
  • Merhaba
    2003 model e39 kasa 520d almayı düşünüyorum. araç hakkında tecrübesi yada bilgisi olan arkadaş paylaşabilir mi? 136 beygir olması beni düşündürüyor.
    tercih sebebim e39 kasaları çok beğenmem birde aracın 2003 model dizel ve ekonomik olması,
    teşekkürler
  • arkadaşlar ben 1 ay önce 520 i 2000 model bir araç aldım bundan önce çok araştırma yaptım daha önceden 2001 model laguna 1 aracım vardı o da çok seri çok hızlı bi araçtı onu satıp aracı değiştirmek istedim ama ondaki sürüş zevkini hangi arabada bulabilirdim çok arabalrda deneme yaptım pejo 407 ye niyetlendim ..laguna 2 ye niyetlendim ..chavrolet curuzeye niyetlendim ...ama enson motor gücünün 2000 olması gerek dedim ve 520 i yi aldım ..araç çok güzel almak isteyen arkadaşlara tavsiye ederim insan kendini güvende hissediyor sanki uçağın kompitine binmiş gibi geliyor ..aracın yakıtınıda şöyle söyleyeyim şehir dışı 225/250 şehir içide 325/350 yakıyor lpg de ..ama diyeceğim temiz bir 520 i bulun ağzınızın tadı ile binersiniz çünki o paralara alına bilecek en güzel araba bana göre ..hem görsel açıdan hemde konfor bakımından çok güzel..tabiki sanruf ve sabitliyeci olması da lazım çünki aracı satarkenede sorun olmaz şimdi millet o özellikleri arıyor....saygılarrr....




  • Arkadaşlar, ben, 2000 Model 528İ Otomatik Vites (Prins LPG li) almayı planlıyorum. Konuyu bilen arkadaşlar nelere dikkat etmemi tavsiye ederler ?
  • Konunun içinde herşey detaylı olarak sağolsun arkadaşlar tarafından anlatılmıştır. Bi okumanız yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunslinger.

    Arkadaşlar, ben, 2000 Model 528İ Otomatik Vites (Prins LPG li) almayı planlıyorum. Konuyu bilen arkadaşlar nelere dikkat etmemi tavsiye ederler ?

    geçen yıl satmıştım . hakıkaten tank mubarek. motor şanzıman genelde sıkınıt vermez. yakıtı da bılınenın aksıne ekonomıktır motor ve beygırıne kıyasla. ornegın ben gecen sene yazın km de ş. içi 35 kurus yaktıgını hatırlıyoyorum.şaka gıbı bır ortalamaya sahip. kımse ınanmıyordu ama durum bu.. ama bakımlarını 2500 harcayarak yaptırmıştım. yağ gıbıydı .
    direksiyon biraz serttir. 17 jant kullnırsanız sıkıntı omaz herhalde yakıtta azalr bıraz. satmaya gelmez de binmeye ondan ıyısını zor bulursunuz.alınırsa kesinlikle 2000 model alınmalı bence motor ve şanzuman açısından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadiruysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gunslinger.

    Arkadaşlar, ben, 2000 Model 528İ Otomatik Vites (Prins LPG li) almayı planlıyorum. Konuyu bilen arkadaşlar nelere dikkat etmemi tavsiye ederler ?

    geçen yıl satmıştım . hakıkaten tank mubarek. motor şanzıman genelde sıkınıt vermez. yakıtı da bılınenın aksıne ekonomıktır motor ve beygırıne kıyasla. ornegın ben gecen sene yazın km de ş. içi 35 kurus yaktıgını hatırlıyoyorum.şaka gıbı bır ortalamaya sahip. kımse ınanmıyordu ama durum bu.. ama bakımlarını 2500 harcayarak yaptırmıştım. yağ gıbıydı .
    direksiyon biraz serttir. 17 jant kullnırsanız sıkıntı omaz herhalde yakıtta azalr bıraz. satmaya gelmez de binmeye ondan ıyısını zor bulursunuz.alınırsa kesinlikle 2000 model alınmalı bence motor ve şanzuman açısından

    Alman arabaları bir başka oluyor gerçekten. :)
    Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar e39'un orjinal m5 modeli hangi yillarda uretildi? Birde m5 alinirmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 520 motor nedeniyle zevk vermez clionun yokuşlarda arkanıza geçip sızden yol ıstemesı can sıkıcı. O yıllarda ki kasa 1995 uretım bandına konulmuştur , motor yeterli olabiliyordu ancak gunümüz araçları güçlü. Netıcede cliodan tokat yemek ıstemıyorsanız 5.30 yada 528 bakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    520 motor nedeniyle zevk vermez clionun yokuşlarda arkanıza geçip sızden yol ıstemesı can sıkıcı. O yıllarda ki kasa 1995 uretım bandına konulmuştur , motor yeterli olabiliyordu ancak gunümüz araçları güçlü. Netıcede cliodan tokat yemek ıstemıyorsanız 5.30 yada 528 bakın.

    90 beygirlik bir aracın neredeyse en azından 150 170 beygırlık bır araca tokat atması kı kaldı kı 2 silındır fazlası var :)
    Biraz ilgincime geldı soguk terler attım ;)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konuyu okumadan öncesine kadar e36 kasa düşünüyordum 3.18i veya 3.20i arasında kalmıştım şimdi fikrim 5.28 e doğru akmakta acaba sizin tercihiniz ne olur maksimum bütcem 16000 tl civarı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    520 motor nedeniyle zevk vermez clionun yokuşlarda arkanıza geçip sızden yol ıstemesı can sıkıcı. O yıllarda ki kasa 1995 uretım bandına konulmuştur , motor yeterli olabiliyordu ancak gunümüz araçları güçlü. Netıcede cliodan tokat yemek ıstemıyorsanız 5.30 yada 528 bakın.

    O kasa için aman aman bir ataklık sergilemese de gaza bastığın zaman ''ben gitmem'' demez 520. Muadili bir aracı kıyaslasan neyse de, Clio ile kıyaslaman facia olmuş. Clio gibi fiyonk makarna motorlu bir arabayı tokatlamak için 528 - 530 almamız gerekiyorsa günümüz 2,0 motorlu bir arabayı tokatlamak için M5 almamız gerekecek zannederim.

    Yalan yanlış bilgi vermeyin, bilmediğiniz araç için de atıp tutmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahsin053

    quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    520 motor nedeniyle zevk vermez clionun yokuşlarda arkanıza geçip sızden yol ıstemesı can sıkıcı. O yıllarda ki kasa 1995 uretım bandına konulmuştur , motor yeterli olabiliyordu ancak gunümüz araçları güçlü. Netıcede cliodan tokat yemek ıstemıyorsanız 5.30 yada 528 bakın.

    O kasa için aman aman bir ataklık sergilemese de gaza bastığın zaman ''ben gitmem'' demez 520. Muadili bir aracı kıyaslasan neyse de, Clio ile kıyaslaman facia olmuş. Clio gibi fiyonk makarna motorlu bir arabayı tokatlamak için 528 - 530 almamız gerekiyorsa günümüz 2,0 motorlu bir arabayı tokatlamak için M5 almamız gerekecek zannederim.

    Yalan yanlış bilgi vermeyin, bilmediğiniz araç için de atıp tutmayın.

    Bilmediğim araç değil bilakis 6 ay bindiğim araç 2000 model 5.20 vardı ilk sahibinden aldım 170bin km siyah m direksiyonlu hafızalı deri koltuklu sunroof ancak araba bana hitab etmedi yürümüyor uzun yokuşda motoru bağırtmassan yürümüyor bağırtacaksak o kadar konforu ne yapayım sattım yokuşta clio dizel ve Hyundai accent dizeller ford focus dizeller rezil eder arabayı. 2000cc 150 beygir teknik özelliği var ama günümüzde HİKAYE.
    5.30 olanı anca keser artık , 1.4 passat cc ye bin anlarsın dediğimi
    5.20 sahiplerinin gücüne gitmesin ama artık o araçlar arabadan anlayan adama keyif vermez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WARNİNG


    quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    520 motor nedeniyle zevk vermez clionun yokuşlarda arkanıza geçip sızden yol ıstemesı can sıkıcı. O yıllarda ki kasa 1995 uretım bandına konulmuştur , motor yeterli olabiliyordu ancak gunümüz araçları güçlü. Netıcede cliodan tokat yemek ıstemıyorsanız 5.30 yada 528 bakın.

    90 beygirlik bir aracın neredeyse en azından 150 170 beygırlık bır araca tokat atması kı kaldı kı 2 silındır fazlası var :)
    Biraz ilgincime geldı soguk terler attım ;)

    Şanzuman diye bişi var bilirmisin , vites dişli oranları hani kamyonlarda beygir canavarı ama yürümüyor işte, clio focus era dizeller 80-120 km/sa bandında canavar gibiler o yüzden klimayı aç serinle. Yokuşta 520 otomatik bayılır ayıltmak için bağırmak lazım o yüzden ortadan gidin sellektör yemeyin diyoruz 1995 model motoru, çift vanosta yapsalar olmaz günümüzde performans zayıf kalır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz


    quote:

    Orijinalden alıntı: WARNİNG


    quote:

    Orijinalden alıntı: doenitz

    520 motor nedeniyle zevk vermez clionun yokuşlarda arkanıza geçip sızden yol ıstemesı can sıkıcı. O yıllarda ki kasa 1995 uretım bandına konulmuştur , motor yeterli olabiliyordu ancak gunümüz araçları güçlü. Netıcede cliodan tokat yemek ıstemıyorsanız 5.30 yada 528 bakın.

    90 beygirlik bir aracın neredeyse en azından 150 170 beygırlık bır araca tokat atması kı kaldı kı 2 silındır fazlası var :)
    Biraz ilgincime geldı soguk terler attım ;)

    Şanzuman diye bişi var bilirmisin , vites dişli oranları hani kamyonlarda beygir canavarı ama yürümüyor işte, clio focus era dizeller 80-120 km/sa bandında canavar gibiler o yüzden klimayı aç serinle. Yokuşta 520 otomatik bayılır ayıltmak için bağırmak lazım o yüzden ortadan gidin sellektör yemeyin diyoruz 1995 model motoru, çift vanosta yapsalar olmaz günümüzde performans zayıf kalır.

    peki :)

    arkadaşım sıfır yenı clıo sportourer aldı kısmet olursa videomuzu eklemek ısterım..




  • arkdaşlar bende 5.28i 1996 model 128 binde arba var ilk sahibinden kazası belası yok bütn aksamları calsyor garaj arabası ben diyorm satmayım brc tüp taktırp bineyim sizce tüp taktırp binmekmi daha mantıklı yoksa satıp modelmi yükseltmek yarın birgün bunu satmaya kalksam fiyatı cok düşermi temiz kullansam buguna aşina ne yapmalıyım sizce ???
     bmw e39 520 alınırmı?
  • konuya şimdi bi baktım cevaplamaya gerek kalmamıştır sanırım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skk021

    Ayrıca e39 sahibi olmak isteyen arkadaşlara bir link vereceğim

    http://www.bmw.com/com/en/owners/accessories/electronic-parts-catalogue/electronic-parts-catalogue.html

    bu sayfaya girdiğinizde sağdaki visit the elektronics partss catalog kısmına tıklayın açılan sayfada kullanıcı adı eu111111 , parola bmwetk1 yazın ve sizden aracın şase numarasının son 7 hanesini ister örneğin 530 lar için bu kısım CEXXXXX ve de CJXXXXX şeklindedir, bunu girdiğinizde aracın üretim tarihini hangi özellikler ile fabrikadan çıktığını öğrenebilirsiniz, bunu şunun için yazıyorum yani üzerine davul ///M direksiyon simidi takılmıştır acaba neden , airbag patladı diye mi yoksa orjinal mi ya da navigasyon vardır orjinal derler halbuki sonradan oynanmıştır buradan öğrenebilirsiniz, kimi çakallar var arabayı M paket diye yutturmaya çalışır üzerindeki jantlara orjinal der, hepsini buradan öğrenebilirsiniz

    M paket için ise bir uyarı yapayım 2000 model altında orjinal m paket yoktur, ilk E39 M5 zaten 98 de üretilmiştir, kimileri var ya 99 arabaya m paket diyor inanmayın, orjinal m paketin yürüyeni mekaniği neredeyse bire bir m5 aynısıdır, koltuklarda baldır dayama desteği olmalı rekaro olmalı 14 fonksiyonlu olmalı sol ayak ucundaki marşpiyel de M logosu olmalı, en önemlisi ise tavan antrasit siyah olmalı ve tamponunda ön tamponda 3 lü çıtası olmalı, herşeyden önemlisi bu linkten bakarsanız aracın herşeyi karşınıza çıkar, saygılarımla

    bu siteye o kullanıcı adı şifreyi giriyoruz ama kabul etmiyor.




  • http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=134473631
    Merhaba arkadaşlar. Bu hafta sonu ilandaki araca bakmayi düşünüyorum. İlanı verenle konusmadim daha.
    Sizlerden ogrenmek istediğim bu araclar tupe ne kadar zaman sonra gecer? Yada kac km sonra? Simdiden Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rasit03 R kullanıcısına yanıt
    ben ilanı açamıyorum
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.