Şimdi Ara

***BMW E39-E46*** (294. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.017
Cevap
64
Favori
336.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 292293294295296
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyler iyi günler sever izlediğim sitenize yeni üye oldum sizden ricam arkadaşımın 2003 model e39 530i var 1 aydır far bakıyoruz far camları çok kararmış temizlemek için 300 tl istiyorlar kendiside yeni alma taraftarında ama fiyatlar 300 tl den başlıyor 3500 tl ye kadar çıkıyor aracın üzerindeki angel xenon far
    var sizin tanıdığınız uygun fiyata satan yer varmı kaliteli yan sanayı ürün kaça kadar alınır yan sanayı ürün sağlıklı olurmu birde uyum sağlarmı verceğiniz cevaplar için teşekürler hepinize hayırlı günler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kakkoş

    beyler iyi günler sever izlediğim sitenize yeni üye oldum sizden ricam arkadaşımın 2003 model e39 530i var 1 aydır far bakıyoruz far camları çok kararmış temizlemek için 300 tl istiyorlar kendiside yeni alma taraftarında ama fiyatlar 300 tl den başlıyor 3500 tl ye kadar çıkıyor aracın üzerindeki angel xenon far
    var sizin tanıdığınız uygun fiyata satan yer varmı kaliteli yan sanayı ürün kaça kadar alınır yan sanayı ürün sağlıklı olurmu birde uyum sağlarmı verceğiniz cevaplar için teşekürler hepinize hayırlı günler

    Far camlarını değiştirebilirsiniz. Ben geçen yıl bu firmadan çiftini 400 liraya aldım. 150 lira işçilik verdim, eski çıkan camlarıda 200 liraya sattım.



    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-paranizi-cope-atmaniza-gerek-kalmadi...e39-hella-tip-far-cami-378585139/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caner_24


    quote:

    Orijinalden alıntı: kakkoş

    beyler iyi günler sever izlediğim sitenize yeni üye oldum sizden ricam arkadaşımın 2003 model e39 530i var 1 aydır far bakıyoruz far camları çok kararmış temizlemek için 300 tl istiyorlar kendiside yeni alma taraftarında ama fiyatlar 300 tl den başlıyor 3500 tl ye kadar çıkıyor aracın üzerindeki angel xenon far
    var sizin tanıdığınız uygun fiyata satan yer varmı kaliteli yan sanayı ürün kaça kadar alınır yan sanayı ürün sağlıklı olurmu birde uyum sağlarmı verceğiniz cevaplar için teşekürler hepinize hayırlı günler

    Far camlarını değiştirebilirsiniz. Ben geçen yıl bu firmadan çiftini 400 liraya aldım. 150 lira işçilik verdim, eski çıkan camlarıda 200 liraya sattım.



    https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-paranizi-cope-atmaniza-gerek-kalmadi...e39-hella-tip-far-cami-378585139/detay

    cevap için teşekürler sitede şu an camlar 130 euro fiyat istiyor yanlış anlama bu fiyata bu sitedehttps://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-yedek-parca-e39-far-mercekli-beyaz-angelli-takim-408624345/detay takım halinde satıyor sence bu daha mantıklı değilmi




  • Arkadaşlar selamlar,

    Öncelikle şimdiye kadar verdiğiniz tüm bilgiler için teşekkürler. Forumda yeniyim fakat uzunca süredir takipteyim. 30 yaşındayım, mühendisim ve e39u gördüğüm ilk günden beri bu arabaya resmen aşığım. Okul, iş, borç vs derken artık bu aracı alma noktasına geldim ve bildiğiniz üzere temiz e39u bulmak oldukça zor fakat sabırlıyım. Lacivert-mavi(topaz, estoril, lemans) dış renkte, bej deri iç döşemeli ve m tamponlu(orjinal m paket tercihim) araç arayışındayım. 250k. ortalama km. lerde ve motor henüz rektefiye edilmemiş bir araç arıyorum. Bu bilgileri forum yazarları ve yakınlarına ilanen paylaştım. Umarım böyle bir aracı bulmam da birbirimize faydalı oluruz. Aracı ilk aracım olarak alacağım ve bahsettiğim aşk bitene dek binmeyi düşünüyorum Bahsettiğim aracın benzerlerini defalarca bulsam da şartlar müsait olmadığından şimdiye dek alamadım. İlk kez satın alma pozisyonuna geldiğim için işler biraz renk değiştirdi. Sizlerden kardeşinize son uyarılarınızı yapmanızı istiyorum. Bulduğum aracı değerlendirme, satın alma-ödeme, alım sonrası yapılması gerekenler gibi başlıklarda bana yönlendirme yapabilirseniz çok duacı olurum. Bu destansı mesajımı okuduğunuz için teşekkürler



    Son olarak hayaldeki araç resimlerini ekleyim de buralar yansın
    ***BMW E39-E46***
    ***BMW E39-E46***
    ***BMW E39-E46***



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OrhanA. -- 8 Mayıs 2017; 1:59:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • OrhanA. O kullanıcısına yanıt
    bütçe belirtmemişsiniz, 520,525,528,530,540, M5 :) hagisini düşünüyosunuz ?
  • Bugüne kadar BMW E46 sorunlarıma burada çözümler buldum.Şimdi yine başka bir sorun ile karşınızdayım.

    Geçen hafta 316İ 2002 model aracın fren balatalarını değistirmek için özel servise götürdüm.Balatslar nexstar kendim almıştım​.Aracı bıraktım bir müddet sonra telefon ettiler.Balataların kablolarıda değişecek diye tamam dedim.Siz alın neyse yapın, fakat aracı aldıktan bir gün sonra direksiyona cıyırtı sesi geldi.Sağa çevirseniz dolara çevirseniz geliyor.Tekrar servise götürdüm.Aracın altında bir yerleri würth spreyle yağladılar o an ses kesildi.Aradan bir gün sonra aynı ses yine direksiyonnun altından gelmekte sizlerden konu hakkında yardımcı olmanızı bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caner_24 kullanıcısına yanıt
    Açıkçası uzun yıllar bineceğimi varsayarsak çokta hırpalanmış olmasını istemiyorum. Haliyle 40bin TL başlangıç olarak düşünüyorum. Motor hacmi olarak 540 ve M5 hariç diğerlerine varım. Orijinal M paket 5.30 için 55.000'e kadar çıkabilirim. 45bin TL ortalama diyebiliriz.
  • dogan-16 D kullanıcısına yanıt
    Direksiyon kutusu ve direksiyon hidroliğinin kontrol ettirmekle başlayabilirsiniz. Sıktıkları sprey balata spreyi olabilir. Buda o sesi keser. Ancak sürekli lifte kaldırıp balata spreyi sıkamazsınız. Belli süre sonra yine ses yapar. Ek olarak ön takımada bir baktırın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün elime 98 model 520ia M paket düstü, dıştan fena durmuyor ama içinin biraz bakıma ihtiyaci var.

    280bin km de

    Direksiyon 3 kollu ve kolduk kafaligina varincaya kadar elektronik. Araç full dolu.

    Piayasa baktim ama o senenin araclari hep 4 kollu.

    Ayni kasayi 97-99 arasi aradim ama bulamadim. Fiyat olarak 38 bin istiyor

    Uzerinde atiker Tüp var.

    Sizce bu rakam eder mi?

    Motor sanjuman sağlam. Zamanında makam araci olarak kullanildı.

    Fiyat avantajlı olursa alabilirim. En azindan zevkini yapar yine satarim.





    ***BMW E39-E46***



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rizeli -- 9 Mayıs 2017; 22:35:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Rizeli kullanıcısına yanıt
    Selam Rizeli,

    Orijinal M paket ve direklerde boya yok ise fiyat uygun gözüküyor yani biraz pazarlıkla 37ye çekilebilir sanırım. Direksiyon davul direksiyonla değiştirilmiş o yüzden diğer araçlarda görememişsinizdir. Bende o direksiyon tarzını seviyorum. Kullanıcı airbag açılması veya tercihen değiştirebiliyor. Atiker biraz düşündürücü keşke prins,brc,lovato veya zavoli olsaymış. Aracı otorapor gibi profesyonel bir ekpertize sokun bence.
  • Bizde 145.000de 99 model 520i var. M paket değil, standart. Yanlış hatırlamıyorsam değişeni yok, sağ çamurluk boyalı. Bizden önce Dr yaşlı bir amcanın yazlığına gittiğinde kullandığı bir araçtı. Yani dinç ve bakımlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OrhanA. O kullanıcısına yanıt
    Motor arıza ısığı yaniyor, aynı zamanda airbag de. Airbek soketten dedi ama beyinden çıktı. Motor arızası dayüksek ishtimal tup tesisatindan (kesin değil)



    Rakami 35 e kadar düştük ama beyin arızası ve km den dolayi cazgeçtik. Kısmet değilmiş :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rizeli kullanıcısına yanıt
    En hayırlısı olmuş kardeşim sen bu süreçte benim de yaptığım gibi biraz daha atmaya çalış kenara sıkıntılı araç alıp sanayilerde uğraşacağına keyfini çıkarırsın...
  • Arkadaşlar tekrar selam,

    Yaklaşık 1 aydır temiz bir e39 bulmaya çalışıyorum fakat bulduklarımın fiyatları 55 bin TL dolaylarında ve beklemeye devam ediyorum. 45-47 bin fiyatı hak eden fiyatı abartılmamış bir araç bekliyorum.
    Bu süreçte aklıma takılan birkaç soruyu paylaşmak istiyorum.

    1)M54 motor üretimi 2000 yılının 2. yarısı üretime başlandı ve 2001 model E39larda bu motor kullanıldı diye biliyordum. Bir E39 sahibi bunun 2001de üretildiği ve 2002-2003 modellerde kullanılmaya başlandığını söyledi. Bu doğru mudur?

    2) m54 motor ile m52tu motor arasında ciddi bir fark var mıdır? Gaz kelebek elektroniği farkını biliyorum. Sanıyorum ki ikisi de 170HP bunun dışında bir fark var mıdır? Aramamı 2002-2003 olarak kısıtladığımda ciddi araç sayısı azalıyor.

    3) Prins, Brc, Lovato gibi markaların uyumlu çalışmaları nedeniyle tercih edildiğini duymuştum. Bazı düzgün araçlarda Atiker, Aldesa Lpg kitleri uygulanmış sizce bu ne derece önemlidir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OrhanA. -- 28 Mayıs 2017; 21:46:2 >




  • 2001 model e39 5.30ia aracım ile aranıza katıldım. 326000km'de hiç lpg takılmamış, makam aracı olarak yıllarca aynı şoför tarafından kullanılmış bir araç. içi çok temiz, değişen yok, muhtelif boyalar var. ufak tefek eksikler var. ancak konfor, performans olarak beni etkiledi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    2001 model e39 5.30ia aracım ile aranıza katıldım. 326000km'de hiç lpg takılmamış, makam aracı olarak yıllarca aynı şoför tarafından kullanılmış bir araç. içi çok temiz, değişen yok, muhtelif boyalar var. ufak tefek eksikler var. ancak konfor, performans olarak beni etkiledi.

    Hayirli olsun guzel gunlerde kullanin. Ilk izlenimlerinizi yazarsaniz almak isteyenler için bir rehber olur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VgrooveR


    quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    2001 model e39 5.30ia aracım ile aranıza katıldım. 326000km'de hiç lpg takılmamış, makam aracı olarak yıllarca aynı şoför tarafından kullanılmış bir araç. içi çok temiz, değişen yok, muhtelif boyalar var. ufak tefek eksikler var. ancak konfor, performans olarak beni etkiledi.

    Hayirli olsun guzel gunlerde kullanin. Ilk izlenimlerinizi yazarsaniz almak isteyenler için bir rehber olur

    öncelikle aracı uzun bir süre araştırdıktan sonra aldım. klişe olabilir ancak bu yaşta bir bmw veya mercedes alınacaksa piyasayı uzun süre takip etmek gerekir. yoksa çok yanlış tercihler yapılabiliyor. imzamda yazan aracı sıfır olarak aldım onu satıp eski araç alacağım için dikkatli olmam da gerekiyordu.

    satın alırken dikkat edilecek konular:

    - aldığınız kişi: öncelikle bu aracı tanımayan bilmeyen birinden araç alınmaz. araçta turbo olduğunu söyleyen birinden hemen uzaklaşmak gerekir.
    2. konu bu aracın bakım maliyetini karşılayabilecek biri olması lazım. araç fiyatı görece ucuz diye alıp yarım yamalak bakımını yaptıran birinden almayın. kısaca biraz yadırganabilir ama oturmasını, konuşmasını bilen işi gücü belli biri olması lazım. yaş faktörü de var. araçta ciddi potansiyel var. dsc kapatılıp ciddi sürüşler yapılabilir. ancak yurdum gençliği bunu geceleri boş otoparkta yanlayarak kullanıyor.
    yetkili olmasa da bu aracın birçok özel servisi mevcut. ben alırken özel servis kayıtlarının hepsine ulaştım. aracı aldığım firma hiçbir masraftan kaçınmamış. tüm bakımlar, ağır bakımlar zamanında yapılmış.

    - aracın durumu: öncelikle "M" paket olayına değinmek lazım. 5 serisi sıfır km olarak genelde makam veya konfor odaklı satıldığı için fabrika çıkışlı orjinal M araç bulmak çok zordur. ilanlardaki araçların %90 replika araçlardır. aslında replika bile denemez çünkü bmw öyle bir M paket üretmedi. ilanda karpuz jant gibi tabirler varsa hemen kaçın. açıkçası orjinal M paketli kondisyonu yerinde bir araç internete çok zor düşer. genelde arkadaşlar arasında el değiştiriyor.

    araç deyimi yerindeyse durduğu yerde kendini belli etmeli. şasi numaraları okunur halde olmalı. bir eksiklik, yerinde gitmeyen bir şey varsa hemen kendini belli eder. fabrika ayarları dışındaki her değişiklik araçta gözle bile fark ediliyor.

    bu yaştaki bir araçta sadece km üzerinden tercih yapılırsa yanlış olur. lpg takılmamış, düzenli bakımları yapılan bir araç uzun yıllar hizmet eder.

    benim araçla ilgili görüşlerim
    - aracın kullanımı boyutlarından beklenmeyecek şekilde kolay. ben kompakt araçtan geçtim. hiç yabancılık çekmedim.
    - 16" jantlar ile araç oldukça konforlu. 18"-19" jantlarla sert olacaktır diye tahmin ediyorum.
    - 3.0 motor ile araç oldukça seri
    - yakıt şehir içi 14,5 lt daha şehir dışı yapmadım.
    - iç mekan geniş, herşey elinizin altında ve ergonomik. koltuklar oldukça rahat.
    - ayrıntılı bir elektronik donanım var. check-board var. yol bilgisayarı da yeni araçları aratmıyor.




  • OrhanA. O kullanıcısına yanıt
    M52tu 150hp ve 2,0 motor - otomatik viteslisi e46'da kullanmıştım 0-100 arası tam bir EŞŞEK - 130'dan sonra güzel hızlanırdı ancak 5'i hiç kaldırmaz
    M54 ise 170hp ve 2,2 motor - aradaki 20hp az gibi gözüksede ciddi bir performans farkı var.

    bmw vin decoder sitesinden şase ile sorgulama yapınız almadan önce çünkü her satıcı arabasına fazladan beygir söylüyor.

    e60 530d'lerin alayı 218hp ama sorsan hepsi 231 diye yalan söylüyor (2004)
    keza e90'lar da 320i için 156 hplere 177 hp yalanı söyleniyor
  • e39 540i bakıyorum ama sıkıldım hep aynı ilanlardan. Hemen hemen hepsi çöp durumda.

    Bir tane Canyonrot Bordo var gibi, görmedim yakından ama sahibi orijinal egzozların son susturucu kısmını 4 çıkışa çevirmiş. Hiç sevmem orijinalliği bozulmuş arabaları.
  • emrebozkurt800 kullanıcısına yanıt
    Madem replika m bakıyosun buna bakmanı tavsiye ederim;

    EMİR OTO DAN BMW 540 İ HATASIZ....ORJİNAL 185 BIN KM DE

    İlan No: 401434681

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-emir-oto-dan-bmw-540-i-hatasiz....orjinal-185-bin-km-de-401434681/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 292293294295296
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.