Şimdi Ara

Bmw g30 520i yi 170hp den 340 Hp ye çıkarmak / hybrid turbo (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
185
Cevap
1
Favori
18.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Beni hiç tanımadınız belli oluyor :)

    Kendim E92 M3 sahibiyim zaten.

    Scirocconun öyle bir araç olmayacağını biliyorum. İyi günler dilerim size
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler e92 m3 yanlız 420 HP :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TrüflüEbiTen

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Hocam bana ait yazılım şirketi yok :)

    Adamları savuncak noktam yok bu yüzden, sizin sadece gayetli savunmanızı anlamıyorum :)

    Türkiyede garanti veren şirket yok, ABT dediniz firmanın kapsamında bile Türkiye yok.

    ABT denen firma tekrar vurguluyorum oem beyine yazılım atmıyor. BOX yazılım. bir sorunda boxu çıkarın zaten kanıt yok.
  • denk gelmek istemediğim iki tayfa 1)bmw'ciler. 2)honda civic'ciler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kutu içi filtre ve yazılım var başka bişey yok mu diyor o :)

    Hakkaten çok komik lan :) , kardeşim bu araba binek BMW 4 silindir 1600cc ya piston kırarsın , yağ soğutucu radyatör aynı mı kalacak? Bunun debriyaji var aktarma organı var vs vs

    Yani 280hp Mitsubishi Evo bile millet 400hp üstüne çıkarırken piston dan tut bir sürü parça değişiyor

    Arabaya yazık kiminse artık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TrüflüEbiTen

    Bu mesaj silindi.
    Size kolay gelsin ben saldım :) siz audi alıp abt chip box alın lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-8D107F370

    Kutu içi filtre ve yazılım var başka bişey yok mu diyor o :)

    Hakkaten çok komik lan :) , kardeşim bu araba binek BMW 4 silindir 1600cc ya piston kırarsın , yağ soğutucu radyatör aynı mı kalacak? Bunun debriyaji var aktarma organı var vs vs

    Yani 280hp Mitsubishi Evo bile millet 400hp üstüne çıkarırken piston dan tut bir sürü parça değişiyor

    Arabaya yazık kiminse artık
    Bahsi gecen 4g63 evo motoru stock motor ile 500-550 beygir güç kaldırıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Bahsi gecen 4g63 evo motoru stock motor ile 500-550 beygir güç kaldırıyor

    Alıntıları Göster
    420hp max

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-8D107F370

    420hp max

    Alıntıları Göster
    Okey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    Okey

    Alıntıları Göster


    Bu forum bir âlem ya.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell



    Bu forum bir âlem ya.

    Alıntıları Göster
    Hahahaha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-39A3D5E9A

    denk gelmek istemediğim iki tayfa 1)bmw'ciler. 2)honda civic'ciler
  • Dizel araçta kutu için K&N filtre performans açısından bir işe yarar mı ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.