Şimdi Ara

Bmw g30 520i yi 170hp den 340 Hp ye çıkarmak / hybrid turbo (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
185
Cevap
1
Favori
18.088
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    Eleştiriyi kaldıramıyorsunuz madem, neden burada paylaşıyorsunuz kanalın videolarını ben orasını anlayamadım daha çok?

    Nedir burası forum, e forum ortamında tabi ki insanlar eleştirecek, doğru veya yanlış fikirlerini belirtecek...

    Neden sizi alkışlamalarını bekliyorsunuz, bu olmadığında ağdalı bir ifade ve iğneli bir dille yazmışsınız tüm post boyunca...

    İşin mühendislik kısmına girmiyorum 170 > 340 konusunda, zira gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeblood6

    Eleştiriyi kaldıramıyorsunuz madem, neden burada paylaşıyorsunuz kanalın videolarını ben orasını anlayamadım daha çok?

    Nedir burası forum, e forum ortamında tabi ki insanlar eleştirecek, doğru veya yanlış fikirlerini belirtecek...

    Neden sizi alkışlamalarını bekliyorsunuz, bu olmadığında ağdalı bir ifade ve iğneli bir dille yazmışsınız tüm post boyunca...

    İşin mühendislik kısmına girmiyorum 170 > 340 konusunda, zira gerek yok.
    Eleştirileri niye mi kaldırmıyorum ? Gayet de kaldırıyorum

    Yapılan eleştiriye mantıklı bir cevap yazıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeblood6

    Eleştiriyi kaldıramıyorsunuz madem, neden burada paylaşıyorsunuz kanalın videolarını ben orasını anlayamadım daha çok?

    Nedir burası forum, e forum ortamında tabi ki insanlar eleştirecek, doğru veya yanlış fikirlerini belirtecek...

    Neden sizi alkışlamalarını bekliyorsunuz, bu olmadığında ağdalı bir ifade ve iğneli bir dille yazmışsınız tüm post boyunca...

    İşin mühendislik kısmına girmiyorum 170 > 340 konusunda, zira gerek yok.
    170 > 340 Niye olmaz mantıklı bir şekilde açıklayabilir misiniz lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dalamb

    euro 8 olmuş bu devirde g30 alınmaz...
    Konuyla ne alakası var acaba

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ExtremeZer0

    170 > 340 Niye olmaz mantıklı bir şekilde açıklayabilir misiniz lütfen

    Alıntıları Göster
    '' Bakın ne yazıyor orada; '...zira gerek yok.'

    Gerek duysam zaten açıklama getirirdim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lifeblood6

    '' Bakın ne yazıyor orada; '...zira gerek yok.'

    Gerek duysam zaten açıklama getirirdim..

    Alıntıları Göster
    okey




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Konuyla ne alakası var acaba

    Alıntıları Göster
    şair burada ekonomi çok iyi demiş :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TrüflüEbiTen

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Evet saydınız büyük firmalar garanti veriyor, bunlara ek olarak APR firmasını da sayabiliriz VAG gurubu için.

    Daha gecen yıl arkadaşım bu firmanının stage 2 kitini aldın yazılım dahilinde. Şaka gibi olacak ama Türkiye garanti kapsamlarında değil :)

    ABT de yazılım atmıyor box yazılım şeklinde size sadece beyin yanıltıcı ürün satıyor.

    Yazılım keyifi birşey olduğunu tekrar belirtmek lazım a şirketi olur b şirketi :)

    Büyük saydınız bu firmaların artı olarak fiyatlarını araştırmanız gerekiyor.

    En basiti basit bir fiat punto 1.4 tjet aracına rev limit firması 700 Eurodan yazılım atyıor, bahsetiniz garanti yine yok.




  • Bende n20 b20 motorun uzun olan piston kolu yerine kısa piston koluyla, hacim büyütülüp artı yazılımla yapılan çılgın bi proje zannetmiştim. Ancak kısa vadede kırılması yüksek bi şansa sahip bi spec olmuş. Güzel ve sağlıklı gazlamalar umarım uzun süreler gazlayabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supreme-mr

    Bende n20 b20 motorun uzun olan piston kolu yerine kısa piston koluyla, hacim büyütülüp artı yazılımla yapılan çılgın bi proje zannetmiştim. Ancak kısa vadede kırılması yüksek bi şansa sahip bi spec olmuş. Güzel ve sağlıklı gazlamalar umarım uzun süreler gazlayabilirsiniz.
    çok teşekkürler,

    Videoda 12:14 Dakikkada Raşit abi bu projede yapacağı mekanik değişikliklerden bahsediyordurdu.

    Kol ve krank ve piston değişimi olacak diye.
  • ExtremeZer0 E kullanıcısına yanıt
    blok 2 litre de, kol mu kısa sadece?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    blok 2 litre de, kol mu kısa sadece?
    520i lerde böyle blok 2.0 ancak kol yada krank uzatarak hacim küçültülüyo, yeni kasalarında tam durum nedir bilmiyorum araştırmadım pek. Ya kimsenin aklına gelmedi yada böyle bi krank kol tune ları bizim güzide sanayi ustalarımızın olmaz o iş öylelerine takıldı. Esasen o 520i ler çok değerlenecek tune lamak için yazın bi köşeye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TrüflüEbiTen

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    aracınız hayrılı olsun kazasız belasız :) Tekrar vurgulamak istiyorum kimse sizi yazılıma zorlamıyor, 340 beygir yapmak istemiyorsanız yapmasınız :) Türkiyede 20-30 bin TL ye hangi firma garanti veriyor ayrıca :) ben duymadım APR bile türkiye kapsamı dışında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TrüflüEbiTen

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    ABT aracın kendine beyinine obd üzerinden yazılım aktarmıyor bu arada. Box Tuning yöntemini kullanarak değerleri yanıltarak, aracın daha çok basınç basmanını sağlıyor sadece :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Yazılımı insanlara zorla mı yaptırıyor bu firmalar :) ben hala bu noktaya takıldım :)

    Sigarada sağlığa zararlı ama insanlar içiyor :) Aracını hızlandıran da bunun bilincindedir, aksilikler çıkabilir.

    En pahalı setupı yaparsınız o motorda da yine sorun çıkar. Mekanik sporda bunlar hep var. Ezbere yok şu litre hacimden bu kadar güç çıkar diye konuşmak son derece komik :)
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.