Şimdi Ara

BMW M5 (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
1
Favori
15.053
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aracınız çok güzel, hele o kaputun altındaki canavara bayıldım :)

    bende e39 sevenlerdenim. e39dan sonra BMW iyice bozdu. bu arada F10 fotoları için buraya bakablirsiniz, az önce başka bir başlığada yazmıştım: yeni bmw 5 serisi
  • Hayırlı olsun.Hayalimdeki araç.E60 ı daha çok hayal ediyorum ama malum fiyatı sebebiyle E39 daha yakın.Aracınızın hatları çok güzel duruyor.Temiz kullanılmış ve bakılmış fotoğraflardan belli oluyor.Orjinal jant konusuna bende katılıyorum.Zevk meselesi tabi ki ancak bu arabaya orjinal jantları daha çok yakışıyor.Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
  • Teşekkürler. Orijinal jantların peşinden koşuyorum hala. Dün aracın bakımını yaptırıken şu an üzerinde bulunan replika jantların birinde kaynak görünce midem bulandı. Bir an önce değiştirmek istiyorum, artık.
  • benimde ilerki zamanda düşündüğüm araçlardan bi tanesi, bu ara jantdaki kaynak gerçekden mide bulandırıcı değişmenizi tavsiye ederi hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
  • Üstad , senin için sakıncası yoksa birşey soracağım. Bir M5'e sahip olmanın aylık masrafı nedir?
  • Valla yeni modelleri çok tipsiz olmuş yuvarlaklaştırmışlar arabayı
  • M5 e sahip olmanın aylık masrafı sadece benzin olarak soruyorsan yaklaşık 750-850 TL. Yaklaşık 1000 km/ay ortalama.
    Ama yıllık 99 model için MTV vergisi (370 TL/ay) ve yaklaşık bakım masraflarınıda (300-350 TL/ay) eklersen;
    1400-1600 TL/ay.
    Aslında sen sorduğun için böyle bir hesap yaptım. Yoksa ben aylık yaklaşık benzin fiyatına mal oluyor sanmıştım. Harcamaları böyle aya bölünce ciddi bir rakam çıkıyor. Ama böyle durumlar için güzel atasözleri var değil mi?
    Gülü seven dikenine katlanır. Hamama giren terler. gibi.
  • aracınız hayırlı olsun.stepne yok sanırım araçta o sorunu nasıl çözmüşler?bilgi verebilirmisiniz...
  • Doğrudur, Stepne yok. Orijinalinde patlasa da belli bir km yapan lastikler var, bildiğim kadarıyla. Ayrıca birde onarıcı köpük kiti.
    Benim araçta lastikler ve jant orijinal değil maalesef. Bende onarıcı köpük kiti taşıyorum.
  • stepne yerinde hava kompresörü var diye biliyordum ama tam emin değilim çünkü o tarihlerde run flat lastik yoktu...
  • bu jantlarda elinde çıkma olarak bulunan varsa ilgilenirim
  • aracın çok güzelmiş allah kaza bela vermesin lastiklerini degistirecegini söylemiştin degiştirdinmi acaba eger degiştirmediysen sana prelli p zero rosso öneririm,ps2 yol tutuş acısından biraz sıkıntılı bir lastik bence..
  • abi bu su gibi benzin içer yaa...
    neyse mükemmel bu kasaya bayılıyorum.
    birde m5 lerde sadece düz vites seçeneğimi var hangi m5e baktıysam hepsi düz vites çözemedim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acenteci

    stepne yerinde hava kompresörü var diye biliyordum ama tam emin değilim çünkü o tarihlerde run flat lastik yoktu...


    Haklıymışsın. Patlayan lastiği onaran M Mobility System denen bir kompresör sistemi varmış.


    quote:

    aracın çok güzelmiş allah kaza bela vermesin lastiklerini degistirecegini söylemiştin degiştirdinmi acaba eger degiştirmediysen sana prelli p zero rosso öneririm,ps2 yol tutuş acısından biraz sıkıntılı bir lastik bence..


    Henüz değiştirmedim. Açıkçası iyice kullanayım istiyorum. Pirelli p zero gerçekten güzel bir lastik. Öyle olmasa Ferrrari ve Porsche araçlarında orijinal lastik olarak kullanmazlardı, sanırım. PS3 çıktı bu arada. Testini okudum. Oldukça iyi performans sunuyormuş. Zamanı geldiğinde ikisi arasında bir seçim yapacağız. Fiyatlarını da bir öğrenelim. Gerçi birbirlerinden pek farklı değildir herhalde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M5.728 -- 23 Mart 2010; 1:40:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gHost.

    abi bu su gibi benzin içer yaa...
    neyse mükemmel bu kasaya bayılıyorum.
    birde m5 lerde sadece düz vites seçeneğimi var hangi m5e baktıysam hepsi düz vites çözemedim..


    Eh öyle sayılır. Yaklaşık olarak şehir içinde 22-23 litre/100 km, şehir dışında (yüksek hızda) 16-17 litre/100 km.
    M5 kasalar E60 kasaya kadar hep manuel vitesti. 2005 E60 M5 lerden itibaren direksiyondan pedallı otomatik vites oldu.
  • usta araban hayırlı olsun o arabayla 310 rahat görürsün
    Hemen bir HKS SSQV BOV alıyorsun
    bide bi video çekebilirseniz süper olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    usta araban hayırlı olsun o arabayla 310 rahat görürsün
    Hemen bir HKS SSQV BOV alıyorsun
    bide bi video çekebilirseniz süper olur


    Daha henüz 310 u göremedim. Ancak 280 rahat gördüm ama yol bitti. 310 u nerede görebilirim bilmiyorum.

    Blow off Valve turbo araçlara takılan bir cihaz değil mi? Aracım atmosferik.

    Bir fırsatını bulursam videoda çekeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M5.728


    quote:

    Orijinalden alıntı: StreamRolleR

    usta araban hayırlı olsun o arabayla 310 rahat görürsün
    Hemen bir HKS SSQV BOV alıyorsun
    bide bi video çekebilirseniz süper olur


    Daha henüz 310 u göremedim. Ancak 280 rahat gördüm ama yol bitti. 310 u nerede görebilirim bilmiyorum.

    Blow off Valve turbo araçlara takılan bir cihaz değil mi? Aracım atmosferik.

    Bir fırsatını bulursam videoda çekeceğim.

    evet turbonun çıkışına takılan bir parça. motorun ve turbonun ömrünü arttırıyor M5 e yakışan bir mod.




  • Orijinalden alıntı: StreamRolleR



    evet turbonun çıkışına takılan bir parça. motorun ve turbonun ömrünü arttırıyor M5 e yakışan bir mod.


    Aracım turbo değil ki nasıl takılsın? M5 e yakışan bir mod demişsin ama yeni çıkacak olan F10 kasada turbo motor var. Bu zamana kadar ki hiç bir M5 turbo değildi, bildiğim kadarıyla.
  • evet atmosferik motor ...
    f10 da v8 twin turbo + kers olucak...


    hocam bir ses videosu falan koysanda kulaklar bayram etse
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.