Şimdi Ara

Bmw Otomatik Şanzıman Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
0
Favori
40.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkeze iyi günler öncelikle

    Aracım bmw 330d 184 beygir 2002 model otomatik şanzımanda bir işaret cıkıyor ünlem işareti gibi fakat durduk yere cıkmıyor sadece araca yükleneyim belirli bir şekilde agresif kullanayım zorlayayım biraz aracı bi 5 dk sonra resimdede belirtmiş olduğum işaret cıkıyor. Sizce neyden kaynaklı olabilir bilgisi olan arkadaşlar varmıdır ? Vites kendini 4 üncü vites e sabitliyor 15 20 dk stop edeyim tekrar marş a basayım sorun yok vede normal kullanırsam devirli 2000 3000 arası yanmıyor o ikaz ışığı bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi.

    Bu arada Lucas oil transmission fix koymayı düşünuyorum şanzımana yabancı forumlarda okudum epey memnun kalan olmuş. Bilgisi olan varmı bu yağ hakkında



     Bmw Otomatik Şanzıman Problemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi by.mmt -- 7 Nisan 2015; 18:17:09 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW Otomatik Şanzıman Problemleri: Nedenleri ve Çözümleri

    BMW araçlarının sahipleri bazen otomatik şanzımanlarında sorunlar yaşayabilirler. Bu problemler hafif rahatsızlıklardan aracın çalışmaz hale gelmesine kadar değişebilir.

    En yaygın BMW otomatik şanzıman sorunlarından biri, BMW şanzıman arıza lambası'nın yanmasıdır. Bu lamba, şanzımanın arızalı olduğunu veya bakım gerektirdiğini gösterir. Sorun devam ederse, araç güvenli bir şekilde durdurulmalı ve kalifiye bir teknisyen tarafından kontrol ettirilmelidir.

    Bir diğer yaygın sorun ise "BMW şanzıman çok ısınmış" uyarısıdır. Bu uyarı, şanzıman sıvısının aşırı ısındığını ve hasara neden olabileceğini gösterir. Aracı güvenli bir şekilde park edin, motoru kapatın ve şanzıman sıvısının soğumasını bekleyin.

    "BMW E46 şanzıman arıza lambası neden yanar?" sorusunun cevabı, genellikle sensör arızaları, solenoid sorunları veya hidrolik arızalardır. Bu sorunlar, aracın düzgün çalışmasını engelleyebilir ve ele alınması gerekir.

    BMW şanzıman uyarısı'nı görmezden gelmek ciddi hasarlara yol açabilir. Bu uyarılar, bir sorunun erken belirtileridir ve ne kadar erken ele alınırsa o kadar az hasar meydana gelir.

    BMW şanzıman arızası meydana gelmesi durumunda, aracınızı çalıştırmayın. Aracı güvenli bir yere çekin ve kalifiye bir tamirciye götürün.

    "BMW şanzıman motoru durdurmayın" mesajı, şanzımanda önemli bir sorun olduğunu gösterir. Motoru kapatmayın, ancak aracı güvenli bir şekilde park edin ve derhal bir teknisyen çağırın.

    BMW E46 otomatik şanzıman arızaları genellikle aşınma ve yıpranma, uygun olmayan bakım veya üretim kusurları kaynaklıdır. Bu arızalar, kayma, sarsıntı veya vites geçişlerinde gecikme gibi belirtilerle kendini gösterebilir.

    BMW otomatik şanzımanlarınızdaki sorunları önlemek için, düzenli bakım yaptırmanız ve şanzıman sıvısını ve filtreyi imalatçının önerdiği aralıklarla değiştirmeniz çok önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • şanzıman yağını düzenli değiştiriyormusunuz?
  • Hocam bundan 10 bin km önce maksimum tam emin değilim Mobil ATF 320 yağ koydurttum filtersini değiştirerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    şanzıman yağını düzenli değiştiriyormusunuz?
    Bence bir şanzıman yağını değiştirtin özelliğini yitirmiştir şimdiye kadar değişmediyse.
  • ozgur_gs_91 O kullanıcısına yanıt
    Hocam belirtmiş olduğum gibi max 10 bin km önce değiştirdim. Ama araçın içinden cıkan yağ kırmızıydı koydugumuz sarı illa usta bundan olcak dedi anlamadım zaten simdi bazı şeyler kafamı kurcalıyor D de kullanırken vites dususlerinde bi vuruntu oluyor manuel de kullanırkende oluyor arada D deki kadar çok değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by.mmt

    Hocam belirtmiş olduğum gibi max 10 bin km önce değiştirdim. Ama araçın içinden cıkan yağ kırmızıydı koydugumuz sarı illa usta bundan olcak dedi anlamadım zaten simdi bazı şeyler kafamı kurcalıyor D de kullanırken vites dususlerinde bi vuruntu oluyor manuel de kullanırkende oluyor arada D deki kadar çok değil

    Otomatik şanzımandaki yağ çok Önemlidir , kan grubu gibidir. Sizin usta A grubu Kanı olan birine B grubu kan vermiş olabilir. Ben de kırmızımsı Olmalı diye biliyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sadri.abi kullanıcısına yanıt
    Yağ aslında 10 12 bin km geçti o yağı koyalı fakat ama yağ dirençini yitirdi gibime geliyor açıkası sogutamıyor sanzımanı sanırım kendi kendime elementler uyduruyorum işte gecen sanki sanzımandan yanık yag kokusu gıbı kablo kokusu gıbı bıseyler hissettim gibime geldi tamda emin degilim


    Şanzımanın modeli : GM A5S 390R



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi by.mmt -- 7 Nisan 2015; 19:21:52 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot 307 Otomatik Vites Sorunu
    15 yıl önce açıldı
    Insignia Şanzıman Sorunu
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster




  • sadri.abi kullanıcısına yanıt
    Bende araştırdım hocam biraz aynen kırmızıda ama söyle bişey Mobil ATF 320 GM şanzımanlarda öneriliyor DEX III olduğu için GM de onaylamış kafam karıştı nedense.
  • Yağ farklıysa dediğiniz sorunları yapması muhtemel.. Bir an önce yağı değiştirin hatta flush yaptırın ki içerisinde eski yağdan kalmasın. Ve sonrasında dua edin kalıcı hasar oluşmuş olmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • by.mmt kullanıcısına yanıt
    Şanzımanda fazla kafa karıştırmaya gerek yok. Fabrıka ne koymuşsa onu koyacaksın hacı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flush ne oluyor hocam acaba bilgi verebilirmisin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by.mmt

    flush ne oluyor hocam acaba bilgi verebilirmisin
    Tork konventöründede problem olabilir.
  • akü şarjını ölçtürün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BatuKır B kullanıcısına yanıt
    hocam biraz acıklama yapabilirmisin akü sarj ile baglantısı nedir .?
  • Şu E46 sahiplerine imreniyorum. Ne güzel arabalar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun

    Şu E46 sahiplerine imreniyorum. Ne güzel arabalar
    Aracın şanzıman yağına müdehale etmemeliydiniz.Long time yağ kullanılıyor.Yani aracınızın şanzımanına hiç müdehale etmeden ömrünün sonuna kadr gidebilirdi.(Vuruntu yapmadıysa)
  • GrandLotus kullanıcısına yanıt
    Şuan önerebiliceginiz durum nedir vites geçişlerinde bir problem yok gayet D ve manuelde problemsiz cıkıyor iniyor sadece dururken bi vuruntu yapıyor. bide belirttiğim sorun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by.mmt

    hocam biraz acıklama yapabilirmisin akü sarj ile baglantısı nedir .?

    tiptronik vites yolda bıraktı
    yetkili servis normalde hiç problemi olmayan ancak ömrü biten aküyü değiştirince sorun düzeldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BatuKır B kullanıcısına yanıt
    Hocam ben aküyü 3 ay önce aldım ama 98 amper dı sanırım tam hatırlamıomda 101 de olabilir
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.