Şimdi Ara

BMW X5 3.0 İ Alınırmı ?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
89
Cevap
4
Favori
113.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar

    2000-2001 model benzinli yada dizel BMW X5 3.0 almak niyetindeyim,ilk tercihim benzinli-lpgli olanını almak

    özellikle X5 3.0i kullanıcılarından araçları hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum

    özellikle motor ömrü nedir?Motorunda triger kayış yok,zincir var sanırım doğru mudur?

    Araçta olmazsa olmaz çıkacak sorunlar nelerdir?

    Sport versiyon ile normal versiyon arasındaki farkı ilk bakan nasıl anlayabilir?En full donanım paketinin özel bir ismi var mıdır?ve ne içerir?

    Tam olarak teknik verileri nedir?

    Mercedeslerdeki airmatic tarzı otomatik yükseltme alçaltma yada Audi Allroaddaki gibi elle yapılan aracı yükseltme alçaltma mevcutmudur?

    Sizce en fazla kaç kmde olanı almak lazımdır? yada bazı şerefsizlerin yaptığı km ile oynama bu araçta yapılabilmekte midir?

    Lpg sanırım stepne yerine takılabiliyor,Lpgde ve benzinde yakıt tüketim değerleri nedir?

    Ortalama bakım/parça maliyeti nasıldır?

    Sizce aracın ederi ne kadardı?

    Şimdiden vereceğiniz yanıtlar için çok teşekkür ederim.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    BMW X5 3.0i: Kapsamlı Bir İnceleme

    Giriş: BMW X5, birçok otomobil meraklısının hayallerini süsleyen lüks ve performans odaklı bir SUV'dur. Özellikle 3.0i modeli, güçlü motoru ve birinci sınıf özellikleriyle dikkat çekmektedir. Bu kapsamlı incelemede, BMW X5 3.0i'nin önemli yönlerini inceleyeceğiz ve alınıp alınmayacağı konusunda bilinçli bir karar vermenize yardımcı olacağız.

    Motor ve Performans: BMW X5 3.0i, 306 beygir güç ve 400 Nm tork üreten 3.0 litrelik sıralı altı silindirli bir motora sahiptir. Bu motor, SUV'a etkileyici bir hızlanma ve yüksek son hız sağlar. Sekiz vitesli otomatik şanzıman, sorunsuz vites geçişleri ve optimum performans sunar.

    Yakıt Tüketimi: Bir SUV için BMW X5 3.0i'nin yakıt tüketimi nispeten makul düzeylerdedir. Karma sürüş koşullarında ortalama olarak 100 kilometrede 9-11 litre yakıt tükettiği görülmektedir.

    Sürüş Deneyimi: BMW X5 3.0i, olağanüstü bir sürüş deneyimi sunar. Hassas direksiyon sistemi, virajlarda mükemmel yol tutuşu ve denge sağlar. Adaptif süspansiyon sistemi, farklı yol koşullarına uyum sağlayarak konforlu ve dinamik bir sürüş sağlar.

    İç Mekan ve Özellikler: BMW X5 3.0i'nin iç mekanı hem lüks hem de fonksiyoneldir. Yüksek kaliteli malzemeler ve geniş bir kabin alanı, rahat ve ferah bir ortam sunar. Panoramik açılır tavan, iç mekana ferahlık katar. İleri teknolojik özellikler, büyük bir bilgi-eğlence sistemi, navigasyon ve çeşitli sürücü destek sistemlerini içerir.

    Güvenilirlik ve Sağlamlık: BMW X5 3.0i genel olarak güvenilir bir araç olarak kabul edilir. Bununla birlikte, tüm araçlarda olduğu gibi, düzenli bakım ve onarım gerektirir. 3.0 litrelik motorun ömrünün, uygun bakım altında 250.000 kilometreden fazla olduğu tahmin edilmektedir.

    Genel Yorumlar: BMW X5 3.0i, performans, lüks ve pratikliği birleştiren etkileyici bir SUV'dur. Güçlü motoru, konforlu sürüşü ve birinci sınıf özellikleriyle öne çıkan bu araç, üst düzey bir sürüş deneyimi arayanlar için cazip bir seçenektir.

    Sonuç: BMW X5 3.0i'nin alınıp alınmayacağı kararı, kişisel ihtiyaçlarına ve tercihlerine bağlıdır. Performans, lüks ve güvenilirlik arayanlar için bu SUV mükemmel bir seçim olabilir. Ancak, yüksek bakım maliyetleri ve yakıt tüketimi göz önünde bulundurulmalıdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hocam aksama kdr sabredersen detayli cwp weririm :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    hocam aksama kdr sabredersen detayli cwp weririm :)
    BMW team formuna sorumu daha önce yazdım 2 hafta yanıt veren olmadı , akşama kadar ne demek, lafı olmaz
  • özellikle X5 3.0i kullanıcılarından araçları hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum
    - tabüükü

    özellikle motor ömrü nedir?Motorunda triger kayış yok,zincir var sanırım doğru mudur?
    - motor ömrü; aracı hor kullanmadığınız, motoru gereksiz yere yıpratmadığınız, zorlamadığınız ve bakımlarını zamanında yetkili servislere yaptırıp özellikle aracınız için belirlenmiş sağlam yağları fln kullanırsanız, kısacası kaliteden ödün vermezseniz 1.000.000km bile gider aracınız.. almanya da bir grup BMW'ci var... araçlar 97 - 2002 arası.. her model var.. ve hep 1.000.000km'nin üstünde halen sorunsuz giden araçlar.. ewt motorunda zincir var..

    Araçta olmazsa olmaz çıkacak sorunlar nelerdir?
    - araç çok olgun ve sorunsuz bir araçtır.. kronik sorunu yok..

    Sport versiyon ile normal versiyon arasındaki farkı ilk bakan nasıl anlayabilir?En full donanım paketinin özel bir ismi var mıdır?ve ne içerir?
    - şimdi sport versiyon diye bir versiyon 2 açıdan var bu kasalarda.. birincisi M paket - Spor paket.. M pakette sadece M süspansiyon, M logolu spor direksiyon ve vites topuzu, M deri koltuklar (recaro tipi diz destekli), M tamponlar ve M görünümlü kadranlar geliyor.. spor pakette yan basamaklar filan, öyle normaliyle çok büyük bir görünüş farkı yok.. ikincisi ise motor farkı.. klasik 3.0i ve 4.4i motorunun dışında 4.6is, makyajdan sonra 4.8is motorlu olan spor motorluları mevcut.. o dönemde en dolu paket sanırım Executive paket olarak satılan paketti (yanlış hatırlamıyorsam).. telefon hazırlıkları, BMW navigasyon/tv ekranı ve şu anda aklıma gelmeyen gırtlak yani ağzına kadar dolu bir araç halini alıyordu.. ancak görünüm olarak E53'ler ne kadar dolu olursa olsun klasik ve sade görünümünün üstüne çıkamadılar.. o yüzden hani güncel E70 kasa X5'deki gibi eklenen her opsiyon gözünüze çarpmıyor..

    Tam olarak teknik verileri nedir?
    - almayı düşündüğünüz E53 kasa BMW X5 3.0i'nin teknik verileri:
    www.carfolio.com
    2001 BMW X5 3.0i E53 specifications, fuel economy, emissions, dimensions 86262
    http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=86262


    Mercedeslerdeki airmatic tarzı otomatik yükseltme alçaltma yada Audi Allroaddaki gibi elle yapılan aracı yükseltme alçaltma mevcutmudur?
    - malesef BMW'nin hiçbir X serisinde havalı süspansiyon seçeneği yoktur.. aracın inip kalkması gibi bir durum söz konusu değildir.. çünkü BMW'nin ürettiği jiplerin hepsi SAV'dır (sport activity vehicle)... havalı süspansiyon SUV'larda mevcuttur (sport utility vehicle)...

    Sizce en fazla kaç kmde olanı almak lazımdır? yada bazı şerefsizlerin yaptığı km ile oynama bu araçta yapılabilmekte midir?
    - Türkiye şartlarında hemen hemen her KM'de E53 X5 bulabilirsiniz ancak KM'si ile oynanmamış bir araçsa 120.000 - 180.000km arası olup TÜM BAKIMLARI YETKİLİ SERVİSLERİNDE, ZAMANI GEÇMEDEN YAPILMIŞSA alınmaya uygundur.. alacağınız aracın bu vasıflara sahip olması gerektiğini bilin.. satıcıda "tüm bakımları yetkili servisde yapılmıştır" derse servis belgelerini isteyin.. var çünkü benim gibi bazı manyaklar ... bütün servis faturalarını klasörleyip, satarken adamın gözüne sokuyorum, alıcı ustaya götürmesek mi acaba bile diyor

    Lpg sanırım stepne yerine takılabiliyor,Lpgde ve benzinde yakıt tüketim değerleri nedir?
    - LPG takılıyor stepne yerine ancak bu zamana kdr inanın hiçbir şekilde tüplü araca binmediğim için yakıt sarfiyatının ne ölçüde azalacağını bilemiyorum.. illaki azalacaktır ama şu kdr TL ya da şu kdr KM gibi kesin bir şey söyleyemem...

    Ortalama bakım/parça maliyeti nasıldır?
    - bunu da Borusan Oto'ya telefon edip sorarsanız daha iyi ve güncel bilgi elde etmiş olursunuz.. atıyorum "aracım xxx.000km'de, 150.000km periyodik bakımı kaç lira tutar?" diye sorun, onlar değişecek olan parçaları ve tutarı size bildirirler..

    Sizce aracın ederi ne kadardır?
    - bahsettiğiniz gibi 2000 - 2001 model E53 kasa BMW X5 3.0i'nin fiyatları km, hasar, temizlik ve boya durumlarına göre ortalama olarak 50.000TL ile 80.000TL arasında değişkenlik gösterebilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    özellikle X5 3.0i kullanıcılarından araçları hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum
    - tabüükü

    özellikle motor ömrü nedir?Motorunda triger kayış yok,zincir var sanırım doğru mudur?
    - motor ömrü; aracı hor kullanmadığınız, motoru gereksiz yere yıpratmadığınız, zorlamadığınız ve bakımlarını zamanında yetkili servislere yaptırıp özellikle aracınız için belirlenmiş sağlam yağları fln kullanırsanız, kısacası kaliteden ödün vermezseniz 1.000.000km bile gider aracınız.. almanya da bir grup BMW'ci var... araçlar 97 - 2002 arası.. her model var.. ve hep 1.000.000km'nin üstünde halen sorunsuz giden araçlar.. ewt motorunda zincir var..

    Araçta olmazsa olmaz çıkacak sorunlar nelerdir?
    - araç çok olgun ve sorunsuz bir araçtır.. kronik sorunu yok..

    Sport versiyon ile normal versiyon arasındaki farkı ilk bakan nasıl anlayabilir?En full donanım paketinin özel bir ismi var mıdır?ve ne içerir?
    - şimdi sport versiyon diye bir versiyon 2 açıdan var bu kasalarda.. birincisi M paket - Spor paket.. M pakette sadece M süspansiyon, M logolu spor direksiyon ve vites topuzu, M deri koltuklar (recaro tipi diz destekli), M tamponlar ve M görünümlü kadranlar geliyor.. spor pakette yan basamaklar filan, öyle normaliyle çok büyük bir görünüş farkı yok.. ikincisi ise motor farkı.. klasik 3.0i ve 4.4i motorunun dışında 4.6is, makyajdan sonra 4.8is motorlu olan spor motorluları mevcut.. o dönemde en dolu paket sanırım Executive paket olarak satılan paketti (yanlış hatırlamıyorsam).. telefon hazırlıkları, BMW navigasyon/tv ekranı ve şu anda aklıma gelmeyen gırtlak yani ağzına kadar dolu bir araç halini alıyordu.. ancak görünüm olarak E53'ler ne kadar dolu olursa olsun klasik ve sade görünümünün üstüne çıkamadılar.. o yüzden hani güncel E70 kasa X5'deki gibi eklenen her opsiyon gözünüze çarpmıyor..

    Tam olarak teknik verileri nedir?
    - almayı düşündüğünüz E53 kasa BMW X5 3.0i'nin teknik verileri:
    www.carfolio.com
    2001 BMW X5 3.0i E53 specifications, fuel economy, emissions, dimensions 86262
    http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=86262


    Mercedeslerdeki airmatic tarzı otomatik yükseltme alçaltma yada Audi Allroaddaki gibi elle yapılan aracı yükseltme alçaltma mevcutmudur?
    - malesef BMW'nin hiçbir X serisinde havalı süspansiyon seçeneği yoktur.. aracın inip kalkması gibi bir durum söz konusu değildir.. çünkü BMW'nin ürettiği jiplerin hepsi SAV'dır (sport activity vehicle)... havalı süspansiyon SUV'larda mevcuttur (sport utility vehicle)...

    Sizce en fazla kaç kmde olanı almak lazımdır? yada bazı şerefsizlerin yaptığı km ile oynama bu araçta yapılabilmekte midir?
    - Türkiye şartlarında hemen hemen her KM'de E53 X5 bulabilirsiniz ancak KM'si ile oynanmamış bir araçsa 120.000 - 180.000km arası olup TÜM BAKIMLARI YETKİLİ SERVİSLERİNDE, ZAMANI GEÇMEDEN YAPILMIŞSA alınmaya uygundur.. alacağınız aracın bu vasıflara sahip olması gerektiğini bilin.. satıcıda "tüm bakımları yetkili servisde yapılmıştır" derse servis belgelerini isteyin.. var çünkü benim gibi bazı manyaklar ... bütün servis faturalarını klasörleyip, satarken adamın gözüne sokuyorum, alıcı ustaya götürmesek mi acaba bile diyor

    Lpg sanırım stepne yerine takılabiliyor,Lpgde ve benzinde yakıt tüketim değerleri nedir?
    - LPG takılıyor stepne yerine ancak bu zamana kdr inanın hiçbir şekilde tüplü araca binmediğim için yakıt sarfiyatının ne ölçüde azalacağını bilemiyorum.. illaki azalacaktır ama şu kdr TL ya da şu kdr KM gibi kesin bir şey söyleyemem...

    Ortalama bakım/parça maliyeti nasıldır?
    - bunu da Borusan Oto'ya telefon edip sorarsanız daha iyi ve güncel bilgi elde etmiş olursunuz.. atıyorum "aracım xxx.000km'de, 150.000km periyodik bakımı kaç lira tutar?" diye sorun, onlar değişecek olan parçaları ve tutarı size bildirirler..

    Sizce aracın ederi ne kadardır?
    - bahsettiğiniz gibi 2000 - 2001 model E53 kasa BMW X5 3.0i'nin fiyatları km, hasar, temizlik ve boya durumlarına göre ortalama olarak 50.000TL ile 80.000TL arasında değişkenlik gösterebilir...
    Verdiğiniz bilgiler için çok ama çok teşekkürler,şimdi olayım hanımı ikna etmeye kaldı :)

    lpg konusunda son aldığım 3 arabayada Lpg uygulaması yaptırdığım için tecrübeli sayılırım,benzinde ne yakıyorsa ki fabrika verisini ekte gördüm + 1 lt lpg yakar ki bunda bu hacimde bir araç için bence mükemmele yakın sayılmalı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airikarus



    Verdiğiniz bilgiler için çok ama çok teşekkürler,şimdi olayım hanımı ikna etmeye kaldı :)

    lpg konusunda son aldığım 3 arabayada Lpg uygulaması yaptırdığım için tecrübeli sayılırım,benzinde ne yakıyorsa ki fabrika verisini ekte gördüm + 1 lt lpg yakar ki bunda bu hacimde bir araç için bence mükemmele yakın sayılmalı

    rica ederim.. yardımcı olduysam ne mutlu bana

    ancak size bir önerim olacak madem bu fiyat aralığında bir araç alacaksınız 2003 2004 model Range Rover Vogue 3.0 TDV6 (dizel) bakarsanız çok daha memnun kalırsınız..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    quote:

    Orijinalden alıntı: airikarus



    Verdiğiniz bilgiler için çok ama çok teşekkürler,şimdi olayım hanımı ikna etmeye kaldı :)

    lpg konusunda son aldığım 3 arabayada Lpg uygulaması yaptırdığım için tecrübeli sayılırım,benzinde ne yakıyorsa ki fabrika verisini ekte gördüm + 1 lt lpg yakar ki bunda bu hacimde bir araç için bence mükemmele yakın sayılmalı

    rica ederim.. yardımcı olduysam ne mutlu bana

    ancak size bir önerim olacak madem bu fiyat aralığında bir araç alacaksınız 2003 2004 model Range Rover Vogue 3.0 TDV6 (dizel) bakarsanız çok daha memnun kalırsınız..

    Alıntıları Göster
    Range rover çok güzel ancak fiyatı beni aşıyor,benzinli olanlar ise fiyatı uygunda olsa 4.4 lt motorlu,vergisi epeyce fazla,o yüzden 3.0 lt den büyük motorlu araç düşünmüyorum

    birde modeli yüksek ve motoruda küçük olduğu için,tabiiki marka bazında imajı epyece uzakta olsa,ssangyong kyron, yadahyundai santafe de benim için bir alternatif.

    Kendi arabamıda internetten satılığı çıkardım,acelem hiç yok,hayırlısı artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airikarus

    Range rover çok güzel ancak fiyatı beni aşıyor,benzinli olanlar ise fiyatı uygunda olsa 4.4 lt motorlu,vergisi epeyce fazla,o yüzden 3.0 lt den büyük motorlu araç düşünmüyorum

    birde modeli yüksek ve motoruda küçük olduğu için,tabiiki marka bazında imajı epyece uzakta olsa,ssangyong kyron, yadahyundai santafe de benim için bir alternatif.

    Kendi arabamıda internetten satılığı çıkardım,acelem hiç yok,hayırlısı artık.

    Alıntıları Göster
    hayırlısı olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    özellikle X5 3.0i kullanıcılarından araçları hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum
    - tabüükü

    özellikle motor ömrü nedir?Motorunda triger kayış yok,zincir var sanırım doğru mudur?
    - motor ömrü; aracı hor kullanmadığınız, motoru gereksiz yere yıpratmadığınız, zorlamadığınız ve bakımlarını zamanında yetkili servislere yaptırıp özellikle aracınız için belirlenmiş sağlam yağları fln kullanırsanız, kısacası kaliteden ödün vermezseniz 1.000.000km bile gider aracınız.. almanya da bir grup BMW'ci var... araçlar 97 - 2002 arası.. her model var.. ve hep 1.000.000km'nin üstünde halen sorunsuz giden araçlar.. ewt motorunda zincir var..

    Araçta olmazsa olmaz çıkacak sorunlar nelerdir?
    - araç çok olgun ve sorunsuz bir araçtır.. kronik sorunu yok..

    Sport versiyon ile normal versiyon arasındaki farkı ilk bakan nasıl anlayabilir?En full donanım paketinin özel bir ismi var mıdır?ve ne içerir?
    - şimdi sport versiyon diye bir versiyon 2 açıdan var bu kasalarda.. birincisi M paket - Spor paket.. M pakette sadece M süspansiyon, M logolu spor direksiyon ve vites topuzu, M deri koltuklar (recaro tipi diz destekli), M tamponlar ve M görünümlü kadranlar geliyor.. spor pakette yan basamaklar filan, öyle normaliyle çok büyük bir görünüş farkı yok.. ikincisi ise motor farkı.. klasik 3.0i ve 4.4i motorunun dışında 4.6is, makyajdan sonra 4.8is motorlu olan spor motorluları mevcut.. o dönemde en dolu paket sanırım Executive paket olarak satılan paketti (yanlış hatırlamıyorsam).. telefon hazırlıkları, BMW navigasyon/tv ekranı ve şu anda aklıma gelmeyen gırtlak yani ağzına kadar dolu bir araç halini alıyordu.. ancak görünüm olarak E53'ler ne kadar dolu olursa olsun klasik ve sade görünümünün üstüne çıkamadılar.. o yüzden hani güncel E70 kasa X5'deki gibi eklenen her opsiyon gözünüze çarpmıyor..

    Tam olarak teknik verileri nedir?
    - almayı düşündüğünüz E53 kasa BMW X5 3.0i'nin teknik verileri:
    www.carfolio.com
    2001 BMW X5 3.0i E53 specifications, fuel economy, emissions, dimensions 86262
    http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=86262


    Mercedeslerdeki airmatic tarzı otomatik yükseltme alçaltma yada Audi Allroaddaki gibi elle yapılan aracı yükseltme alçaltma mevcutmudur?
    - malesef BMW'nin hiçbir X serisinde havalı süspansiyon seçeneği yoktur.. aracın inip kalkması gibi bir durum söz konusu değildir.. çünkü BMW'nin ürettiği jiplerin hepsi SAV'dır (sport activity vehicle)... havalı süspansiyon SUV'larda mevcuttur (sport utility vehicle)...

    Sizce en fazla kaç kmde olanı almak lazımdır? yada bazı şerefsizlerin yaptığı km ile oynama bu araçta yapılabilmekte midir?
    - Türkiye şartlarında hemen hemen her KM'de E53 X5 bulabilirsiniz ancak KM'si ile oynanmamış bir araçsa 120.000 - 180.000km arası olup TÜM BAKIMLARI YETKİLİ SERVİSLERİNDE, ZAMANI GEÇMEDEN YAPILMIŞSA alınmaya uygundur.. alacağınız aracın bu vasıflara sahip olması gerektiğini bilin.. satıcıda "tüm bakımları yetkili servisde yapılmıştır" derse servis belgelerini isteyin.. var çünkü benim gibi bazı manyaklar ... bütün servis faturalarını klasörleyip, satarken adamın gözüne sokuyorum, alıcı ustaya götürmesek mi acaba bile diyor

    Lpg sanırım stepne yerine takılabiliyor,Lpgde ve benzinde yakıt tüketim değerleri nedir?
    - LPG takılıyor stepne yerine ancak bu zamana kdr inanın hiçbir şekilde tüplü araca binmediğim için yakıt sarfiyatının ne ölçüde azalacağını bilemiyorum.. illaki azalacaktır ama şu kdr TL ya da şu kdr KM gibi kesin bir şey söyleyemem...

    Ortalama bakım/parça maliyeti nasıldır?
    - bunu da Borusan Oto'ya telefon edip sorarsanız daha iyi ve güncel bilgi elde etmiş olursunuz.. atıyorum "aracım xxx.000km'de, 150.000km periyodik bakımı kaç lira tutar?" diye sorun, onlar değişecek olan parçaları ve tutarı size bildirirler..

    Sizce aracın ederi ne kadardır?
    - bahsettiğiniz gibi 2000 - 2001 model E53 kasa BMW X5 3.0i'nin fiyatları km, hasar, temizlik ve boya durumlarına göre ortalama olarak 50.000TL ile 80.000TL arasında değişkenlik gösterebilir...




    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yeahman

    quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    özellikle X5 3.0i kullanıcılarından araçları hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum
    - tabüükü

    özellikle motor ömrü nedir?Motorunda triger kayış yok,zincir var sanırım doğru mudur?
    - motor ömrü; aracı hor kullanmadığınız, motoru gereksiz yere yıpratmadığınız, zorlamadığınız ve bakımlarını zamanında yetkili servislere yaptırıp özellikle aracınız için belirlenmiş sağlam yağları fln kullanırsanız, kısacası kaliteden ödün vermezseniz 1.000.000km bile gider aracınız.. almanya da bir grup BMW'ci var... araçlar 97 - 2002 arası.. her model var.. ve hep 1.000.000km'nin üstünde halen sorunsuz giden araçlar.. ewt motorunda zincir var..

    Araçta olmazsa olmaz çıkacak sorunlar nelerdir?
    - araç çok olgun ve sorunsuz bir araçtır.. kronik sorunu yok..

    Sport versiyon ile normal versiyon arasındaki farkı ilk bakan nasıl anlayabilir?En full donanım paketinin özel bir ismi var mıdır?ve ne içerir?
    - şimdi sport versiyon diye bir versiyon 2 açıdan var bu kasalarda.. birincisi M paket - Spor paket.. M pakette sadece M süspansiyon, M logolu spor direksiyon ve vites topuzu, M deri koltuklar (recaro tipi diz destekli), M tamponlar ve M görünümlü kadranlar geliyor.. spor pakette yan basamaklar filan, öyle normaliyle çok büyük bir görünüş farkı yok.. ikincisi ise motor farkı.. klasik 3.0i ve 4.4i motorunun dışında 4.6is, makyajdan sonra 4.8is motorlu olan spor motorluları mevcut.. o dönemde en dolu paket sanırım Executive paket olarak satılan paketti (yanlış hatırlamıyorsam).. telefon hazırlıkları, BMW navigasyon/tv ekranı ve şu anda aklıma gelmeyen gırtlak yani ağzına kadar dolu bir araç halini alıyordu.. ancak görünüm olarak E53'ler ne kadar dolu olursa olsun klasik ve sade görünümünün üstüne çıkamadılar.. o yüzden hani güncel E70 kasa X5'deki gibi eklenen her opsiyon gözünüze çarpmıyor..

    Tam olarak teknik verileri nedir?
    - almayı düşündüğünüz E53 kasa BMW X5 3.0i'nin teknik verileri:
    www.carfolio.com
    2001 BMW X5 3.0i E53 specifications, fuel economy, emissions, dimensions 86262
    http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=86262


    Mercedeslerdeki airmatic tarzı otomatik yükseltme alçaltma yada Audi Allroaddaki gibi elle yapılan aracı yükseltme alçaltma mevcutmudur?
    - malesef BMW'nin hiçbir X serisinde havalı süspansiyon seçeneği yoktur.. aracın inip kalkması gibi bir durum söz konusu değildir.. çünkü BMW'nin ürettiği jiplerin hepsi SAV'dır (sport activity vehicle)... havalı süspansiyon SUV'larda mevcuttur (sport utility vehicle)...

    Sizce en fazla kaç kmde olanı almak lazımdır? yada bazı şerefsizlerin yaptığı km ile oynama bu araçta yapılabilmekte midir?
    - Türkiye şartlarında hemen hemen her KM'de E53 X5 bulabilirsiniz ancak KM'si ile oynanmamış bir araçsa 120.000 - 180.000km arası olup TÜM BAKIMLARI YETKİLİ SERVİSLERİNDE, ZAMANI GEÇMEDEN YAPILMIŞSA alınmaya uygundur.. alacağınız aracın bu vasıflara sahip olması gerektiğini bilin.. satıcıda "tüm bakımları yetkili servisde yapılmıştır" derse servis belgelerini isteyin.. var çünkü benim gibi bazı manyaklar ... bütün servis faturalarını klasörleyip, satarken adamın gözüne sokuyorum, alıcı ustaya götürmesek mi acaba bile diyor

    Lpg sanırım stepne yerine takılabiliyor,Lpgde ve benzinde yakıt tüketim değerleri nedir?
    - LPG takılıyor stepne yerine ancak bu zamana kdr inanın hiçbir şekilde tüplü araca binmediğim için yakıt sarfiyatının ne ölçüde azalacağını bilemiyorum.. illaki azalacaktır ama şu kdr TL ya da şu kdr KM gibi kesin bir şey söyleyemem...

    Ortalama bakım/parça maliyeti nasıldır?
    - bunu da Borusan Oto'ya telefon edip sorarsanız daha iyi ve güncel bilgi elde etmiş olursunuz.. atıyorum "aracım xxx.000km'de, 150.000km periyodik bakımı kaç lira tutar?" diye sorun, onlar değişecek olan parçaları ve tutarı size bildirirler..

    Sizce aracın ederi ne kadardır?
    - bahsettiğiniz gibi 2000 - 2001 model E53 kasa BMW X5 3.0i'nin fiyatları km, hasar, temizlik ve boya durumlarına göre ortalama olarak 50.000TL ile 80.000TL arasında değişkenlik gösterebilir...




    +1

    Alıntıları Göster
    Forumdakilerin geçmiş bayramı kutlu olsun, başka fikir / bilgi verecek olan varsa sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airikarus

    Forumdakilerin geçmiş bayramı kutlu olsun, başka fikir / bilgi verecek olan varsa sevinirim.

    Alıntıları Göster
    Aylarca süren araştırmalımr sonucu 10 yaşında vergisi yüksek,kmsi yüksek,ne masraf çıkartacağı belli olmayan bir araba almaktansa sıfır bir araç almaya karar verdim ve Ssang Yong Kyron full aldım,yanıtlarınız için teşekürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airikarus

    Aylarca süren araştırmalımr sonucu 10 yaşında vergisi yüksek,kmsi yüksek,ne masraf çıkartacağı belli olmayan bir araba almaktansa sıfır bir araç almaya karar verdim ve Ssang Yong Kyron full aldım,yanıtlarınız için teşekürler..

    Alıntıları Göster
    hayırlı olsun ama yazık olmuş paranıza... çok sorunlu bir araçtır...

    5-6 ay sonra ufak ufak arızalar çıkmaya başlayacaktır.. bunlardan bazıları yakıt filtesi, triger kayışı, el freni problemi, direksiyon kutusu , şanzıman problemi, 4x4 problemi, ön cam fitili, kapı fitilleri ve daha nice sorunlar olabilir.. şanslıysanız sorun yaşamazsınız..

    emin olun alacağınız ikinci el X5 çok çok daha sağlıklı olurdu.. neyse artık önemli değil.. tekrar hayırlı olsun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    hayırlı olsun ama yazık olmuş paranıza... çok sorunlu bir araçtır...

    5-6 ay sonra ufak ufak arızalar çıkmaya başlayacaktır.. bunlardan bazıları yakıt filtesi, triger kayışı, el freni problemi, direksiyon kutusu , şanzıman problemi, 4x4 problemi, ön cam fitili, kapı fitilleri ve daha nice sorunlar olabilir.. şanslıysanız sorun yaşamazsınız..

    emin olun alacağınız ikinci el X5 çok çok daha sağlıklı olurdu.. neyse artık önemli değil.. tekrar hayırlı olsun..

    Alıntıları Göster
    Sizin gibi düşünmüyorum aynı araçtan komşumda var 62000 kmde şu anda 2008 model,araba ile ava çıkmasına ve hor kullanmasına rağmen dediğiniz sorunların hiç birini yaşamadı,forumlardan da epeyce kişiye sordum bahsettiğiniz sorunları yaşayanını duymadım,ayrıca 3 yıl garantisi var en azından 3 yıl boyunca benim edeceğim bakım masrafı net,ikinci eline baktığınızda aracın fiyatının oturduğuda belli.Kendi aracım + 45000 Tlye sıfırını alırken galericinin 2010 model için benden istediği fark 44000 tl oldu,vergisi ehveni şer,yakıt sarfiyatı cazip değerlerde.

    Benim için 2.el X5 mantıklı idi ama öncelikle X5 satıcılarının hiç biri burnundan kıl aldırmıyor , fiyat konusunda çok acımasızlar,nede olsa 2.el araba hangi marka olursa olsun en temizi bile illaki masraf çıkartacaktı bu çıkacak masraf X5 için bir Renault kadar düşük fiyatlı olmasa gerek Ayrıca daha önce 4 tane BMW değiştirdim ve bu arabaların motorlarının ömrüde belli.

    Birde sizin dediğiniz suv ve sav farkı X5 almaktan caydıran temel unsur oldu,çünkü benim aradığım istediğimde dağa taşa çıkabileceğim bir 4x4 idi, X5 lerin amacı zaten bu değil adı üstünde araç sav, sav alıncada zaten şu andaki aracım bir mpv (idi) araba değiştimemin bir mantığı kalmıyor.imkanım olsa Pajero Landcruiser yada Discovery almayı tabiiki isterdim ancak fiyatları kesinlikle beni aşıyor ve vergiside motor hacminde dolayı epeyce yüksek.Ssangyong un tek dezavantajı markası , motor ve şanzıman Mercedes servisinde özellikle baktım üzerinde made in germany yazıyor,Aynı özellikle sıfır Mercedes en az üç katı fiyat,birde bu aracın tipi ve donanımıda hoşuma gitti daha ne olsun

    Teşekkürlerimle..




  • bmwlerin motor omurleri diye bir sey soz konusu degil.. 4 kere bmw sahibi olarak bunu cok cok iyi bilmeniz gerek.. googleda ssangyong sorun fln diye aratirsaniz bircok seye ulasirsiniz.. neyse hyrli olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    bmwlerin motor omurleri diye bir sey soz konusu degil.. 4 kere bmw sahibi olarak bunu cok cok iyi bilmeniz gerek.. googleda ssangyong sorun fln diye aratirsaniz bircok seye ulasirsiniz.. neyse hyrli olsun.
    Ssangyong'larda triger kayısı yoktur öncelikle onu belirteyim tıtanyumdan zincir vardır..2010 mayısından bugüne
    15-16 bin km yaptım Actıon sports model aracımla sayın techZone nun dediği sorunların bir kısmını
    ben de almadan önce okumustum ben aracımı aldıgımda 3 yıllık garantinin yanında 3 yıllık bakım
    maliyetini de kampanya sonucu aldım.Şunu söyliyeyim kullanan biçok arkadasın yorumları
    müspet yöndedir.aracım 5000 ve 10000 bakımlarına girdi suana kadar hiçbir tıkırtı gıcırtı olmadı.
    iki kez de kaza atlattım..biri yaklasık bir ay önce gizli buzlanma vardı ve lastiklerimi değiştirmemiştim
    arac birden kaydı ve refüje cıkmıs buldum kendimi.sadece motoru koruyan bakalit malzemenin
    küçük bir kısmı kırıldı.servis bunu da ücretsiz degiştirdi..bunlar benim yasadıklarım.
    ayrıca bugün hiçbir marka yoktur ki mşterisin şikayeti olmasın.en saglam bilinen toyoya'nın
    dahi yarı otomtiklerinde problemler yasadıklarını biliyoruz.F.D'da manisalı bir arkadas sıfır aldıgı land rover frelander ile yasadıgı sıkıntıları anlatıyordu sorunsuz arac yoktur yeterki kul yapısı araclara bindiğimizin ata binmediğimizin farkına varalım.Ata bile yemi suyu verilir.
    ssangyong lar bazı ülkelerde bir zamanlar mercedes ablemleri ile satılıyordu şimdi düşünüyorum bu araclar bizim ülkemizde de mercedes ablemleriyle satılmıs olsaydı bu araclar bu kadar aşagılanırlar mıydı.o zaman bu fiyatlara satılırlar mıydı?bu lafım sayın techZone için değil yanlıs anlasılmasın..
    kyron'a gelince eger üst sınıf jeep,bmw,mercedes,range rover alınamıyorsa rakipleri olan
    vitara,captiva,koleos vb ile cok fark yoktur aralarında tek farkı marka bilinirliliğidir o da zaten
    fiyatına yansımıstır..
    @Airikarus kazasız belasız keyifli sürüşler naçizane tavsiyem aracın üzerinde kışlık lastik yosa
    bu mevsimde kışlık lastik takın derim




  • Techzonea katiliyorum bende aracin sorunlu oldugunu duydum ama hepsimi oyle bilmiyorum tabiki.en basitinden sunu soyleyebilirim bir tanidigimda vardi ve gaza yuklenmesine ragmen araba gitmiyordu kendi bile sinirleniyordu bu duruma.yine soyluyorum tum hepsi boyle degildir sanirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chn06

    Techzonea katiliyorum bende aracin sorunlu oldugunu duydum ama hepsimi oyle bilmiyorum tabiki.en basitinden sunu soyleyebilirim bir tanidigimda vardi ve gaza yuklenmesine ragmen araba gitmiyordu kendi bile sinirleniyordu bu duruma.yine soyluyorum tum hepsi boyle degildir sanirim

    turbo ya da onun gibi bişey(motordan anlamam pek)15 dak.kada servisde bu sıkıntıyı gideriyorlar.
    ben de diyorum ki Ssangyong forumuna bakın kullanmaynlar bir kez olsun test etmemiş olanlar;
    -ucuz çin arabası
    -ne biçim ismi var?
    biraz bilgisi olanlar hemen firma iflas etmemiş miydi yahu ya da suna buna satılacak,
    önceden bilenler Barış Manço sayesindedistribitör sorunları,servis sorunları
    ikinci el problemi falan filan diyorlar
    bakın bgn L-200,34-35binlerden baslayan fiyatlar ile satılmaya baslanmıs bunun üstüne
    kapı eşikleri roll barlar filan hediye ediliyorsa bunun nedeni ssagyong actıonsports un rekabetçi fiyatıdır.
    emin olun kyron'larda bu fiyatlarda devam etsin vitara'larda captiva'larda gercekçi fiyatlara dönerler.
    kyron'nun içinde üst sınıf araclardaki kalite hissini yakalayamazsınız bu doğru olabilir ama sanzımanı
    gayet basarılıdır emin olun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    quote:

    Orijinalden alıntı: chn06

    Techzonea katiliyorum bende aracin sorunlu oldugunu duydum ama hepsimi oyle bilmiyorum tabiki.en basitinden sunu soyleyebilirim bir tanidigimda vardi ve gaza yuklenmesine ragmen araba gitmiyordu kendi bile sinirleniyordu bu duruma.yine soyluyorum tum hepsi boyle degildir sanirim

    turbo ya da onun gibi bişey(motordan anlamam pek)15 dak.kada servisde bu sıkıntıyı gideriyorlar.
    ben de diyorum ki Ssangyong forumuna bakın kullanmaynlar bir kez olsun test etmemiş olanlar;
    -ucuz çin arabası
    -ne biçim ismi var?
    biraz bilgisi olanlar hemen firma iflas etmemiş miydi yahu ya da suna buna satılacak,
    önceden bilenler Barış Manço sayesindedistribitör sorunları,servis sorunları
    ikinci el problemi falan filan diyorlar
    bakın bgn L-200,34-35binlerden baslayan fiyatlar ile satılmaya baslanmıs bunun üstüne
    kapı eşikleri roll barlar filan hediye ediliyorsa bunun nedeni ssagyong actıonsports un rekabetçi fiyatıdır.
    emin olun kyron'larda bu fiyatlarda devam etsin vitara'larda captiva'larda gercekçi fiyatlara dönerler.
    kyron'nun içinde üst sınıf araclardaki kalite hissini yakalayamazsınız bu doğru olabilir ama sanzımanı
    gayet basarılıdır emin olun..

    Alıntıları Göster
    X5 İ sorduğumda gelen mesaj az ama özdü ve X5 in benim ihtiyaçlarıma uygun olmadığını anladım, ssang yong deyince bir anda şenlendi burası :)

    Yaklaşık 6 aydır araba araştırıyorum emin olunki,Scenic'i de alırken 3-4 ay sağlam araştırma yapmıştım yüzümü kara çıkarmadı sağolsun.

    Kyronun en üst versiyonundan aldım,doğrusu daha alamadım p.tesi yada salı teslim alacağım Allah nasip ederse,hatta sıfır araba alma niyetim yoktu Ssangyong bayiinde gördüğüm ilgi beni ikna etti desem yeridir, özellikle dıştan görünüşü çok hoşuma gitti, Ssangyong harici gezmediğim bayii kalmadı,Captiva zaten mayısta kasa değiştiriyor şimdi alsam mayısta eski kasa,vitaranın dizel otomatiği yok,benzine lpg takınca bagaj kalmıyor, Kuga ,koleos,tiguan filan akıllı 4x4 yani aracı siz 4x4 ten 4x2 ye yada 4x4 L moda geçirme şansınız yok,kardeşim ford servisinde usta kuga araziye gitmez dedi zaten, Discovery,Pajero,Landcruiser fiyatları beni aşar,Jeeplerin motorları büyük vergisi yüksek hoşuma giden tek tipi Jeep Commander oda epeyce fiyatlı e geri kalanlarda SUV değil SAV neden alayım dedim ve o yüzden Kyron a karar verdim.


    Bu araba Mercedes amblemle 2 katı fiyata satılsa millet koşarak alırdı, gerçekten Ssang yong gibi bir isimde zangzung gibi çatal bıçak şakırtısı sanki,hatta hanım sürekli dalga geçiyor, Allahtan isminin anlamı araştırıp buldum ikiz ejdarha demekmiş, anlamını öğrenince karizmatik duruyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airikarus

    X5 İ sorduğumda gelen mesaj az ama özdü ve X5 in benim ihtiyaçlarıma uygun olmadığını anladım, ssang yong deyince bir anda şenlendi burası :)

    Yaklaşık 6 aydır araba araştırıyorum emin olunki,Scenic'i de alırken 3-4 ay sağlam araştırma yapmıştım yüzümü kara çıkarmadı sağolsun.

    Kyronun en üst versiyonundan aldım,doğrusu daha alamadım p.tesi yada salı teslim alacağım Allah nasip ederse,hatta sıfır araba alma niyetim yoktu Ssangyong bayiinde gördüğüm ilgi beni ikna etti desem yeridir, özellikle dıştan görünüşü çok hoşuma gitti, Ssangyong harici gezmediğim bayii kalmadı,Captiva zaten mayısta kasa değiştiriyor şimdi alsam mayısta eski kasa,vitaranın dizel otomatiği yok,benzine lpg takınca bagaj kalmıyor, Kuga ,koleos,tiguan filan akıllı 4x4 yani aracı siz 4x4 ten 4x2 ye yada 4x4 L moda geçirme şansınız yok,kardeşim ford servisinde usta kuga araziye gitmez dedi zaten, Discovery,Pajero,Landcruiser fiyatları beni aşar,Jeeplerin motorları büyük vergisi yüksek hoşuma giden tek tipi Jeep Commander oda epeyce fiyatlı e geri kalanlarda SUV değil SAV neden alayım dedim ve o yüzden Kyron a karar verdim.


    Bu araba Mercedes amblemle 2 katı fiyata satılsa millet koşarak alırdı, gerçekten Ssang yong gibi bir isimde zangzung gibi çatal bıçak şakırtısı sanki,hatta hanım sürekli dalga geçiyor, Allahtan isminin anlamı araştırıp buldum ikiz ejdarha demekmiş, anlamını öğrenince karizmatik duruyor :)

    Alıntıları Göster
    Bir kuga kullanıcısı olarak kendi tecrübemi paylaşmak isterim. Kuga çok şık, yere çok iyi oturan, zor yol şartlarında hiç sıkıntı yaşatmayan bir SUV. Yüksek oturma seviyesiyle vs. vs. severek kullanıyorum ama ağır arazi şartlarında aslında hemen hiçbir SUV gibi iddiası yok:)

    Aracınz hayırlı olsun, güle güle kullanın

    .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dochollywood

    Bir kuga kullanıcısı olarak kendi tecrübemi paylaşmak isterim. Kuga çok şık, yere çok iyi oturan, zor yol şartlarında hiç sıkıntı yaşatmayan bir SUV. Yüksek oturma seviyesiyle vs. vs. severek kullanıyorum ama ağır arazi şartlarında aslında hemen hiçbir SUV gibi iddiası yok:)

    Aracınz hayırlı olsun, güle güle kullanın

    .

    Alıntıları Göster
    Markaya odenen para bir kisim. Gerisi gercekten malzeme kalitesi, guvenlik vb. can alici noktalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 15 Ocak 2011; 1:30:30 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.