Şimdi Ara

Bmw z4 (E89) motor hakkında bi soru

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
6.058
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • sitede 20i ve 28i modellerinin teknik verilerine baktım ve ikisininde yakıt tüketimi birebir aynı yazıyor..bi tanesi 184 hp iken diğeri 245 hp..bu 2 motor arasında ne gibi farklılıklar var ? sadece yazılım farkı mı var acaba



  • bu motorlar arasında yalnızca yazılım farkı vardır bg farkını bu yazılım oluşturur. BMW motorlarının bir özelliğide gaza bastığınız kadar yakıt tüketirler sakin kullanımda 2side aynı yakıt tüketimine sahiptir şu şekilde düşünün aralarındaki tek fark maksimumlarıdır 245 bglik mesela 240 km maksimum hıza 184 230 a sahipse 230 a kadar bu motorların tepkileri ve tüketimleri birbirine çok yakındır.
  • anladım. o zaman 20i olanını alıp performans yetersiz gelirse 245 e chipletmek daha mantıklı gözüküyo
  • Yazılım farkı degil sadece 2.3 olan atmosferik motordur, 2.8 olan turbodur motordur. Hepsi 2000 cc
  • 23i modeli 2000 cc degil 2500 cc
  • 20i ve 28i modellerinin ikisi 2 litre çift turbo benzinlidir.
    Zaten bunu tork verisine bakarak anlayabilirsiniz, Aşırı beslemesi (turbo, komp, vb.) olmayan bir benzinli motorun max. torkunu 2000 devir altında vermesi imkansızdır. (diyecektim ki 530i çıktı karşıma, nasıl yaptıklarını araştrııyorum :)

    http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/z4/z4/2009/allfacts/engine/4-cylinder-petrol-engine.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erciftci -- 25 Ocak 2012; 13:31:12 >
  • 2.3i den basediyoruz, turbo yok saf atmosferik gitmiyen motor, z4 de hiç yakışmıyor bu motor. Z4 de 240 hp den asağıya olmamalı

    Şuan 35i Sdrive var bende, performans yetmediğinden bir kaç uygulama ile 400 hp leri yakaladım, e92 m3 lerle beraber yürüyorum yag seviyesine göre geçtiğimde oluyor. 2.0 T adı altında gelen yeni mtor bir nevi 2.3i adı altındaki turbosuz motordan çok daaha güzeldir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RALF888 -- 25 Ocak 2012; 14:47:33 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bmw 116i hakkında
    6 yıl önce açıldı
    Mazda 6 Mı BMW F30 mu
    3 yıl önce açıldı
    Volvo S40 ilk kasa hakkında
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RALF888

    2.3i den basediyoruz, turbo yok saf atmosferik gitmiyen motor, z4 de hiç yakışmıyor bu motor. Z4 de 240 hp den asağıya olmamalı

    Şuan 35i Sdrive var bende, performans yetmediğinden bir kaç uygulama ile 400 hp leri yakaladım, e92 m3 lerle beraber yürüyorum yag seviyesine göre geçtiğimde oluyor. 2.0 T adı altında gelen yeni mtor bir nevi 2.3i adı altındaki turbosuz motordan çok daaha güzeldir

    Karşılaştırma alakasız olabilir ama 110bin TL civarına ikinci el 320d e90 yerine az biraz daha eklenip z4 alınır mı? bi önceki kasa da olabilir son kasa da...

    kullanan biri olarak, sürüş dinamiklerinden biraz bahseder misiniz? süspansiyonlar spor mu sert mi yani...

    teşekkürler
  • Z4 genç aracı, daha sert daha elit daha hastasonu kullanabileceğin araç. bir önceki kasası yerine E90 alırdım ama güncel kasa yerine Z4 alırdım kesinlikle.
  • Bi mahsuru yoksa ne kadar aldığınızı sorabilirmiyim? dilerseniz pm atın...

    Katalog fiyatları üstünden indirim muhakkak vardır, merak ettim de....

    buarada güç yetmediği için ek işlemler yapmışsınız. araca gitmesi gereken minimum güç nedir sizce? bu işler beklenti işi ama 400 hp çok fazla bana göre... varolan motor (son kasa) yetmez mi?

    bir de son olarak ekran opsiyonel mi? ilanlarda bazılarında yok gibi duruyo (açılır kapanır olsa da)

    Tekrar teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    quote:

    Orijinalden alıntı: RALF888

    2.3i den basediyoruz, turbo yok saf atmosferik gitmiyen motor, z4 de hiç yakışmıyor bu motor. Z4 de 240 hp den asağıya olmamalı

    Şuan 35i Sdrive var bende, performans yetmediğinden bir kaç uygulama ile 400 hp leri yakaladım, e92 m3 lerle beraber yürüyorum yag seviyesine göre geçtiğimde oluyor. 2.0 T adı altında gelen yeni mtor bir nevi 2.3i adı altındaki turbosuz motordan çok daaha güzeldir

    Karşılaştırma alakasız olabilir ama 110bin TL civarına ikinci el 320d e90 yerine az biraz daha eklenip z4 alınır mı? bi önceki kasa da olabilir son kasa da...

    kullanan biri olarak, sürüş dinamiklerinden biraz bahseder misiniz? süspansiyonlar spor mu sert mi yani...

    teşekkürler

    eski kasa z4'ler, 2007 ve 2008'de 2 litre motorla satıldı Türkiye'de. Araçlar boştu (manuel klima, xenonsuz, manuel vites), ama alanlar vergisi az ve nispeten az yakıyor diye aldılar. en fazla 80 bin'e bu araçlardan bulursunuz. Daha eski 2.5 ve 3.0 lara bakılabilir tabi ama onları da günlük kullanırsanız, yakıtı üzebilir.

    yeni kasada ise 23i gayet yeterli bence, otomatik 0-100 7.3 saniye. Ama yakıt fazla olur tabi dizele göre, klasik 6 silindirli var üzerinde. fiyatları da 60bin euronun da altına inmez heralde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    Bi mahsuru yoksa ne kadar aldığınızı sorabilirmiyim? dilerseniz pm atın...

    Katalog fiyatları üstünden indirim muhakkak vardır, merak ettim de....

    buarada güç yetmediği için ek işlemler yapmışsınız. araca gitmesi gereken minimum güç nedir sizce? bu işler beklenti işi ama 400 hp çok fazla bana göre... varolan motor (son kasa) yetmez mi?

    bir de son olarak ekran opsiyonel mi? ilanlarda bazılarında yok gibi duruyo (açılır kapanır olsa da)

    Tekrar teşekkürler..

    Mahsuru yok sonuçta bilinen fiyatlar 87 bin euroya almıştım ben ÖTV vergisinden önce 95 bin euro üzerinden düşürdüm fiyatı, filo indirimi genel müdür indirimine kadar gitmiştim. Açıkcası 200 hplik 23i yeterli olur ama onun yerine kendinizi zorlarsanız 2 litre turbolu 245 hplik çok daha tatminkar eder, ikinci elde 23i ler 60-65 bin euroya mevcut olması lazım. Ekran extra DVD navi olan ekrandan basediyosanız, benım araçta yok, üzerine 4 bin euro daha koymak gerekiyor o ekran için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RALF888 -- 5 Şubat 2012; 14:06:16 >




  • 2.0 ive 2.8 i ikisi de biturbo dört silindirli 2000 cc motorlardır,2.8 i de yazılımın yanısıra daha büyük bir çıkış manifoldu vardır,sadece yazılımla 2.0iden 2,8 i yapılmaz, ayrıca 2.3 i diye geçen 2.5 litre 6 silindirli turbo olmayan atmosferik motor vardır,asla 2.0i den aşağı kalmaz sadece yakıt tüketimi 100 km.de 2 lt kadar daha fazladır ama motor ömrü daha uzun olup turbo vs olmadığından da kolay arızalanmaz daha yumuşak sürüşlü daha az titreşimli keyifli bir motordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muzaffer demir -- 17 Kasım 2016; 12:0:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RALF888

    2.3i den basediyoruz, turbo yok saf atmosferik gitmiyen motor, z4 de hiç yakışmıyor bu motor. Z4 de 240 hp den asağıya olmamalı

    Şuan 35i Sdrive var bende, performans yetmediğinden bir kaç uygulama ile 400 hp leri yakaladım, e92 m3 lerle beraber yürüyorum yag seviyesine göre geçtiğimde oluyor. 2.0 T adı altında gelen yeni mtor bir nevi 2.3i adı altındaki turbosuz motordan çok daaha güzeldir
    ulan sende z4 ne gezer be

    yok 400hp leri yakalamış, yok e92 m3 lerle beraber yürüyomuş
    ziyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.