Şimdi Ara

BOLD 9900 ALMAYI DÜŞÜNENLER MUTLAKA OKUSUN!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 5 gün önce vodafone bayiinden bb bold 9900 aldım....almayı düşünen arkadaşlara bu cihazdan uzak durmalarını öneririrm...cihazı aldıktan sonra 12 saat aralıksız şarj ettim ve ertesi sabah 7 gibi şarjdan çıkardım,sonra uyuyup 9.30da uyandığımda şarj %55 idi (HİÇBİRŞEY YAPMAMAMA RAĞMEN), sonra cihazı alıp bir süre kullandıktan sonra ekran sensör ayaının da bozuk olduğunu anladım...ve hemen aldığım yere götürdüm cihazı....vodafonedaki arkadaşlar son derece ilgili bir şekilde cihazımı başka bir cihazla hemen değiştirdiler...tekrar eve geldim cihazı kapalı şarj ettim
    fakat şarjdan çıkardıktan sonra bu cihazda da aynı sorunun olduğunu gördüm...cihazın şarjı şu an internete girmememe,3g ve konum servisleri kapalı olmasına,ekran parlaklığı en düşükte olmaasına rağmen 4-5 saat zar zor gidiyor... neredeyse 2000 tl lik bir cihazın bu denli sorunlu olmasına anlam veremedim...blackberry aldığım güne lanet ediyorum şu an...alacak arkadaşlar iyi düşünsün derim...







  • iyiymiş
  • arkadaşımda var aynı 1,5 gün gidiyor. belki nete falan girmese daha uzun gider şarjı..
  • Uzuldum adiniza ama genelleme yapmamak lazim. Gayet memnunum suan ben ihtiyaclarimi karsiliyorum yeterli bana gore
  • 2.sinin de aynı şekilde çıkması kafa karıştırıcı bence.
  • amacım genelleme yapmak veya markayı kötülemek değil...ama arkadaşın da dediği gibi 2 cihazın da sorunlu olmaası kafa karıştırıcı...ciddi para verdiğim bu cihazda yaşadığım sorunu paylaşmak stedm almayı düşünenlerle
  • 1 saat içinde bugünkü 5. şarja takarım sanırım
  • bence sizin 9900 de bi sorun var .. ikincisi de pil sorunlu galiba yoksa ben elimden düşürmüyorum yeni olmasının da hevesi ile yine de iyi dayanıyor pili garibimin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NevNiyaz -- 5 Şubat 2012; 23:14:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NevNiyaz

    bence sizin 9900 de bi sorun var .. ikincisi de pil sorunlu galiba yoksa ben elimden düşürmüyorum yeni olmasının da hevesi ile yine de iyi dayanıyor pili garibimin

    bakalım yarın aldığım yere gidicem tekrar...ne yapacaklar bu kez görücez
  • blackberry desktop software'den güncelleme var mı diye kontrol ettiniz mi? versiyon güncellemesiyle şarj sorunu düzeldi diye biliyorum.
  • 7.1.0.205 yükleyin.
    3g kapalı kalsın.ekran parlaklıgı en dusuk seviyede olsun.
  • 3 aydir Bold 9900 kullaniyorum. Baslarda cokta iyi olmayan sarj degerleri birkac hafta sonra duzeliyor. Gereksiz programlari acik birakmiyorsaniz bi sorun yok. Ha varsa cihazinizda sorun olabilir. Degisim icin basvurmanizi oneririm. Benim sarj surem 3G ve location services kapali sekilde 2 gun.

    Bol sans.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    arkadaşımda var aynı 1,5 gün gidiyor. belki nete falan girmese daha uzun gider şarjı..

    kimseyle konuşmadan,mesajlaşmadan kullanırsan ancak o kadar gider.

    zaten o kadar parayı iphone varken 9900 e verenleri anlamakta güçlük çekiyorum. sıfır uygulama desteği ile telin özelliklerini zaten kullanamıyorsun.

    illa bis farkını yaşamak istiyorsan bbm istiyorsan curve var,9780 var..

    ki sanki iphone da push yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    arkadaşımda var aynı 1,5 gün gidiyor. belki nete falan girmese daha uzun gider şarjı..

    kimseyle konuşmadan,mesajlaşmadan kullanırsan ancak o kadar gider.

    zaten o kadar parayı iphone varken 9900 e verenleri anlamakta güçlük çekiyorum. sıfır uygulama desteği ile telin özelliklerini zaten kullanamıyorsun.

    illa bis farkını yaşamak istiyorsan bbm istiyorsan curve var,9780 var..

    ki sanki iphone da push yok..

    iphone kullandım ama tat vermedi. tekrar bb ye döndüm.
  • biraz senin şansızlığına denk gelmiş çünkü blackberryler çok fazla arıza vermez. yazılım güncellemesi ile sorun düzeltilebilir bence. aldığınız yere götürüp gösterin. durumu anlatın. kendiniz bişeyler yapmaya kalkmayın. garantisi tehlikeye girebilir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.