Şimdi Ara

HONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUN

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
456
Cevap
6
Favori
66.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
558 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EDİT; ARKADAŞLAR YAPILAN BAZI YORUMLARDAN DOLAYI TEKRAR BİR DÜZELTME YAPMA İHTİYACI DUYDUM.

    BİRİNCİSİ; YAZIMIN BAŞINDAN SONUNA KADAR YAŞADIĞIM SATIŞ SONRASI TALİHSİZLİK Mİ DİYEYİM ŞANS MI DİYEYİM KADER Mİ DİYEYİM ARTIK HER NEYSE OLUMSUZLUĞU YAZDIM BU DEMEK DEĞİLDİR HONDA KÖTÜ BİR ARABA YADA HONDA KÖTÜ BİR FİRMA HONDA ALINMAZ DEMEK DEĞİLDİR ÖYLE OLSA ELİMİZDE AVUCUMUZDA NE VARSA VERİP ARACI SATIN ALMAZDIM.


    İKİNCİSİ; SIRF TYPER TAMPONLU BİR ARAÇ ALDIM DİYE APAÇİ VS YAZAN ARKADAŞLAR OLMUŞ BEN İNSANLARI RAHATSIZ EDEN ÖKÜZ BÖĞÜRTEN EGSOZ TAKMADIM YADA DAVUL KADAR BÜYÜK BİR BASS BAGAJA KOYMADIM BİR ÇOK YETKİLİ SERVİSİN OPSİYON OLARAK TAKTIĞI TYPER TAMPONLU İKİNCİ EL BİR ARAÇ SATIN ALDIM ( BMW YE OPSİYON OLARAK M TAMPON TAKTIRINCA APAÇİ Mİ OLUNUYOR? )


    ÜÇÜNCÜSÜ; YAZI UZUN OLDUĞU İÇİN ZATEN ÖZÜR DİLEDİM ANCAK DALGA GEÇENLER OLMUŞ UZUN OLMASININ NEDENİ SÜRECİ TAM OLARAK DOĞRU BİR ŞEKİLDE İFADE ETMEYE ÇALIŞMAMDAN DOLAYI İDİ BENİM BÖYLE BİR TECRÜBEM OLMADIĞI İÇİN BELKİ BEN HAKSIZDIM BELKİ GİTTİĞİM SERVİSLER HAKSIZDI BU SEBEPTEN KONUYU FORUMDAKİ ARKADAŞLARIN FİKRİNE AÇTIM.


    DÖRDÜNCÜSÜ; BENİM SADECE TEK DÜŞÜNCEM VE KIZGINLIĞIM HONDA BÜYÜK BİR FİRMA OLARAK BENİMLE DAHA ÖZENLİ İLGİLENEBİLİR, BÜYÜK FİRMA OLMANIN GEREĞİ BENİM EN AZINDAN MADDİ ZARARIMI KARŞILAYIP VE SÖZ KONUSU BAYİYE BİR YAPTIRIM UYGULAYABİLİRDİ BANA GİDİN BAYİ İLE GÖRÜŞÜN DEMEYE BİLİRDİ SONUÇTA BİR ARAÇ ALIRKEN BAYİLER BİZİM UMURUMUZDA DEĞİL BİZ HONDA MARKASINA GÜVENİYORUZ EKLEYECEKLERİM BU KADAR.




    Herkese selamlar arkadaşlar çok kısa bir süre önce ilk kez Honda marka araç sahibi olan biri olarak daha alır almaz başımdan geçen olayı sizlerle paylaşmak istedim. Konu tamamen Hondanın şu meşhuuuurrr 6 sene garantisi, yol yardımı, ve yola devam hizmetleri ile ilgilidir. Daha çok forum arkadaşımızın görebilmesi adına yukarı taşımanızı önemle rica ederim.

    Bir süredir İnternetten Honda civic sedan fc5 kasa executive model aracı takip ediyordum derken sarı sitede çok hoşuma giden 2018 23 binde yetkili serviste takılma typer aksesuarlı aracı buldum araç Şanlı Urfa Honda yetkili bayisinde Honda 2el olarak satıştaydı kendimde Adanalı olduğum için hem memleket ziyareti hemde aracı almak için Şanlı Urfaya gittim.


    20.01.2020 tarihinde aracı hem kendim özel bir ekspertiz firmasına göstererek hem de Honda yetkili bayisinde gözümle görerek makineye bağlatarak aracı satın aldım. Araç kusursuz sorunsuz çıktı böylece bende Adanada bir gün dinlendikten sonra İstanbula doğru yola koyuldum.


    Yolumun çoğu tam bitti derken Bolu Gerede arasında bir yolda ilerlerken yoğun bir kar yağışı başladı derken kar yağışı tipiye döndü bende tabi aracı yeni almış olmanın duygusu ile araca kıyamıyorum tabi :) tam bir petrole çekmeyi düşünürken lastik basınç arızası yandı zaten yakıtım da bitmek üzereydi petrole girdim aracı yakıt pompasına çektim yakıtı doldurdum tam lastik havalarını eşitlemek için aracı çalıştırmaya çalıştığımda işte felaketler zinciri o anda başladı araç ASLA ÇALIŞMADI.


    Araç çalışmadığında yani sorun başladığında saat akşam 20:00 sıralarıydı bir yarım saat uğraştım ettim ne yaptıysam olmadı sürekli ekranda EP uyarısı ve sırasıyla tüm arıza ışıklarını yakmaya başladı marş almadı araba bu arada da kar yağışı tipi inanılmaz güçlendi.


    Derken yetkili yerden sıfır ayarında araba almışım alırken de şöyle garantisi var böyle garantisi var yok evladiyelik yok bilmem ne dedim hemen honda yol yardımı arayayım sanıyorum ki hemen yanıma mobil bir yardım aracı falan gönderecekler elektriksel yada aracın beyinsel bir sorunu olduğunu düşündüğüm için. Bu arada da içten içe en kötü ne olabilir diye düşünüyorum diyorum ki en kötü ne olabilir ki ne de olsa hondanın yola devamı var garantisi var bir şey olmaz herhalde diyorum.


    Neyse Honda yol yardımını aradım bir hanım çıktı böyle böyle durumumu anlattım oda en yakın bir yetkili servis ustası ile beni senkronize etti konuşmaya başladık söz konusu usta bana özel cebini vererek görüntülü aramamı istedi kapattım görüntülü aradım işte bir kaç şey denedik birlikte olmadı sonra en son dedi ki aracın kırmızı kutup başını sök 5 dk bekle sonra tekrar tak ve beni ara tamam dedim.


    Ağa inanır mısınız hava o kadar soğuk ki bir kutup başını 1 saate söktüm sebebi şu titremekten kutup başını sökemiyorum öyle lanet bi tipi soğuk var neyse ustanın dediklerini yaptım tekrar aradım araca oturdum denedik araç yine çalışmadı en son usta dedi ki işte beyfendi size en yakın yetkili servis biz değiliz size en yakın olan yer telefonu açmadığı için genel merkez bizi sana bağladı sana en yakın olsak bir bilgisayarlı araç ile gelirdik siz tekrar hondayı arayın dedi tamam dedim.


    Bu arada saat oldu 9 10 kaşımdan burnumdan buz sarkıkları oluşmaya başladı tekrar honday aradım yine başka biri çıktı sil baştan anlattım ettim telefondaki bayan kalkıp bana demez mi kaskonuz yok mu kaskonuzun çekicisini arayın !! dedim pardon? ben niye kendi özel kaskomu arayacakmışım? 2 günlük garantili bayiden araba almışım niye ben kasko hakkımı kullanayım? üstelik hiç bir kusurum hatam yokken yolda giden arabanız beni karda yola bırakıyorken kadınla ufak çaplı bir tartışma sonucu bu hani bana en yakın olan ama o an ulaşılamayan servise tekrar ulaştı ulaştığı servis SAKARYA HONDA SANDIKÇI YETKİLİ SERVİSİ telefona bağlanan ustanın adı MUSTAFA USTA idi senkronize edildik daha ben derdimi anlatmaya başlayacaktım ki bu ustamız direk biz araçla oraya gelmiyoruz isterseniz kurtarıcı göndeririz ona da yarın bakarız kullanıcı kusuru var ise TÜM MASRAFLARI siz ödersiniz dedi zaten donmuşum benim şalterler atmaya başladı.


    Dedim bak usta diyorsun ki kullanıcı hatası yok honda hatası birincisi ben yolda kar altında kalmışım zor durumdayım şuan suçlu haklı meclisi yapmıyoruz çözüm arıyoruz diyorsunuz ki biz yarın bakarız ben dağın başında gecenin bu saatinde ne yapacağım? bu seferde kalktı dedi siz bi otele gidin tüm faturaları alın kusurlu bizsek ibraz edersiniz hondaya honda öder size dedi ( içten içe dedim ki bu usta ne yapacak edecek kusurlu beni bulmaya çalışacak ama hayırlısı dedim )


    Neyse usta ile kurtarıcı yönlendirmesi ile konuşmamız sonlandı saat 22:00 civarlarıydı o soğukta bekle bekle bekle çekici gelmedi bu arada da öğrendim ki normalde honda böyle bir durumda araç başına mutlaka çektirmeden bilgisayarlı araç göndermek zorunda eğer çözüm olmaz ise çekici ile çektirmek zorunda eğer eviniz uzak ise konaklama yol masraflarını karşılamak durumunda tabi bu hakların hiç biri o an bana tanınmadı çekici dışında.


    Neyse akşam saat 22:00 den itibaren beklemeye başladığım çekici saat 01:30 civarlarında geldi GEREDE BİRLİK OTO KURTARMA firmasına ait bir araç arkadaş geldi araca baktı araç çalışmadığı için ve otomatik olduğu için önce kah asılarak kah kanırtarak aracı boşa almaya çalıştı olmadı sonra aracın altına palet koymaya çalıştı araçta typer tampn olduğu için biraz zorlandı ama öyle böyle birlikte yaptık işlemi sonra baktım atladı arabaya dedi ben gidiyorum dedim pardon? dedi gidiyorum nereye abi ben ne olacam bu karda kışta burada honda yol yardımı gelen çekici sizi yakın bir otele bırakacak demişti dedim ne oteli abi bizim öyle bi görevimiz yok kendiniz bir otobüs bulun dedi gecenin saat kaçı dedim bekle 1 dk.


    Honda genel merkezi tekrar aradım dedim böyle böyle yolladığınız çekici beni otele bırakmıyor ben burada ne yapacağım dedim kalktı çekici sizi otele bırakır diyen merkez bu sefer kendi imkanınızla gibin biz kusurluysak öderiz dedi dedim ki şuan konu ödeme değil bu karda vasıta nerden bulacağım dedim hatta bekleyin 1 dakika dedi 1 saate bu beni bırakma teranesi sürdü işte en son çekici firmasını honda aramış demiş şu fukarayı bi otele bırakın herhalde :) çekici kabul etti bırakmayı gece 02:00 gibi yola çıktık.


    Ben sanıyorum ki çekici beni alacak bir otele bırakacak arabamı da yetkili servise bırakacak ben sabah servise gideceğim diye sanıyorum çekici arkadaş demez mi biz honda ile şu şekilde anlaştık biz aracı kendi otoparkımıza indireceğiz sabah erkenden yola çıkacağız bu saate servise gidemeyiz dedi ben şok oldum adama ısrar ettim biraz neden şimdi değil sabah diye şimdi kar yağıyor çok yoğunuz bir sürü iş var dedi ben tekrar hondayı aradım şunu dedim bu arkadaş aracı kendi otoparklarına indiriyor araca bir şey olursa ne olacak dedim honda daki bayan dedi ki o bizim sorumluluğumuzda hiç bir şey olmaz bende madem öyle peki dedim.


    Gece saat 02:40 yada 03:00 gibi çekici arkadaş beni bir otele bıraktı hayatımda bu kadar perişan olduğum ender anlardan biriydi üstüm başım kar buz çamur içinde bitap düşmüş halde otele girdim o yorgunluğa rağmen uyuyamıyorum aklım arabada birde başıma gelenleri hala algılamaya çalışıyorum olanlara inanamıyorum.


    Neyse sabah oldu hemen kalktım çekiciyi aradım dedim aracı çektiniz mi dedi yok abi ne çekmesi biz gün içinde servise bırakırız dedi nasıl gün için de dedim ben evime gideceğim aracın belki onarım süreci var yine yollardamı kalacağım derhal aracın servise gitmesi gerekiyor dedim siz firmayı arayın biz böyle anlaştık dedi Gerede de çıkmış ticari taksi ile dolaşıyorum hondayı aradım dedim çekici aracı götürmüyor lütfen arar mısınız ben bugünde buralarda kalmak istemiyorum zaman kaybediyorum çekici nasıl götürmez arabayı dedim hemen arıyoruz dediler aradılar çekici bunlara demiş ki hava muhalefeti nedeni ile aracı götüremiyoruz halbuki külliyen yalan ben ticari taksi ile hava kötü dediği yerde fink atıyorum meğer adam geceden kaza yapan yolda kalan arabaları topluyor bizi sallıyormuş nasılsa firmadan aldım işi hesabı ben tekrar tekrar aradım hondayı yine tartışıyoruz dedim bu şahıs çekmiyor ise otoparkı her nereyse başka çekici ile alın aracımı ben bugünde bunların keyfine burada kalamam dedim sabah saat 09:00 da başlayan çekici teranesi öğlen 12 1 e kadar böylece sürdü.


    Neyse bu arada ben otobüse binip bolu terminaline geçtim oradan da Sakarya otobüsüne bineceğim servise gideceğim lakin sakaryaya gitmek için tek bir otobüste dahi bilet bulamadım hiç bir firma beni almadı otobüsler hınca hınç dolu 1 saat uğraştım kimse almadı derken yine hondayı aradım ne oldu diye yalvar yakar kurtarıcı bey efendi hazretlerini öğleden sonra saat 3 de arabamızı çekmeye teşrif etmelerine ikna ettik çekici ile tekrar konuştum dedim boludan zaten geçeceksin beni otobüsler almıyor bu kadar rezil ettiniz bizi bari geçerken beni de alın dedim tamam dedi.



    Saat 4 gibi çekici arkadaş beni boludan geçerken yoldan aldı bir baktım o çok heves ederek urfaya almaya gittiğim typer tamponlu arabanın arka tamponu haşat olmuş indir bindir yaparken sesimi çıkarmadım dedim şu servise artık bir gidelim.


    Yolda giderken dedim servisi tekrar arayayım gecikmeli varacağımızı olumsuz bir durum olursa yani yarına sarkar ise ne yapacağımı sorayım dedim.


    SAKARYA SANDIKÇI HONDA PLAZAYI tekrar aradım bu sefer beni İLKSEN hanım diye birine bağladılar inanır mısınız geceden beri ilk defa bir insan evladı benimle insan gibi konuştu dinledi çözüm üretmeye çalıştı dedim ilksen hanım ben 17:30 gibi orada olacağım servis 6 da kapanıyor araç muhtemelen yarına kalacak eğer yarına kalırsa ben ne yapacağım dedim oda dedi ki biz sizi bekleyeceğiz elimizden geleni yapacağız aracın ön kontrollerini mutlaka yapacağız eğer ertesi gün çözülecek bir şey ise sizi burada ağırlayacağız yok bir kaç günlük bir iş ise size otobüs bileti alacağız dedi peki tamam dedim.



    Saat 17:30 gibi servise vardık ilksen hanım karşıladı bizi aracı indirdiler tampnumu zaten kırmışlardı servise indirirken de tamponun altındaki yapay egsozu kırdı BİRLİK OTO KURTARMA.

    Hemen aracı incelemeye aldılar genç bir kaç arkadaş hemen benimle ilgilendi beklerken MURAT USTA diye biri geldi hıı gece kalan bumu felan hani bir insanın size böyle sinsi sinsi bakışlarından gıcık olduğunu ve sizin alehinizie her ne varsa yapacağını anlarsınız ya hah işte o an o hisse kapıldım bende Murat ustayı görünce.


    Neyse mesai bitti servis kapanacak dediler ki ARACIN 4 ADET SİGORTASI PATLAMIŞ MUHTEMELEN ARACIN BİR YERİNDE BİR KISA DEVRE VAR BU NEDEN İLE ARAÇ KENDİNİ KORUMAYA ALMIŞ ANCAK SORUNU YARIN TESPİT EDİP ONARIMINI BÜYÜK İHTİMAL İLE BİTİRİRİZ DEDİ DAHA KUSURUN KİMDEN OLDUĞU BELLİ DEĞİL TABİ.


    Neyse ilksen hanım sizi bugün sakaryada bir otelde misafir edelim yarın muhtemelen çözülür dedi ben size konaklama sağlaması için Hondayı arayacağım dedi ve gitti sonra geldi honda cevap vermedi siz karşılayın bir otel ayarlayıp sonra Honda'dan talep ederiz dedi tamam dedim ve gittim bir otel buldum kendime.



    İşte geldik sona ertesi gün oldu sabah kalktım servise geldim direk aracımı çalıştırmışlar test sürüşü yapıyorlar idi hemen ne olmuş araca sorun neymiş sormaya başladım merakla bekliyorum bana bu kadar çile çektiren şeyin ne olduğunu ustanın aynen beyanını yazıyorum,


    ARACA ŞANLI URFA YETKİLİ BAYİDE TYPER AKSESUAR TAKILMIŞ HONDA KAYITLARINDADA VAR BU BAYİDE ARKA TAMPONU TAKARKEN REFLEKTÖR LEDİNE IŞIK VERMEK İÇİN BİR KABLO ÇEKİLMİŞ BU KABLO SONRADAN ÇIKMIŞ ÇIKINCA SAĞA SOLA DEYİP KISA DEVRE YAPMIŞ BİRAZDA SU GELİNCE KABLOYA ARAÇ KENDİNİ KORUMAYA ALMIŞ DEDİ BÖYLE SÖYLEYİNCE BENDE OH BENLİK BİR SORUN YOKMUŞ EN AZINDAN MASRAFIM ÇIKAR DİYE TAM DÜŞÜNÜYORUM Kİ DEVAM ETTİ,


    ARACA TAKILAN HİÇ BİR AKSESUARDAN HONDA SORUMLU DEĞİLDİR YANİ DOLAYISI İLE GARANTİ KAPSAMINA GİRMEZ BU DURUMDA ÇEKİCİ MASRAFLARINIZ OTEL MASRAFLARINIZ + BİZİM BURADA YAPTIĞIMIZ İŞLEMLERİ SİZ ÖDEMEK ZORUNDASINIZ DEDİ VE GİTTİ.

    BENDE İTİRAZ OLARAK BU AKSESUARI BEN TAKTIRMADIM TAKTIRAN YİNE HONDANIN YETKİ VERDİĞİ KENDİ BAYİSİ YANİ HATA YİNE ONLARIN NEDEN CEZASINI BEN ÇEKİYORUM DEYİNCE ALDIĞIM YANIT ŞU ŞEKİLDE, TAKILAN AKSESUARDAN TAKAN BAYİ SORUMLUDUR HONDA DEĞİL BİR HAK HUKUKUNUZ VAR İSE ŞANLI URFA BAYİSİ İLE ÇÖZÜN DEDİ HONDAYI TEKRAR ARADIM BU NEDİR DİYE BEN BU AKSESUARI GİDİP SANAYİDE HAYRO BABAYA BİLMEM NECİYE TAKTIRMADIM KALDI Kİ ARACI HONDA 2EL GARANTİSİ ALTINDA ALDIM DEMEME RAĞMEN VE URFAYI ARAMAMA RAĞMEN BİR SONUCA VARAMADIM ARKADAŞLAR.


    2 GÜNÜN VERMİŞ OLDUĞU YILGINLIK İLE LANET OLSUN DEDİM HER ŞEYİ ÜSTLENDİM ARACI ALIP 2 GÜN SONRA İSTANBULA DEVAM ETTİM.


    ARKADAŞLAR ŞİMDİ DEN ÖZÜR DİLİYORUM KONU BİRAZ UZUN OLDU AMA KENDİ FİKRİNİZİN OLUŞMASI ADINA NE OLDUYSA AN AN ANLATMAYA ÇALIŞTIM.



    BAŞIMA İLK DEFA BÖYLE BİR ŞEY GELDİ BELKİ SERVİS HAKLI BELKİ BEN ANCAK MANTIK YÜRÜTMEYE ÇALIŞTIĞIMDA AKLIM ZİHNİM BEYNİM ŞU OLAYI ALMIYOR DÜŞÜNÜN Kİ SIFIR BİR ARAÇ ALIYORSUNUZ VE ALIRKEN BAYİ SİZE ARACI AKSESUARLI SATIYOR YANİ ARACI BAYİDEN SIFIR ÖYLE ALIYORSUNUZ VE SONRA O AKSESUARDA SORUN ÇIKIYOR VE SORUMLU SİZ OLUYORSUNUZ BUNU AKLIMA KABUL ETTİREMİYORUM..



    HONDA GİBİ 6 SENE GARANTİ VEREN FİRMALARIN GARANTİ ŞARTLARINI ARACIN GARANTİ KİTAPÇIĞINI SİZE ÇOK AMA ÇOK DİKKATLE OKUMANIZI ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM ORADA ASLINDA O 6 YIL GARANTİYİ NASIL VERDİKLERİNİ KOLAYCA ANLAYACAKSINIZ BEN BAŞTA OKUMAMIŞTIM 160 BİN TL PARAMLA REZİL RÜSFA OLDUM.



    HONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUN

    HONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUNHONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaLminSSaH -- 28 Ocak 2020; 17:25:31 >







  • O zaman yetkili servis diyecek ki ''Birader biz bunu takıyoruz ama garantin gider.''

    Konuyu açan arkadaş tam anlamıyla mağdur olmuş, çok geçmiş olsun.

    Olay baştan sonra rezillik. Merdivenaltı bir marka gibi arkadaşa yaklaşmışlar.

    Honda servisiyle ilgili bu aralar çok sayıda olumsuzluk duymaya başladım.
    Honda müşterisine bu şekilde davrandıktan sonra araçlarına ömür boyu garanti versin.

    Zaten hiçbir şey yapmıyorlar.Kağıt üstünde verilen bir garanti.

    Hiç olmazsa ömür boyu garantili diye reklam yaparlar.

    2013 yılında almış olduğum Mazda 3 aracım için 3,5 yıl içinde baskı balata,arka stoplar,deri direksiyon,vites topuzu,fren diskleri v.b 7 küsür bin liralık garanti işlemi yaptırmıştım ve hiçbirinde en ufak bir sıkıntı yaşamamıştım.
    Ben bu işlemleri yaptırırken aynı servis Honda servisi idi ve Honda da garanti için gelenlerin çoğu kullanıcı hatasından diye geri çevriliyordu.
    Mesela deri direksiyon soyulması için gelenlere 'her insanın elinin ph değeri farklıdır ondan dolayı da eller terleyip direksiyonda soyulmaya sebep oluyor' diye geri çeviriyorlardı.Bu bizzat şahit olduğum bir olaydı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: DaLminSSaH

    Merhaba bilmiyorum belki servis haklı belki ben ilk defa başıma böyle bir şey geldi ancak mantık yürütmeye çalıştığımda şu durumu aklım zihnim beynim almıyor düşünün ki siz sıfır bir araç alıyorsunuz alırken aldığın bayi sana aracı aksesuarlı satıyor yani sıfır öyle alıyorsun sonra o aksesuarda sorun çıkınca sorumlu siz oluyorsunuz bunu zihnim kabul etmiyor.

    Alıntıları Göster
    Her şeyin fişini toplayın otel motel konaklama ne varsa o yetkili bayiye söyleyin gerekirse mahkemelik oluruz falan demek lazım. Yoksa tatlı dil ile çözüleceğini sanmam çünkü burası Türkiye.
    1. Geçmiş olsun.
    2. Aracınızın arıza yapmasından, size çekicinin gelmesine kadar olan süreç kabul edilemeyecek kadar uzun.
    3. YETKİLİ Honda Bayii’nin yaptığı bir şeye biz Honda Türkiye olarak karışmayız demeleri yasal olarak belki doğrudur ama ETİK olarak yanlış. Düzgün yönetilen bir firma olsa, size önce çektiğiniz çile için özür dilemeleri, sonra bütün harcamalarınızı karşılamaları en sonda da bir sonraki servisinizi bedava olarak size hediye etmeleri gerekirdi.

    Maalesef müşteri memnuniyetini ön planda tutan çok fazla firma yok.
    Kabus gibi macera. Honda ile alakalı sürekli forumda enterasan konular açılıyor.Normal şartlarda diğer markalarda sorun olmayacak işler yani bunlar. Buna rağmende yok satan,kendi klasmanında çok iyi satan bir marka.

    Yol yardımı ararsınız gelir, gelmezse bile çekici gönderilir yol yardım klozunda ayrıca otel gibi çeşitli opsiyonlarda mevcuttur yine aksesuar orjinal Honda kayıtlarında var ise zaten garanti kapsamındadır yok ise bayilerin ikinci el satışlarında belli km ve tarihe kadar yine garantilidir onu geçtim bu kadar bariz bir hata var ise zaten direk ücretsiz karşılanır vs vs.
    quote:

    Orijinalden alıntı: turrkka

    O zaman yetkili servis diyecek ki ''Birader biz bunu takıyoruz ama garantin gider.''

    Konuyu açan arkadaş tam anlamıyla mağdur olmuş, çok geçmiş olsun.

    Olay baştan sonra rezillik. Merdivenaltı bir marka gibi arkadaşa yaklaşmışlar.

    Honda servisiyle ilgili bu aralar çok sayıda olumsuzluk duymaya başladım.
    Turk milletini boyle goruyor adamlar iste basimizdaki hukuk da bizi korumuyor. Vag Honda Pejo hepsi ayni

    Ondan sonra ozel gunlerde paylasim yaparlar sizlerle buyuyoruz falan filan.

    Avrupa Amerika da yapacaklar boyle bir seyi en asagi 1 milyondan baslar tazminat
  • Okumadan önce geçmiş olsun dileklerimi ileteyim.

    Edit: Okurken kanım dondu.Çekicisinin de servisinin de ......... yani kusura bakmayın.Çok çok geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalus -- 27 Ocak 2020; 23:56:29 >
  • Valla VAG grubunda da bunu açık açık söylüyorlar aracın yürüyenine veya elektroniğine herhangi bir müdahalede bulunursanız araç garanti dışı kalır.


    Buradaki durum tabi sanayideki herhangi bir dükkan değil de yetkili sayılacak insanlar olunca iş değişiyor mu bilemem sonuçta o sözleşmeyi okumak lazım. Kanunen bir avukata baktırmakta fayda var. Yoksa biz ne desek boş.
  • Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Valla VAG grubunda da bunu açık açık söylüyorlar aracın yürüyenine veya elektroniğine herhangi bir müdahalede bulunursanız araç garanti dışı kalır.


    Buradaki durum tabi sanayideki herhangi bir dükkan değil de yetkili sayılacak insanlar olunca iş değişiyor mu bilemem sonuçta o sözleşmeyi okumak lazım. Kanunen bir avukata baktırmakta fayda var. Yoksa biz ne desek boş.
    Merhaba bilmiyorum belki servis haklı belki ben ilk defa başıma böyle bir şey geldi ancak mantık yürütmeye çalıştığımda şu durumu aklım zihnim beynim almıyor düşünün ki siz sıfır bir araç alıyorsunuz alırken aldığın bayi sana aracı aksesuarlı satıyor yani sıfır öyle alıyorsun sonra o aksesuarda sorun çıkınca sorumlu siz oluyorsunuz bunu zihnim kabul etmiyor.




  • Hacı abim geçmiş olsun da göçük gamze bakımı kol böreği antika motor fc5e 160 kaat nasıl verdin yaw
  • Geçmiş olsun sonuna kadar okudum talihsiz bir durum.olmus sizin adınıza.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaLminSSaH

    Merhaba bilmiyorum belki servis haklı belki ben ilk defa başıma böyle bir şey geldi ancak mantık yürütmeye çalıştığımda şu durumu aklım zihnim beynim almıyor düşünün ki siz sıfır bir araç alıyorsunuz alırken aldığın bayi sana aracı aksesuarlı satıyor yani sıfır öyle alıyorsun sonra o aksesuarda sorun çıkınca sorumlu siz oluyorsunuz bunu zihnim kabul etmiyor.

    Alıntıları Göster
    Her şeyin fişini toplayın otel motel konaklama ne varsa o yetkili bayiye söyleyin gerekirse mahkemelik oluruz falan demek lazım. Yoksa tatlı dil ile çözüleceğini sanmam çünkü burası Türkiye.




  • Kabus gibi macera. Honda ile alakalı sürekli forumda enterasan konular açılıyor.Normal şartlarda diğer markalarda sorun olmayacak işler yani bunlar. Buna rağmende yok satan,kendi klasmanında çok iyi satan bir marka.

    Yol yardımı ararsınız gelir, gelmezse bile çekici gönderilir yol yardım klozunda ayrıca otel gibi çeşitli opsiyonlarda mevcuttur yine aksesuar orjinal Honda kayıtlarında var ise zaten garanti kapsamındadır yok ise bayilerin ikinci el satışlarında belli km ve tarihe kadar yine garantilidir onu geçtim bu kadar bariz bir hata var ise zaten direk ücretsiz karşılanır vs vs.
  • O zaman yetkili servis diyecek ki ''Birader biz bunu takıyoruz ama garantin gider.''

    Konuyu açan arkadaş tam anlamıyla mağdur olmuş, çok geçmiş olsun.

    Olay baştan sonra rezillik. Merdivenaltı bir marka gibi arkadaşa yaklaşmışlar.

    Honda servisiyle ilgili bu aralar çok sayıda olumsuzluk duymaya başladım.
  • Geçmiş olsun, Gerede Cankurtaran civarında tipi başladı mı medeniyet falan hikayedir ben de yaşadım ta Karabük'ten ustam gelmişti sağolsun. Değil kutup başı arabanın dışına zor çıkarsınız, neyse yaşanacak varmış tekrardan geçmiş olsun hatıralarım canlandı.

    Civic'lerin önemli bir kısmında bulunan bu eklentiler hep dikkatimi çekmiştir, bi kısmı da baya dandik aslında.

    Muhtemelen bu arabayı sever ve uzun süre de binersiniz :) Kişisel tahminim sadece. Arabalık bir durum yok, apaçizm kaynaklı sorun.
  • Ne olay yaşamışsın be birader.
    Okurken ben çıldırdım.
    Buna sebep araç satılmaz.
    O kadar cefa çekmişsin.
    İstanbul da güzelce sefasını sürersin.
  • 1. Geçmiş olsun.
    2. Aracınızın arıza yapmasından, size çekicinin gelmesine kadar olan süreç kabul edilemeyecek kadar uzun.
    3. YETKİLİ Honda Bayii’nin yaptığı bir şeye biz Honda Türkiye olarak karışmayız demeleri yasal olarak belki doğrudur ama ETİK olarak yanlış. Düzgün yönetilen bir firma olsa, size önce çektiğiniz çile için özür dilemeleri, sonra bütün harcamalarınızı karşılamaları en sonda da bir sonraki servisinizi bedava olarak size hediye etmeleri gerekirdi.

    Maalesef müşteri memnuniyetini ön planda tutan çok fazla firma yok.
  • Öncelikle çok geçmiş olsun demekki Honda bayileri Honda markasını referans gösterip honda çatısı altında araçlara aksesuar satıp uygulamalar yapıyor ama bir aksilik olunca topu bir birine atıyorlar bunun tek sorumlusu bence Honda Türkiyedir yazdığınız iyi oldu insanlar bilinçlensin en azından aracınızı çeken kurtarıcı firmayada Allah düşmanımızı düşürmesin başka şeylerde yazmak gerekir ama siz anladınız 😊
  • Ben hissettim resmen sıkıntıları. Belki komik gelebilir ama honda yerini facebook civic gruplarına yazsaydınız daha iyi yardımcı olurlardı. Servisin taktığı orjinal aksesuardan servis sorumludur tabii ki de. Ekşi sözlükte yazarsanız daha dikkat çekici olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turrkka

    O zaman yetkili servis diyecek ki ''Birader biz bunu takıyoruz ama garantin gider.''

    Konuyu açan arkadaş tam anlamıyla mağdur olmuş, çok geçmiş olsun.

    Olay baştan sonra rezillik. Merdivenaltı bir marka gibi arkadaşa yaklaşmışlar.

    Honda servisiyle ilgili bu aralar çok sayıda olumsuzluk duymaya başladım.
    Turk milletini boyle goruyor adamlar iste basimizdaki hukuk da bizi korumuyor. Vag Honda Pejo hepsi ayni

    Ondan sonra ozel gunlerde paylasim yaparlar sizlerle buyuyoruz falan filan.

    Avrupa Amerika da yapacaklar boyle bir seyi en asagi 1 milyondan baslar tazminat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 28 Ocak 2020; 0:19:17 >
  • Honda müşterisine bu şekilde davrandıktan sonra araçlarına ömür boyu garanti versin.

    Zaten hiçbir şey yapmıyorlar.Kağıt üstünde verilen bir garanti.

    Hiç olmazsa ömür boyu garantili diye reklam yaparlar.

    2013 yılında almış olduğum Mazda 3 aracım için 3,5 yıl içinde baskı balata,arka stoplar,deri direksiyon,vites topuzu,fren diskleri v.b 7 küsür bin liralık garanti işlemi yaptırmıştım ve hiçbirinde en ufak bir sıkıntı yaşamamıştım.
    Ben bu işlemleri yaptırırken aynı servis Honda servisi idi ve Honda da garanti için gelenlerin çoğu kullanıcı hatasından diye geri çevriliyordu.
    Mesela deri direksiyon soyulması için gelenlere 'her insanın elinin ph değeri farklıdır ondan dolayı da eller terleyip direksiyonda soyulmaya sebep oluyor' diye geri çeviriyorlardı.Bu bizzat şahit olduğum bir olaydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrullahberat46 -- 30 Ocak 2020; 20:15:22 >
  • rezalet gibi rezalet

    gecmis olsun
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.