< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaLminSSaH -- 28 Ocak 2020; 17:25:31 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaLminSSaH -- 28 Ocak 2020; 17:25:31 > |
O zaman yetkili servis diyecek ki ''Birader biz bunu takıyoruz ama garantin gider.''
Konuyu açan arkadaş tam anlamıyla mağdur olmuş, çok geçmiş olsun. Olay baştan sonra rezillik. Merdivenaltı bir marka gibi arkadaşa yaklaşmışlar. Honda servisiyle ilgili bu aralar çok sayıda olumsuzluk duymaya başladım. |
Okumadan önce geçmiş olsun dileklerimi ileteyim.
Edit: Okurken kanım dondu.Çekicisinin de servisinin de ......... yani kusura bakmayın.Çok çok geçmiş olsun. |
Hacı abim geçmiş olsun da göçük gamze bakımı kol böreği antika motor fc5e 160 kaat nasıl verdin yaw
|
Honda müşterisine bu şekilde davrandıktan sonra araçlarına ömür boyu garanti versin.
Zaten hiçbir şey yapmıyorlar.Kağıt üstünde verilen bir garanti. Hiç olmazsa ömür boyu garantili diye reklam yaparlar. 2013 yılında almış olduğum Mazda 3 aracım için 3,5 yıl içinde baskı balata,arka stoplar,deri direksiyon,vites topuzu,fren diskleri v.b 7 küsür bin liralık garanti işlemi yaptırmıştım ve hiçbirinde en ufak bir sıkıntı yaşamamıştım. Ben bu işlemleri yaptırırken aynı servis Honda servisi idi ve Honda da garanti için gelenlerin çoğu kullanıcı hatasından diye geri çevriliyordu. Mesela deri direksiyon soyulması için gelenlere 'her insanın elinin ph değeri farklıdır ondan dolayı da eller terleyip direksiyonda soyulmaya sebep oluyor' diye geri çeviriyorlardı.Bu bizzat şahit olduğum bir olaydı. |
|
1. Geçmiş olsun.
2. Aracınızın arıza yapmasından, size çekicinin gelmesine kadar olan süreç kabul edilemeyecek kadar uzun. 3. YETKİLİ Honda Bayii’nin yaptığı bir şeye biz Honda Türkiye olarak karışmayız demeleri yasal olarak belki doğrudur ama ETİK olarak yanlış. Düzgün yönetilen bir firma olsa, size önce çektiğiniz çile için özür dilemeleri, sonra bütün harcamalarınızı karşılamaları en sonda da bir sonraki servisinizi bedava olarak size hediye etmeleri gerekirdi. Maalesef müşteri memnuniyetini ön planda tutan çok fazla firma yok. |
Kabus gibi macera. Honda ile alakalı sürekli forumda enterasan konular açılıyor.Normal şartlarda diğer markalarda sorun olmayacak işler yani bunlar. Buna rağmende yok satan,kendi klasmanında çok iyi satan bir marka.
Yol yardımı ararsınız gelir, gelmezse bile çekici gönderilir yol yardım klozunda ayrıca otel gibi çeşitli opsiyonlarda mevcuttur yine aksesuar orjinal Honda kayıtlarında var ise zaten garanti kapsamındadır yok ise bayilerin ikinci el satışlarında belli km ve tarihe kadar yine garantilidir onu geçtim bu kadar bariz bir hata var ise zaten direk ücretsiz karşılanır vs vs. |
Ondan sonra ozel gunlerde paylasim yaparlar sizlerle buyuyoruz falan filan. Avrupa Amerika da yapacaklar boyle bir seyi en asagi 1 milyondan baslar tazminat |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalus -- 27 Ocak 2020; 23:56:29 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 28 Ocak 2020; 0:19:17 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrullahberat46 -- 30 Ocak 2020; 20:15:22 > |
|