Şimdi Ara

HONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUN (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
456
Cevap
6
Favori
66.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
558 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alırsın honda, kalırsın donla
  • Hondaymış ama hayat onda değilmiş.

    Aldığınız bayiyi dava edin. Tüm masrafları ile tazmin edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanki gavur memleketteymişsin gibi okudum, çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Konu sahibinin yaşadıklarına gerçekten çok üzüldüm. Honda Türkiye’nin zaten göçük olayında takındığı tavırdan dolayı şaşırmadım. Normalde medeni bir ülkede yaşansa distribütör firmanın kepenk kapatması gereken bir olaydı. Bizde ise yolları daha fazla civic ile doldurarak ödüllendirdik firmayı. Hak arama konusunda gerçekten karnemiz çok zayıf. Bireysel çabalarla kazanılan durumlar var ama dediğim gibi bireysel. Toplumsal reflekslerimiz çok zayıf maalesef. Neyse konu sahibine geçmiş olsun. Bütün yaşadığı süreci Paydaşlarıyla tutanak altına alıp, faturaları saklayıp uzun vadede bayiden tazmin edebilir.
    Ben de yaşadığım bir tecrübeyi paylaşayım bari: 2015 yılında sıfır qq almıştım 2017 Ağustos ayında ailemle iç Anadolu turu yapmıştık dönüş yolunda eskişehirdeyken kurban bayramı birinci günü sabahında aracın bagaj kapağında sorun oldu bir türlü kapanmadı. Kapaktaki kilit mekanizmasının ağzı normalde kapak açıldığına açık kalır, kapandıpında mekanizma kendini kapatır. Fakat o an kapı açıldıktan sonra mekanizma kapandı. Bir türlü mekanizmayı açıp kapağı gövdeye sabitleyemedik. Bayramın 1. Günü olması münasebetiyle ümitsiz bir şekilde müşteri hizmetlerini aradım, telefonun açılmasına bile şaşırdım. Direk çözüm odaklı yaklaştılar, servise ulaşmaya çalışıcaz, size dönücez dediler. Ben bayramda kimseyi bulamazlar şüphesiyle ip ile bağlayıp yola çıkayım dedim ama ya mekanizma açılırsa yolda perşan oluruz korkusuyla yola çıktım. Daha Eskişehir’den çıkmadan bir servis görevlisi tarafından arandım, arabayı sağa uygun bir yere çekip konum attım. Adamcağız küçük oğluyla gelmiş, yüzünü dahi ekşitmeden sorunu halletti bayramı tebrik edip ayrıldı. Bu da böyle bir anımdır. Firmanın İzmir’deki gittiğim servisinden de çok memnundum. Bence burda belirleyici faktör tepe firmanın müşteri memnuniyetine verdiği önem, daha sonra bayileri ve servisleri bu konuda yönlendirmesi ve eğitmesi. Firma zaten bu göçük olayında, aynı yerden, aynı şekilde oluşan yüzlerce araç için kullanıcı hatası diyebilecek kadar gözünü kararttığını bize göstermişti aslında. Honda ne kadar iyi bir marka olursa olsun ne kadar iyi araba üretiyorsa üretsin, bu ülkede araç satamaz hale gelmiş olması lazımdı. Yasal olarak demiyorum bunu, kamuoyu tepkisi yüzünden böyle olmalıydı. Avrupa’da Amerika’da Japonya da böyle bir olay yaşandığını düşünsenize. Orayı yıkarlar adamın başına. Bizde noldu? Unutuldu gitti, yollar hiç olmadığı kadar fc5 kasa ile dolu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oceanx35 -- 28 Ocak 2020; 10:19:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stones

    2017 Megane touch olmuş 150bin TL. Araç piyasasına tekrar bakmanı öneririm.

    Alıntıları Göster
    Araç piyasasına bakmaya gerek yok başkan temiz b6 passat laguna latitude falan ikisini de cıvatasına kadar satın alır boş bu 0 km piyasa arabası takıntıları
    Alanların yüzde 90i da kâr edip satmaya alıyor müstahak diyom ben konu sahibini tenzih ederim buarada Allah kimsenin başına vermeye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 28 Ocak 2020; 10:18:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Marka karalamaya gerek yok,tüm alanlardaki markalar böyle.
    Memleketimde insana verilen değer eksilerde iken sizi bu kadar lüks düşünmeye ne sevk etti onu da merak ediyorum.
  • Yazıyı okurken kısa devre yapma ihtimali aklıma geldi.aynı olay Honda pcx'de de oldu. Eski sahibi arka çantadan fren lambasına giden bir kablo çektirmiş ki frene basınca çantanın ledi yansın.Çanta küçük geldiği için büyüğüyle değiştirdik ve ışık özelliğini de iptal ettik çünkü fabrikanın yapmadığı şeyleri yapmaktan korkarım.

    Yeni çantayı taktık motor çalışmadı.kabloyu keserken nasıl olduysa şase yapmış ve sigorta atmış.siz aslında markanın değil de apaçinin kurbanı olmuşsunuz.bu tarz saçmalıklara hiç gerek yok.Honda Türkiye ve yol yardım konusunda ise sonuna kadar haklısınız.bu yüzden ekstra garanti,yol yardım,genişletilmiş kasko gibi şeylere güvenmem ve yaptırmam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok geçmiş olsun. Yol yardım falan hikaye ülkemizde ne yazık ki. Başınıza bir şey geldiğinde Hepsi kağıt üzerinde kalıyor. Benim de başıma benzer bir olay gelmişti. Ki bende sizinkinin yanında sorun bile denilmeyecek şeyler olmuştu. O yüzden anlatma gereği bile duymuyorum.

    Hondaya karşı tüm yasal haklarınızı kullanın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahmut_emmi

    Geçmiş olsun kardeş ama hatanın çoğu sende. Apaçi ruhunun cezasını çekmişsin. Ne işin olur TypeR aksesuarı takılı arabayla? Araba gerçek bir TypeR mı? Hayır. Apaçi görünümlü ve iyi yürümeyen bir araba. Her musibette bir hayr vardır derler. Artık bu sayede, bu teneke Civiclerden uzak durmayı öğrenmişsindir.
    Yaşadığın olaya bir de olumlu yönden bak, yarın 70 yaşına geldiğinde bu yaşadıklarını güzel bir anı olarak hatırlayacaksın.
    Kardeş geçmiş olsun dileklerin için teşekkür ederim ama bu apaçi mapaçi ayıp oluyor biraz ben gidip arabaya öküz böğürten eksoz takmadım, kafam kadar bass takıp insanları rahatsız etmedim arkaya at nalıda takmadım ardı önü ön arka tampon olan bir aracı tercih ettim ki onu da ben taktırmadım takılmışı vardı hoş durduğu için tercih ettim bu bizi apaçi yapmaz.




  • Honda araç sahibi ile tam anlamıyla t*s*k geçmiş. Bundan sonra da o firmadan bir halt olmaz onlarca rezalet başlığı var internette siz bunları araştırmadan veya bilerek HONDA markasını almışsınız kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaLminSSaH

    Kardeş geçmiş olsun dileklerin için teşekkür ederim ama bu apaçi mapaçi ayıp oluyor biraz ben gidip arabaya öküz böğürten eksoz takmadım, kafam kadar bass takıp insanları rahatsız etmedim arkaya at nalıda takmadım ardı önü ön arka tampon olan bir aracı tercih ettim ki onu da ben taktırmadım takılmışı vardı hoş durduğu için tercih ettim bu bizi apaçi yapmaz.

    Alıntıları Göster
    ama araban gerçek br typer değil ki. bu yapılan işlemler bir apaçilik bence. belki sen yaptırmadın ama yapılanlar hoşuna gitmişki almışsın. bana bedavaya verseler böyle bir arabayı almazdım. bu teneke civic yerine 1.5 TSi Golf al arabaya bindiğini hisset. bırak bu civic hevesini. civicler 2000 li yıllarda güzeldi. tarih oldu artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperhan52

    Marka karalamaya gerek yok,tüm alanlardaki markalar böyle.
    Memleketimde insana verilen değer eksilerde iken sizi bu kadar lüks düşünmeye ne sevk etti onu da merak ediyorum.
    Yaşadıklarımızı bire bir paylaşmak ne zamandan beri marka karalamak oldu? ne yapalım sineye çekip susalım mı? ben bir yerlerden element uydurup bir şey yazmadım okuduysan belki ben hatalıyım belki honda ancak başıma gelenler bunlardan ibaret dedim.
  • Büyük geçmiş olsun, bu kadar uğraşmışsınız bence aracı hemen satmayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • oceanx35 kullanıcısına yanıt
    Ben de golf model aracımda sorun yaşamıştım. Ankaradan tatile güneye inerken balıkesir yakınlarında aracın farı çok az aydınlatmaya başladı, önümü göremez oldum. Yasa dinlenme tesisine yakın olduğum için hemen girdim. Aradım doğuşu, balıkesir doğuş ile şu an temas kuramayacaklarını ama yol yardımı çağıracaklarını söylediler. Sabahın 4ünde birine ulaşmak bile zorken telefondaki görevli acil yardım ekibine ulaşması şaraşırtmıştı. Ekip geldi, sorun farda değilmiş, elektrik aksamında bir sorun varmış. Aracın farını eldeki imkanlarla yaptı ama servis görmesi şart dedi. İsterseniz yola devam edin ama ben önermem dedi. O zaman devam etmem dedim. Ben sizi balıkesir vw yönlendireyim dedi. Bu arada saat 5 falan olmuştu. Biraz daha takıldıktan sonra mesai saati geldiğinde aradım balıkesir doğuşu. dedim böyle böyle bir sorun oldu, arkadaşlar geldi yaptılar ama sizin de görmenizi istediler. HAberimiz var beyefendi, sizi ilk sıradan alacağız aciliyetinizden dolayı, buyurun bekliyoruz dedi.

    Neyse gittim, dedikleri gibi ilk sıradan aldılar, sorun yol yardımın tespit ettiğinden de fazlaymış. Öğleden sonraya kadar kaldı araba orada. Sonra yola devam etmiştim....

    Müşteri memnuniyeti hala firmaların 3 veya 4. önem verdiği bir mesele. Ama bilmiyorlar ki müşteri hizmetleri kalitesidir asıl aracı sattıran.




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Vag grubunda da aynı şey olurdu. Mesela dışarda park sensörü taktıranlara dedikleri şey aracınızın elektrik aksamında sorun çıkarsa garanti karşılamaz. Park sensörü sonradan takılmış... Allah bilir nasıl bağlandı vs vs. Ekipmanı kontrol etme gibi bi durumları olmuyor.

    Ama orijinal ekipman olmasa da piyasa malı sensörü serviste taktırırsanız çıkacak sorun kendileri kaynaklı olduğu için ses etmiyorlar.

    Ama x bayide taktırdığınız bir şeyin garantisini y bayisi sallamıyor.

    Piyasa malı değil birebir orijinal şekilde orijinal parça ve kodlama ile ekipman taktırsanız bile iti öldürene sürükletirler mantığı ile takan yer uğraşsın diyip sallıyorlar başlarından...

    Alayının abv...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr.Leon -- 28 Ocak 2020; 10:45:15 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • valla okurken içim çekildi.

    çok kötü hissettim kendimi.

    Heralde ömrüm boyunca honda asla almam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun. Aslında müşteri hizmetleri size gerçekği söylemiş, kaskonuzu kullanın diye. Kaskonuzda bu tarz durumlar için madde varsa, hasarsızlık bozulmadan tüm masraflarınız karşılanırdı. Ayrıca kasko firmaları daha kurumsal kurtarma firmaları ile çalışıyor.

    Birde şayet gold, platinum yada AMEX kartınız varsa o kartlarında yol yardım özelliği oluyor bunu da aklınızın bir köşesine yazın.
  • G20 deki ülkelerin birinde bu olayı yaşama sansin yok

    Burkino Faso
    Gambiya
    Kenya
    Çad

    Felan anca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, karda kışta çok sıkıntı yaşamışsınız, okurken, fotoğraflara bakarken ben üşüdüm.

    Ama bunun Honda ile alakası yok, ülkemizde herhangi bir marka ile yaşanma ihtimalinin çok yüksek olduğu bir olay, Honda'sı, Fiat'ı yok bunun. İnsan merkezli, memnuniyet merkezli bir müşteri politikası yok maalesef ülkemizdeki firmaların.
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    O araca müdahalede bulunduğunu ve garanti kapsamından çıkacağını alıcıya belirtmesi gerekirdi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.