Şimdi Ara

HONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUN (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
456
Cevap
6
Favori
66.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
558 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Honda pişmanlıktır. 90'lardan kalma atmosferik motoruyla zaten o paralar etmez. Ben yerinizde olsam en başta bunlardan bir şey çıkmayacağını anlar direk kaskoyu arardım. Ekstra ücret ödemediğin hiçbir yerden hizmet alamazsın bu ülkede
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musab.erdemir

    O araca müdahalede bulunduğunu ve garanti kapsamından çıkacağını alıcıya belirtmesi gerekirdi
    Bunlari Avrupa ve Amerika'da yapacak bayiyi surgune yollarlar. Ben dahil herkes yetkiki bayiye guvenir sonucta yetkili yani daha otesi var mi ?

    Ben de zamaninda sormustum Yay taktirirsak ne olur garanti disi kalir demislerdi. Ancak yetkili serviste Necvox ( seat icin ekran ) taktirirken hic garanti disi demediler sormadim da gerci kimin aklina gelir ki yetkili serviste taktirdigin baska bayileede taninmayacagi.

    Bunlara bela okumakla cozulmez zaten beladan korksalar boyle olmazlardi. Astronomik cezalar verilmeli Musteri korunmali ama bura Turkiye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ultrasaray0643

    G20 deki ülkelerin birinde bu olayı yaşama sansin yok

    Burkino Faso
    Gambiya
    Kenya
    Çad

    Felan anca
    +100
  • Honda garantisi ile takılan serviste takılan parçanın orijinal olması gerekli.

    Orijinal parçanında belli standartlarda belli görselle bi standartta olması gerekli.

    Benim gördüğüm her yeni kasa Honda da LED’ler gündüz farları stoplar showroomda olan arabaların ki bile birbirinden farklı. Hepsi sonradan Çin’den gelme şeyler.

    Aynısını Nissan da yaptı Tekna Paket Qq lara Çin malı yan basamak difüzör vs şeyleri takip orijinal diye kütlediler millete.

    Çok yazık çok geçmiş olsun arkadaşım.

    Kim bilir ne kadar masraf ettin bu süreçte

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • benimde aracım 47000 km 'de , 2017 executive

    araçta hiç bir dış müdahale yok

    sol arka porya değişmesi gerekti ciddi ses geliyor araçtan



    öncelikle 10-12 gün garanti talebine cevap bekledik.

    Red geldi , sebebi ; porya garanti kapsamında değilmiş , benlik bir hata falanda yok yani , kapsam dışı bir malzeme :AS:D:ASD:A:SD

    tamiri karşılarsam naparız dedim , 3-4 gün parçayı bekleriz , şu kadarda fiyat dedi.

    sonra uzunca garanti belgelerini falan okudum

    baktımki garanti falan hikaye , honda hiçbirşeyi üstüne almamak için çok güzel garanti belgeleri hazırlamış

    zaten birçok şey kapsam dışı direkt yazmış adamlar , kalan şeylerde kullanıcı hatasına bağlanabilir diye hep belirtilmiş

    parası neyse yaptıralım desen toplam 3 hafta sürüyor :AS:D:SAD:

    kısacası ;

    honda garantisine güvenmeyin , yok diye düşünün

    gittim sanayiye 3'te biri fiyatına yaptırdım.Orjinal parça taktınmı diye hiç sormadım bile( mekan tanıdık çocukluk arkadaşım , para mevzusu olmaz) , orjinal olsa nolcak 40 000 km'de pert oldu orjinalide gördük A:SD:ASD:

    sabah bıraktım aracı akşam aldım , bide film çektirdim , jilet


    not: yine aynı aracı alırım




  • Hocam mağduriyetiniz ile ilgili Honda genel merkezine bir e-mail atmanızı tavsiye ederim.

    Bende Renault ile bir takım sorunlar yaşadım, servis direkt kapıdan çeviriyordu. Renault Fransa'ya e-mail attım, Renault Türkiye genel müdürlüğünden aradılar ve aracımla ilgilenmeye başladılar.
  • DSGlı şanzıman araçlardan sonra forumda anti honda konuları açılmaya başlıcak.

    Honda, forumda hiç eleştirilmez hep tavsiye edilirdi

    Bu konu bir milad olur artık


    Not: 2017 model fc5 sahibiydim sorunlarından dolayı 5ay evvel sattım aracın şasesi yamuk ve ön tampon komple boyalıymış aracı aldıktan sonra çok geç anladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emrbyn11 -- 28 Ocak 2020; 11:25:25 >
  • Kıssadan hisse; Honda almayın garantisi yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • çok ilginç değil mi? arka reflektöre fren lambasından çekilen bir kablo kısa devre yapıyor ve sigorta attırıyor.Tamam sigorta attırıyor da neyin sigortası fren lambalarının sigortası değil mi? E fren lambaları yanmayınca araç neden korumaya alıyor ki bilen biri iza edebilir mi?
  • geçmiş olsun
    bu ülkede ne yazık ki bir kamyon para verip araç alıyoruz ve firmalar bizimle taştaş geçiyor açık açık
  • Ortada tam anlamıyla bir rezalet var. Ben olsam kesinlikle bu işin peşini bırakmazdım. Hatta siz de bırakmayın. İstanbulda iseniz özelden bu konularda uzman avukat tavsiye edebilirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok geçmiş olsun sonuna kadar okudum. Maalesef ülkemizde hukuk, adalet, tüketici hakkı olmadığı için X bir marka da olsa fark etmezdi... Burada aracın hiçbir suçu yok ama işin içine insan faktörünün girdiği her yerde sorun var. Şanlıurfa Honda'da o montajı yapandan tut, çağrı merkezine, yönlendirdiği çekiciden aracın götürüldüğü servise kadar...

    Ülkede yolunda rayında giden, olması gerektiği gibi işleyen tek yer var... Belediyelerin cenaze hizmetleri... Onun dışında her yerin çivisi çıkmış durumda.

    Olağan dışı bir durumda herkes apışıp kalıyor, hiçbir kurumun acil durum senaryosu yok, hep olumlu durumlara göre senaryo hazırlanıyor.
  • Sende haklısın sakarya honda da haklı. işgüzarlık yapanlar urfa honda ve urfa hondaya aracı satan kişi. ben honda olsam urfa hondanın canına okurum. senin yapacağın istanbulda honda merkeze gidip durumunu açıklamak ben bu işin üstüne gitmek istiyorum falan filan ben uğraşırdım.
  • Maalesef Honda bu konular da hiç iyi bir firma değil. Dava açmanızı öneririm. Bende de Honda vardı sattım Toyota aldım şimdi iyi çok şükür .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsini okudum.Ben olsam ilk önce o çekici şoförünü bi güzel kar üstünde döverdim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence arabanı satma. Güzel bir jant al binmeye devam et
    Başka marka alsan başına daha farklı şeyler gelecek bundan emin ol.
    Ben Leon Fr'ı yetkili servise götürmüştüm Sunroof değişimi için. Değiştirdiler ama arabanın tavanında birkaç yeri boyasını çıkarmışlar yani çizmişler.
    Adamlar merdiven altı firma gibi bana bakım hediye etmeye çalıştı. Doğuş otoya mail attım ama hiçbir şekilde bana yardımcı olmadılar ve mağduriyetimi gidermediler.
    Arabamda servis sunroof'u değiştirirken vermiş oldukları 1 göçük 3 tane de tırnak ucu kadar derin çizik var ve kesinlikle boyanmadan gitmez onlar.
    Seat sahibi iseniz kesinlikle Erya sahrayıcedid bayisini tercih etmeyin. Kartal veya Maslak doğuşa gidin üşenmeyin. En azından arabanıza doğuş bakıyor orada her türlü tepelerine çökersiniz.

    Kısacası arabayı satmak çözüm değil. En azından bu saatten sonra arabana ne yaparsan sen yapacaksın. Neresinde ne olduğunu sen bildiğin sürece sorun yaşamazsın.
    Ben elektrik tesisatı çektirdim warex için doğuş oto da bunu gördü raporladı. Hatta garantiden birkaç şey değiştirecektim itiraz etmediler değiştirdiler.
    Aslında isteseler arabayı komple garanti dışı bırakabilirlerdi ama yapmadılar.




  • Geçmiş olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • wosfos çular konuya akın etmiş, bir başkadır hondaşk❤

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Bence arabanı satma. Güzel bir jant al binmeye devam et
    Başka marka alsan başına daha farklı şeyler gelecek bundan emin ol.
    Ben Leon Fr'ı yetkili servise götürmüştüm Sunroof değişimi için. Değiştirdiler ama arabanın tavanında birkaç yeri boyasını çıkarmışlar yani çizmişler.
    Adamlar merdiven altı firma gibi bana bakım hediye etmeye çalıştı. Doğuş otoya mail attım ama hiçbir şekilde bana yardımcı olmadılar ve mağduriyetimi gidermediler.
    Arabamda servis sunroof'u değiştirirken vermiş oldukları 1 göçük 3 tane de tırnak ucu kadar derin çizik var ve kesinlikle boyanmadan gitmez onlar.
    Seat sahibi iseniz kesinlikle Erya sahrayıcedid bayisini tercih etmeyin. Kartal veya Maslak doğuşa gidin üşenmeyin. En azından arabanıza doğuş bakıyor orada her türlü tepelerine çökersiniz.

    Kısacası arabayı satmak çözüm değil. En azından bu saatten sonra arabana ne yaparsan sen yapacaksın. Neresinde ne olduğunu sen bildiğin sürece sorun yaşamazsın.
    Ben elektrik tesisatı çektirdim warex için doğuş oto da bunu gördü raporladı. Hatta garantiden birkaç şey değiştirecektim itiraz etmediler değiştirdiler.
    Aslında isteseler arabayı komple garanti dışı bırakabilirlerdi ama yapmadılar.
    Üstat typer tamponlu araba aldık diye kaç kişi apaçi dedi apaçi olduk bide jant taksam abim dızo bremin derler herhalde.




  • Honda araba değil ya bunu bilir bunu söylerim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.