Şimdi Ara

HONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUN (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
456
Cevap
6
Favori
66.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
558 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ibiza tdi İ kullanıcısına yanıt
    abow, wosfos çuları anlarımda ibiza lar bile honda ya laf ediyor, hakaten honda hayat ondaymış, gerisi hasetteymiş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ağa benim arabam astra
    İbiza kullanıcı adım çok komiksin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bozkan23 kullanıcısına yanıt
    Adamın anlattıklarına baksana akıllara zarar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ibiza tdi İ kullanıcısına yanıt
    o daha kötü ya 😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Urfada bir şey alırken ürün veya hizmet 2 kere düşünün iyi konuşun urfalıların değişik bir bakış açısı vardır. Ticarette sorun çıksa sizi kafasındaki çözüme ikna etmeye çalışır siz de lanet olsun dersiniz. Dolandırıcılardır vs demiyorum yanlış anlaşılmasın. Urfada aynı yerde aynı yemeği yiyip farklı hesap ödediğim zamanlar oldu. Emlakçı ev tutan arkadaştan komisyonunu aldığı halde ertesi yıl tekrar komisyon istemişti. Değişik bir esnaflık anlayışları var. Bu adam benim sattığım araba yüzünden mağdur oldu tüm masrafını karşılayayım diye düşünecek değillerdir emin olun. Urfayı da severim yanlış anlaşılmasın Urfalı çok sevdiğim arkadaşlarım da var. Ama esnaflık ticaret anlayışları bana göre değil.
  • ah benim güzel gardaşım... çok geçmiş olsun. yazdıklarını en baştan en sona kadar okudum. ulan kendi kendime bir sinirlendim bir silendim ki sorma. hem okudum hem ana avrat sövdüm HONDA'ya. bende tüketici hakem heyetine başvursanız kazanırsınız diye tahmin ediyorum. kazanamazsanızda kaybedeceğiniz bişey yok.

    Bende motosiklet alacağım. Honda ile Yamaha arasında gel git yaşıyordum. Bu yazıdan sonra Honda dan uzak durulması gerektiğine kadar verdim. ürünleri kaliteli olabilir ona lafım yok ama satış sonrası hizmet çok çok önemli birşey. satış sonrası hizmet çöp oldugu için Honda dan vazgeçtim.

    Tekrar geçmiş olsun
  • Geçmiş olsun. Korku filmi senaryosu gibi. Bence bir avukatla görüşün. Maddi manevi tazminat hakkınız olmalı. Urfa bayisine dava açabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Josepth

    çok ilginç değil mi? arka reflektöre fren lambasından çekilen bir kablo kısa devre yapıyor ve sigorta attırıyor.Tamam sigorta attırıyor da neyin sigortası fren lambalarının sigortası değil mi? E fren lambaları yanmayınca araç neden korumaya alıyor ki bilen biri iza edebilir mi?
    Söyle anlatayım
    Fren lambaların yanmadigi zaman arkadan gelen araç sizin fren yaptığınizi anlamadığı için kaza riski sozkonusu.bu yüzden dde Ufak bir arıza okaayda araçlar kendini korumaya aliyor

    Benim eski 2006 model B150 nin fren lambası müsuru bozulmuştu anında yolda bıraktı mesela

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Bu servisleri de anlamak mümkün değil. Parayı havada kapıyorlar. Bir sıkıntı çıkınca işi yokuşa sürmek için elinden geleni yapıyorlar. Markanın adı zedelemekten başka bir şey yaptıkları yok. Umarım okurlar da bir ders çıkarırlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok uzun yazmış,ne olmuş ki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesuthaksoy

    Söyle anlatayım
    Fren lambaların yanmadigi zaman arkadan gelen araç sizin fren yaptığınizi anlamadığı için kaza riski sozkonusu.bu yüzden dde Ufak bir arıza okaayda araçlar kendini korumaya aliyor

    Benim eski 2006 model B150 nin fren lambası müsuru bozulmuştu anında yolda bıraktı mesela

    Alıntıları Göster
    Fren müşüründen olan sıkıntıları biliyorum aracı çalıştırmasını etkiliyor yada şanzımanda hatta yolda silkeleme yaptırıyor vs. Fakat japon araçlarında böyle bir şeyi ilk defa duydum. Belki de servis gerçek arızayı söylemedi böyle bir şey uydurdu diye aklıma da gelmiyor değil. Cevabınız için teşekkürler.




  • Okurken gerçekten sinirlerim gerildi. Çok geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede sorununuz çözülür ve hakkınızı alırsınız.
    Bence tüm bu yaşananlar tüketici bilinci ile alakalı. Hiç bir firmaya toplu bir tepki gösteremiyoruz. Herkes sanal tepki veriyor. İnternet ortamında ben bu markadan araç alacaktım ama bu olay üzerine vazgeçtim diyor, belki gerçekten bazı kişiler vazgeçiyor ama toplamda 3-5 kişi olunca değeri olmuyor. Şahsen ben bir çok firmayı bu gibi tecrübeler yüzünden hayatımdan tamamen çıkardım. Buna sık sık yemek yediğim ve sevdiğim yerler de dahil. Sadece satış sırasında değil sorun yaşadığımda da yanımda duracağını bildiğim firmalarla hayatıma devam etmeye çalışıyorum. Örneğin Beğendiğim araç Vw çatısında olmasına rağmen sırf Türkiye yaklaşımları nedeniyle listemden defalarca eledim. Almanya'da filan yaşıyor olsam alırdım hiç düşünmeden. Herkes benim gibi olsa mecburen hizmet kalitesini yukarı çekmek zorunda kalacaklar. Honda konusuna gelecek olursak yakın zamanda üretim problemli arabaları bizde peynir ekmek gibi sattı. Mesela tüm dünyada geri çağrılan araçlar oluyor ara sıra. Aynı araçlar bizde de satılıyor ama ben henüz geri çağırma yapan bir firma görmedim. Sadece evde kullandığım Bosch marka bir ocak için aldıktan yıllar sonra arayıp üründe problem var. Uygun zamanınızda servisimiz gelip parça değişimi yapacak denildi. Kaliteli hizmet alabilmek için değişimin bizden başlaması gerekiyor diye düşünüyorum.
    Konu sahibine tekrar geçmiş olsun.




  • Geçmiş olsun. Bi an kendimi sizin yerinize koydum da gerçekten sıkıntılı bir durum. Çekilen sıkıntı bir yana bir de maliyeti size yıkmaları yakışmamış Honda'ya...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaLminSSaH

    Üstat typer tamponlu araba aldık diye kaç kişi apaçi dedi apaçi olduk bide jant taksam abim dızo bremin derler herhalde.

    Alıntıları Göster
    Araba karlar içinde pek göremiyorum ama apaçilik bir durum yok. O zaman herkes apaçi. Cam filmi yapan da apaçi, style paketi fr'a çeviren cupra'ya çeviren de apaçi.
    Tamam kalkıp arabayı pembeye kaplatsan apaçi desinler ama orjinal tampon takmışsın. Bu boş beleşlere takılma bence.

    Ufaktan bodykit ve jant yaptım demek ki bana da apaçi diyorlar o zaman.

    HONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teknode -- 28 Ocak 2020; 13:21:3 >




  • Forumda hiç beğenilmeyen Renault hem de üvey markası olan Dacia aracımız için kendi hatamızdan ötürü yeni aldığımız aracımızın aküsünü bir tanıdığın ricasını kıramayıp aracına takviye yapmaya çalışırken bitirmemiz ve aracın kontağa hiç tepki vermemesi üzerine yol yardım ekibini 40 km öteye göndererek hem diğer işlemleri yapıp aracımızı çalışır hale getirmiş hem de akümüzü ücretsiz sıfırıyla değiştirip gitmişti. Honda konuları beni şaşırtıyor, bu firmaya yakıştıramıyorum bu işleri. Ancak bir yandan da ortaya çıkan bu kadar rezaletten sonra yine de kapısında kuyruk olan, arabasına daha da bağlanan hondacılara şaşıyorum. Geçmiş olsun, söylenecek şey yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ülkemizde garanti, kasko, sigortalama tarzı şeylere güvenmeyin kendi önleminizi kendiniz alın, çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok geçmiş olsun.
  • Aynı konuyu birde şikayetvar.com a açmanız. Oradada birçok insan okuyor firma hakkında bilgi sahibi oluyor. Ben 2-3 yaşında Nissan aracın tamponunda vernik soyulmasıyla alakalı olarak bayiden ve Nissan merkezden hiçbir şekilde çözemeyince gittim kendim autoking de tamponu komple baştan boyatmıştım. Sonrasında da firmanın aracın arkasında durmadığı için Şikayetvar a yazmıştım ama ilk başlarda pek bir sonuca ulaşamayınca olumsuza çevirmiştim. Bir kaç ay sonra Nissan merkezden tekrar arayıp yorumunuzu teşekkür e çevirmek için ne yapabiliriz. Ödediğimiz 500 TL ücreti bir sonraki servis indirimi olarak yansıtalım. Dedim olur kabul ettim. En azından hatasını kabul edip masrafımı bir sonraki serviste indirim olarak alacağım.
    Sizde aynı şekilde şikayetinizi yapın en azından firma hakkında herkesi bilinçlendirmiş olursunuz. Geçmiş olsun tekrardan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kendi ulkesinde 2 amiral marka, bizim ulkemizde yetkili servisleri yuzunden markadan soguyoruz
    kia, honda.. tas gibi arabayi sogulmus sogana cevirir bunlarin yetkili servisleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.