Şimdi Ara

HONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUN (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
456
Cevap
6
Favori
66.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
558 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teknode kullanıcısına yanıt
    Değişik bir şekilde arabalarına bağlılar, şöyle böyle dedirtmiyorlar. Tam şirketlerin seveceği müşteri profili. Şahsen ben düşünüyordum bu güncel kasa civic’i almayı ama bunca şey beni yavaştan vazgeçirtiyor. Her şey neyse de serviste faturalı orijinal takılan aksesuar garantiyi bozacaksa ne anladık böyle işten? Hor görülen vw’de serviste takılan park sensörü bile orijinal muamelesi görüyor lafı geçince, Honda beni çok şaşırttı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Okurken 3 4 defa katil oldum vallahi,bu nedir ya böyle.Sabır taşısınız vallahi ya.Buyuk geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hondaaaaaaaa her .ok ondaaaaaaa. Geçmiş olsun arkadaşım. Maalesef her marka ve modelde insanlar bu garanti olayına yol yardıma vs çok güveniyor. Senin bir hatan yok sonuna kadar haklısın ama hatan var çünkü burası Türkiye. Kör tuttuğunu ......er diye bir laf vardır ya işte bu ülkede bu işler artık hep böyle yürüyor. Ben senin yerinde olsaydım kaskomu arar en yakın bayinin önüne çekicimle aracımı bıraktırırdım. Sabahta erkenden aracın başına gelir hatayı çözmeye çalışırdım. Bu kadar çile çekmene gerek yoktu. Hele hele şu aman arabam garantiden çıkmasın 2000tl bakım parası vereyim helali hoş olsun ama arabam garantide olsun diye ortalıkta gezen insanlar yüzünden oluyor bu işler. Garanti maranti çoğu zaman hikaye yani arabanda ömrü boyunca hiç bozulmayacak birşey bozulacakta anca o zaman. İllaki bir kılıf bulup kitleme derdindeler. Marka ayrımı yapmıyorum çoğu öyle çünkü. Servisler ve bayiler işin .....su olmuş. Ne diyim ya çok şey yazılırda boşuna vakit kaybı. Bu ülkede yaşayan insanlara Allah sabır versin.




  • Çok geçmiş olsun, okurken bu kadar da olmaz diye aklınıza geliyor ancak okudukça daha ne kadar insanı perişan ettiklerini görünce ben ve bir çok forumda çileden çıkmış. Türkiye de garanti sadece kağıt üstünde var. Bu yasadiklariniz bir Avrupa ülkesinde olsaydı firmanın başına geleceklerini düşünmek dahi istemiyorum. Malesef ülkemizde insana değer verilmiyor. Paramızla rezil oluyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezillik puanım 10/10. Geçmiş olsun.
  • Sorumlu Honda değil ancak almış olduğunuz bayiinin %100 sorumluluğu mevcut. Kısacası ayıplı mal satmışlar size. Bütün harcamalarınızı, mağduriyetinizi giderebilirsiniz. Mutlaka hukuki yardım almak için bir avukat ile görüşün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun,

    Urfadan araba alacak kadar cesur olduğun için seni tebrik ederim,

    Toplam servis ne kadar masraf çıkardı,
  • Geçmiş olsun.Dava açın bence.Siz hondanın yetkili servisinden ikinci el olarak almışınız.Aliden veliden değil.Garanti dışına çıkacak bir işlem yapılmışsa bu onların suçu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biz sıfır almaya korkuyoruz. 2.el alıp garanti mevzusu.

    Ülkenin çivisi çıkmış siz hala honda peşindesiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hevdidik kullanıcısına yanıt
    yeri değil ama ben de...

    160 bine BMW, Mercedes D segmenti, belki daha yaşlı, araba alırım.

    Konu sahini arkadaşa da geçmiş olsun diliyorum.

    Mahkemeye verin
  • Markanın bir suçu yok giripte Honda almam diyenler zaten bahane arayan insanlardır. Sorun parçayı takan bayinindir. Çok kötü bir durumda kalmışsınız ama ben olsam fazlasıyla uğraşırdım o bayi ile.
  • hondanın motoru sağlamda işte sadece motoru sağlam başka bir şey demiyorum. Asla premium bir marka olamayacak.
  • O kadar para ver bi heves çatır çatır insanın sabrını sınasınlar, çok geçmiş olsun.
  • Klasik Honda işgüzarlığı.Gamze muhabbetinde bile adamlar ilk önce kullanıcı hatası dedi sonra baktı alan her 10 kişinin 5'inden çıkıyor bu durum, bu sefer getirin düzeltelim dediler yarım ağızla.

    Konuda halen böyle firmaları savunan varsa ya yetkili servis çalışanıdır ya da artık japon fetişzminden beynine kan gitmiyordur.

    Yetkili bayilerin birbirinden haberi olmaması ne demek? Şaka mısınız siz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen marka olarak ne kadar avantaj sağlasanda bunu pazarını oluşturduğun bölgelere iletemiyorsan büyük marka olamamışsın demektir.
    Yukarıda yazılan olayda aslında iletişim ve yaptırım zincirinin ne kadar bozuk olduğunu görüyoruz. Sen markayı arıyorsun, marka seni yetkili servise yönlendiriyor, servis seni işten ne kadar anladığı belli olmayan bir ustaya aktarıyor, usta şirkete veya başka bir firmaya bağlı çekiciye yönlendiriyor, çekicinin başka işleri olduğundan senin yanına gelmesi saatler sürüyor.
    Yeniden başa dönersek bir markanın temsilcilerinin her ilde ilçelere ve bağlı köylere ulaşabilecek durumda olan vardiyalı sistemde çalışabilecek kuralları bilen ve bunu uygulayan temsilcileri olması gerekir fakat görülen üzere bazı markalar bu gibi yeterliliklere sahip olmadan da hala iyi satış rakamlarına ulaşabiliyor.
    Konuda bahsi geçen araç şekil itibariyle yakışıklı modifiye ve lpg için uygun bir araç fakat mental olarak alması gereken çok yol var gibi.




  • Şimdi tek tek yazmayacağım. Suç Honda'da ama nasıl ?

    Toplum insanına güvenerek,
    Nasıl mi ?

    Şanlıurfa'da orijinal aksesuarları bağlamayan, 10₺ tutarinda soket kullanmak yerine (HONDA marka olani 30₺ olsun) uyduruktan bağlantı yaparak takan adama bayilik vererek...
    Adam olmayan yerde keçiye Abdurrahman Çelebi derler...

    Müşteriye çekici göndermek için anlaştığı çekicinin yaptığı işi kenara atıp başka işi yapmasını sağlayarak..

    X Servisin Y servisine çamur atması için firsat kollarken müşteriyi umursamaz tavirlar ile cezalandirarak...

    Kısacası yaşadığın bir problem ama HONDA'da bu insanları adam edemez ki.

    Bırak Honda tarafindan gonderilen Cekicisini Yolda otostop çeksen o sogukta insan insani yolda koymaz...

    Ama Çekicinin derdi ortaya sonra çıkıyor... Tamam götürürüm diyor Orada ufak bir tur atip arabayi indirip başka arabaları kovalamak...

    Konu Honda belki, belki daha iyi yönetilmesi gerekliydi ama bu Peugeot Mercedes VW BMW hepsinde başına gelebilir olaylar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 28 Ocak 2020; 16:41:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Özeti yok mu bunun ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jocker35 J kullanıcısına yanıt
    Var honda servisi ara

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun rezalet her markada var böyle şeyler maalesef garanti filan fasa fiso zaten

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Belki kullanıcı olarak bu konuda yapmamiz gereken oturup fotoğraflar ile yetkili bayi anlatımıyla Tutanak tutturup HONDA genel merkeze iletmek olabilir.

    Aksesuarlarin kim tarafından takıldığını da belirtebilirsiniz. Hepsi kayıtlı sonuçta HONDA inceleme sonucunda sizden yapilan işlemleri almıyor olması gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.