Şimdi Ara

HONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUN (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
456
Cevap
6
Favori
66.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
558 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Honda güzeldir ülkemizee hondayi kötü duruma getiren Honda Türkiye ve honda servisleridir sanirsin markayi bitirmek icin tüm honda personelini vag psa vb toplamislar iceriye musteriyi memnun etmemek icin ustun cabalari var...Daha once bende papaz oldum servis ve honda turkiye ile bilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne demek araç garanti dışı kalmış :) Komik misiniz arkadaşlar? "YETKİLİ" servis ne demek? burda şu var ben honda araç alıyorum senin bayiine değil markana güvenerek alıyorum. Senin YETKİLİ servisin aracın garantisi bile bile bozuyor sonra "benimle alakalı değil bayi ile hallet" diyorsun. Senin dolandırıcı bayiinin suçunu ben mi çekeceğim? Yok öyle dünya o parayı paşa paşa ödeyeceksin sonra gidip sorununu o çakallığı yapan bayii ile halledeceksin... müşteri olarak benim sorunum değil. Şu olayı faturaları ile mahkemeye taşıyın kazanma ihtimaliniz %100 bak 99.9 bile değil direk 100... Artı çektiğin rezillik için manevi tazminat bile talep edebilirsin bence...
  • Bu aksesuar seti meselesi HONDA'nin başına öyle bir bela oldu ki gözümün önünde durduk yere sonradan yapılan kötü montaj yüzünden yanan Civic bile oldu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun.
  • Geçmiş olsun, paranla rezil olmuşsun. 160 bin verip bunları yaşasam ertesi hafta aracı satarım.
    Böyle bir saçmalık yok. Araba ilk günden size kendini taşıtmış.
    Her firma böyle anasını satayım, satana kadar 40 takla atarlar iş bitince hiç ilgilenmezler.
  • Başınızdan geçenler üzücü, geçmiş olsun.
    >>Honda aracım yok onu önce söyleyeyim.
    >>Burada aracın garanti kapsamına alınmaması gayet normal.
    >>Konu aksesuarları takan bayiyi ilgilendirir.
    >>Böyle bir aracı alırken aksesuarın 6 yıllık garanti kapsamına girmediğini biliyor olmanız gerekirdi.
    >>5 sene Hyundai garantim vardı, bunları bildiğim için led ampul bile takmam arabaya, kaldı ki adamlar tesisatı kesip kablo çekmişler. Aracı içten içe yiyen bu kablo kesikleri oluyor zaten.
    >>Aldığınız telefona takılan cam koruyucu, kılıfı, ek şarj kablosu gibi düşünün sonradan takılan eklenen şeyler yetkili bayide de yapılsa üretici firmanın üretim hatası olarak kabul edilip garanti kapsamına girmez.
    >>Alınan takılan her parçanın yasalar gereği ayrıca kendi garantisi zaten vardır. Montaj garantisi ise işçilik faturasını kesen bayiyi ilgilendirir. Bu tür uygulamalar müşterinin kendi isteği ve sorumluluğu ile talep edilen uygulamalardır. Faturalarınızla thh'ye başvuru yapmanız gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok geçmiş olsun. Düşünüyorum da çoluk çocuk yaşadığınızı yaşasaydım...Hele de o kadar para vermene kendini garanti de hissetmene rağmen. Yani bu garantilere güvenmemek lazımmış. Sayenizde öğrendik, yazdığınız için teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • güzel..
  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    Aracım Seat olduğu için sadece bu marka özelinde söyleyebilirim ki serviste yaptırdığın hiç bir işlem veya orjinal parça olan hiç bir aksesuar garanti dışında sayılmıyor.

    Burada suç markanın. Honda' ya ciddi ciddi kafa yoruyordum ama sadece bu başlıktaki yorumlar bile yetiyor. VAG grubundan pek çıkmamak gerekiyor demek ki.
  • geçmiş olsun
  • Otomatik araçla benzer bir sorun başıma geldi. Neyse ki araç titreye titreye çalıştı. Gaz yemedi, vites atmadı. Yol boyunca motor, şanzıman aklıma gelmeyen arıza kalmadı. Ne olursa olsun dedim. Uğraşa uğraşa yaklaşık 1 saatte 20-25 Km. yol gidip, sanayiye ulaştım. Elketrikçi baksın dediler. Eleman sigorta kutusunu kontrol etti. 1-2 Sigortayı yedekleri ile değiştirdi. Ve her şey normale döndü. Yetmedi üstüne para istemez dedi ve çekti gitti. Direksiyona oturmuş ve ben şimdi ne yaşadım diye bir süre düşünmüştüm.

    Sizinki ise resmen çin işkencesine dönmüş. Ve ne yazık ki mutlu sonla da bitmemiş. Büyük geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: postalcioglu

    Başınızdan geçenler üzücü, geçmiş olsun.
    >>Honda aracım yok onu önce söyleyeyim.
    >>Burada aracın garanti kapsamına alınmaması gayet normal.
    >>Konu aksesuarları takan bayiyi ilgilendirir.
    >>Böyle bir aracı alırken aksesuarın 6 yıllık garanti kapsamına girmediğini biliyor olmanız gerekirdi.
    >>5 sene Hyundai garantim vardı, bunları bildiğim için led ampul bile takmam arabaya, kaldı ki adamlar tesisatı kesip kablo çekmişler. Aracı içten içe yiyen bu kablo kesikleri oluyor zaten.
    >>Aldığınız telefona takılan cam koruyucu, kılıfı, ek şarj kablosu gibi düşünün sonradan takılan eklenen şeyler yetkili bayide de yapılsa üretici firmanın üretim hatası olarak kabul edilip garanti kapsamına girmez.
    >>Alınan takılan her parçanın yasalar gereği ayrıca kendi garantisi zaten vardır. Montaj garantisi ise işçilik faturasını kesen bayiyi ilgilendirir. Bu tür uygulamalar müşterinin kendi isteği ve sorumluluğu ile talep edilen uygulamalardır. Faturalarınızla thh'ye başvuru yapmanız gerekir.
    parçalar orijinal ise ve yetkili bayi tarafından montajı yapılıyorsa araç garantiden çıkmaz. ve bu durum sadece bayiyi değil Honda TR'yi de ilgilendirir. bayiye yetki veriyorsan arkasında duracaksın. bu sadece honda için değil tüm markalar için böyledir.




  • Öncelikle çok geçmiş olsun. Adam soğuktan donmuş, içim yandı okurken. Yaptıkları muameleye bak! İnsanlık olarak Konaklama ve ulaşımı karşılamaları gerekirdi.

    Yakın bir arkadaşım da Honda bakıyordu, tabi ki artık bakmayacak. Yazıktır, günahtır insan bu kadar mağdur edilmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda karizma ve güzel araç. Taaaki bir avensise binene kadar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Üzülerek okudum yazdiklarinizi. Resimleri görmesem abarti diyecektim kar tipi olayina fakat resimler resmen ürkütücü. Çok cok gecmiş olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Japonlar bu yapılanları görse Honda Türkiye bayilerine KAMIKAZE yapar net 🤣

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • O değil de araba ateş ediyo be

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Honda Türkiye ve Urfa bayi hakikaten rezaletmiş... Ancak siz de çok agresif çıkmışsınız herkese anladığım kadarıyla. Bu tür durumlarda ılımlı olmak, kayıpları azaltabiliyor. Bazı olası fırsatları doğurabiliyor.
    Geçmiş olsun .
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.