Şimdi Ara

HONDA KULLANANLAR/ALACAKLAR MUTLAKA OKUSUN (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
456
Cevap
6
Favori
66.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
558 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • debug D kullanıcısına yanıt
    Ufak at ne %100'ü. Adamı gaza getirip avukat tutturacaksın davayı da kaybederse karşı tarafın avukat ücretini de ödeyecek.belki 1000 liralık zararı kurtarmak için 6-7 bin lira masraf edecek.olmayan hukuk bilginizle millete gaz vermeyin.avukatsan kendine de çok güveniyorsan arkadaşın avukatlığını yaparsın davayı kaybedersen de ücret talep etmezsin.klavye basından sallamayı bırak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brk___ kullanıcısına yanıt
    Hyundai ix35 sence iyi mi. İ20 kadın arabası gibi o yüzden onu beğenmedik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pal kullanıcısına yanıt
    Cimer ne alaka ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evren7

    parçalar orijinal ise ve yetkili bayi tarafından montajı yapılıyorsa araç garantiden çıkmaz. ve bu durum sadece bayiyi değil Honda TR'yi de ilgilendirir. bayiye yetki veriyorsan arkasında duracaksın. bu sadece honda için değil tüm markalar için böyledir.

    Alıntıları Göster
    Aracın garantiden çıkacak bir durumu yok zaten.
    Burda olay garanti kapsamında olacak bir durum söz konusu değil.
    Takılan parça aracın fabrikasyon motor, aktarma, elektrik, fren gibi sarf malzemeleri olsa ve orjinal parçalar olsa tabiki garanti kapsamında olur.
    Söz konusu aksesuar olunca bu aracın üretiminden kaynaklı olabilecek garanti kapsamını ilgilendirmez. Garanti neye verilmiş ona bakarsanız söylemek istediğimi anlarsınız.
    Aracın üretiminde kullanılan parçalar verilen distribütör garantisi kapsamındadır.
    Aksesuar üreticiyi ilgilendiren bir konu değil, kullanıcının isteği doğrultusunda yapılan bir uygulama olduğu için. Garanti aksesuar parça garantisi ve montajı yapan bayi garantisindedir.
    Uygulamayı yapan firma ülke çapında kendi adı altında şubeleri varsa işçiliği garanti edebilir. Fakat marka adı altındaki servis ve satış şubeleri aksesuar uygulamasını böyle bir garanti kapsamına almıyor.
    Hatta fabrika A paketindeki orjinal donanımı aynı aracın bir alt paketi olan B paketine orjinal parça uygulansa bile fabrikasyon olmadığı için garanti kapsamına almıyor.
    Yani A paketinde ayna katlama var siz B paketini aldınız sonradan B paketine A paketindeki orjinal katlanır aynayı serviste taktırsanız dahi fabrikasyon olmadığı için bu garanti kapsamına girmez. Varsa parçanın kendi garabtisinden faydalanırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Biraderim kusura bakma honda seni ezmemiş bu ülkenin insanı seni ezmiş.
    Hep böyle oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başıma gelmiş onlarca ülkemize özel olarak yorumladığım her seferinde welcome to Turkey diyerek kendime güldüğüm kemikleşmiş Türkiye gerçeği.Malesef, geçmiş olsun kendimi yerinize koydum.Bir kez daha yazık bu ülkenin insanına.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • honda aracım yeniyken ışıklı kapı eşik nikelaj yaptırmak istediğimde servis yetkilisi, elektrikle ilgili bir sorun çıkması durumunda garanti dışı olacağı hususunda beni uyarmıştı ama orada yapılırsa da aynı durum geçerli miydi hatırlamıyorum. buradaki durum da belki öyledir, bilemiyorum detayları.
    benim asıl takıldığım konu başlığı ve bazı mesajlar. 8 yıldır honda kullanıyorum ve memnunum şu ana kadar, markaya bayılmıyorum ama belki yine honda alacağım ya da daha doğrusu almak zorunda kalacağım zira elimdeki parayla alabileceğim en iyi alternatiflerden biri honda. birşey alacağım zaman marka ile ilgili yorum ve şikayetleri okurum. "bir daha A markası mı ? asla", "kapısından girmem, bulunduğu sokaktan geçmem, ne alırım ne aldırırım" sözlerini her marka için duyabilirsiniz. ülkemizde tüketiciler yeterince korunmuyor, asıl sorun bu. bu yüzden kimseye seçimi nedeniyle birşey söylenemez, herkes kendi kriterlerini belirler ve kararını verir. gerisi şansa kalıyor artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tüplü teneke,ama millet almak için neredeyse birbirini öldürecek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok gecmis olsun, uzucu ve yipratici bir surec olmus. Ancak benim anladigim kadariyla butun olay Sanliurfa bayisi yuzunden patlak vermis. Yetkili bir servis, isten anlamayan bir ustayi ise almis ve sonuc olarak da basiniza bunlar gelmis. Bu konuda Honda'nin yapmasi gereken gerekli bayiyle ilgili inceleme baslatip size de magduriyetinizi giderecek odemeyi yapmasi. Sizin su an yapmaniz gereken bir avukatla gorusup Sanliurfa bayisine ve Honda TR'ye dava acmak. 1.5 yasindaki aracimi satmayla ilgili de bana supheler getirdi bu olay, yarin bir gun arabamiza bir sey olsa yok yanlis kullanmissiniz yok kullanici hatasi yok soyle boyle diye camura yatacaklar demekki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla kardeşim bu paralara reno Honda nin sıfırı bile alınmaz bence inunyerine gidin 150 k ya 2012 2015 arası BMW 520 Mercedes AMG Audi A5 alın bu markalar sizi yolda bırakmaz adamların 10 yaşındaki arabasi diğer modellerin 0 yaşındaki arabalarına 10 basar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ateistim..adamın başına gelenleri okuyunca tekrar imana geldim.
  • Geçmiş olsun kardeş. Yetkili serviste de olsa böyle sonradan apaçi aksesuarları takılı arabayı alıyorsan bu tür durumlara hazırlıklı olacaksın. Sen dua et kısa devre yapıp aracın bilgisayarı falan yanmamış.
  • Tüketici haklarına gidin dava açın ve tazminat davası açın mağdur oldum psikolojim bozuldu diyin araca az para vermemissiniz sonuna kadar her hakkınızı arayın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kardeşim geçmiş olsun bu honda türkiye denen firma insanları mağdur etmekte gayet meşhur zaten. Başından geçenleri ingilizce biliyorsan kendin yazrak bilmiyorsan daha kısa ve basit cümleler şeklinde google çeviri kullanarak ingilizceye çevirttir. Oradan honda global'e e e posta gönder bir faydası olabilir diye düşünüyorum. Bu durumlar Türkiye'ye özel diye tahmin ediyorum global'den bir yanıt gelebilir.
  • Geçmiş olsun. Okurken oturduğum yerde sinir oldum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam o kadar uzun anlatmışsınız ki okunmuyor. Şikayet metnini bu şekilde yazarsanız kanımca sonuç almanız mümkün değil. Kısa ve öz ne olduğunu yaşadığınız mağduriyetleri ve ne talep ettiğinizi yazsanız daha iyi olurdu.
    İkincisi araç sıkıntılıysa size bu aracı satan bayi bunu bildirmeliydi.Servisin söylediği lambaya iki kablo çekilmiş ondan olayı biraz şüpheli geldi bana.Fazla akım çekse sigorta atması gerekir. Veya aküyü bitirmesi gerekir. Ama bunlar sizin sorununuz değil.Size araç sağlam diye satılmış sonuç olarak.
    Ben olsam ne yapardım? Bu ortaya çıkan sorunları servis tutanağıyla, şahitlerle, video kaydıyla tespitini yaparak aracın satış bedelinin tamamının iadesi için önce bayiyle anlaşmayı deneyip sonuç alamazsam iade için anlaşmayı denediğimi de delillendirip(noter veya taahhütlü posta ile) dosyaya ekleyerek yasal yollara giderdim.
    Yaşanan sıkıntılardan moralinizin bozulduğunu düşünüyorum.Bu nedenle yanınızda bu işlerden anlayan bir arkadaşınızı alsanız süreci daha sağlıklı yürütmenize yardımı olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fxmaster -- 28 Ocak 2020; 22:10:59 >




  • Çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _boyacı

    Aracım Seat olduğu için sadece bu marka özelinde söyleyebilirim ki serviste yaptırdığın hiç bir işlem veya orjinal parça olan hiç bir aksesuar garanti dışında sayılmıyor.

    Burada suç markanın. Honda' ya ciddi ciddi kafa yoruyordum ama sadece bu başlıktaki yorumlar bile yetiyor. VAG grubundan pek çıkmamak gerekiyor demek ki.
    Arkadaşın aracındaki orjınal parça değil katologta bulunmayan parça orjinal olamaz bu yüzden suç markanın değil bayinindir.
  • hocam çok geçmiş olsun.

    ülkemizde maalesef yanlış bir algı var bu araba servisleriyle alakalı.bunu izah etmeye çalışayım.bunlar tamamen benim şahsi fikirlerimdir,gözlemlerimdir.

    şimdi bir üretici var,bir de bu üreticilere bağlı 'yetkili servis'ler var. bu aradaki bağ enteresan.
    bu aradaki bağ bizim düşündüğümüz gibi kuvvetli değil maalesef.her sorunumuzu bu 'yetkili servsiler çözer' diye düşünüyoruz doğal olarak.ancak yetkili servisler üreticilerin taşeronları diyebiliriz.taşeron sistemini herkes iyi-kötü, az-çok biliyoruz ve yaşıyoruz.

    çoğu sorun maalesef yetkili servislerden üreticilere direkt gitmez.çünkü üreticilerin istedikleri kurallar/evraklar vs. yetkili servislerde tam manasıyla yapılamayabiliyor.buradaki eksiklik kalifiye eleman eksikliği ya da var olan personelin eğitimsizliği,patron çıkarlarına çalışan müdürler,müdür çıkarlarına çalışan şefler,müşteri memnuniyetini bilmeyen/önemsemeyen çalışanlar ve son olarak işine gelmeyen işleri yapmayan 'servis' sistemi.

    işçilere düşük maaş veren 'sistem' de bunların üstüne tuz biber.

    kısaca sorunlar çok.bunları biz son tüketiciler çözemeyiz.

    yetkili servislerde sorunlarınızı çözemiyorsanız üstelemeden üreticinizin Türkiye organizasyonuyla direkt iletişime geçmenizi;
    yetkili servisleri,ustaları,danışmanları,müdürleri aradan çıkarmanızı nacizane tavsiye ederim.

    tabi bi yerlerde tanıdık iyi ustalarınız varsa yukarıdakilerin hiç birine gerek kalmayabilir.burası sonuçta Türkiye.

    tekrar geçmiş olsun. bu yaşadıklarınızı farklı markalarda da yaşayabileceğinizi unutmayınız.bütün markalar aşağı yukarı benzer sistemlerle iş yürütüyorlar ülkemizde.

    belki kaskonuzdan daha iyi çözümler alabilirsiniz bu gibi durumlarda(pek çok durumda).çünkü sigorta şirketlerinin kök söktürmedği insan yoktur memleketimizde.




  • Honda müsait olmalı ve sizinle ilgilenmeli fakat eğer Bolu'da honda servisi olmasaydı ne olurdu. çekici veya oto kurtarmanın görevi yanında getirdiği yedek parçalarla aracın çalışmayan bir yerini onarmaktır. Oto kurtarıcı'nın hatası aracı alarak götürmesi ve hasar vermesi.. Hata belkide araçtaydı fakat böyle bir şeyin yaşanması o kadar km gittikten sonra mantıklı gelmiyor. Yaşansaydı adana'ya yakın bir yerde olurdu. giderken arabayı belkide çok yordunuz, mola vererek devam etseydiniz ve aracı özenli kullansaydınız böyle şeyler yaşanmazdı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.